WordPressآموزش

نحوه اضافه کردن نام دامنه مستعار سفارشی برای لندینگ پیج وبسایت وردپرسی

آیا می خواهید نام دامنه مستعار سفارشی برای لندینگ پیج وردپرس اضافه کنید؟ به جای نصب یک وب سایت وردپرس جداگانه، بهتر نیست که بیاموزید از WordPress موجود خود برای ایجاد لندینگ پیج ها استفاده کنید و دامنه های مختلفی را به صفحات فرود خاص خود اختصاص دهید؟ در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی نام دامنه مستعار سفارشی برای لندینگ پیج وبسایت وردپرسی خود اضافه کنید.

چرا باید یک نام دامنه مستعار سفارشی برای لندینگ پیج های وبسایت وردپرسی خود اضافه کنید؟

بگذارید بگوییم شما یک وبلاگ دارید که دستور العمل های آشپزی را با نام دامنه ای به نام mycookingrecipes.com منتشر می کنید. اکنون می خواهید دوره های آنلاین را در وب سایت خود بفروشید. یک راه خوب برای ارتقا تجارت دوره های آنلاین شما داشتن وب سایت بازاریابی مخصوص خودتان با استفاده از نام دامنه مستعار سفارشی است، مانند : “example.awesomecookingcourse.com”.

اکنون، می توانید یک وب سایت وردپرس جداگانه بسازید و وقت و هزینه خود را صرف این کار کنید، یا می توانید به سادگی دامنه سفارشی اضافه کرده و آن را به یک لندینگ پیج در وب سایت موجود خود هدایت کنید. با این روش می توانید یک لندینگ پیج عالی (میکرو سایت) ایجاد کنید که برای تبدیل ها بسیار بهینه شده است. همزمان می توانید از همان نصب وردپرس برای ایجاد و فروش دوره ها استفاده کنید.

دلایل دیگر

به همین ترتیب، بگذارید بگوییم شما یک محصول جدید را در فروشگاه WooCommerce خود راه اندازی می کنید. شما می خواهید بدون ایجاد فروشگاه جداگانه ووکامرس از دامنه سفارشی برای تبلیغ آن محصول استفاده کنید. با این کار می توانید در انجام کار های نگهداری وب سایت ضمن صرفه جویی در هزینه های وب سایت وردپرس خود، در وقت نیز صرفه جویی کنید.

مورد معروف دیگر این راه حل آژانس های بازاریابی است. اگر در حال ایجاد لندینگ پیج PPC برای مشتری ها و مدیریت آن از طریق بستری مانند دیجیکالا هستید، اکنون می توانید با انجام همه این کار ها از یک نصب وردپرس، در حالی که هنوز از دامنه های سفارشی مشتری استفاده می کنید، هزینه های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. بیایید نگاهی به چگونگی افزودن نام دامنه مستعار سفارشی به لندینگ پیج بیاندازیم.

چه چیزی برای افزودن نام دامنه مستعار سفارشی برای لندینگ پیج وردپرس نیاز دارید؟

اول، شما به وضوح به یک نام دامنه جدید نیاز خواهید داشت. برای انتخاب نام دامنه می توانید از راهنمای ما برای پیدا کردن و ثبت نام دامنه جدید دیدن فرمایید. ثانیا، شما باید اطمینان حاصل کنید که شرکت میزبان وردپرسی که از آن سرویس دریافت می کنید به شما اجازه می دهد از چندین دامنه اشاره به وب سایت وردپرس مشابه استفاده کنید. اگر همه چیز درست بود برای شروع افزودن نام دامنه مستعار سفارشی برای لندینگ پیج آماده شوید.

در آخر، شما به SeedProd نیاز دارید. این بهترین پلاگین سازنده صفحه وردپرس در بازار است که دارای ویژگی داخلی است تا از دامنه سفارشی برای هر لندینگ پیج در وب سایت خود استفاده کنید.

ایجاد لندینگ پیج در وردپرس

قبل از ثبت یک نام دامنه مستعار سفارشی ما با ایجاد لندینگ پیج در وب سایت موجود وردپرس شما شروع خواهیم کرد. ابتدا پلاگین SeedProd را نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی، باید وارد صفحه تنظیمات SeedProd »شوید تا کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت SeedProd بیابید.

نصب و فعالسازی پلاگین SeedProd

در مرحله بعدی، باید به صفحه SeedProd»Pages بروید و سپس روی دکمه “افزودن لندینگ پیج جدید” کلیک کنید.

افزودن لندینگ پیج جدید

در صفحه بعدی، از شما خواسته می شود الگویی را انتخاب کنید. SeedProd دارای چندین الگوی طراحی شده حرفه ای است که می توانید از آن ها به عنوان نقطه شروع استفاده کنید.

انتخاب الگو در SeedProd

برای انتخاب الگویی که می خواهید استفاده کنید کافیست کلیک کنید. از شما خواسته می شود نامی برای لندینگ پیج خود ارائه دهید و یک حلقه URL را انتخاب کنید.

انتخاب نام دامنه مستعار سفارشی برای لندینگ پیج

پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، برای ادامه بر روی دکمه “ذخیره و شروع به ویرایش صفحه” کلیک کنید. با این کار،رابط صفحه ساز SeedProd راه اندازی می شود.

 رابط صفحه ساز SeedProd

استفاده از صفحه ساز بسیار آسان است. برای ویرایش و تغییر روی هر مورد از صفحه کافیست اشاره کرده و روی آن کلیک کنید. همچنین می توانید با افزودن بلوک هایی از پانل سمت چپ، عناصر جدیدی اضافه کنید. همراه با تمام بلوک های معمول استفاده شده برای ساخت هر نوع لندینگ پیج. همچنین می توانید با رفتن به برگه بخش ها، بخش های کامل را اضافه کنید.

افزودن بلوک ها

بخش های متداولی مانند سرصفحه، پاورقی، کال تو اکشن و موارد دیگر وجود دارد. با تغییر خصوصیات آن مانند قلم ها، اندازه، رنگ ها، تصاویر پس زمینه و موارد دیگر، می توانید هر عنصری را در لندینگ پیج خود تغییر دهید.

تغییر خصوصیات ظاهری عناصر لندینگ پیج

همچنین می توانید با رفتن به برگه «اتصال»، لندینگ پیج خود را به ابزار های شخص ثالث متصل کنید. SeedProd از همه پلتفرم های بازاریابی ایمیلی، گوگل آنالیتیکس و بیش از 2000 برنامه دیگر از طریق Zapier پشتیبانی می کند.

برنامه هایی که توسط Zapier پشتیبانب می شوند.

هنگامی که از لندینگ پیج خود راضی بودید، می توانید بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا لندینگ پیجتان منتشر شود.

منتشر کردن لندینگ پیج

پس از انجام این مراحل شما باید وارد حساب خود در سایت ارائه دهنده هاست و دامین خود شوید و نام دامنه مستعار سفارشی ای که انتخاب کردید را در آن ثبت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا