WordPressآموزش

7 تا از بهترین قالب های ووکامرس برای فروشگاه های اینترنتی محصولات دیجیتال

فروش محصولات دیجیتالی فرصت جدیدی برای رونق کسب و کار شماست. اگر شما یک کسب و کار بر پایه فروش محصولات دیجیتال دارید لازم نیست نگران موجودی اضافی، هزینه بسته بندی یا هزینه های گران حمل و نقل باشید. محصولات دیجیتال از کتاب های الکترونیکی گرفته تا فایل های موسیقی تا دوره های آنلاین را شامل می شود. یک وب سایت چشمگیر با موضوع جذاب می تواند بازدیدکنندگان را به خود جلب کند و فروش بیشتری از برند شما به دست آورد. آماده پیدا کردن قالب مناسب برای محصولات دیجیتالی خود هستید؟ شما می توانید یکی از این هفت قالب ووکامرس را برای سایت محصولات دیجیتالی خود امتحان کنید.

10 قالب وردپرس برای سایت های پادکست

DGWork

قالب DGWork

DGWork یک قالب قدرتمند ووکامرس برای فروش جدید ترین محصولات دیجیتال شما مانند عکس، فیلم و نرم افزار است. با وارد کردن نسخه نمایشی با یک کلیک، نیازی به دانش برنامه نویسی نیست. شما به راحتی می توانید یک فروشگاه چند کالایی راه اندازی کنید یا به یک وب سایت تک محصول پایبند باشید. محصولات دیجیتال یک روش مناسب برای شروع تجارت آنلاین خود با حداقل هزینه ها است. کالین برتون، بازاریاب محتوا در Thinkific، موافق است:

“فروش محصولات دیجیتالی راهی کم هزینه و کم دردسر برای گشودن جریان درآمد جدید است. اینکه این جریان قطره ای باشد یا یک تورنت به زمان شما، کیفیت محصولات و کیفیت تبلیغات آن ها بستگی خواهد داشت. “

قالب ووکامرس DGWork برای شروع، بخش ها و الگو های محتوای از پیش تعریف شده را ارائه می دهد. همچنین می توانید به سرعت طرح ها را متناسب با نیاز های خاص خود تنظیم کنید.

Digital Products

قالب وردپرس Digital Products

Digital Products یک قالب ووکامرس مناسب محصولات دیجیتال است که برای فروش هر محصول آنلاین طراحی شده است. از نرم افزار گرفته تا گرافیک و فایل های PDF، شما می توانید وب سایتی برای ساخت ویترین فروشگاه مجازی خود ایجاد کنید. طراحی ریسپانسیو آن متناسب با انواع صفحه نمایش، از جمله گوشی ها و لپ تاپ ها است.

این قالب از سازنده صفحه SiteOrigin پشتیبانی می کند. به این ترتیب می توانید وب سایت خود را بدون نوشتن یک خط کد شخصی سازی کنید. اگر می خواهید عضویت را بفروشید، می توانید برای قابلیت های بیشتر پلاگین WPDigiPro وردپرس را اضافه کنید.

محصولات دیجیتال همچنین با PayPal ادغام می شوند، بنابراین شما می توانید به راحتی از مشتریان خود بخواهید پرداخت کنند. با ابن قالب پیغام های خودکار داخلی ای نیز دارد. هنگام خرید، نیاز به تمدید یا ترک سبد خرید، با استفاده از آن می توانید ایمیل ارسال کنید. اگر به مخاطبان جهانی خدمت می کنید، این قالب با چندین زبان موجود است و آماده ترجمه می شود.

Digital Download

قالب وردپرس Digital Download

Digital Download یک قالب ریسپانسیو برای ایجاد یک بازار دیجیتال حرفه ای است. شما می توانید این قالب را برای فروش انواع محصولات دیجیتالی از جمله آموزش، فیلم و نرم افزار سفارشی کنید.

“Digital Download به طور قابل توجهی پایدار است، می تواند بی نهایت از آن استفاده کرد و کار با آن اغلب ساده است. با داشتن بیش از یک یا چند دستگاه، هر شخصی قادر است یک محصول دیجیتالی را شایسته اشتراک یا فروش کند. به هیچ كدام از مواد فیزیکی، كارخانه ها و كارمندان نیازی نیست.”

با Digital Download، به چندین بخش برجسته مانند بخش کال تو اکشن برای تبدیل بازدید کنندگان به مشتری و بخش دانلود برای نمایش محصولات اخیر خود، دسترسی خواهید داشت. این قالب برای کمک به شما در رتبه بندی در نتایج جستجو بهینه سازی شده است. به علاوه، طراحی مناسب برای موبایل آن متناسب با چندین صفحه تنظیم می شود.

Bookshelf

قالب وردپرس Bookshelf

Bookshelf قالبی قدرتمند برای ساخت کتابخانه آنلاین، وبلاگ ادبیات یا سایت مشتاقان کتاب ها است. از کتاب های صوتی گرفته تا بازی های ویدیویی تا فیلم ها می توانید هر چیزی را بفروشید. رابط کاربری کاربر پسند آن، مدیریت محصولات دیجیتالی را در یک پلتفرم آسان می کند.

این قالب ووکامرس محصولات دیجیتال شامل چهار طرح است: باکسی، عریض، کاملاً گسترده و تمام صفحه. شما همچنین دارای دو سبک زیر صفحه، سه سبک کشویی و پس زمینه های مناسب هستید. وب سایت خود را با ابزارک های ThemeRex مانند پست های محبوب، 10 صفحه برتر، نماد های اجتماعی، آرم ها، تبلیغات و بررسی های اخیر سفارشی کنید.

قفسه کتاب با چندین افزونه سازگار است: LearnDash ،Swiper Slider و WPBakery Page Builder. با تعداد زیادی کد کوتاه، می توانید به سرعت ویژگی های منحصر به فرد ( آکاردئون و Google Maps) را برای سایت خود بسازید. همچنبن گزینه های ترجمه برای تطبیق مخاطبان جهانی در دسترس است.

Pragyan

قالب وردپرس Pragyan

Pragyan یک قالب محبوب ووکامرس برای ساخت وب سایت های آموزشی است. این که آیا شما یک مربی کالج یا یک مربی آنلاین هستید؟ این قالب یک طراحی تمیز را برای آموزش به افراد ارائه می دهد. می توانید یک دوره آنلاین بسازید و آن را با پلاگین هایی مانند LearnPress ،Tutor LMS و Sikshya LMS پشتیبانی کنید.

دریافت قیمت مناسب برای دوره آنلاینتان کلیدی است. قیمت مناسب می تواند ارزشی را که ارائه می دهید، بیان کند و بر سودآوری شما تأثیر بگذارد. سایت خود را با استفاده از ابزارک ها سفارشی کنید و یک اسلایدر ویژه را برای برجسته کردن پست های خاص اضافه کنید. همچنین می توانید با این قالب آماده ترجمه به دانشجویان سراسر جهان آموزش دهید.

Stocky

قالب وردپرس Stocky

Stocky قالب رویایی یک عکاس برای ایجاد وب سایت است. شما می توانید عکس های خود را مشابه هر یک از بازار های عمده آنلاین بفروشید. با افزونه Easy Digital Download، این امکان وجود دارد که به سایر سازندگان اجازه دهید عکس های خود را بارگذاری و از طریق سایت شما بفروشند.

این قالب ووکامرس همراه با تمپلت ها و صفحه آماده است. می توانید به سرعت یک صفحه اصلی، نمونه کار ها، صفحه ثبت نام و صفحه تماس ایجاد کنید. هنگامی که تصاویر خود را بارگذاری می کنید، Stocky به طور خودکار در صفحه محصول گالری ایجاد می کند.

سایر ویژگی های دیگر شامل کد تخفیف، ردیابی فعالیت بارگیری و یکپارچه سازی سیستم وابسته است. می توانید برای دریافت برنامه های افزودنی ممتاز مانند مجوز نرم افزار، بارگیری رایگان و فاکتور، نسخه جدیدی را دریافت کنید.

Publisher

قالب وردپرس Publisher

Publisher ایده آل نویسندگان برای تبلیغ و فروش آنلاین کتاب هایشان است. در عرض چند دقیقه، می توانید قالب را با گزینه های نامحدود رنگ، وبلاگ داخلی و یک منوی بزرگ سفارشی کنید. این قالب برای فروش طراحی شده است، شما می توانید یک فروشگاه آنلاین با ووکامرس و این قالب برای فروش محصولات دیجیتال راه اندازی کنید، نظرات محصول را اضافه کنید و یک اسلایدر محصول ایجاد کنید. اگر به کمک نیاز دارید، راهنمای نصب طرح زمینه را امتحان کنید یا با پشتیبانی تماس بگیرید.

بسیاری از مشاغل محصولات دیجیتالی خود را در وب سایت ها یا فروشگاه های آنلاین خود به فروش می رسانند. این یک استراتژی عالی است، زیرا ایجاد وب سایت خود نه تنها شما را در دسترس خریداران آنلاین قرار می دهد، بلکه به ایجاد برند تجاری یا سازمانی شما نیز کمک می کند. همچنین برای مدیریت ایمیل، حالت کاتالوگ برای تبلیغ کتاب ها و گزینه های ارزی برای فروش به مشتریان در کشور های مختلف، قابلیت های بازگشت به پایان را خواهید داشت.

یک قالب ووکامرس برای فروشگاه محصولات دیجیتال خود انتخاب کنید

محصولات دیجیتال می توانند جریان درآمد جدیدی برای تجارت شما فراهم کنند. شما می خواهید قالبی را انتخاب کنید که محصولات شما را به نمایش بگذارد و راحتی خریدارانتان را جذب کند. برای ساخت وب سایت خود یکی از قالب های ووکامرس مناسب فروش محصولات دیجیتال که در بالا ذکر شد را امتحان کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا