WordPressآموزش

بهترین ابزار ها و افزونه های خودکار وردپرس (2021)

آیا به دنبال بهترین ابزار ها و افزونه های خودکار وردپرس هستید؟ با خودکارسازی وظایف در وب سایت وردپرس خود، می توانید علاوه بر افزایش ترافیک وب سایت، در زمان و هزینه خود نیز صرفه جویی کنید.
در این مقاله، ما بهترین ابزار ها و افزونه های خودکار سازی وردپرس را به اشتراک می گذاریم تا به شما در تسریع گردش کار کمک کند.

چرا از ابزار ها و افزونه های خودکار وردپرس استفاده می کنیم؟

وقتی از وب سایت وردپرس استفاده می کنید، کار های تکراری زیادی وجود دارد که می تواند زمان زیادی را از شما بگیرد. با استفاده از بهترین ابزار ها و افزونه های خودکار وردپرس، می توانید زمان خود را برای انجام کار های مفیدتر آزاد کنید. آن ها به خودکار سازی کار هایی مانند بازاریابی، تولید رسانه های اجتماعی، پشتیبانی از مشتریان و موارد دیگر کمک می کنند.
به عنوان مثال، می توانید یک chatbot هوش مصنوعی ایجاد کنید تا پشتیبانی اولیه مشتری را خودکار کند، یا از یک پاسخ دهنده خودکار ایمیل، برای استقبال از مشترکان جدید استفاده کنید.

با توجه به این موارد، بیایید نگاهی به برخی از بهترین افزونه ها و ابزار های خودکار وردپرس بیندازیم که می توانید برای خودکارسازی سایت وردپرس خود استفاده کنید.

1- Uncanny Automator

Uncanny Automator، بهترین افزونه خودکار وردپرس.

Uncanny Automator بهترین افزونه خودکار وردپرس در بازار است. این به شما امکان می دهد گردش های کار قدرتمندی را ایجاد کنید تا در وقت خود صرفه جویی کرده و خطا ها را بدون نوشتن کد، کاهش دهید.
Uncanny Automator با همه محبوب ترین افزونه های وردپرس و ابزار های شخص ثالث در بازار، ادغام می شود. با این کار تنظیمات خودکار و دلخواه آن، با چند کلیک به آسانی انجام می شود.

از 70 افزونه وردپرس مختلف و برنامه های شخص ثالث پشتیبانی می شود که به شما کمک می کند تنظیمات خودکار بی پایان بسازید و وبلاگ وردپرس خود را با کارآیی بیشتری اجرا کنید. می توانید با نسخه رایگان افزونه که از انواع افزونه ها و اقدامات وردپرس پشتیبانی می کند، شروع به کار کنید.

2- Constant Contact

Constant Contact، بهترین افزونه خودکار وردپرس.

Constant Contact بهترین سرویس بازاریابی ایمیلی برای مشاغل کوچک است. Constant Contact به شما امکان می دهد پس از خروج کاربران از وب سایت، همچنان با آن ها در تماس باشید. می توانید از آن برای ایمیل خودکار و ایجاد ارتباط با مشتری، فروش محصولات و موارد دیگر استفاده کنید.

همچنین با Constant Contact، راه اندازی و ایجاد خبرنامه های ایمیل، بسیار آسان است. می توانید از ایجاد کننده ایمیل drag and drop و قالب های ایمیل همراه، برای استفاده سریع از ایمیل، برای ارسال به مشترکان خود استفاده کنید.
این افزونه، با ابزار های محبوب تولید سِرب مانند WPForms و OptinMonster ادغام می شود تا روند پیگیری را به طور کامل خودکار کند.

3- OptinMonster

OptinMonster، بهترین افزونه خودکار وردپرس.

OptinMonster بهترین نرم افزار و افزونه بهینه سازی خودکار وردپرس، در بازار است. این افزونه، به شما امکان می دهد نسل سِرب خود را خودکار کنید.
OptinMonster شامل کتابخانه ای از الگو های با قابلیت تبدیل بالا است که می توانید از آن ها برای ایجاد پنجره هایی بر اساس موقعیت مکانی، نوار اعلانات، اسلاید ها و موارد دیگر، برای جلب توجه کاربران استفاده کنید.

همه قالب ها را می توان با “drag and drop builder”، به طور کامل سفارشی کرد. همچنین ویژگی های هدف گذاری پیشرفته ای وجود دارد تا هر کمپین بر اساس قواعدی که شما تصمیم می گیرید نمایش داده شود. به عنوان مثال، می توانید پنجره هایی را برای کاربران در یک مکان خاص نمایش دهید، یا پیام های هدفمندی را برای صفحات مختلف در وب سایت خود نشان دهید.

4- WPForms

WPForms، بهترین افزونه خودکار وردپرس.

WPForms بهترین افزونه فرم تماس خودکار در بازار است که توسط بیش از 4 میلیون وب سایت استفاده می شود. بسیار مبتدی است و به شما امکان می دهد فرم هایی ایجاد کنید که تماس کاربران را با شما، آسان کند.

قابلیت “drag and drop form builder” به شما امکان می دهد با سرعت تعداد تقریباً بی پایان، فرم هایی مانند فرم های تماس، فرم های سفارش، فرم های اشتراک ایمیل، فرم های نظرسنجی و موارد دیگر را ایجاد کنید.
فراتر از ابزار های ایجاد فرم سازگار با مبتدیان، ویژگی های پیشرفته ای مانند فرم های مکالمه، ردیابی موقعیت مکانی، فرم ورود به سیستم و موارد دیگر را خواهید یافت.

WPForms به راحتی با تعداد زیادی ابزار و افزونه های دیگر ادغام می شود تا بتوانید پس از پر کردن فرم شما توسط شخصی، به راحتی هر اقدامی را به صورت خودکار انجام دهید. به عنوان مثال، می توانید داده ها را به صورت خودکار به یک کاربرگ گوگل ارسال کنید، کاربران جدیدی را در سایت عضویت خود ثبت کنید، از فرم خود پیام کوتاه دریافت کنید و موارد دیگر.

5- Chatbot

Chatbot، بهترین افزونه خودکار وردپرس.

Chatbot.com بهترین نرم افزار چت بات AI برای وردپرس است. به شما امکان می دهد با راه اندازی چت بات خود، به راحتی live chat را در وب سایت خود به صورت خودکار انجام دهید. این ابزار با استفاده از سازنده چت بات و کتابخانه قالب به راحتی قابل استفاده است، بنابراین می توانید به سرعت چت بات خود را بدون هیچ گونه کد نویسی یا مهارت فنی ایجاد کنید.
این نرم افزار با نرم افزار LiveChat ادغام می شود، بنابراین در صورت نیاز کاربر به کمک اضافی، می توانید از نمایندگی مستقیم استفاده کنید.

6- HubSpot

HubSpot، بهترین افزونه خودکار وردپرس.

HubSpot یکی از بهترین نرم افزار های CRM برای مشاغل کوچک است. به شما این امکان را می دهد تا جنبه های بازاریابی آنلاین خود را خودکار کنید. با کمک HubSpot، می توانید به راحتی بازاریابی، فروش و خدمات مشتری خود را در یک مکان مدیریت کنید. همه داده های مشتری شما به طور خودکار به روز می شوند.

می توانید گزارشات دقیق عملکرد را مشاهده کنید تا به شما در بهبود روند فروش و تولید کمک کند. همچنین، به راحتی با همه افزونه ها و ابزار های برتر بازاریابی ایمیلی و تولید سِرب ادغام می شود. می توانید به ویژگی های اصلی CRM به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید، اما برای به دست آوردن امکانات بیشتر و ابزار های پیشرفته، می توانید به یکی از برنامه های پولی ارتقا دهید.

7- TrustPulse

TrustPulse، بهترین افزونه خودکار وردپرس.

TrustPulse بهترین افزونه اثبات اجتماعی برای وردپرس است که به شما امکان می دهد اعلان های خودکار را برای بهبود تبدیل وب سایت و فروش بیشتر تنظیم کنید.
TrustPulse به طور خودکار بر فعالیت سایت شما نظارت می کند. هنگامی که مشتریان قصد خرید چیزی در سایت شما دارند، اعلان سایر مشتریان را که به تازگی خرید کرده اند مشاهده می کنند. این افزونه را می توان در هر وب سایت، بدون هیچ کدی نصب کرد و سفارشی کرد، تا به راحتی با طراحی وب سایت شما مطابقت داشته باشد.

8- Smash Balloon

Smash Balloon، بهترین افزونه خودکار وردپرس.

Smash Balloon مجموعه ای از 4 افزونه خودکار مختلف رسانه های اجتماعی وردپرس است که به شما امکان می دهد فید های اجتماعی فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و یوتیوب را به وب سایت خود اضافه کنید. این محبوب ترین افزونه خوراک رسانه های اجتماعی برای وردپرس است که توسط بیش از 1.4 میلیون وب سایت استفاده می شود.

Smash Balloon محتوای وب سایت شما را با نمایش آخرین فعالیت رسانه های اجتماعی، خودکار می کند. این می تواند در وقت شما صرفه جویی کند و بازدید کنندگان را در سایت شما مشغول نگه دارد.

وقتی محتوای جدیدی را در حساب های متصل به شبکه های اجتماعی خود ارسال می کنید، همه فید های شما به طور خودکار، مشاهده می شوند. می توانید فید های رسانه های اجتماعی جداگانه را به وردپرس اضافه کنید یا از افزونه Smash Balloon Social Wall برای نمایش همه فید های رسانه های اجتماعی خود در یک مکان استفاده کنید.

منبع: wpbeginner

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا