آموزش

لیست بهترین امکانات فروشگاه اینترنتی

در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان لیست بهترین امکانات فروشگاه های اینترنتی را معرفی کنیم که برای داشتن فروش بیشتر و مشتریان وفادار، حتما لازم تان خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید.

سایت های فروشگاهی به منظور ارائه یک تجربه خرید بهتر برای مشتریان، به طور مداوم در حال تکامل هستند. بهترین امکانات فروشگاه های اینترنتی شامل: سادگی، رسپانسیو بودن، کیفیت محتوا، نظرات کاربران، محصولات پیشنهادی، پرداخت آسان، صفحه پرسش و پاسخ، امنیت چند سطحی، روش های مختلف برای پرداخت و لیست دلخواه می باشد که در این مقاله به آن ها اشاره می شود.

سادگی

سادگی به مشتری این امکان را می دهد که احساس راحتی کند و دقیقاً آنچه را که نیاز دارد با کمترین تلاش ممکن پیدا کند. ما میل به طراحی های شهودی داریم زیرا آن ها برای ما طبیعی تر هستند. یک مشتری هنگامی که وارد وب سایت شما شود باید بلافاصله بفهمد که چگونه بدون نیاز به داشتن دانش خاصی به کالا های مورد نظر خود، دسترسی پیدا کند.

مناسب برای موبایل، تبلت و کامپیوتر ( رسپانسیو )

مناسب برای موبایل، تبلت و کامپیوتر ( رسپانسیو )

بهینه سازی وب سایت شما برای گوشی های هوشمند و تبلت یک مورد دلخواه نیست، بلکه این یک استاندارد است و باید به بهترین شکل ممکن پیاده سازی شود. زیرا امروزه افراد به همه نوع وسایل ارتباطی دسترسی دارند و ممکن است از هر دستگاهی بخواهند در وب سایت شما سفارش ثبت کنند. وب سایت شما باید برای هر دستگاهی بهینه باشد.

بهینه سازی برای تلفن همراه به این معنا نیست که وب سایت فقط برای خرید در تلفن ها و تبلت ها در دسترس باشد. این به معنای داشتن یک وب سایت است که با اندازه هر صفحه ای، سازگار است.

محتوای با کیفیت بالا

هر قسمت از محتوا باید کیفیت بالایی داشته باشد. یک عکس تار درست مانند یک کلمه غلط املایی در وب سایت شما می باشد. اگر مشتریان آن را ببینند، کار شما را جدی نمی گیرند. برند ها همچنین باید تلاش کنند تا محتوای خود را از طریق افراد حرفه ای و با استفاده از تجهیزات دوربین استاندارد صنعتی ایجاد کنند. با این حال، محتوای با کیفیت بالا فقط به ظاهر آن محتوا نیست. محتوای بهینه شده به طور طبیعی در سراسر اینترنت پخش می شود و مشتریان وفادار را ایجاد می کند.

وقتی صحبت از عکس محصول به میان می آید، مشتریان می خواهند تصاویر واضحی از محصول شما را از هر زاویه که دلشان می خواهد ببینند. آن ها نیاز دارند بتوانند بزرگنمایی کنند و جزئیات را برای خودشان ارزیابی کنند. همچنین نیاز دارند ببینند که محصول در محیط های مختلف چطور دیده می شود. برخی از برندها از محتوای تولید شده از محصولات خود، توسط مشتری استفاده می کنند، مانند عکس های ارسال شده در اینستاگرام و فیس بوک، این یک راه قدرتمند برای نمایش محصول شما در محیط های مختلف است، اما هرگز نباید جایگزین عکس های محصول حرفه ای شما شود.

اما به یاد داشته باشید تمام محتوای شما باید به سرعت بارگیری شود. متأسفانه، بارگذاری تصاویر با کیفیت بالاتر زمان بیشتری می برد، بنابراین ملاحظات فنی بسیار مهم است.

نظرات کاربران

93 درصد از مشتریان قبل از خرید یک محصول، نظرات کاربران دیگر را مطالعه می کنند. در دنیایی که هر کسی می تواند به راحتی یک وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای ایجاد کند، بررسی نظرات یکی از تنها راه هایی است که مشتری می تواند به یک برند و محصولات آن اعتماد کند و مطمئن باشد که مورد کلاهبرداری قرار نمی گیرد.

برخی از کسب و کارها از درج نظرات می ترسند زیرا فکر می کنند که یک نظر بد، محصول آن ها را از بین می برد. در واقع این تفکر اشتباه است. هر محصول حداقل یک بررسی بد از طرف کسی دارد. مهمترین چیز این است که شما با مشتریان خود شفاف باشید. اگر فقط نظرات مثبتی دارید یا اصلاً نظری ندارید، آنگاه مشتریان فکر خواهند کرد که شما شفاف نیستید. در واقع، آن ها به احتمال زیاد اعتماد خود را به برند و محصولات شما از دست خواهند داد.

محصولات توصیه شده

محصولات توصیه شده

توصیه‌ محصول های مشابه، از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی استفاده می‌ کنند تا مطمئن شوند مشتری فقط آنچه را که به آن علاقه دارد می‌ بیند. این امر شانس خرید بیشتر را افزایش می دهد و این احساس را در مشتری ایجاد می کند که برند، آن ها را به عنوان یک فرد درک می کند.

پیشنهادات شخصی یک استراتژی موفق ثابت شده است. کاربران مجنتو به هوش مصنوعی قدرتمندی به نام Sensei نیز دسترسی دارند. هوش مصنوعی هر پلتفرم دارای ویژگی‌ های استانداردی مانند توصیه‌ های محصول، مرتب‌ سازی پیش‌ بینی‌ کننده، توصیه‌ های جستجو و بینش‌ های تجاری است.

پرداخت آسان

پرداخت آسان

صفحه پرداخت اشتباه می تواند تعداد زیادی از مشتریان را از تکمیل خرید خود منصرف کند.

وضوح اطلاعات هزینه حمل و نقل: به یاد داشته باشید، شفافیت تا حد زیادی پیش می رود. هزینه حمل و نقل باید یکی از اولین چیز هایی باشد که مشتری هنگام شروع فرآیند پرداخت خود می بیند. بسیاری از مشتریان به دلیل شفاف نبودن هزینه حمل و مشاهده آن در صفحه پرداخت از خرید خود منصرف می شوند.

به یاد داشته باشید، صفحه پرداخت باید بر اساس سهولت استفاده، اطمینان خاطر و اعتماد مشتری طراحی شود.

 صفحه پرسش و پاسخ

صفحه سؤالات متداول یک استراتژی کلیدی و یکی از مهمترین امکانات فروشگاه اینترنتی برای اطمینان از اینکه مشتری در تصمیم خرید خود احساس اطمینان می کند می باشد. اگر محصولی که قصد فروش آن را دارید پیچیده یا دارای ویژگی های منحصر به فرد باشد، این ابزار اهمیت فزاینده ای پیدا می کند.

فرض کنید یکی از مشتریان شما در مورد خرید یک محصول دو دل است زیرا در مورد یکی از ویژگی های آن سوال دارد. قبل از اینکه مشتری تصمیم خرید خود را قطعی کند، فقط فرصت کمی برای پاسخ به سوالش دارید. اگر مشتری مجبور است با خدمات مشتریان تماس بگیرد یا در صفحه نظرات نظر بگذارد بدون اینکه تضمینی برای زمان پاسخگویی به آن ارائه شود، به احتمال زیاد سبد خرید خود را رها می کند. صفحه پرسش‌ های متداول می‌ تواند فوراً به یک سؤال با جزئیات پاسخ دهد و این می‌ تواند کمکی باشد که مشتری برای اطمینان در پرداخت نیاز دارد.

امنیت چند سطحی

تدابیر امنیتی شاید مهم‌ ترین ویژگی در سایت تجارت الکترونیک شما باشد، زیرا یک نقض امنیتی می‌ تواند برای همیشه به کسب و کار شما پایان دهد. اگر این دلیل کافی نیست، باید در نظر داشته باشید که خرده فروشان تجارت الکترونیک یکی از سود آور ترین اهداف برای هکر ها هستند. خوشبختانه، پلتفرم‌ های مبتنی بر ابر مانند Salesforce Commerce Cloud رویکردی در سطح سازمانی برای امنیت دارند که به طور کامل برای همه کاربران خود مدیریتش می‌ کند. پلتفرم های خود میزبان مانند Magento به کاربران اجازه می دهد اقدامات امنیتی خود را همانطور که می خواهند انجام دهند.

امنیت چند سطحی

روش های پرداخت مختلف

یکی از مهمترین امکانات فروشگاه اینترنتی، فرایند پرداخت ساده و بدون دردسر مشتریان است که به خرید بیشتر کمک می کند. در زمان پرداخت‌ های یک ضربه ای و یک کلیک، صاحبان تجارت الکترونیک باید تا حد امکان انواع گزینه‌ های پرداخت پیشرفته را ارائه دهند. هرچه گزینه های پرداخت بیشتری مانند پی پال، کارت اعتباری، اپل پی و غیره ارائه دهید، مزیت بیشتری خواهید داشت. اگر نمی توانید گزینه پرداخت خاصی را ارائه دهید، حتماً دلیل آن را به مشتریان توضیح دهید.

لیست دلخواه

لیست دلخواه

لیست‌ های دلخواه ثابت کرده‌ اند که راه ارزشمندی برای افزایش فروش برندها هستند. به‌ ویژه آن هایی که می‌ توان محصولات را به اشتراک گذاشت و دنبال کرد. مشتریان به دلایل زیادی محصولاتی را که واقعاً می خواهند نمی خرند. شاید آن ها می خواهند صبر کنند تا حقوق خود را دریافت کنند یا ببینند آیا محصول فروش می رود یا خیر. شاید موجودی شما تمام شده باشد و آن ها فقط منتظر بازگشت همان محصول هستند. صرف‌ نظر از دلایل، فهرست‌ های دلخواه تضمین می‌ کنند که محصولاتی که مشتری احتمالاً بعدا خریداری می‌ کند گم یا فراموش نمی‌ شوند. آن ها همچنین می توانند مشتری را تشویق کنند که یک حساب کاربری ایجاد کند. پس از ورود، ممکن است برای ایمیل های بازاریابی و غیره نیز ثبت نام کند. لیست های دلخواه را با محصولات توصیه شده همراه کنید و ترکیبی برنده از ابزار هایی برای خود دارید که می توانند نسخه شخصی شده وب سایت شما را به هر مشتری ارائه دهند.

به یاد داشته باشید، بهترین سایت‌های تجارت الکترونیک دائماً در حال نوآوری و آزمایش هستند تا تجربه خریدی به یاد ماندنی، شهودی و بسیار شخصی را ارائه دهند. با تشکر از همراهی شما در مقاله بهترین امکانات فروشگاه اینترنتی💐

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام وقتتون بخیر.
    لپتاپمو که روشن میکنم این پیام میاد (the rpc server is unavailable) ولی نمیتونم وارد محیط ویندوز بشم (ویندوزم 11عه) و از راه حل هایی که عنوان کردین استفاده کنم، ممنونم میشم راهنمایی بفرمایین🙏🏻🌻

  2. سلام دوستان،برای کلش اف کلنز چه dns خوبه لطفا کمک کنید چندتا dns استفاده کردم باز میکنه ولی مثل اینه که نت ضعیف هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا