Hostingآموزش

تحویل آپتایم %99.9 در نمایندگی فروش میزبانی یا ریسلری هاستینگ

یافتن راه های جدید درآمد می تواند دلهره آور باشد. ممکن است مجبور شوید با برندهای معتبرتر رقابت کنید، به دنبال مشتری های جدید بگردید یا مشتریان موجود را متقاعد کنید که در زمینه های دیگر نیز متخصص هستید. با این حال، متنوع کردن درآمدتان دشوار نیست. با تبدیل شدن به یک نمایندگی فروش میزبانی ، می توانید خدمات یک میزبانی وب باتجربه و مستقر را بدون هیچ گونه هزینه راه اندازی یا سردرد نگهداری بفروشید.

در این راهنما، به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک نماینده فروش میزبانی/هاستینگ شوید، حتی اگر تجربه تان صفر باشد. در فرآیند انتخاب یک ارائه دهنده میزبانی، ایجاد بسته های میزبانی و پشتیبانی استثنایی از مشتری، شما را راهنمایی خواهیم کرد.

در آخر، برخی از نکات، ترفندها و مشاوره ها را در مورد چگونگی ارتقا brand تجارت جدیدتان با میزبانی وب به اشتراک خواهیم گذاشت.

چگونه از طریق فروش و ریسلری هاستینگ درآمد کسب کنیم‎؟

مقدمه ای بر نمایندگی فروش میزبانی (ریسلری هاستینگ)

برای افراد ناآگاه، فروش مجدد عبارت است از خرید محصول یا خدمات از شخص ثالث و فروش محصول یا خدمات برای سود. به عنوان فروشنده میزبانی، یک بسته میزبانی از یک ارائه دهنده میزبانی معتبر خریداری خواهید کرد. سپس می توانید این منابع میزبانی را به تعداد کوچکتری تقسیم کرده و به مشتریان بفروشید.

در بیشتر مواقع، مشتریان از اینکه شما نمایندگی فروش هستید آگاه نخواهند شد. شما برای همه موارد از درخواست های پشتیبانی، به روزرسانی ها و پرداخت ها، محل تماس آن ها خواهید بود. توجه داشته باشید که شما هیچ کار خلافی در اینجا انجام نمی دهید، یا مشتری را فریب نمی دهید. شما در اصل “ارائه دهنده خدمات میزبانی” هستید و برخی از مسئولیت ها را بر عهده می گیرید.

به طور کلی، تبدیل شدن به یک نمایندگی فروش هاستینگ یک روش مقرون به صرفه و کم خطر برای تنوع بخشیدن به درآمد خود است که تنظیم و نگهداری آن نیز آسان است. در مورد چگونگی راه اندازی تجارت ریسلری هاستینگ تان به زودی بیشتر صحبت خواهیم کرد، اما ابتدا بیایید بیشتر بدانیم که در وهله اول چرا می خواهید نماینده فروش میزبانی شوید.

مزایای ریسلری هاستینگ

دلایل زیادی برای شروع نمایندگی وجود دارد. این که آیا شما یک کسب و کار مستقر هستید که به دنبال فروش متقابل به مشتریان فعلی خود هستید، یا مشتاقانه شروع به یک کسب و کار جدید می کنید، در اینجا برخی از مزایای نمایندگی میزبانی وجود دارد.

تنوع بخشیدن به درآمد

اداره مشاغل سخت است و تقاضا برای محصولات و خدمات اصلی شما به طور طبیعی ممکن است در طول سال متلاشی و کاهش یابد. سایر محصولات ممکن است خریدهای گاه به گاه یا حتی یکبار مصرف باشد. حتی اگر کالایی با کیفیت بالا و خدمات استثنایی به مشتری ارائه دهید، هیچ کس قصد خرید یک محصول جایگزین ناخواسته را ندارد.

تغییر در روند بازار همچنین می تواند در نتیجه کار شما تأثیر بگذارد. فقط به این دلیل که اکنون محصول برجسته شما از قفسه ها پرواز می کند، به این معنی نیست که برای همیشه تقاضای زیادی خواهد داشت.

اگر اجازه دهید تجارت شما راکد بماند، با فروش کمتر، مشتری و درآمد ناچیز می توانید به راحتی به آن پایان دهید. با ایجاد تنوع در درآمد، می توانید از تجارت خود در برابر نوسانات بازار محافظت کنید و در شرایط چالش برانگیز اقتصادی امروز همچنان رقابتی و سودآور باشید.

قادر به فروش متقابل به مشتریان موجود خود هستید

در بازار امروز، فکر کردن در مورد یک سازمان یا شغل دشوار است که نیازی به وب سایت نداشته باشد. خواه یک بوتیک محلی، مستقل یا یک شرکت چند ملیتی باشد، هر شغلی می تواند از حضور آنلاین بهره مند شود.

اگر مجموعه ای مشتریان موجود را دارید، مخاطبان داخلی برای تجارت نمایندگی هاستینگ خود دارید. با تبدیل شدن به یک فروشنده، می توانید درآمد خود را افزایش دهید، بدون اینکه وقت و تلاشی را که معمولاً با تأمین مشتری های جدید همراه است انجام دهید.

می توانید تجربه بهتری به مشتریان فعلی خود ارائه دهید

چیزهای ناشناخته می تواند ترسناک باشد. بیشتر مشتریان به جای اینکه با شخص ثالث ناشناخته ای معامله کنند، با خرید از شرکتی که رابطه دارند، احساس بهتری می کنند.

با ارائه خدمات میزبانی وب به مشتریان فعلی خود، می توانید درآمد تان را به حداکثر برسانید، در حالی که تجربه مشتری را بهبود می بخشید – این یک وضعیت برند-برد است. اگر در حال حاضر محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری را ارائه می دهید، حتی می توانید پیشنهادات خود را برای ایجاد یک بسته راحت و همه در یک پک که تمام نیازهای IT مشتریان شما را پوشش می دهد، ترکیب کنید.

به احتمال زیاد باعث وفاداری مشتری خواهید شد

وفاداری مشتری

ساختن بیزینس با خریدهای یکبار مصرف دشوار است. فروش میزبانی به عنوان یک مدل مبتنی بر اشتراک، می تواند درآمد قابل اعتماد و مکرری برای تجارت شما فراهم کند.

ریسلری هاستینگ فروش می تواند به شما کمک کند خریدهای یکبار مصرف یا گاه به گاه می تواند باعث وفاداری مشتریان شما شود. با فرض اینکه مشتریان خود را راضی نگه دارید، هر فروش بسته جدید میزبانی می تواند درآمدی مکرر برای سال های آینده کسب و کار شما را فراهم کند.

معمولاً از هزینه های راه اندازی و سایر پیچیدگی ها خودداری می کنید

شروع یک نمایندگی میزبانی وب از ابتدا به یک سرمایه گذاری قابل توجه از قبل نیاز دارد. حداقل باید سرورها و مجوزهای نرم افزار را خریداری کنید و شبکه خود را راه اندازی کنید.

با انتخاب نمایندگی هاستینگ فروش، بلافاصله این هزینه های راه اندازی را از بین می برید. به سادگی یک بسته میزبانی وب را از یک ارائه دهنده میزبان معتبر خریداری کنید و آماده شروع فروش میزبانی وب هستید.

تعمیر و نگهداری مسئولیت شما نیست

سرورها به تعمیر و نگهداری مداوم، از جمله به روزرسانی و تعویض قطعات نیاز دارند. حتی ممکن است مجبور شوید کارکنان تمام وقت را که مسئولیت مدیریت زیرساخت های سرور شما را دارند استخدام کنید.

اگر نمایندگی هاستینگ را انتخاب کنید، ارائه دهنده شما مسئول نظارت و نگهداری تجهیزات سرور است. این نه تنها می تواند در زمان و تلاش به طور قابل توجهی صرفه جویی کند، بلکه می تواند هزینه های غیرقابل پیش بینی را با یک تنظیم ماهانه یا سالانه جایگزین کند.

حتی در صورت خرابی تجهیزات فاجعه بار، ارائه دهنده خدمات میزبانی شما تنها مسئول بکارگیری مجدد سرورهای خود است. مهم نیست که تعمیرات چقدر گران است، شما می توانید هزینه اشتراک قبلی خود را که قبلاً توافق کرده اید پرداخت کنید و سود خود را جبران کنید.

فرصت هایی برای گسترش وجود دارد

در بازار رقابتی و چالش برانگیز امروز، توانایی تحمل رکود را ندارید. هنگامی که سرمایه گذاری میزبان شما به درآمد ثابت می رسد، فرصت های زیادی برای گسترش فعالیت های خود وجود دارد.

با ایجاد یک برنامه وابسته به میزبانی وب، ممکن است افراد را به ثبت نام های جدید تشویق کنید. متناوباً، می توانید سرویس های اضافی مربوط به میزبانی از جمله فروش مجدد نام دامنه ها را به کارنامه خود اضافه کرده و به یک فروشگاه واحد برای همه مشتریان خود تبدیل شوید.

نکاتی که باید قبل از ارائه خدمات ریسلری هاستینگ به مشتریان، به آن ها توجه کنید!

چگونه می توان به عنوان یک فروشنده هاستینگ موفق شروع کرد (در 7 مرحله آسان)

به جای صرف وقت بیشتر درمورد تمام مزایای نمایندگی میزبانی، بیایید نحوه ایجاد و راه اندازی میزبانی وب را بررسی کنیم. این برنامه هفت مرحله ای ما برای تبدیل شدن به یک فروشنده میزبانی موفق است!

مرحله 1: میزبان خود را انتخاب کنید

به عنوان یک نمایندگی فروش هاست، خدمات شما کاملاً توسط ارائه دهنده میزبانی تان دیکته می شود. بنابراین، انتخاب ارائه دهنده مناسب برای تجارت نمایندگی خود بسیار مهم است. این مرحله را درست انجام دهید و بهترین شروع ممکن را دارید. اگر این کار را اشتباه انجام دهید، فعالیت تجاری جدید شما می تواند با یک نبرد سخت همراه باشد.

توصیه می کنیم هنگام انتخاب ارائه دهنده خدمات میزبانی، به زمان ویژه توجه ویژه داشته باشید. این مدت زمانی است که سرورهای ارائه دهنده فعال هستند و معمولاً به صورت درصد بیان می شوند.

اگر سرورهای ارائه دهنده خدمات میزبانی شما خراب شوند، وب سایت های مشتریان شما را از بین می رود. برای مشتریان تان، زمان خرابی به معنای مجازات توسط بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، فروش از دست رفته و از دست دادن درآمد است.

برای شما به عنوان یک ارائه دهنده میزبانی، زمان خرابی یک معنی دارد: مشتریان ناراضی. با انتخاب یک ارائه دهنده میزبانی با نرخ به روز رسانی بالا، می توانید شانس و تکرار مشتریانی را که کسب و کار شما را به تمام مخاطبین خود توصیه می کنند، به حداکثر برسانید.

هنگامی که شبکه ای از مشتری ها را دارید و به خدمات میزبانی خود اعتماد می کنند، بسیار مهم است که می توانید با ارائه دهنده میزبانی خود 24/7 تماس بگیرید. در حالت ایده آل، ارائه دهنده شما باید از طریق چندین کانال قابل تماس باشد و منابع خودیاری مانند پایگاه دانش دقیق و وبلاگی را که به طور مرتب به روز می شود، فراهم کند.

هنگام انتخاب ارائه دهنده میزبانی، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید آن ها را در نظر بگیرید، اما یک عامل مهم در تصمیم گیری وجود دارد. شما فقط باید از نمایندگی فروش هاستینگ که به او اعتماد دارید برای میزبانی وب سایت خود استفاده کنید. پس از همه، اگر شما از استفاده از یک ارائه دهنده میزبانی خاص رضایت ندارید، پس چرا مشتریان شما داشته باشند؟

مرحله 2: بسته میزبانی خود را انتخاب کنید

انتخاب بسته ای که منابع نامحدودی از جمله حافظه، پهنای باند و فضای دیسک را فراهم کند، ممکن است وسوسه انگیز باشد. با این حال، مشتریان تمایلی به پرداخت هزینه منابعی که در واقع به آن ها نیازی ندارند نخواهند داشت. برای ارائه بهترین ارزش برای پول، بسته میزبانی انتخابی شما باید نیازهای مشتریان شما را تا آنجا که ممکن است منعکس کند.

هنگام انتخاب بسته، باید منابع محاسباتی موجود مانند فضای دیسک را به دقت بررسی کنید. در صورت امکان، باید Solid State Drive (SSD) را انتخاب کنید زیرا سرعت خواندن، به خصوص در مقایسه با دیسک های سخت مکانیکی سنتی ارائه می دهد. در ممتاز سرور از هاردهای SSD و NVMe برای ارائه به مشتریان استفاده می شود.

همچنین باید سعی کنید میزان پهنای باند مورد نیاز مشتریان را بسنجید. این ممکن است بسته به عواملی مانند اندازه پیج و میزان ترافیکی که وب سایت آن ها معمولاً دریافت می کند متفاوت باشد.

تعداد واحدهای پردازش مرکزی (CPU) نیز عامل مهمی است. درست مانند رایانه خانگی شما، سرور ارائه دهنده شما دارای چندین هسته پردازنده است. هرچه ظرفیت CPU بیشتر باشد، سرور قبل از، از دست دادن عملکرد می تواند اطلاعات بیشتری را پردازش کند.

فاکتورهای بیشتری وجود دارد که باید هنگام انتخاب بسته میزبانی نمایندگی در نظر بگیرید، اما این نکات را بخاطر بسپارید تا شروع خوبی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر، همیشه در وب سایت ارائه دهنده خود جستجو کنید تا جزئیات و مقایسه همه بسته های میزبانی ارائه شده را ببینید.

مرحله 3: بسته های میزبانی مشتری خود را ایجاد کنید

پس از خرید نمایندگی فروش میزبانی، وقت آن است که آن منابع را به بسته هایی تقسیم کنید که آماده فروش به مشتریان شما هستند. برای به حداکثر رساندن فروش، مهم است که استراتژی قیمت گذاری شما مخاطبان هدف تان را نشان دهد.

عواملی مانند تخصیص منابع، نوع مجوزهای سخت افزاری و نرم افزاری موجود و سطح پشتیبانی مشتری از شما، همه باید در استراتژی قیمت گذاری شما تأثیر بگذارد. این بدان معنی است که شما باید هنگام تهیه بسته های میزبانی خود، این عوامل را به دقت در نظر داشته باشید. در حالت ایده آل، بسته های شما باید تمام منابع و ویژگی های مورد نیاز مشتریان را با قیمتی که برای آن ها منطقی است، ارائه دهند.

مرحله 4: سیستم پشتیبانی خود را برنامه ریزی کنید

روش های مختلفی برای ارائه پشتیبانی مشتری وجود دارد. بسته به مخاطب مورد نظرتان، بعضی از روش ها ممکن است جذاب تر از روش های دیگر باشند.

ایمیل یا سیستم پشتیبانی مبتنی بر تیکت ممکن است برای سوالات غیر فوری مناسب باشد. مشتریانی که دانش فنی محدودی دارند، ممکن است در برقراری ارتباط از طریق متن راحت تر باشند، زیرا فشار زمان را برطرف می کند.

با داشتن ایمیل و تیکت پشتیبانی، مشتری وقت کافی دارد تا پاسخ خود را در نظر بگیرد. به همین دلیل، سیستم های پشتیبانی مبتنی بر متن اغلب مورد پسند مشتریانی هستند که به زبان ترجیحی خود ارتباط برقرار نمی کنند.

مشتریانی که کاملاً به میزبانی وب شما اعتماد دارند معمولاً به پشتیبانی فوری بیشتری نیاز دارند. اگر وب سایت مهم مشتری در کسب و کار خراب شود، اکنون باید با پشتیبانی شما تماس بگیرند. این مشتریان ممکن است به جای انتظار برای پاسخ ایمیل، گفتگوی زنده یا پشتیبانی تلفنی را ترجیح دهند.

اگر نماینده فروش میزبانی ممتاز سرور هستید، مشتریان شما می توانند مستقیماً از Direct Admin با نمایندگان پشتیبانی تان تماس بگیرند. با استفاده از WHM، می توانید اطلاعات پشتیبانی و جزئیات تماس خود را به حساب Direct Admin مشتری اضافه کنید. این اطلاعات را اضافه کنید و درصورت مواجه شدن با مشکلی، مشتریان شما دقیقاً می دانند که به کجا مراجعه کنند.

وارد کنسول WHM خود شوید و سفارشی سازی > مخاطب عمومی را انتخاب کنید. در اینجا، می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را وارد کنید، تا با نمایندگان پشتیبانی خود تماس بگیرید یا به خدمات پشتیبانی خود دسترسی پیدا کنید.

مرحله 5. شرایط خدمات خود را تعریف کنید

هر میزبان، از جمله فروشندگان، باید شرایط خدمات خود را تعریف کنند. این قرارداد می تواند از سواستفاده مشتریان از محصولات و خدمات شما جلوگیری کرده و مسئولیت شما را محدود کند. همچنین مالکیت معنوی شما، از جمله محتوا، علائم تجاری و کپی رایت را ایجاد می کند.

به عنوان یک نمایندگی فروش، شرایط خدمات شما باید مطابق با سیاست های قابل قبول ارائه دهنده میزبانی تان باشد. این شرایط را در وب سایت ارائه دهنده میزبانی خود پیدا خواهید کرد.

اگر مطمئن نیستید، می توانید برای ارائه راهنمایی با ارائه دهنده میزبانی خود تماس بگیرید. یک ارائه دهنده میزبانی خوب باید مایل باشد با شما کار کند تا اطمینان حاصل شود که شرایط خدمات شما مطابق با سیاست های خود است.

پس از ایجاد خواسته های ارائه دهنده میزبانی خود، می توانید نوشتن شرایط خدمات خود را شروع کنید. متناوباً، از ابزاری مانند TermsFeed می توانید کمک بگیرید. می توانید از این ابزار برای ایجاد برخی از شرایط خدمات استفاده کرده و آن را براساس نیازهای ارائه دهنده میزبانی خود سفارشی کنید.

اگر ترجیح می دهید از افزونه وردپرس استفاده کنید، WP AutoTerms می تواند طیف وسیعی از اسناد و قوانین قانونی را ایجاد کند. با استفاده از WP AutoTerms، می توانید یک توافق نامه شرایط خدمات برای وب سایت وردپرس خود، به علاوه سایر متون مهم حقوقی از جمله سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی ایجاد کنید.

مرحله 6. کسب و کار میزبانی خود را بصورت آنلاین دریافت کنید

در مرحله بعدی، شما به روشی نیاز دارید که بسته های میزبانی خود را در مقابل مشتریان بالقوه قرار دهید. . در این سناریو، ممکن است بخواهید صفحات فرود را به وب سایت موجود وردپرس خود اضافه کنید.

در حالی که می توانید صفحات فرود را با استفاده از ویژگی های داخلی WordPress ایجاد کنید، سازندگان صفحه به شما امکان کنترل بیشتر بر روی ظاهر، احساس و عملکرد صفحه فرود خود می دهند. Elementor یکی از محبوب ترین افزونه های سازنده صفحه است و تمام مواردی را که برای ساخت صفحه های فرود با طراحی زیبا لازم دارید فراهم می کند.

متناوباً، می توانید با استفاده از بستر محبوب WooCommerce یک فروشگاه تجارت الکترونیکی اختصاص دهید که به تجارت میزبانی وب اختصاص دارد. به شما این امکان را می دهد که در وردپرس یک سایت تجارت الکترونیکی با ظاهری حرفه ای ایجاد کنید. این سیستم عامل همچنین با دروازه های پرداخت محبوب ادغام می شود.

هنگامی که صفحه فرود یا سایت تجارت الکترونیکی شما فعال شد، باید خدمات خود را ارتقا دهید. نکات، ترفندها و تکنیک های بازاریابی زیادی وجود دارد که می توانید استفاده کنید، اما از جمله تکنیک های معروف می توان به ارسال به کانال های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک و هدایت ترافیک به وب سایت خود از طریق تبلیغات ایمیل اشاره کرد. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما در نتایج جستجوی Google رتبه بالایی دارد.

مرحله 7: به مشتریان خود صورت حساب دهید

در مقایسه با بسیاری از مشاغل دیگر، اجرای مشاغل نمایندگی هاستینگ موفق باید به کارهای روزمره کم نیاز داشته باشد. به عنوان یک فروشنده، فقط باید در ثبت نام مشتریان جدید تمرکز کنید. سپس ارائه دهنده میزبانی شما در پشت صحنه کار می کند تا بهترین تجربه مشتری ممکن را به مشتریان خود ارائه دهد. شما می توانید تمام اعتبار را بگیرید – و همه پرداخت ها را جمع کنید!

برای سهولت روند صورتحساب و پرداخت توصیه می کنیم از یک بستر مدیریت وب استفاده کنید. این موارد می توانند بسیاری از کارهای اداری مرتبط با راه اندازی مشاغل میزبانی وب موفق را به صورت خودکار انجام دهند. این شامل فعال سازی سفارشات جدید، تمدید اشتراک مشتری و صورتحساب است.

در ممتاز سرور، فروشندگان ما از سیستم عامل مدیریت میزبانی وب محبوب استفاده می کنند. مجوزهای میزبانی وب ما (WHMCS) قابلیت های بسیاری برای خودکار کردن کارهای روزمره اداری فراهم می کند. این امر حتی یک تجارت موفق در زمینه میزبانی وب را آسان تر می کند.

WHMCS

تصمیم نهایی

متنوع سازی درآمد شما می تواند از تجارت تان در برابر نوسانات بازار محافظت کند. با فروش مجدد خدمات میزبانی به مشتریان فعلی خود، می توانید درآمد خود را بدون هیچ گونه هزینه راه اندازی اولیه و هزینه های نگهداری مداوم به حداکثر برسانید.

در این پست، ما یک برنامه هفت مرحله ای برای به کار انداختن نمایندگی فروش میزبانی را به اشتراک گذاشته ایم: میزبان خود و بسته میزبانی خود را انتخاب کنید. سیستم پشتیبانی خود را برنامه ریزی کنید. شرایط خدمات خود را تعریف کنید. کسب و کار میزبانی خود را بصورت آنلاین دریافت کنید. پول خود را جمع کنید. فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب ارائه دهنده میزبانی از آن ها استفاده کنید، اما توصیه می کنیم توجه ویژه ای به زمان کار خود داشته باشید. اگر ارائه دهنده خدمات میزبانی شما از کار افتاده باشد، مشتریان تان را از دست می دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا