DirectAdminآموزش

نحوه تغییر تم در دایرکت ادمین

در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه تغییر تم در دایرکت ادمین با شما عزیزان صحبت کنیم. در ادامه برای آموزش کامل و آشنایی با این موضوع، با ما همراه باشید. تمامی سعی بر این بوده که به ساده ترین شکل ممکن هر شخصی بتواند حالت نمایش دایرکت ادمین خود را تغییر دهد و آنطور که راحت تر است، از آن استفاده کند. مرحله به مرحله با آموزش ما پیش بروید تا به طور کامل، این موضوع را یاد بگیرید.

دایرکت ادمین

در ابتدا توضیح کوتاهی در مورد کنترل پنل دایرکت ادمین برای شما عزیزان می دهیم. کنترل پنل دایرکت ادمین، یکی از محبوب ترین کنترل پنل های هاست لینوکسی می باشد. مدیریت با استفاده از دایرکت ادمین، بسیار ساده و راحت می باشد و هر شخصی که پیش زمینه شبکه داشته باشد، با یک آموزش کوتاه چند ساعته، می تواند به راحتی از کنترل پنل دایرکت ادمین برای مدیریت هاست خود، استفاده کند. شما با استفاده از دایرکت ادمین می توانید ایمیل، وب سایت، ftp و تمامی موارد مربوط به هاستتان را مدیریت کنید.

نحوه تغییر تم دایرکت ادمین

مراحل تغییر پوسته در DirectAdmin ادمین:

  1. در ابتدا باید در کنترل پنل دایرکت ادمین خود لاگین شوید.

    این مبحث را در مقاله نحوه ورود به Directadmin به صورت کامل توضیح داده ایم.

  2. به بخش Tools > Skin Manager بروید.

    تمام حالت های نمایش برای دایرکت ادمین ذکر شده است. و همچنین پوسته ای که در حال استفاده است، پوسته در حال استفاده علاوه بر نام پوسته به عنوان ” Current ” نیز مشخص می شود.

  3. در صورتی که به هر دلیلی نتوانستید گزینه Tools > Skin Manager را پیداکنید، می توانید از قسمت نام یوزر، گزینه Skin Option را انتخاب کنید.

    تغییر تم در دایرکت ادمین

  4. بعد از آن صفحه ای مانند صفحه زیر برای شما نمایش داده خواهد شد که می توانید تمامی تنظیمات دلخواهتان را در مورد ظاهر دایرکت ادمین، انجام دهید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که در این مورد اکثرا هر شخصی مرتبط با سلیقه اش تم مورد نظرش را انتخاب می کند یا حتی ممکن است شما از تم تان هم ناراضی نباشید بلکه تنها برای راحتتر بودن و در دسترس بودن امکانات دلخواهتان، لازم می دانید که پوسته فعلی را با استفاده از این آموزش کوتاه و کاربردی تغییر دهید.

امیدوارم از خواندن مقاله نحوه تغییر تم در دایرکت ادمین نهایت استفاده را برده باشید. تمامی مراحلی که در بالا ذکر شد، به راحتی قابل انجام است و تنها کافی است کمی با دایرکت ادمین آشنایی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا