Web DesignWordPressآموزش

قالب های وردپرس مناسب سایت طراحی گرافیک

اگر به دنبال قالب وردپرس برای سایت طراحی گرافیک هستید، بهتر است به دنبال طرحی خلاقانه و الهام بخش، باشید. قالب های معمولی وردپرس یا موضوعات تجاری اغلب معیار های گرافیکی را برآورده نمی کنند. پس در ادامه مطلب، ما چند مورد از بهترین قالب های وردپرس که هم کاربردی و هم خلاقانه هستند را برای طراحان گرافیک، به اشتراک می گذاریم. برای نصب و راه اندازی قالب وردپرس، این مقاله را مطالعه کنید.

وردپرس بهترین سازنده وبسایت برای هنرمندان، طراحان و افراد خلاق است. این ویژگی وردپرس، انعطاف پذیری و آزادی زیادی برای مطابقت با آنچه شما می خواهید، ارائه می دهد. دو نوع مختلف وبسایت وردپرس وجود دارد( WordPress.com و WordPress.org). برای جزئیات بیشتر، باید مقایسه کامل WordPress.com و WordPress.org را بررسی کنید.

1- Astra

Astra، قالب وردپرس برای سایت طراحی گرافیک.

Astra، یک قالب قدرتمند و سبک وردپرس است. دارای ده ها قالب اولیه، از جمله قالب آزاد است. این قالب، یک گزینه عالی برای طراحان گرافیک، توسعه دهندگان و نویسندگان است. Astra با ویرایشگر بلاک وردپرس (ویرایشگر گوتنبرگ) سازگاری کامل دارد و همچنین با افزونه های محبوب صفحه ساز، کار می کند. برای راهنمایی در نصب افزونه های وردپرس می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

2- OceanWP

OceanWP، قالب وردپرس برای سایت طراحی گرافیک.

OceanWP، یک قالب وردپرس رایگان است. برای هر وبسایتی مناسب است، از جمله طراحی گرافیک، آژانس های دیجیتالی، طراحان وب و موارد دیگر. OceanWP با سئو نیز سازگار است تا به سایت شما در رتبه بندی خوب در موتور های جستجو کمک کند.

این قالب یک “وارد کننده محتوای نمایشی” با یک کلیک ارائه می دهد که می توانید از آن برای راه اندازی وبسایت خود و جایگزینی محتوا استفاده کنید. OceanWP برای سفارشی سازی آسان، با افزونه های محبوب صفحه ساز مانند Beaver Builder ادغام می شود.

3- Divi

Divi، قالب وردپرس برای سایت طراحی گرافیک.

Divi یک قالب همه کاره وردپرس و بسیار مناسب برای هر نوع وبسایت مخصوصا طراحی گرافیک است. این قالب، دارای گزینه ها و ویژگی های سفارشی سازی قدرتمندی است که شامل انیمیشن ها، جلوه های اختلاف منظر، فیلتر های تصویر، فونت های Google، توصیفات و موارد دیگر می شود.

Divi دارای صد ها طرح بندی و قالب صفحه است. به راحتی می توانید ابزار های Divi را بدون هیچ گونه دانش کد گذاری، تغییر دهید. همچنین می توانید CSS سفارشی اضافه کنید. Divi یک انتخاب عالی برای راه اندازی سریع وبسایت خدمات طراحی گرافیک شما است.

4- Ultra

Ultra، قالب وردپرس برای سایت طراحی گرافیک.

Ultra یک قالب خلاقانه وردپرس است که برای بازاریابی و آژانس های دیجیتال ساخته شده است. این قالب برای طراحان گرافیک، فریلنسر ها و هنرمندانی که می خواهند راه حلی آماده داشته باشند تا در زمان صرفه جویی شود، بسیار مناسب است.

Ultra شامل افزونه های برتر برای گسترش ویژگی ها و عملکرد وبسایت شما است. گزینه های تم به طور کامل در Themify Builder داخلی، قابل دسترسی است.

15 کاری که قبل از تغییر قالب در وردپرس باید انجام دهید

5- Hestia Pro

Hestia Pro، قالب وردپرس برای سایت طراحی گرافیک.

Hestia Pro یک قالب وردپرس فوق العاده برای سایت طراحی گرافیک، مترجمان آزاد، آژانس های رسانه ای و هنرمندان است. همچنین می تواند برای وبلاگ نویسی استفاده شود.

این قالب، دارای الگو ی هِدِر( header) تمام صفحه برای افزودن تصاویر دلخواه است و گزینه هایی مانند انتخاب رنگ، سبک فونت، گزینه های پس زمینه و ویدجت های داخلی را ارائه می دهد. همچنین برای سفارشی سازی آسان از افزونه های محبوب صفحه ساز drag and drop مانند صفحه ساز “WPBakery” پشتیبانی می کند.

6- Infinity Pro

Infinity Pro، قالب وردپرس برای سایت طراحی گرافیک.

Infinity Pro یک قالب وردپرس شیک با طرح تمام صفحه و مناسب برای سایت طراحی گرافیک است. ویژگی های این قالب به شما امکان می دهد یک آرم سفارشی، منوی ناوبری، متن خوشامدگویی و یک دکمه CTA در بالای تصویر سر صفحه اضافه کنید. Infinity Pro دارای ویژگی های تجارت الکترونیک است تا طرح های شما را به صورت آنلاین بفروشد.

7- Lense

Lense، قالب وردپرس برای سایت طراحی گرافیک.

Lense یک قالب وردپرس زیبا است که برای سایت طراحی گرافیک، هنرمندان و عکاسان مناسب است. این قالب شامل 6 طرح گالری عکس، از جمله پیمایش افقی، اسلایدر و شبکه های بنایی چند ستونی است.

قالب Lense، با وجود طراحی مینیمالیستی که دارد، کنترل کاملی را در اختیار شما قرار می دهد تا از هر رنگی استفاده کنید. شما می توانید ویجت ها را اضافه کنید و طرح های سفارشی را با یک صفحه ساز ایجاد کنید. استفاده و سفارشی سازی با استفاده از پنل گزینه های قالب، بسیار آسان است.

8- Pepper+

Pepper+، قالب وردپرس برای سایت طراحی گرافیک.

Pepper+ یک قالب وردپرس زیبا برای سایت طراحی گرافیک و هنرمندان است. دارای ماژول های داخلی است که به شما امکان می دهد هر وبسایتی را با استفاده از گزینه های ساده drag and drop، ایجاد کنید. همچنین Pepper+ دارای چهار وبسایت آماده است که به راحتی با 1 کلیک نصب می شوند.

9- Bingle

Bingle، قالب وردپرس برای سایت طراحی گرافیک.

Bingle یک قالب کلاسیک وردپرس چند منظوره است که مناسب برای هر نوع وبسایتی است، از جمله وبسایت های طراحی وب و طراحی گرافیک. این قالب، حتی برای مبتدیان مطلق نیز بسیار قابل تنظیم است.

با Bingle، چندین وبسایت از پیش طراحی شده دریافت می کنید که می توانید از آن ها برای راه اندازی وبسایت طراحی گرافیکی خود استفاده کنید. سایر ویژگی های قابل توجه شامل گزینه های طرح بندی پاورقی، فونت های زیبا و سایت های استارت از پیش ساخته شده است.

10- Vogue

Vogue، قالب وردپرس برای سایت طراحی گرافیک.

Vogue یک قالب وردپرس عالی است که برای وبسایت های مد، طراحان، هنرمندان و عکاسان طراحی شده است. در طراحی آن از فضای سفید زیادی استفاده شده است که به تصاویر شما طراوت و جان تازه ای می بخشد. همچنین ویژگی هایی مانند چندین طرح وبلاگ، ویجت های سفارشی برای پروفایل های رسانه های اجتماعی، اینستاگرام، پست های محبوب و یک فرم تماس پیدا خواهید کرد.

منبع: wpbeginner

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا