WordPress

10 قالب وردپرس برای سایت های پادکست

آیا به دنبال بهترین قالب های وردپرس برای پادکست های خود هستید؟

یک وب سایت پادکست دارای محتوای چندرسانه ای، از جمله فیلم ها، فایل های صوتی و تصاویر است. شما به قالبی نیاز خواهید داشت که بتواند به راحتی همه آن ویژگی ها را ارائه دهد.

همچنین می خواهید که موضوع تان حرفه ای و کاملاً زیبا به نظر برسد، بنابراین اولین تأثیر را در بازدیدکنندگان جدید و حامیان مالی احتمالی پادکست می گذارد.

آموزش نصب و راه اندازی قالب وردپرس

در این مقاله، ما بهترین قالب های وردپرس را برای پادکست ها به اشتراک خواهیم گذاشت. همچنین برای مشاهده پلاگین های وردپرس برای پادکست به این مقاله مراجعه کنید.

1. Astra

1. Astra

Astra یک قالب خیره کننده وردپرس است که به شما اجازه می دهد به راحتی پادکست یا وب سایت چندرسانه ای ایجاد کنید. این برنامه با سازنده صفحه کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) مانند Beaver Builder ادغام می شود تا صفحات وب سایت شما را سفارشی کند.

این گزینه دارای گزینه های رنگی، گزینه های هدر، طرح بندی صفحه، پس زمینه های سفارشی، فونت های داخلی Google و موارد دیگر است. قالبی سبک و سریع است که آن را به یک انتخاب مناسب برای پادکست ها تبدیل می کند.

Astra همچنین برای SEO وردپرس (بهینه سازی موتور جستجو) طراحی شده است تا به سایت شما کمک کند رتبه بالایی در گوگل و سایر موتورهای جستجو داشته باشد.

2. Divi

2. Divi

Divi یک قالب چند منظوره محبوب وردپرس برای هر نوع وب سایتی است. همراه با یک الگوی وب سایت داخلی برای پادکست ها، وبلاگ نویسان و فیلمبرداران.

با یک طرح تمام صفحه و صفحات سفارشی آماده، می توانید به سرعت محتوای آزمایشی را با محتوای خود جایگزین کرده و وب سایت پادکست خود را راه اندازی کنید. همچنین برای شخصی سازی آسان، Divi Builder را با ابزارهای point and clicks دریافت می کنید.

Divi دارای چندین گزینه تم است که می توانید استفاده کنید. این کار انجام کارهایی مانند بارگذاری آرم سفارشی برای سایت پادکست شما را آسان می کند.

3. OceanWP

3. OceanWP

OceanWP یک قالب کلاسیک رایگان وردپرس است. چندین الگو را فراهم می کند که می توانید با 1 کلیک وارد کنید. سپس، به سادگی محتوای نسخه ی نمایشی را با محتوای خود جایگزین کنید تا وب سایت پادکست خود را راه اندازی کنید.

این تم دارای افزونه های ممتاز برای افزودن ویژگی هایی مانند نمادهای شبکه های اجتماعی، منوهای ناوبری چسبنده، ثبت نام کاربر و موارد دیگر است. این برنامه همچنین از WooCommerce برای فروش آنلاین محصولات مرتبط با پادکست های شما پشتیبانی می کند.

4. Hestia Pro

4. Hestia Pro

Hestia Pro یک قالب مدرن وردپرس با طرح بندی یک صفحه ای و چند صفحه ای است. این سایت دارای چندین سایت مبتدی برای قسمت های مختلف است. سفارشی سازی این ابزار با هر ابزار ساخت صفحه، مانند صفحه ساز Elementor یا WPBakery آسان است.

از محتوای ویدئویی خارج از جعبه پشتیبانی می کند و آن را برای پادکست های ویدیویی و همچنین صوتی مناسب می کند. Hestia Pro دارای چندین بخش صفحه اصلی برای افزودن نمونه کارها، پادکست های ویژه و سایر مطالب مفید شماست.

Hestia Pro همچنین دارای ترجمه آماده است و از زبان های RTL پشتیبانی می کند.

5. Tusant

5. Tusant

Tusant یک قالب عالی وردپرس است که به طور خاص برای پادکست ها، گروه های موسیقی، vlog ها و سایر وب سایت های چندرسانه ای ساخته شده است. این از طرح صفحه اصلی مدرن و چشمگیری برخوردار است که رسانه شما را در جلو و مرکز قرار می دهد.

شما می توانید پخش کننده پادکست خود را در هر کجای وب سایت نمایش دهید و این موضوع را به خصوص کاربر پسند کنید. Tusant از لیست های پخش صوتی / تصویری، قسمت های منفرد و چندین قالب پشتیبانی می کند. همچنین گزینه های سفارشی سازی زیادی برای تغییر رنگ، ترتیب ویجت ها و غیره ارائه می دهد.

Tusant از تعبیه پرونده ها از Libsyn ، SoundCloud ، MixCloud ، YouTube ، Vimeo و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

6. Ultra

6. Ultra

Ultra یک تم وردپرس همه منظوره است که همراه با طرح های آماده و نصب با یک کلیک است. این یک صفحه ساز قدرتمند برای ویرایش هر صفحه یا ایجاد طرح های خود دارد.

این برنامه با پخش کننده های ویدیو ادغام می شود تا پادکست شما برجسته شود. این قالب همچنین شامل یک پخش کننده صوتی زیبا است که به راحتی با قالب شما همراه است.

Ultra همچنین از طراحی رسپانسیو استفاده می کند، به این معنی که سایت شما در همه دستگاه های تلفن همراه عالی خواهد بود.

7. Gumbo

7. Gumbo

Gumbo یک قالب وردپرس پادکست فوق العاده است. یک طرح چیدمان مدرن با یک نوار لغزنده صوتی تمام صفحه دارد که به کاربران امکان می دهد تا از قسمت های مورد علاقه خود عبور کنند.

همراه با پشتیبانی کامل از افزونه های محبوب پادکست، از جمله Seriously Simple Podcasting. همچنین با جاسازی های خارجی هر میزبان، از جمله Soundcloud ، YouTube ، Vimeo و موارد دیگر سازگار است.

Gumbo همچنین به طور خودکار RSS هایی ایجاد می کند که به شما امکان می دهد پادکست خود را در iTunes منتشر کنید. Google Podcasts و سایر سیستم عامل های مهم پادکست.

8. Pepper+

8. Pepper+

Pepper + یک قالب چند منظوره وردپرس است که هم برای پادکست و هم برای وبلاگ نویسی مناسب است. این یک روش ماژولار را در نظر می گیرد و به شما امکان می دهد برای ایجاد صفحات وب زیبا موارد را بکشید و رها کنید.

Pepper + دارای چندین طرح آماده وب سایت با محتوای آزمایشی است. استفاده از آن بسیار آسان است و با افزونه های ضروری وردپرس، از جمله پلاگین های پادکست مانند افزونه Blubrry PowerPress ، کاملاً کار می کند.

9. Satchmo

9. Satchmo

Satchmo یک قالب وب سایت پادکست وردپرس زیبا است که به طور خاص برای پادکسترها و وبلاگ نویسان طراحی شده است. این یک طراحی زیبا با یک تصویر پس زمینه بزرگ، یک دکمه کال تو اکشن و ابزارک (ویجت) دارد.

یک پخش کننده اپیزود کلاسیک دارد که در همه دستگاه ها عالی به نظر می رسد. برای سفارشی سازی چیدمان، می توانید از سازنده صفحه کشیدن و رها کردن مورد علاقه خود مانند Elementor یا Visual Composer استفاده کنید.

10. Music

10. Music

Music یک قالب وردپرس است که برای نوازندگان، هنرمندان، نمایش های رادیویی و پادکست ها طراحی شده است. همراه با یک تصویر پس زمینه تمام صفحه و یک پخش کننده صوتی تمام عرض در پایین.

یک سازنده کشش و رها کردن فوق العاده انعطاف پذیر است که به شما امکان می دهد به تنهایی طرح های نامحدود ایجاد کنید. تنظیم قالب کاملاً ساده است و شما همچنین می توانید محتوای آزمایشی را وارد کنید تا وب سایت پادکست خود را به سرعت ایجاد کنید.

منبع: WpBeginner

هاست وردپرسی ممتاز سرور

برای اطلاع از قیمت پلن های ممتاز سرور به لینک زیر مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا