CMSWordPressآموزش

4 روش کاربردی برای کسب درآمد از وردپرس

آیا تاکنون به این مورد فکر کرده اید که کسب درآمد آنلاین و یا کسب درآمد از وردپرس داشته باشید؟ خوشبختانه، وردپرس فرصت های بسیاری را برای ایجاد منبع درآمد آنلاین ارائه می دهد. این که بخواهید پول نقدی جانبی اضافی داشته باشید یا به دنبال ایجاد شغلی هستید که بتوانید به آن اعتماد کنید، این سیستم مدیریت محتوا (CMS) تمام ابزارهای لازم را برای شما فراهم می کند.

در این مقاله، ما به این سؤال پاسخ خواهیم داد که، “آیا می توانید با وردپرس درآمد کسب کنید یا خیر؟”. ما راه هایی که به شما برای کسب درآمد کمک می کند را به شما معرفی می کنیم.

چرا وردپرس بنیادی عالی برای وب سایت شما است!

اگر شما هم این سؤال را از خودتان می پرسید، “آیا می توانید با وردپرس درآمد کسب کنید؟” جواب خیلی راحت است، بله. با این حال، برای انجام موثر این کار به استراتژی صحیح نیاز خواهید داشت.

وردپرس یکی از بهترین پایه های یک وب سایت است. در واقع، این محبوب ترین (CMS) در اینترنت است که چندین عامل در این امر نقش دارند، از جمله:

  • اجازه می دهد تا میزبان خود را انتخاب کنید.
  • وردپرس منبع باز است.
  • چندین ابزار امنیتی در دسترس دارد.

خوشبختانه، وردپرس یک بستر خارق العاده برای کسب درآمد است. بعلاوه، بسیاری از راه هایی که می توانید برای شروع کسب درآمد خود داشته باشید، حتی با تجربه کم، توسط وردپرس برای شما قرارداده شده است.

4 راه برای درآمدزایی با وردپرس

چه به دنبال هزینه اضافی برای پول نقد باشید و چه می خواهید یک شغل تمام وقت بصورت آنلاین برقرار کنید، وردپرس می تواند راه حل شما باشد. در این بخش چهار مسیری وجود دارد که ممکن است در نظر بگیرید.

1) از سایت وردپرس خود با تبلیغات سود کسب کنید

با وردپرس گزینه های زیادی برای درآمدزایی وجود دارد، اما یکی از ساده ترین آن ها شامل تبلیغات در وب سایت شما است. این که شما یک وبلاگ، یک سایت یا حتی یک فروشگاه اینترنتی را شروع می کنید، این یک روش ساده و غیرفعال برای تولید درآمد است.

یکی از روش های متداول برای این کار، ادغام وردپرس با Google AdSense است. این وسیله ای قابل تنظیم برای قرار دادن تبلیغات مربوطه بر روی محتوایی است که شما ایجاد می کنید. اگر نمی توانید تبلیغات خاصی را قرار دهید، Google AdSense به شما امکان می دهد دسته هایی را که می خواهید بگنجانید را انتخاب کنید. با این روش می توانید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات با مارک شما مطابقت دارند و به بازدیدکنندگان شما مرتبط هستند.

فقط مطمئن باشید که تبلیغاتی که در سایت خود قرار می دهید آزار دهنده نمی شوند. متأسفانه، اگر آنها خسته کننده هستند، ممکن است تأثیر منفی در تجربه کاربر شما (UX) داشته باشند.

 کسب درآمد از وردپرس

2) وبلاگ هایی ایجاد کنید که گزینه های حق عضویت را دارد

راه دیگر برای ایجاد درآمد، ایجاد سیستم حق عضویت برای وب سایت یا وبلاگ شما است. این امر بازدید کنندگان را قادر می سازد تا از آن برای هزینه های مكرر برای ثبت نام در حساب ها و دسترسی به محتوای حق بیمه استفاده كنند.

مانند قرار دادن تبلیغات، افزونه های موجود برای ساده سازی روند تنظیم برنامه عضویت وجود دارد. گزینه های محبوب عبارتند از MemberPress، محدود کردن محتوای حرفه ای، عضویت در WooCommerce و اشتراک عضویت پرداخت شده.

3) راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیکی و فروش محصولات به صورت آنلاین

فروشگاه یا وب سایت تجارت الکترونیکی شامل ویژگی هایی برای فروش محصولات یا خدمات است. خوشبختانه، اگر می خواهید کار خود را شروع کنید، وردپرس این کار را ساده می کند: نمونه های وب سایت تجارت الکترونیک بسیار اند. به راحتی، شما حتی نیازی به تولید کالاهای فیزیکی برای موفقیت ندارید. محصولات قابل بارگیری زیادی وجود دارد که می توانید از سایت وردپرس خود بفروشید. مانند دستورات آشپزی و … .

برای راه‌اندازی وب سایت خود، انجام مقدماتی لازم است. ابتدا باید شغل خود را ثبت کنید و مجوز فروشنده را بگیرید.

به عنوان مثال، WooCommerce می تواند به فروشگاه تجارت الکترونیک شما کمک کند تا بتوانید یکنواخت عمل کنید. این افزونه ای است که ویژگی های مهمی از قبیل امکان پذیرش پرداخت های مطمئن، میزبانی سهام شما و موارد دیگر را ارائه می دهد. همچنین این امکان را به شما می دهد تا یک فروشگاه اینترنتی، ارسال تصاویر از محصولات و سایر کارهای اصلی خرده فروشی آنلاین را طراحی کنید.

در آخر، یک درگاه پرداخت قابل اعتماد برای فروشگاه خود می خواهید. تعداد کمی از ابزارهای ذکر شده در گذشته، آنچه شما نیاز دارید را تأمین می کنند.

4) مضامین وردپرس خود را توسعه داده و بفروشید

اگر در زمینه کد نویسی حرفه ای هستید، بنابراین ایجاد موارد و امکانات مختلف برای وردپرس برای شما بسیار راحت است. محصولات دیجیتالی برای فعال کردن کاربران برای سفارشی کردن ظاهر سایت هایشان مهم هستند.

اگر می دانید چگونه کد نویسی کنید، می توانید مسیری هوشمندانه داشته باشید. با توجه به اینکه مضامین وردپرس را می توانند صدها یا حتی هزاران دلار بفروشند.

نتیجه

شما می توانید از وب سایت خود برای درآمدزایی استفاده کنید:

  • از سایت وردپرس خود با تبلیغات درآمد کسب کنید.
  • وبلاگ ایجاد کنید که گزینه های حق عضویت هزینه دار را دارد.
  • یک فروشگاه تجارت الکترونیکی راه اندازی کنید و محصولاتتان را بصورت آنلاین بفروشید.
  • مضامین وردپرس خود را توسعه داده و بفروشید.

مهم نیست که کدام مرحله را انتخاب می کنید، شما می توانید با WordPress درآمد کسب کنید و درآمد مناسبی ایجاد کنید. میزبانی مناسب تان را انتخاب کنید و در راه افزایش درآمد خود تلاش کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا