CMSWordPressآموزش

افزونه های ضروری برای وردپرس

ما در این مقاله با نام ” افزونه های ضروری ورد پرس ” برای شما 20 افزونه ضروری برای وردپرس را برررسی می کنیم تا شما بتوانید بهترین وب سایت را برای خود داشته باشید.

شما می توانید با نصب این افزونه ها، مدیریت وب سایت های وردپرسی خود را سریع تر و راحت تر انجام دهید.

Yoast

یکی از افزونه های ضروری ورد پرس ، برای سئو yoast می باشد. این افزونه به شما کمک می کند تا شما بتوانید سئو سایت خود را به راحتی انجام دهید و محتوای وب سایت خود را یکی از بهترین محتوا ها برای موتور های جستجو قرار دهید.  پلاگین  yoast  امکاناتی نظیر نقشه سایت XML ،Snippet-Editor ، تصحیح Permalink ، متا تگ Description و… را بصورت رایگان فراهم می کند. این پلاگین یکی از برترین افزونه های سئو می باشد.

افزونه های ضروری وردپرس

BackupBuddy

این افزونه که یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین افزونه های ورد پرس است، می تواند خیال شما را از بابت از دست نرفتن اطلاعاتتان راحت کند. یکی از توصیه های ما به شما این است که این افزونه را در ابتدا نصب کنید. این افزونه نصب آسانی دارد و امکان برنامه ریزی برای بک آپ گیری را نیز دارا می باشد. و در نهایت با نصب این افزونه می توانید از وب سایت خود بکاپ داشته باشید.

افزونه های ضروری وردپرس

W3 Total Cache

یکی از افزونه هایی که می توان به آن اشاره کرد، افزونه W3 Total Cache  می باشد، که قابلیت کش را برای وب سایت شما فعال می کند و دانلود المان های صفحات وب و گردش در سایت، سرعت بیشتری خواهد داشت.

افزونه ضروری برای وردپرس

CaptainForm

این افزونه که امکان تولید هرگونه افزونه را برای مدیران وب سایت فراهم می کند، یکی از کاربرد های اولیه پلاگین CaptainForm  تولید فرم تماس و فرم های اشتراک است. یکی از مهم ترین موارد این است که شما با طراحی فرم تماس و فرمی برای دریافت کاربران وب سایتتان می توانید مشتریان خود را برای همیشه در کنار خود داشته باشید.

افزونه های ضروری وردپرس

Edit Flow

یکی دیگر از افزونه هایی که می توان آن را نام برد، افزونه Edit Flow  در وردپرس به مدیر وب سایت این امکان را می دهد که تمام کارهای مربوط به ویرایش (Editorial) محتوای سایت خود را در یک جا انجام دهند. مانند : مدیریت نویسندگان (Authors Management)، تعیین استراتژی جریان کاری (WorkFlow) و بررسی تقویم کاری نویسندگان سایت و…

Soliloquy

یکی ازافزونه ضروری برای وردپرس Soliloquy است. این افزونه به شما در زیبایی سایتتان کمک می کند، به گونه ای که می توانید با تولید اسلایدر های زیبا سایت خود را زیبا تر کنید. این افزونه علاوه بر زیبا سازی سایت شما، کمک می کند تا سرعت لود سایت شما، به خاطر این اسلایدر ها افزایش پیدا نکند. این افزونه بسیار راحت و رسپانسیو است.

Sucuri

شما باید به عنوان مدیر سایت امنیت وب سایت خود را تامین کنید، تا بتوانید وب سایت خو را در برابر انواع هک ایمن نگه دارید. یکی از این افزونه ها که برای تامین امنیت می باشد، پلاگین Sucuri است. این پلاگین با ایجاد یک قفل امنیتی، از ورود بد افزار ها به وب سایت شما و از هک شدن سایت جلوگیری می کند.

Floating Social Bar

این افزونه به شما کمک می کند تا شبکه های اجتماعی (Social Media) مانند : فیسبوک، لینکدین، توییتر و… آیکون و لینک جداگانه ای تعریف و طراحی کنید. این افزونه به کاربران شما اجازه می دهد تا در صورتی که از این مقاله خوششان آمده باشد، آن را در هرکدام از شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. علاوه بر آن، این افزونه سرعت لود سایت شما را بالا نمی برد.

AdSanity

افزونه های ضروری وردپرس

 این افزونه برای نمایش تبلیغات بر روی وب سایت استفاده می شود و برای افرادی که می خواهند بر روی سایت خود تبلیغات داشته باشنمد افزونه مفیدی است. کار با این افزونه بسیار راحت است و برای نمایش آمار، آنالیز CTR  هر تبلیغ و امکان برنامه ریزی نمایش تبلیغات (Schedule)  را برای وب سایت دارد.

Envira Gallery

کار با این افزونه بسیار راحت است و برای افرادی که می خواهند وب سایتی برای عکس و گالری راه اندازی کنند، مناسب است. این افزونه به شما کمک می کند تا لود عکس ها را بالا ببرید و علاوه بر آن رسپانسیو بودن این افزونه به ویژگی های این افزونه اضافه می کند.

WPForms

افزونه های ضروری وردپرس

این افزونه یکی دیگر از افزونه هایی است که به مدیران وب سایت اجازه می دهد تا تنها با چند کلیک انواع فرم های تماس، ثبت نام و خبر نامه را ایجاد کنند. این پلاگین می تواند در تهیه بسیاری از فرم ها به شما کمک کند.

WP Mail SMTP

 این افزونه به کاربران وردپرس این امکان را می دهد که از سرورSMTP  برای ارسال ایمیل استفاده کنند و دریافت ایمیل ها را ایمن تر و مطمئن تر بسازند.

افزونه های ضروری وردپرس

Compact Archives

برخی از افراد آرشیو زیادی از مقالات دارند که این فراد می توانند با استفاده از این پلاگین آرشیو محتوای وب سایت خود را کوچکتر و فشرده تر کنند.

ThirstyAffiliates

بازاریابی وابسته (Affiliate Marketing) یک ویژگی محبوب بین کاربران وردپرس می باشد اما اگر کاربران بخواهند این کار را انجام دهند، مسلما نیاز به یک ابزار مدیریت لینک (Link Management) خواهند داشت. پلاگین ThirstyAffiliates بهترین گزینه برای انجام اینکار می باشد. این افزونه، فرآیند فوق را مکانیزه و اتوماتیک می کند.

 Display Widgets

این افزونه به کاربران این امکان را می دهد که ابزارک های (widget) دلخواه خود را نمایش دهند و یا پنهان کنند. پلاگین Display Widgets برای مخفی‌سازی ویجت های خاص از معرض دید بازدید کننده ها بسیار کاربردی است. در صورتی که کاربران وارد سایت شوند (Login) یا اشتراک (Subscription) داشته باشند، خواهند توانست ابزارک های مورد نظر را مشاهده کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا