WordPress

نحوه ایجاد وفاداری مشتری در وب سایت های وردپرس با بازی سازی

آیا می خواهید با بازی سازی وفاداری مشتری در وب سایت وردپرس ایجاد کنید؟ ساخت بازی های کوچک به شما امکان می دهد به مشتریان و کاربران وفادار خود امتیاز و سایر مشوق ها را پاداش دهید. این می تواند به ایجاد وفاداری مشتری و افزایش تعامل و تبدیل در وب سایت شما کمک کند. در این مقاله، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید با بازی سازی وفاداری مشتری را در وردپرس ایجاد کنید.

آیا می خواهید با بازی سازی وفاداری مشتری را در وردپرس ایجاد کنید؟

ساخت بازی های کوچک به شما امکان می دهد به مشتریان و کاربران وفادار خود امتیاز و سایر مشوق ها را پاداش دهید. این می تواند به ایجاد وفاداری مشتری و افزایش تعامل و تبدیل در وب سایت شما کمک کند. در این مقاله، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید با بازی سازی وفاداری مشتری را در وردپرس ایجاد کنید.

روش 1. یک برنامه وفاداری مشتری Gamified را به فروشگاه آنلاین خود در وردپرس اضافه کنید

قبل از شروع، باید یک فروشگاه ووکامرس فعال داشته باشید. اگر هنوز در حال ساختن فروشگاه خود هستید، راهنمای گام به گام ما را در مورد نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی را بررسی کنید. شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که میزبانی وب سایتتان کیفیت بالا دارد و یک تم حرفه ای ووکامرس دارد.

پس از آن، می توانید یک برنامه وفاداری مشتری بازی سازی شده را به فروشگاه خود اضافه کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از افزونه Advanced Coupons است. این بهترین افزونه کد کوپن برای وردپرس است که توسط بیش از 10000 فروشگاه آنلاین استفاده می شود.

توجه: با دریافت «بسته همه کاره» می‌ توانید کوپن‌ های پیشرفته و افزونه‌ های برنامه وفاداری را با هم خریداری کنید. حداقل برای ایجاد برنامه وفاداری خود باید افزونه برنامه وفاداری را دریافت کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را نصب و فعال کنید.

پس از انجام این کار، باید در داشبورد مدیریت وردپرس خود به کوپن ها »برنامه وفاداری بروید و سپس روی گزینه منوی «تنظیمات» کلیک کنید. این شما را به صفحه‌ ای می‌ برد که در آن می‌ توانید میزان ارزش امتیازات پاداش خود را تغییر دهید.

روش 1. یک برنامه وفاداری مشتری Gamified را به فروشگاه آنلاین خود در وردپرس اضافه کنید

می‌ توانید «نسبت قیمت به امتیاز کسب‌شده» را تنظیم کنید که در آن کاربر به ازای هر مقدار پولی که خرج می‌ کند 5 امتیاز کسب می‌ کند. “نسبت امتیاز به بازخرید قیمت” چند امتیاز است که برای رسیدن به یک میزان پول لازم است. در این صورت 10 امتیاز برابر با یک دلار خواهد بود.

همچنین اگر می خواهید نقاطی در فروشگاه شما نامیده شوند، می توانید نام را تغییر دهید. در مرحله بعد، روی گزینه منوی «Points Earning» کلیک کنید. در اینجا می توانید تنظیمات نحوه کسب امتیاز خود را انتخاب کنید.

وفاداری با بازی سازی وردپرس

اگر به قسمت «میزان امتیاز» بروید، می‌ توانید اقداماتی را انتخاب کنید که امتیاز کسب می‌ کنند. به سادگی بر روی ضامن برای هر اقدامی که می خواهید امتیاز کسب کنید کلیک کنید.

وفاداری با بازی سازی وردپرس - تنظیمات امتیازات

همچنین می‌ توانید در این صفحه میزان امتیازی را که کاربر به ازای هر عمل کسب می‌ کند، تعیین کنید. پس از آن، روی گزینه منوی “Redemption & Expiry” کلیک کنید. تنظیمات پیش‌ فرض را رها می‌ کنیم، اما می توانید حداقل تعداد امتیاز ها را قبل از بازخرید، زمان انقضای امتیاز ها و موارد دیگر سفارشی کنید.

وفاداری با بازی سازی وردپرس - تعیین میزان امتیازی را که کاربر به ازای هر عمل کسب می‌ کند

همانطور که در برنامه پاداش خود تغییراتی ایجاد می کنید، به طور خودکار ذخیره می شود، بنابراین لازم نیست نگران ذخیره تغییرات خود باشید. اکنون کاربران شما می‌ توانند هر زمان که آیتم‌ هایی را خریداری کنند، نظر بدهند، اولین سفارش خود را تکمیل کنند و موارد دیگر و امتیاز کسب کنند.

وفاداری با بازی سازی وردپرس - تعیین میزان امتیازی را که کاربر به ازای هر عمل کسب می‌ کند

روش 2. ایجاد وفاداری با پاپ آپ های Gamified در وردپرس

راه دیگری که می توانید بازی های کوچک را به سایت وردپرس خود اضافه کنید و به مشتریان وفادار خود پاداش دهید، یک گردانه برای ایجاد پاپ آپ است. می توانید از این نوع پنجره برای به اشتراک گذاشتن تخفیف ها، پیشنهادات ویژه و سایر مزایا به عنوان پاداش استفاده کنید.

در اینجا نحوه نمایش آن برای بازدیدکنندگان شما آمده است:

ایجاد وفاداری با پاپ آپ های Gamified در وردپرس

این نوع پاپ آپ می تواند بازدیدکنندگان شما را تشویق کند تا با جذب مشتریان با کد تخفیف یا معامله انحصاری، اقدامی در فروشگاه آنلاین یا وب سایت شما انجام دهند.

ساده ترین راه برای افزودن گردانه به وب سایت و پاپ آپ های جذاب به وردپرس، OptinMonster است. این بهترین افزونه تولید لید برای وردپرس است که توسط بیش از 1.2 میلیون وب سایت استفاده می شود.

OptinMonster

پس از فعال‌ سازی و راه‌اندازی افزونه، می‌ توانید به‌طور کامل ظاهر پنجره‌ های پاپ آپتان تان را شخصی‌ سازی کنید و مشخص کنید برای چه کسانی نمایش داده شوند.

ایجاد پاپ آپ دارای گردانه

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه ایجاد وفاداری مشتری در وردپرس با ساخت بازی های کوچک کمک کرده باشد. همچنین می توانید به مقاله دیگر ما در مورد مدیریت چرخه عمر مشتری یا CLM را بررسی کنید تا بتوانید یک استراتژی کامل تر برای ایجاد وفاداری مشتری ایجاد کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا