Programmingآموزش

کسب درآمد با زبان برنامه نویسی پایتون و هر آنچه که درباره آن لازم است بدانید!

دنیای فناوری با سرعت بالایی پیشرفت می کند، بنابراین ارزش مهارت های برنامه نویسی افزایش می یابد و به همین زودی ها تقاضا برای برنامه نویسان کاهش نخواهد یافت. خوشبختانه اینترنت فرصت های بی شماری برای یادگیری کد نویسی و یافتن شغل به شما می دهد. برای کسب درآمد و دستیابی به یک شغل در زمینه برنامه نویسی، فقط باید یک زبان برنامه نویسی مثل پایتون بلد باشید و یک اتصال اینترنتی داشته باشید. هرکسی می تواند یک برنامه نویس شود و از طریق اینترنت درآمد کسب کند.

با این حال اگر یک مبتدی هستید، نباید انتظار داشته باشید که به سرعت پول زیادی بدست آورید. بدون توجه به اینکه آیا به عنوان یک برنامه نویس به دنبال یک شغل اداری هستید یا فرصت های آزاد را در نظر می گیرید، باید در یادگیری، تمرین و برقراری ارتباط تلاش کنید. هیچ کس نمی تواند دستورالعملی برای دریافت درآمد بالا به شما بدهد که در هر شرایطی کاملاً کارآمد باشد. با این وجود اگر ذهنیت درستی داشته باشید و روی اهداف مشخص تمرکز کنید، احتمال موفقیت شما بسیار بیشتر است.

پایتون به عنوان یک شغل

پایتون به عنوان یک شغل

پایتون یک زبان برنامه نویسی شی گرا بسیار محبوب است. این سیستم در اکوسیستم IT بسیاری از شرکت های بزرگ استارتاپی از جمله اسپاتیفای، نتفلیکس، گوگل و اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از دلایل محبوبیت پایتون این است که اغلب برای اتوماسیون در آمار و Data Science استفاده می شود.

همچنین دارای نحوه بصری است. یادگیری آن نسبتاً ساده است زیرا اشتراکات بسیاری با انگلیسی دارد و اصطلاحات پیچیده ای وجود ندارد که فقط یک برنامه نویس بتواند آن ها را درک کند. این زبان می تواند به طیف گسترده ای از وظایف برنامه نویسی کمک کند و یک انتخاب مناسب برای توسعه نمونه های اولیه است.

بسیاری از برنامه نویسان پایتون را به صورت آنلاین فرا می گیرند و بسیاری از آن ها پایتون را به عنوان اولین زبان برنامه نویسی خود انتخاب می كنند كه راه حل خوبی است، زیرا در صورت آشنایی با پایتون یادگیری زبان های دیگر برای شما آسان تر خواهد بود.

یادگیری پایتون از یادگیری بسیاری از زبان های دیگر آسان تر است. بنابراین جای تعجب نیست که تعداد زیادی مبتدی در میان توسعه دهندگان پایتون وجود دارد: طبق آمار 22٪ از توسعه دهندگان پایتون یک سال تجربه کد نویسی یا کمتر دارند.

سادگی پایتون نیز دلیل اصلی افزایش مداوم تعداد توسعه دهندگان پایتون است. بیش از 7 میلیون برنامه نویس پایتون وجود دارد، بنابراین اگر می خواهید در این زمینه شغلی پیدا کنید، با سطح مشخصی از رقابت باید کنار بیایید.

بسیاری از برنامه نویسان پایتون را می شناسند اما در استفاده از مهارت های خود در عمل مشکل دارند. در این مقاله ما ایده های مفیدی را به شما ارائه خواهیم داد که به شما کمک می کند مهارت های پایتون خود را افزایش دهید و از آن ها برای کسب درآمد استفاده کنید.

بهترین روش های کسب درآمد با پایتون

1. یک کار توسعه دهنده پیدا کنید.

حتی بدون گواهینامه یا مدرک تحصیلی می توانید یک کار توسعه دهنده پیدا کنید. البته بسیاری از شرکت ها هستند که به دنبال توسعه دهندگان با مدرک علوم کامپیوتر هستند. با این حال حتی بیشتر شرکت ها نه به درجه یا گواهینامه بلکه به مهارت های واقعی علاقه مند هستند.

بنابراین باید بتوانید مهارت های خود را ثابت کنید. کافی نیست فقط پایتون را یاد بگیرید تا یک توسعه دهنده حرفه ای پایتون شوید، شما باید مقداری نمونه کار داشته باشید تا کارفرمایان بالقوه شما ببینند توانایی شما چیست. می توانید کد خود را بارگذاری کنید تا به صورت آنلاین در سیستم عامل هایی مانند GitHub و GitLab در دسترس باشد.

همچنین می توانید با نوشتن مقاله، آموزش خود را به عنوان توسعه دهنده پایتون به بازار عرضه کنید. در ایالات متحده توسعه دهندگان پایتون سالانه حدود 110،000 دلار درآمد کسب می کنند و آن ها از پر درآمدترین مهندسین نرم افزار هستند.

2. فریلنسر شوید!

اگر می خواهید با پایتون درآمد کسب کنید، فریلنسینگ می تواند شروعی عالی برای شما باشد. اگر به انعطاف پذیری نیاز دارید و می خواهید به عنوان یک برنامه نویس خود اشتغالی زندگی کنید، فریلنسینگ نیز انتخاب خوبی است.

به لطف سیستم عامل هایی مانند Upwork ،Fiverr و Freelancer می توانید صد ها پروژه را پیدا کنید. فریلنسینگ به شما کمک می کند یک نمونه کار ایجاد کنید و با استفاده از آن ها در عمل مهارت های کد نویسی خود را نمایش دهید. هنگام کار بر روی یک سیستم عامل آزاد، همچنین ممکن است روابط خوبی با برخی از مشتریان برقرار کرده و به عنوان یک توسعه دهنده تمام وقت در شرکت های آن ها مشغول شوید.

بهترین روش های کسب درآمد با پایتون

3. یک استارتاپ ایجاد کنید.

اگر تجربه کد گذاری کافی دارید، می توانید استارتاپ خود را ایجاد کنید. در این صورت شما باید پروژه ای را پیدا کنید که بتوانید آن را انجام دهید و این امکان ایجاد درآمد برای شما را دارد.

Katie Hale، توسعه دهنده پایتون در وب سایت خدمات مقاله نویسی آنلاین، خاطرنشان می کند:

“شما می توانید تقریباً بر اساس هر ایده ای که می خواهید یک استارت آپ ایجاد کنید. با این حال به خاطر داشته باشید که ایده ها هزینه ای ندارند، مگر اینکه بفهمید چگونه می توانید آن ها را پیاده سازی کنید.”

ایجاد یک شرکت نوپا یک کار چالش برانگیز است، زیرا شما باید نه تنها در برنامه نویسی بلکه در مدیریت و بازاریابی نیز مهارت داشته باشید.

4. پایتون را آموزش دهید.

ما قبلاً به این موضوع اشاره کردیم که بسیاری از توسعه دهندگان پایتون این زبان برنامه نویسی را بصورت آنلاین یاد می گیرند و شما می توانید از این طریق به مبتدیان کمک کنید. به عنوان مثال شما می توانید به عنوان یک معلم خصوصی کار کنید یا دوره های پایتون خود را ایجاد کنید و آن ها را در سیستم عامل مورد نظر خود بارگذاری کنید.

بهترین چیز در مورد آموزش کد نویسی این است که وقتی چیزی را برای دیگران توضیح می دهید، می توانید آن را بهتر درک کنید. بنابراین حتی اگر هنوز یک توسعه دهنده حرفه ای نیستید، می توانید پایتون را آموزش دهید و ضمن کسب درآمد، دانش خود را ارتقا دهید.

5. راه اندازی یک وبلاگ

می توانید وبلاگ خود را شروع کرده و مقالات مربوط به پایتون و کد نویسی را بطور کلی ارسال کنید. اگر مخاطبان خوبی پیدا کنید، برخی از افرادی که مطالب شما را می خوانند ممکن است بخواهند شما را به عنوان مربی استخدام کنند. علاوه بر این می توانید از وبلاگ خود برای جذب کارفرمایان بالقوه و به اشتراک گذاشتن نمونه کار های خود استفاده کنید.

Eddie Dixon به عنوان یک توسعه دهنده اشاره می کند:

“شما ممکن است از یک پلت فرم مانند وردپرس استفاده کنید و یا شما می توانید خودتان یک وب سایت کد نویسی کنید. ساخت وب سایت شما را قادر می سازد تا نشان دهید خودتان هر دو را انجام می دهید، هم برنامه نویسی و هم مهارت های طراحی،”

جمع بندی

پایتون یک زبان برنامه نویسی بسیار محبوب است، بنابراین توسعه دهندگان پایتون می توانند از بین گزینه های شغلی متعدد یکی را انتخاب کنند. شما می توانید پایتون را بیاموزید، نمونه کار های خوبی ایجاد کنید و به یک توسعه دهنده تمام وقت تبدیل شوید یا برنامه نویسی پایتون را به عنوان شغل آزاد خود انتخاب کنید.

ما فقط چند روش معمول برای کسب درآمد با پایتون را شرح دادیم. این زبان برنامه نویسی فرصت های بیشتری برای کسب درآمد به شما می دهد، بنابراین موفقیت شما فقط به تجربه و مهارت شما در پایتون و دیگر زبان های برنامه نویسی بستگی دارد.

ممتاز سرور
ارائه دهنده خدمات سرور، هاستینگ و دامنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا