Security

بهترین نرم افزار های فایروال در سال 2021

بهترین نرم افزار های فایروال به محافظت در برابر تلاش های هکر ها، سرقت داده ها و نفوذ شبکه کمک می کند.
تروجان ها می توانند درگاه های رایانه های شخصی را برای ارسال مخفیانه داده ها باز کند و جاسوسان می توانند به دنبال نقاط ضعف اتصال شبکه شما باشند که امکان بهره برداری از آن را فراهم می کند.

حتی اگر پیشرفت هایی در فناوری آنتی ویروس و بد افزار در طی زمان رخ داده باشد، فایروال ها همچنان برای همه کاربران رایانه های شخصی به عنوان یک نرم افزار توصیه شده باقی می ماند، زیرا خطرات به جای متوقف شدن، تکامل می یابند.

در حالی که بهترین برنامه آنتی ویروسی می تواند از فعالیت آشکار بر روی رایانه شخصی شما جلوگیری کند، اما گاهی اوقات نرم افزار ها و برنامه ها می توانند از مجوز های خود سوء استفاده کنند و اتصالات شبکه غیر مجازی ایجاد کنند که می تواند برای جمع آوری داده های کاربر از رایانه شما سو استفاده کند، پس استفاده از فایروال ها ضروری است زیرا حملات از راه دور را مسدود می کند.

در حالی که برخی از فایروال ها به عنوان محصولات مستقلی ارائه می شوند، برخی دیگر به عنوان بخشی از مجموعه امنیت اینترنت از شرکت های آنتی ویروس ارائه می شوند که می توانند طیف گسترده ای از حفاظت های اضافی را ارائه دهند. در ادامه لیستی از بهترین فایروال ها را خواهید دید.

مطالعه بیشتر

1. Bitdefender Total Security

امنیت کامل با حفاظت فایروال

بهترین نرم افزار فایروال Bitdefender Total Security

Bitdefender Total Security یک مجموعه امنیتی قدرتمند اینترنتی است که در میان طیف وسیعی از محافظت های امنیتی برجسته، بهترین نرم افزار فایروال را ارائه می دهد. محافظت آنتی ویروس نیز وجود دارد، اما محافظت در برابر بد افزار چند لایه آن در برابر باج افزار نیز محافظت می کند.

از دیگر ویژگی های آن می توان به گزینه های ضد فیشینگ، ضد تقلب و ضد سرقت و همچنین بهینه سازی عملکرد اشاره کرد. طیف گسترده ای از گزینه های حفاظت از حریم خصوصی شامل ضد رهگیری، رمزگذاری فایل، کنترل والدین و همچنین محافظت از میکروفون ها برای جلوگیری از استفاده توسط شخص ثالث است.

Bitdefender Total Security فقط برای محافظت از کاربران ویندوز نیست، بلکه می تواند برای محافظت در برابر حملات برای Android، macOS و iOS نیز مورد استفاده قرار گیرد. حتی بهتر از آن مجوز یک محصول به شما این امکان را می دهد تا حداکثر در 5 دستگاه مختلف از این نرم افزار استفاده کنید، بنابراین می توانید از Bitdefender Total Security برای رایانه شخصی و همچنین تلفن هوشمند خود استفاده کنید.

به طور کلی Bitdefender Total Security تقریباً همان چیزی را که از آن انتظار می رود انجام می دهد و طیف گسترده ای از حفاظت های امنیتی را ارائه می دهد که فراتر از عنوان بهترین نرم افزار فایروال است. با این حال قیمت آن بسیار مناسب است و دستیابی به آن را راحت می کند.

مزایا

  • محافظت فایروال
  • ضد باج افزار
  • محافظت از میکروفون
  • قابل استفاده در حداکثر 5 دستگاه

2. Avast Premium Security

فایروال قدرتمند چند دستگاهه و موارد دیگر

بهترین نرم افزار فایروال Avast Premium Security

Avast Premium Security یکی دیگر از مجموعه های بهترین نرم افزار های فایروال پولی است که به دو شکل اصلی وجود دارد: استفاده از تک رایانه یا حداکثر 10 دستگاه از جمله macOS ،iOS و Android.

همانند Bitdefender، این مورد بدینگونه است که شما می توانید هم از رایانه شخصی و هم از دستگاه های تلفن همراه محافظت کنید. با این حال از آنجا که گزینه ای برای محافظت از حداکثر 10 دستگاه وجود دارد، به این معنی است که می توانید از یک لایسنس برای محافظت از تمام دستگاه های خانواده خود استفاده کنید.

علاوه بر قابلیت فایروال برای همه دستگاه ها، Avast Premium Security از گزینه های محافظت در برابر باج افزار و رمزگذاری فایل نیز محافظت می کند. همچنین قابلیت های محافظت در برابر فیشینگ و ضد تقلب برای بانکداری های آنلاین ایمن تر وجود دارد و همچنین از هک شدن وب کم توسط شخص ثالث محافظت می شود.

به طور کلی Avast Premium Security یکی دیگر از بهترین نرم افزار های فایروال قابل اعتماد است، اما چیزی که باعث کاهش محبوبیت آن می شود، تبلیغات پاپ آپ مداوم آن است که به فروش متقابل برای تنظیمات کامپیوتر و سایر نرم افزار ها دامن می زند.

مزایا

  • محافظت فایروال
  • ضد باج افزار
  • قابل استفاده در حداکثر 10 دستگاه
  • قابل نصب بر روی ویندوز، مک، iOS، اندروید

معایب

  • تبلیغات آزار دهنده

3. Norton 360 Premium

محافظت از فایروال چند منظوره و موارد دیگر

بهترین نرم افزار فایروال Norton 360 Premium

Norton 360 Premium علاوه بر اینکه از بهترین نرم افزار های فایروال است، یک مجموعه امنیتی اینترنتی غنی تر و با ویژگی های بیشتر را ارائه می دهد. در حالی که آنتی ویروس و محافظت استاندارد در برابر بدافزار ها را فراهم می کند، قابلیت های بیشتری هم دارد.

از ویژگی های اضافی Norton 360 Premium می توان به VPN امن، کنترل های والدین، مدیریت رمز عبور و بک آپ گیری ابری آنلاین اشاره کرد. این همه قابلیت، قیمت گران تری نسبت به سایر مجموعه های امنیتی اینترنت دارد که در این مقاله ارائه می شود، اما ویژگی های اضافی و آرامش خاطری که به همراه دارد برای برخی از افراد ارزش آن را دارد.

اگر می خواهید قابلیت حفاظت از هویت را اضافه کنید، می توانید با Lifelock Select به Norton 360 Premium ارتقا دهید که در صورت سوء استفاده از اطلاعات شخصی شما، محافظت از هویت اضافی و نظارت بر درجه اعتبار و همچنین بیمه را فراهم می کند.

مزایا

  • فایروال هوشمند
  • VPN امن
  • مدیریت رمز عبور
  • پشتیبان گیری آنلاین

4. Panda Dome Essential

فایروال با ارزش و راه حل امنیتی اینترنت

بهترین نرم افزار فایروال Panda Dome Essential

بهترین نرم افزار فایروال برای شناسایی بدافزار به صورت real-time، اسکن سریع مبتنی بر ابر، فیلتر کردن URL برای مسدود کردن وب سایت های مخرب است. آنتی ویروس Panda Dome Essential تمام موارد ضروری را دارا است و نیازی به ذکر نیست. مواردی که شما از بهترین نرم افزار آنتی ویروس انتظار دارید را در بر می گیرد. این ها تنها قابلیت های این نرم افزار نیستند.

Panda Dome با موارد اضافی ارائه شده است که برخی دیگر از برنامه های موجود در این لیست نمی توانند داشته باشند، از اسکن پورت و مدیریت پینگ گرفته تا نظارت دقیق بر فرآیند و VPN یکپارچه.

رابط کاربری نیز کمی در انتخاب بهترین نرم افزار فایروال تعیین کننده خواهد بود. با داشتن بسیاری از ویژگی های عجیب و غریب و شگفت انگیز، Panda Dome Essential کار بسیار مهمی را انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که می توان به همه آن ویژگی ها دسترسی داشت و شما بتوانید به همان اندازه که نیاز دارید در این نرم افزار عمیق شوید. از طرف دیگر این قابلیت ها ممکن است کاربرانی را که فقط یک نرم افزار آنتی ویروس ساده و آسان می خواهند، از خود دور کند.

یک مزیت دیگر بدون شک قیمت آن است. Panda Dome Essential یکی از بهترین نرم افزار های ارزشمند است و شما حتی این امکان را دارید که مبلغ بیشتری بپردازید و برای پوشش تعداد نامحدودی لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت و دسکتاپ با یک اشتراک خود را ارتقا دهید.

مزایا

  • ویژگی های بسیار
  • می تواند دستگاه های نامحدودی را پوشش دهد

معایب

  • رابط کاربری آن برای همه مناسب نخواهد بود

5. Webroot AntiVirus

امنیت اینترنت سبک با فایروال

بهترین نرم افزار فایروال Webroot AntiVirus

تقریباً هر ابزار آنتی ویروسی ادعا می کند که سبک است اما Webroot AntiVirus تنها نرم افزاری است که به این مسئله پایبند است. نصب آن چند ثانیه طول می کشد، فایل های برنامه حداکثر از 2 مگابایت هارد دیسک شما استفاده می کنند، رم footprint بسیار ناچیز است و هیچ به روزرسانی بزرگی برای پهنای باند وجود ندارد.

با توجه به این ها هیچ مشکلی در مورد ویژگی ها وجود ندارد که باعث چشمگیر تر شدن آن می شود. قابلیت های این نرم افزار همراه با محافظت از هسته، نظارت بر رفتار هوشمند، ضد فیشینگ دقیق در زمان واقعی، مانیتور اتصال شبکه، افزایش ضد باج افزار و البته حفاظت فایروال است.

مقایسه دقت و رقابت Webroot کار آسانی نیست، زیرا آزمایشگاه های بزرگ به ندرت محصولات این شرکت را ارزیابی می کنند. با این حال هنگامی که آن ها بررسی می شوند، نمره بالایی دارند و آزمایشات ما محافظت محکم و قابل اطمینانی را نشان می دهد.

در مورد WebVroot AntiVirus چیز های زیادی وجود دارد که باعث می شود این نرم افزار انتخاب شما باشد. ضمانت 100 درصدی باز پرداخت 70 روزه، اعتماد به نفس آن را در مورد محصول خود نشان می دهد. اگر از موتور های بیش از حد پیچیده خسته شده اید، Webroot رقیب شایسته ای برای شماست.

مزایا

  • منابع سیستم بسیار سبک
  • بسیار سریع

معایب

  • آزمایشگاه های برتر، داده های آن را تست نکرده اند

منبع: techradar.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا