WordPress

10 پلاگین وردپرس برای پادکست

آیا به دنبال بهترین پلاگین های وردپرس برای پادکست ها هستید؟ وردپرس به دلیل انعطاف پذیری همراه با پلاگین های مختلف پادکست، یکی از گزینه های محبوب پلتفرم وبلاگ نویسی در میان پادکستر های برتر است. در این مقاله، ما بهترین افزونه های پادکست وردپرس را انتخاب کرده ایم.

چگونه پادکست سازی با ودرپرس را شروع کنیم؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، وردپرس در میان پادکست های برتر مانند تیم فریس، لوئیس هاوز، مایکل هایت و غیره محبوبیت دارد. این امر عمدتا به این دلیل است که وردپرس با استفاده از چندین قالب عالی و هزاران پلاگین وردپرس، آسان و قابل استفاده است.

اگر می خواهید وب سایت خود را بسازید و پادکست راه اندازی کنید، ابتدا باید نام دامنه و میزبانی وردپرس را دریافت کنید.

ما توصیه می کنیم از ممتاز سرور استفاده کنید زیرا یکی از بزرگترین شرکت های میزبانی است.

پس از ثبت نام برای میزبانی، مرحله بعدی نصب وردپرس است. دستورالعمل های مربوط به نحوه راه اندازی وبلاگ وردپرس را دنبال کنید و در کمترین زمان فعال و فعال خواهید شد.

حالا باید پادکست خود را راه اندازی می کنید. برای کمک به شما در این بخش، ما راهنمای گام به گام نحوه راه اندازی پادکست خود را ایجاد کرده ایم.

پس از آن، نگاهی به لیست انتخاب شده بهترین پلاگین های وردپرس برای پادکست بیندازید. همچنین می توانید نگاهی به مقاله قالب وردپرس برای سایت های پادکست بیاندازید.

آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس

1. PowerPress

1. PowerPress
پلاگین وردپرس برای پادکست

PowerPress یک افزونه قدرتمند پادکست وردپرس است که به شما کمک می کند فایل های پادکست خود را در وردپرس مدیریت کنید.

فید RSS پشتیبانی شده iTunes و Google Play را برای پادکست شما ایجاد می کند. همچنین با یک رابط کاربری آسان ارائه می شود که در آن می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز برای ارسال پادکست خود را به iTunes اضافه کنید.

اضافه کردن قسمت های پادکست خود به سایت وردپرسی تان با یک پخش کننده زیبا HTML5 آسان است. این برنامه همچنین شامل ابزارهای اشتراک یکپارچه برای تقویت مشترکان پادکست شماست. مهمتر از همه، با پشتیبانی مفید جامعه از هزاران پادکستری که قبلاً از آن استفاده می کنند، ارائه می شود.

2. Smart Podcast Player

2. Smart Podcast Player

Smart Podcast Player تجربه شنیداری زیبایی را به شنوندگان پادکست شما ارائه می دهد.

برخلاف سایر افزونه های پخش کننده پادکست، تجربه کاربری بهتری را با یک پخش کننده HTML5 با طراحی زیبا ارائه می دهد. شما می توانید یک پخش کننده بزرگ اضافه کنید که همه قسمت ها را مرور می کند، یا می توانید یک پخش کننده تک قسمت را اضافه کنید.

در همه دستگاه ها (تلفن همراه، لپ تاپ و دسکتاپ) بسیار عالی به نظر می رسد و کار می کند. شما می توانید رنگ های خود را با تم روشن یا تیره انتخاب کنید. این برنامه دارای ویژگی های به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی داخلی، دکمه دانلود، کنترل سرعت، زمان و موارد دیگر است.

3. Seriously Simple Podcasting

3. Seriously Simple Podcasting
پلاگین وردپرس برای پادکست

بسیاری از مبتدیان فقط می خواهند پادکست خود را بدون خرید میزبانی پادکست اختصاصی یا یک پخش کننده رسانه شروع کنند. Seriously Simple Podcasting می تواند در این کار به شما کمک کند. به شما امکان می دهد قسمت های پادکست خود را مستقیماً در سایت وردپرسی مدیریت و بارگذاری کنید.

فید پادکست را ایجاد می کند که با iTunes ،Google Play و بسیاری از سرویس های دیگر سازگار است. این پلاگین همچنین دارای کد کوتاه و ابزارک است تا به راحتی قسمت های پادکست را در وب سایت شما نمایش دهد.

4. Podlove Podcast Publisher

4. Podlove Podcast Publisher
پلاگین وردپرس برای پادکست

Podlove Podcast Publisher توسط Podlove، یک جامعه آنلاین از کاربرانی که می خواهند استانداردهای پادکست را بهبود ببخشند، ایجاد شده است. هدف از این افزونه ارائه راه حل های پیشرفته برای مسائل پادکست است که توسط سایر سیستم عامل های موجود برطرف نشده است.

Podlove Podcast Publisher مدیریت پادکست را از طریق سایت وردپرس برای تان آسان تر می کند. فیدهای پادکست بسیار سازگار با کنترل دقیق بر روی آن ها ارائه می شوند. این برنامه فیدهای چند قالب، پشتیبانی از رمزگذارهای مختلف صوتی و تصویری، پخش کننده HTML5 پیشرفته، پشتیبانی از فصل ها، آمار بارگیری و الگوهای انعطاف پذیر است.

بهترین قسمت این است که شما در یک جامعه فعال خواهید بود. آن ها تالارهای گفتگوی خودشان را دارند که می توانید در آن ها سوال کنید و از توسعه دهندگان و سایر کاربران کمک بگیرید.

5. Simple Podcast Press

5. Simple Podcast Press

Simple Podcast Press به شما امکان می دهد اپیزودهای پادکست خود را به زیبایی در وردپرس نمایش دهید. با همه سرویس های محبوب میزبانی پادکست کار می کند. شما فقط باید URL فید iTunes پادکست خود را اضافه کنید و به طور خودکار قسمت ها را دریافت کرده و در یک پخش کننده HTML5 زیبا نمایش می دهد.

این امکان را به شما می دهد تا قسمت های تنها را با زمان نمایش دهید تا بتوانید به کاربران اجازه دهید در یک قسمت به موضوعات اصلی بپردازند. این برنامه همچنین دارای ویژگی های به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی داخلی از جمله جعبه نقل قول است.

6. Libsyn Podcasting Plugin

6. Libsyn Podcasting Plugin

Libsyn یک سرویس میزبانی پادکست محبوب است و این افزونه به شما کمک می کند سایت وردپرس تان را به حساب Libsyn خود متصل کنید. به شما امکان می دهد قسمت ها را به راحتی ایجاد کنید، آن ها را به عنوان پیش نویس ذخیره کنید و در وردپرس برنامه ریزی کنید.

شما می توانید مستقیماً پرونده های پادکست خود را از وردپرس در Libsyn بارگذاری کنید، به این معنی که رسانه پادکست شما در سرور میزبان وردپرس تان فضایی را اشغال نمی کند. همچنین می توانید فایل ها را از کتابخانه رسانه وردپرس خود اضافه کنید.

تمام فید رسانه و پادکست شما در سرورهای Libsyn باقی می ماند. حتی اگر وب سایت شما خراب شود، مشترکان پادکست تان همچنان می توانند قسمت ها را مستقیماً در برنامه های پادکست خود و خوانندگان دانلود کنند.

7. Featured Podcast Widget

7. Featured Podcast Widget

Featured Podcast Widget به شما امکان می دهد یک قسمت پادکست را در نوار کناری وردپرس خود قرار دهید. این یک افزونه افزونه برای PowerPress است، بنابراین فقط در صورت استفاده از PowerPress توسط Blubrry می توانید از آن استفاده کنید.

پس از فعال سازی، باید به صفحه Appearance » Widgets بروید و ابزارک ‘Featured Podcast’ را به نوار کناری وردپرس خود اضافه کنید. می توانید آخرین قسمت را نمایش دهید، دسته ای را انتخاب کنید یا به صورت دستی شناسه اپیزودی را که می خواهید نمایش داده شود وارد کنید.

برای پخش قسمت، از تصویر برجسته پست و گزیده ای با پخش کننده رسانه پیش فرض PowerPress استفاده می کند.

8. As Heard On

8. As Heard On

As Heard On به شما امکان می دهد پادکست های مختلفی را که در آن مصاحبه کرده اید نمایش دهید. این به شما کمک می کند پادکسترهای دیگر را در سایت خود قرار دهید، از ثبات اجتماعی بهره مند شوید و در پادکست های بیشتری دیده شوید. این افزونه افزودن پادکست هایی را که می خواهید به نمایش بگذارید را آسان می کند. می توانید نام پادکست، نام میزبان، تصویر کوچک، URL قسمت، توضیحات و غیره را اضافه کنید.

شما باید آلبوم هنری را برای پادکست هایی که می خواهید نمایش دهید پیدا کنید و تصاویر را به صورت دستی بارگذاری کنید. بعد از اینکه چند پادکست اضافه کردید، می توانید آن ها را در یک ابزارک نوار کناری، پست وبلاگ یا هر صفحه دیگری در سایت خود نمایش دهید.

پلاگین های اضافه

این پلاگین ها مخصوص پادکست نیستند، اما برای هر پادکستری که از وردپرس استفاده می کند بسیار مفید است.

9. MonsterInsights

9. MonsterInsights

آیا می خواهید بدانید که مردم چگونه وب سایت پادکست شما را کشف می کنند؟ MonsterInsights بهترین افزونه Google Analytics برای کاربران وردپرس است. این به شما کمک می کند تا بفهمید کاربران شما از کجا می آیند، چه کاری انجام می دهند و چه مدت زمانی را که در سایت شما می گذرانند.

MonsterInsights همچنین دارای ویژگی ردیابی لینک است که به شما کمک می کند بفهمید کدام قسمت ها بیشتر بارگیری می شوند. این همچنین با یک افزودنی برای Google Optimize همراه است که ابزاری است برای کمک به شما در انجام آزمایش های محتوا مانند آزمایش A / B برای فهمیدن اینکه چه چیزی برای وب سایت شما بهتر است.

10. WPForms

10. WPForms

تعامل کاربر به شما کمک می کند بازدیدکنندگان بیشتری را تبدیل کرده و جامعه قوی تری ایجاد کنید. WPForms بهترین افزونه سازنده فرم تماس با وردپرس است که به شما امکان می دهد بدون نوشتن هیچ کدی فرم های زیبایی را برای وب سایت خود ایجاد کنید.

می توانید از آن برای اضافه کردن فرم تماس، ساخت فرم های نظرسنجی، پذیرش پرداخت ها، ایجاد فرم های اشتراک ایمیل و موارد دیگر استفاده کنید. به دلیل سهولت استفاده و ویژگی های قدرتمند، لازم است که برای هر جعبه ابزار podcaster داشته باشید.

منبع: wpbeginner

هاست وردپرسی ممتاز سرور

برای اطلاع از قیمت های ممتاز سرور بر روی دکمه زیر کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا