CMSWordPressآموزش

7 مورد از بهترین افزونه های اینستاگرام در وردپرس

آیا به دنبال بهترین افزونه های اینستاگرام برای وردپرس هستید؟

آیا شما می خواهید فید تصویر اینستاگرام خود را به نمایش بگذارید، یک اسلایدر اینستاگرام ایجاد کنید، آیکون اینستاگرام را با لینکی به پروفایل خود اضافه کنید و یا با در نظر گرفتن امتیازی در اینستاگرام برای افزایش تعداد دنبال کنندگان خود باشید، این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

در این مقاله، ما بهترین افزونه های اینستاگرام را برای وردپرس انتخاب کرده ایم تا شما را در این زمینه یاری کنیم.

1. Instagram Feed Pro

7 مورد از بهترین افزونه های اینستاگرام در وردپرس : Instagram Feed Pro

Instagram Feed Pro از Smash Balloon بهترین افزونه فید اینستاگرام در بازار است. بیش از 1.3 میلیون وب سایت از این افزونه برای ایجاد فید های تصویر سفارشی اینستاگرام استفاده می کنند.

یک نسخه رایگان از این افزونه وجود دارد که به شما امکان می دهد به راحتی یک فید عکس اجتماعی Instagram را ایجاد کنید.

نسخه رایگان دارای بسیاری از ویژگی های داخلی است، اما می توانید به Pro version ارتقا دهید تا ویژگی های اضافی مانند گزینه های چند لایه را باز کنید: شبکه، طرح افقی، و موارد دیگر.

همچنین می توانید از Pro version برای نمایش چندین فید مختلف اینستاگرام در سایت خود از چندین منبع از جمله فید hashtag استفاده کنید. همچنین امکان ایجاد فید قابل خرید را می دهد و دارای گزینه popbox popup با دکمه های اشتراک گذاری داخلی است.

شما می توانید با استفاده از ویرایشگر بلاک یا یک ابزارک نوار کناری، به راحتی فید اینستاگرام خود را به هر پست یا صفحه اضافه کنید. این افزونه همچنین از استوری های اینستاگرام پشتیبانی می کند و آن ها را به سایت وردپرس شما منتقل می کند.

تاکنون بهترین بخش در مورد افزونه اینستاگرام Smash Balloon، حافظه پنهان و عملکرد پشتیبان هوشمند آن ها است. این به شما امکان می دهد عکس های اینستاگرام را بدون کاهش سرعت در سایت خود نشان دهید و حتی اگر API اینستاگرام کم شود، عکس های شما نشان داده می شود (که این یک فایده بزرگ است).

2. RafflePress

7 مورد از بهترین افزونه های اینستاگرام در وردپرس : RafflePress

RafflePress افزونه ای با ارزش و پاداش برای وردپرس است. برای افزایش دنبال کنندگان خود می توانید آن را در اینستاگرام ادغام کنید.

با RafflePress، تنظیم مسابقه ای که باعث می شود بازدید کنندگان شما بتوانند اقدامات خاصی را با استفاده از اینستاگرام انجام دهند، بسیار آسان است. این ممکن است به معنای بازدید از پروفایل اینستاگرام شما یا مشاهده یکی از پست های اینستاگرام شما باشد.

البته می توانید از RafflePress نیز استفاده کنید تا کاربران نیز اقدامات دیگری را انجام دهند.

به عنوان مثال شما می توانید هدایای تبلیغاتی RafflePress را برای دنبال کنندگان اینستاگرام خود اجرا کنید و در آنجا آن ها باید به یک صفحه خاص از وب سایت خود مراجعه کنند. حتی می توانید از آن ها بخواهید که برای ورود به لیست ایمیل شما بپیوندند.

RafflePress بسیار کاربردی است و تا به امروز غنی ترین ویژگی پلاگین هدایا و مسابقه ای برای وردپرس است.

3. Revive Old Posts

7 مورد از بهترین افزونه های اینستاگرام در وردپرس : Revive Old Posts

Revive Old Posts یک افزونه برنامه ریزی رسانه های اجتماعی است. به شما امکان می دهد تا به راحتی محتوای قدیمی و جدید را در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

می توانید برای پست های رسانه های اجتماعی خود برنامه سفارشی تنظیم کنید. اگر نمی خواهید همه پست های خود را به اشتراک بگذارید، می توانید با تنظیم دامنه تاریخ یا با حذف دسته ها یا برچسب های خاص، محتوا را در وبلاگ خود کنار بگذارید.

این افزونه همچنین قابلیت اشتراک عکس از کتابخانه رسانه شما در اینستاگرام را دارد. حتی می توانید در لحظه انتشار پست های جدید به اشتراک بگذارید و برچسب های UTM سفارشی را به پست های اینستاگرام خود اضافه کنید.

نسخه رایگان این افزونه نیز وجود دارد، اما این فقط به شما امکان می دهد محتوای خود را در صفحات فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

7 مورد از بهترین افزونه های اینستاگرام در وردپرس : Envira Gallery

Envira Gallery یک افزونه سریع و آسان برای استفاده در گالری تصاویر وردپرس است.

این امکان را به شما می دهد تا گالری های پیشرفته تصاویر و ویدیو را در وردپرس با ویژگی هایی مانند آلبوم، پنجره های سبد، صفحه بندی، برچسب زدن و موارد دیگر ایجاد کنید.

Envira با یک Addon Instagram اضافه شده است که به شما امکان می دهد تصاویر اینستاگرام خود را در وردپرس وارد کنید، بنابراین می توانید آن را در کنار سایر گالری های تصاویر خود اضافه کنید.

این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید تصاویر را به وبلاگ خود وارد کنید و آن ها را در یک سبد لایت باز کنید، یا اینکه آیا می خواهید تصاویر به پست های اینستاگرام شما لینک بدهد.

5. Soliloquy

7 مورد از بهترین افزونه های اینستاگرام در وردپرس : Soliloquy

Soliloquy یک افزونه کشویی وردپرس دوستانه بسیار مبتدی است که می توانید از آن برای ایجاد تصاویر و ویدیو پاسخگو استفاده کنید.

به همراه یک افزونه کشویی پویا است که به شما امکان می دهد تصاویر اینستاگرام را به همراه تصاویر کوچک، توصیفات و سایر موارد ارسال شده در بلاگ اضافه کنید.

شما می توانید دقیقاً از چه محتویاتی در اینستاگرام استفاده کنید که می خواهید در کشوی خود استفاده کنید. به عنوان مثال، شما فقط می توانید عکس هایی با برچسب های خاص داشته باشید.

همچنین می توانید سرعت اسلاید ها را کنترل کرده و بسیاری از تنظیمات دیگر را هماهنگ کنید تا با طرح وب سایت شما مطابقت داشته باشد.

6. 10Web Social Photo Feed

7 مورد از بهترین افزونه های اینستاگرام در وردپرس : 10Web Social Photo Feed


10Web Social Photo Feed سریع تنظیم شده است و به شما امکان می دهد تا فید های اینستاگرام را به هر یک از پست ها یا صفحات خود اضافه کنید. با نسخه رایگان، می توانید از میان تصاویر کوچک یا اندازه های معمولی انتخاب کنید. نسخه اشتراک گزینه های بیشتری را ارائه می دهد.

نسخه رایگان این امکان را به شما می دهد که فید های منفرد را از حساب اینستاگرام خود با یک هشتگ مشخص کنید. با نسخه برتر ، می توانید از هشتگ های مختلف فید های ترکیبی ایجاد کنید.

تیم پشتیبانی برای بازگشت به نمایش داده شدگان، حتی از طریق کاربران رایگان، مفید و سریع است.

7. Simple Social Icons

7 مورد از بهترین افزونه های اینستاگرام در وردپرس : Simple Social Icons


Simple Social Icons  به شما امکان می دهد تا آیکن های رسانه های اجتماعی را در ویجت نوار کناری اضافه کنید. این نماد ها به نمایه شما در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی پیوند دارند. آن ها پیدا کردن و دنبال کردن شما در آنجا برای خوانندگان شما را بسیار آسان می کنند.

Simple Social Icons یک افزونه بسیار سر راست است که برای تنظیم فقط چند لحظه طول می کشد و کاملاً رایگان است.

با استفاده از این افزونه می توانید سبک و رنگ آیکن های خود را سفارشی کنید و نحوه تراز کردن آن ها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که نمی توانید نماد های بیشتری اضافه کنید یا ترتیب را تغییر دهید مگر اینکه از فیلتر استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در یافتن بهترین افزونه های اینستاگرام برای وردپرس کمک کند.

منبع : (7 Best Instagram WordPress Plugins of 2020 (Compared

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا