CMSWordPressآموزش

نحوه ایجاد و طراحی وب سایت نمونه کار های عکاسی در وردپرس

حتی با وجود همه به روزرسانی های دوربین گوشی، یک حقیقت باقی می ماند. هیچ چیز نمی تواند ارزش یک عکاس حرفه ای را با یک دوربین درجه یک جایگزین کند. موضوع اینجاست که اگر به عنوان یک عکاس شما یک وب سایت نمونه کار عکاسی زیبا ایجاد نکنید، جهان نمی داند که شما وجود دارید. به دنیا لطف کنید و مدتی از روز خود را صرف طراحی وب سایت نمونه کار های عکاسی خود در وردپرس کنید. در اینجا همه چیز هایی که برای شروع نیاز دارید آمده است.

وردپرس چیست؟

قبل از صحبت در مورد چرایی و نحوه طراحی وب سایت نمونه کار های عکاسی، بیایید سریع مرور کنیم که حتی وردپرس چیست. وردپرس بزرگترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) روی زمین است. در حال حاضر بیش از 64 میلیون وب سایت بر روی وردپرس ساخته شده است، و این شامل برخی از وب سایت های بسیار خوانده شده و شناخته شده است.

وردپرس همچنین یک پلتفرم منبع باز است. این بدان معناست که هر کسی که می داند چگونه کد نویسی کند می تواند کد را برای ایجاد تم و افزونه برای وردپرس تغییر دهد. این برای من و شما یک خبر عالی است، زیرا به این معنی است که ما مجبور نیستیم نحوه کد نویسی را بیاموزیم. تنها چیزی که باید بدانیم این است که چند دکمه را برای نصب تم و افزونه ها، وارد کردن اطلاعات اولیه و پیروی از دستورالعمل ها فشار دهید. نتیجه یک وب سایت فوق العاده خواهد بود که به نظر می رسد یک حرفه ای آن را ساخته است.

چرا عکاسان باید از وردپرس استفاده کنند؟

در اینجا سه ​​دلیل هوشمندانه برای انتخاب وردپرس برای طراحی وب سایت نمونه کار های عکاسی ذکر شده است.

وردپرس بسیار بصری است

وقتی وردپرس یک پلتفرم بسیار جوان تر بود، یک منحنی یادگیری بزرگ وجود داشت. درک نحوه ساخت وب سایت دشوار بود. به یاد دارید که چگونه در مورد اینکه وردپرس عظیم و منبع باز است صحبت کردیم؟ از آنجا که وردپرس یک پلت فرم منبع باز است، افراد بیشتری کد های جالب اضافه می کنند و هر سال در حال افزایش است. با گذشت زمان، رابط کاربری بهتر می شود، افزونه ها پیشرفته تر می شوند و تم ها زیباتر به نظر می رسند.

امروزه راه اندازی یک سایت وردپرس به سادگی پیروی از دستورالعمل های اصلی است. هر کسی می تواند آن را انجام دهد. حتی اگر یک خط کد ندیده باشید. شروع به کار با یک حساب کاربری وردپرس نیز آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید کدام برنامه میزبانی از ممتاز سرور مناسب نیاز های شما است. برای دریافت میزبانی وب ثبت نام کنید و سپس از کارشناسان ما برای نصب وردپرس استفاده کنید. به محض نصب وردپرس، می توانید سایت خود را به یکی از دو روش ایجاد کنید. اولین قدم استفاده از سایت ساز وردپرس است. اگر قبلاً رابط وردپرس را ندیده اید، استفاده از سایت ساز وردپرس یک ایده هوشمندانه است.

سایت ساز وردپرس به شما موارد زیر را ارائه می دهد:

  • ایجاد یک صفحه اصلی
  • اضافه کردن صفحه تماس
  • ایجاد صفحه درباره ما
  • افزودن محتوا
  • سفارشی کردن سایت

اگر می خواهید از سایت ساز وردپرس استفاده نکنید، مشکلی نیست. داشبورد هنوز بصری است و ایجاد صفحات، افزودن محتوا، انتخاب موضوع و فعالسازی افزونه ها کار دشواری نیست.

در حالی که مطمئناً می توانید از قسمت های مختلف صفحه وب خود عبور کرده و آن ها را سفارشی کنید، شروع با انتخاب یک قالب هوشمندانه است. به این ترتیب، قبل از شروع به ایجاد صفحات، ساختن منو ها، نوشتن کپی و افزودن تصاویر، می توانید تصمیم بگیرید و ببینید که وب سایت شما چگونه به نظر خواهد رسید.

می توانید تم نمونه کار های عکاسی را انتخاب کنید

بسیاری از عکاسان از وردپرس استفاده می کنند که خبر بسیار خوبی است. دلیل آن چیست؟ چندین قالب نمونه کار عکاسی زیبا وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. برای راه اندازی وب سایت خود لازم نیست نحوه کد نویسی را بدانید. شما به سادگی می توانید یک قالب عکاسی را جستجو کنید، یکی را انتخاب کنید، آن را فعال کرده و عکس های خود را وارد کنید. در اینجا چند دستورالعمل سریع در مورد نحوه انتخاب تم عکاسی در وردپرس آورده شده است.

چگونه می توان قالب وردپرس را برای وب سایت عکاسی خود فعال کرد؟

  1. وارد حساب وردپرس خود شوید
  2. “ظاهر” را در سمت چپ داشبورد جستجو کنید.
  3. روی “ظاهر” کلیک کنید. از منوی کشویی روی “قالب ها” کلیک کنید.
  4. وردپرس شما را به صفحه “قالب ها” هدایت می کند. معمولاً تعدادی از رایج ترین قالب ها را از پیش نصب شده مشاهده خواهید کرد. قالب های از پیش نصب شده معمولاً بهترین قالب ها برای عکاسان نیستند، بنابراین جستجوی یک قالب دیگر ارزش آن را دارد. با کلیک روی “افزودن قالب جدید” و جستجوی قالب ها، قالب دیگری را جستجو کنید. همچنین می توانید از نوار جستجو استفاده کنید.
  5. هنگامی که در مورد یک قالب عکاسی که دوست دارید تصمیم گرفتید، آن را سلکت کنید تا گزینه “فعال کردن” را ببینید.
  6. روی “فعال کردن” کلیک کنید و بقیه کار ها انجام می شوند.

اکنون قالب جدید شما فعال شده است و می توانید سفارشی سازی تم خود را شروع کنید.

چندین افزونه برای عکاسان وجود دارد

مزیت دیگر وردپرس نسبت به سایر سازندگان وب سایت تعداد افزونه های موجود است. به عنوان یک بررسی سریع، یک افزونه پیشرفته از قبل کدگذاری شده وجود دارد که نوعی عملکرد را به وب سایت شما اضافه می کند. به عنوان مثال، فرض کنید شما می خواستید یک گالری زیبا از عکاسی خود را در سایت خود اضافه کنید، اما می خواستید بهتر از آنچه که وردپرس ارائه می دهد، به نظر برسد.

خبر خوب! افزونه هایی برای این کار وجود دارد، مانند Envira Gallery:

ایجاد وب سایت عکاسی - Envira Gallery

به جای تلاش برای کدگذاری وب سایت خود برای نمایش عکس های خود، افزونه را فعال کرده و جهت افزودن عکس های خود، دستورالعمل های افزونه را دنبال کنید. چندین نوع مختلف افزونه در دسترس کاربران وردپرس وجود دارد. همچنین می خواهید افزونه هایی را که تقریباً در هر وب سایتی خوب کار می کنند، در نظر بگیرید. این نوع افزونه ها شامل یک افزونه سئو، یک افزونه محافظت در برابر هرزنامه ها، یک افزونه تجارت الکترونیکی (اگر عکاسی خود را می فروشید) و یک افزونه ذخیره سازی است. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ما درمورد افزونه های ضروری وردپرس را مطالعه کنید.

نحوه افزودن افزونه به وردپرس

  1. وارد داشبورد وردپرس خود شوید.
  2. در سمت چپ داشبورد قرار بگیرید.
  3. “افزونه ها” را پیدا کنید.
  4. مکان نما را روی “افزونه ها” قرار دهید و روی “افزودن جدید” کلیک کنید.
  5. برای مرور افزونه های محبوب، نوار منو را بررسی کنید یا یک کلمه کلیدی در نوار جستجو برای جستجوی افزونه مربوطه وارد کنید.
  6. پس از انتخاب افزونه مورد نظر در سایت خود، روی “نصب افزونه” کلیک کنید.
  7. با کلیک بر روی “فعال سازی” افزونه را فعال کنید.
  8. برای سفارشی سازی افزونه خود، دستورالعمل ها را دنبال کنید.

اگر فایل zip افزونه را دارید، می توانید آن را با رفتن به صفحه افزونه، کلیک روی “بارگذاری افزونه”، کشیدن و رها کردن فایل zip در باکس بارگذاری و کلیک روی “اکنون نصب شود”، آن را به سایت خود اضافه کنید. سپس، برای فعالسازی افزونه، همان دستورالعمل های بالا را دنبال کنید.

همین امروز وب سایت عکاسی خود را با ممتاز سرور بسازید!

اگر به راه اندازی کسب و کار عکاسی خود فکر کرده اید، زمان آن اکنون است. جهان را از تصاویر ضعیف تلفن های هوشمند و غیر حرفه ای ها نجات دهید. به یاد داشته باشید، اولین قدم برای تبدیل عکاسی به یک کسب و کار تمام عیار، راه اندازی وب سایت است. یک وب سایت به افراد کمک می کند تا شما را پیدا کنند، به شما امکان می دهد استعداد های خود را به رخ بکشید و برای شما اعتبار ایجاد می کند. امیدواریم این پست به شما در راه اندازی و طراحی وب سایت نمونه کار های عکاسی کمک کرده باشد. برای دریافت خدمات میزبانی نگاهی به پلن های میزبانی ممتاز سرور بیندازید.

منبع: hostgator.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا