WordPress

7 مورد از بهترین افزونه های وردپرس برای وبسایت مشاوره املاک 2021

آیا به دنبال بهترین افزونه های املاک وردپرس هستید؟ وردپرس توسط بسیاری از وب سایت های املاک و مستغلات برای نمایش لیست ها و به دست آوردن مشتریان جدید استفاده می شود. در این مقاله، بهترین افزونه های وردپرس برای املاک و مستغلات را که می توانید برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید، دستچین کرده ایم.

چگونه می توان با استفاده از وردپرس وب سایت املاک ایجاد کرد؟

وردپرس محبوب ترین سازنده وب سایت در جهان است. این به طور گسترده ای توسط شرکت های املاک و مستغلات و شرکت های مدیریت املاک برای نمایش لیست های خود و فروش بیشتر استفاده می شود. وردپرس دو نوع مختلف دارد که اغلب مبتدیان را گیج می کند. اول، WordPress.com است که یک CMS میزبانی شده است. دوم، WordPress.org است، همچنین به عنوان وردپرس خود میزبان شناخته می شود.

برای جزئیات بیشتر، به مقایسه ما در رابطه با تفاوت WordPress.com و WordPress.org مراجعه کنید. ما توصیه می کنیم از WordPress.org استفاده کنید زیرا به شما امکان می دهد بدون محدودیت از تمام ویژگی های WordPress به طور کامل استفاده کنید.

افزونه وردپرس املاک

برای ساخت وب سایت املاک و مستغلات خود با استفاده از وردپرس به موارد زیر احتیاج دارید:

  • میزبانی وردپرس (این مکانی است که فایل های وب سایت شما ذخیره می شود)
  • نام دامنه (به عنوان مثال، momtazserver.com)
  • تم وردپرس املاک و مستغلات (این پایه و اساس وب سایت املاک و مستغلات شما را تشکیل می دهد)
  • یک افزونه وردپرس املاک و مستغلات (لیست شده در زیر)

اول از همه باید یک نام دامنه و میزبانی وب دریافت کنید. با این اوصاف، بیایید نگاهی به بهترین افزونه های املاک و مستغلات وردپرس بیندازیم که می توانید استفاده کنید. این افزونه ها به شما امکان می دهند به راحتی لیست های املاک و مستغلات خود را اضافه کنید و مشتریان بیشتری را به خود جذب کنید.

IMPress for IDX Broker

IMPress for IDX Broker - افزونه وردپرس املاک

IMPress for IDX Broker یکی از بهترین افزونه های وردپرس در زمینه املاک و مستغلات است. شروع کار برای مبتدیان آسان است و ایجاد وب سایت های قدرتمند در زمینه املاک و مستغلات برای کاربران حرفه ای تر انعطاف پذیر است. با استفاده از تصاویر و پشتیبانی ویدیویی می توانید هر تعداد جزئی را که می خواهید برای هر لیست اضافه کنید. لیست ها به صورت زیبا در یک چیدمان شبکه ای نمایش داده می شوند و یک صفحه فهرست به کاربران اجازه می دهد تا تمام اطلاعات مورد نیاز خود از جمله نقشه ها را به دست آورند.

همچنین از پست های خودکار رسانه های اجتماعی، ویژگی های ضبط ایمیل و مدیریت، فهرست راهنمای املاک و سایر موارد نیز در این افزونه پشتیبانی می شود. همچنین به شما امکان می دهد لیست ها را از پایگاه داده MLS خود وارد کنید و از ادغام IDX پشتیبانی می کند. این محصول مجهز به فرم های تماس است تا خریداران علاقه مند بتوانند مستقیماً با شما تماس بگیرند.

Formidable Forms

Formidable Forms - افزونه وردپرس املاک

Formidable Forms پیشرفته ترین افزونه فرم ساز WordPress در بازار است. این یک سازنده فرم درگ اند دراپ ساده اما پیشرفته است که به شما کمک می کند فرم هایی فراتر از فرم های تماس ساده ایجاد کنید. Formidable Forms دارای الگوی فرم لیست های املاک و مستغلات است بنابراین می توانید به بازدیدکنندگان وب سایت خود اجازه دهید لیست هایی را به وب سایت شما ارسال کنند و سپس آن ها را در یک شبکه نمایش دهید.

Formidable Forms - افزونه وردپرس املاک

انواع زمینه های فرم برای سفارشی کردن و افزودن اطلاعات در مورد لیست های املاک و مستغلات شما وجود دارد.

Formidable Forms - افزونه وردپرس املاک

توجه: برای دسترسی به الگوی فرم لیست املاک و مستغلات حداقل به طرح “Plus” نیاز دارید.

همچنین سایر ابزار های مفید املاک و مستغلات را پیدا خواهید کرد که می توانید برای بهبود وب سایت خود استفاده کنید. به عنوان مثال، الگو هایی برای محاسبه رهن، فرم درخواست وام، فرم درخواست اجاره و موارد دیگر وجود دارد.

Formidable Forms -افزونه وردپرس املاک

WP-Property

WP-Property - افزونه وردپرس املاک

WP-Property یکی دیگر از افزونه های مدیریت املاک و مستغلات وردپرس است. این شامل رابط کاربری آسان برای افزودن و مدیریت لیست های شما می باشد. برای افزودن اتاق، حمام، موقعیت مکانی، ویژگی ها و موارد دیگر، می توانید اطلاعات دقیق را با تعداد زیادی زمینه اضافه کنید.

WP-Property - افزونه وردپرس املاک

لیست ها به زیبایی در وب سایت شما نمایش داده می شوند و همچنین تم ها و افزونه های رایگان وجود دارد که می توانید برای شخصی سازی طراحی از آن ها استفاده کنید. WP-Property شامل پشتیبانی از نقشه های گوگل، یک ویژگی جستجوی قدرتمند با فیلتر ها، URL های مفید برای سئو، لیست های برجسته و موارد دیگر است.

حتی می توانید امتیاز محله را به لیست خود و PDF های قابل بارگیری اضافه کنید. به چندین زبان موجود است و به راحتی به هر زبان دیگری قابل ترجمه است. همچنین دارای ابزارک های نوار کناری و کد کوتاه است که به شما امکان می دهد لیست ها را در وب سایت خود نمایش دهید.

Estatik

Estatik - افزونه وردپرس املاک

Estatik یکی دیگر از افزونه های عالی برای مدیریت لیست های املاک و مستغلات شما در وردپرس است. این افزونه قدرتمند دارای یک سیستم مدیریت املاک با کاربرد آسان است که به شما امکان می دهد لیست ها را به راحتی به وب سایت خود اضافه کنید.

این برنامه شامل گالری عکس، ویجت جستجوی املاک، پشتیبانی از Google Maps، به اشتراک گذاری داخلی و پشتیبانی چند زبانه است. همچنین شامل یک سازنده زمینه های سفارشی است که به شما امکان می دهد به راحتی قسمت های جدید را به لیست خود اضافه کنید.

Estatik - افزونه وردپرس املاک

این افزونه همچنین یک ویژگی جستجوی مجهز به ajax با تکمیل خودکار دارد. همچنین کاربران می توانند لیست ها را بر اساس قیمت، تاریخ، محبوبیت و موارد دیگر مرتب کنند. یک نسخه حرفه ای از این افزونه در دسترس است که حتی دارای ویژگی های بیشتری مانند جستجوی ذخیره شده ها، اعلان های ایمیل و موارد دیگر است.

Easy Property Listings

Easy Property Listings - افزونه وردپرس املاک

Easy Property Listings یکی دیگر از افزونه های املاک و مستغلات وردپرس قدرتمند و بسیار قابل تنظیم است. به شما امکان می دهد بدون لمس کد و تغییر موضوعات وردپرس، به راحتی یک وب سایت املاک و مستغلات ایجاد کنید. رابط مدیریت لیست دوستانه مبتدی کار شما را برای مدیریت خواص بسیار آسان می کند. همچنین با الگو های لیست سازگار با موبایل برای نمایش خصوصیات شما در یک طرح شبکه یا یک صفحه لیست واحد ارائه می شود.

ویژگی های پیشرفته تر شامل پشتیبانی از REAXML ،JUPIX، سیستم های MLS در سراسر جهان، پشتیبانی از ترجمه / چند زبانه، نقشه های پیشرفته و موارد دیگر است. افزونه های پرداخت شده به شما امکان می دهد بسیاری از ویژگی های دیگر از جمله فهرست مدیریت و سیستم مدیریت املاک و مستغلات، رتبه بندی نماینده و سایر موارد را اضافه کنید.

WP Real Estate

WP Real Estate - افزونه وردپرس املاک

WP Real Estate افزونه املاک و مستغلات آسان برای وردپرس با چندین ویژگی جالب است. همچنین می تواند برای خرید، فروش و اجاره املاک نیز مورد استفاده قرار گیرد. این شامل یک ویژگی جستجوی پیشرفته، نقشه های گوگل، یکپارچه سازی IDX / MLS، فرم های تماس، زمینه های سفارشی و نمایش لیست یا طرح شبکه است.

WP Real Estate - افزونه وردپرس املاک

همچنین دارای کد کوتاه و ابزارک است تا بتوانید لیست های مختلف املاک و مستغلات را در وب سایت خود نمایش دهید یا لندینگ پیج های خود را برای کار های مختلف ایجاد کنید.

Realtyna WPL

Realtyna WPL - افزونه وردپرس املاک

Realtyna WPL افزونه انعطاف پذیر و قدرتمندی برای مدیریت املاک و مستغلات وردپرس است. به راحتی می توانید لیست های خود را با یک ویژگی جستجوی فیلتر پذیر برای قسمت فرانت اضافه کنید. این افزونه دارای نمایه های بنگاه های املاک و مستغلات، Google Maps، نما های مختلف لیست و همچنین ویژگی قدرتمند زمینه های سفارشی برای افزودن ویژگی های ملک است. نسخه حرفه ای این افزونه همچنین می تواند با سرویس های MLS / IDX تلفیق شود. به علاوه، با برخی از بهترین تم های وردپرس در بازار سازگاری خوبی دارد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بهترین افزونه های وردپرس املاک و مستغلات را برای وب سایت خود پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید بهترین خدمات میزبانی وب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید، توصیه می کنیم نگاهی به پلن های میزبانی ممتاز سرور بیندازید. همچنین شما می توانید بهترین قالب های ووکامرس برای فروشگاه های اینترنتی محصولات دیجیتال را نیز بررسی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا