Web DesignWordPress

همه چیز درباره آلتیمیت ادان ویژوال کامپوزر (Ultimate Addons vc)

پلاگین آلتیمیت ادان ویژوال کامپوزر علاوه بر موارد داخلی ساخته شده توسط صفحه ساز WPBakery، چندین عنصر برتر را به صفحه ساز WPBakery شما اضافه می کند. هر یک از عناصر موجود در بسته با حداکثر توجه به جزئیات و یک هدف ساده ساخته شده است تا تجربه ای نهایی را برای شما فراهم کند.

برای اطمینان از انعطاف پذیری همه عناصر وقت و دقت زیادی صرف شده است تا ضمن حفظ سادگی در هسته، امکانات بی حد و حصر را برای شما به ارمغان آورند. این پلاگین افزونه ای برای WPBakery Page Builder است.

المان های آلتیمیت ادان ویژوال کامپوزر

  • آیکون ها: می توانید از این عنصر برای ادغام یک نماد ساده (قلم و تصویر) در صفحه خود بهره ببرید و از آن به دلخواه خود استفاده کنید. یا می توانید از کتابخانه های WPBakery Page Builder استفاده کرده و لیستی از آیکون های مشتریان، شرکا، حامیان مالی و غیره را نمایش دهید.
  • جعبه اطلاعات: شاید محبوب ترین روند در حال حاضر، جعبه های اطلاعات هستند که واقعاً وب سایت شما را برجسته کرده و به شما کمک می کنند موارد مهمی را که ارائه می دهید برجسته کنید.
  • لیست اطلاعات: لیست های قدیمی HTML دیگر خسته کننده شده اند. این عناصر به سادگی لیست ها را بازسازی می کنند. شما ممکن است از فرصتی استفاده کنید و از طراحی جالب آن برای نشان دادن برخی مراحل و یا برجسته سازی محبوب ترین/مرتبط ترین محصولات، خدمات و ویژگی های سایت خود استفاده کنید.
  • Flip Box: این عنصر بلوک های “جعبه اطلاعات” و “Call to Action” را به طور کلی ترکیب می کند. قسمت جلوی آن، مانند یک جعبه اطلاعات معمولی به نظر می رسد در حالی که بازدید کنندگان بلوک را می بینند. با جلوه CSS3 جذاب چرخانده می شود و یک بخش Call to Action را نشان می دهد.
  • شمارنده: آیا می خواهید نقاط عطف، دستاورد ها و سایر آمار های عددی خود را با شماره های متحرک نشان دهید؟ این عنصر به شما کمک خواهد کرد.
  • بنر تعاملی: بسیاری از اوقات، بنر های تصویری به درد شما می خورند زیرا راهی بسیار مناسب و واضح برای رساندن دقیق پیام شما هستند. این عنصر آن بلوک های تصویر را به روشی زیبا و تعاملی نمایش می دهد.
  • Modal Popup Box: این عنصر آلتیمیت ادان ویژوال کامپوزر یکی از عناصر بسیار مفیدی است که می تواند در هر وب سایتی جای گیرد. جعبه های پنجره ای مدرن ایجاد کنید و از طریق ویرایشگر WYSIWYG هر آنچه را که می خواهید در جعبه پنجره ای قرار دهید.
  • Timeline: یک جدول زمانی را به سبک فیس بوک نمایش دهید یا می توانید با استفاده از آن به سادگی ویژگی های سایت خود را به نمایش بگذارید. کمی خلاقانه پردازش کنید یا ویژگی ها را برجسته کنید. تلاش ویژه ای با کد های جاوا اسکریپت و CSS سفارشی انجام شده است تا این عنصر را در حد امکان کامل کند.
  • Google Maps Extended: صفحه ساز WPBakery به طور پیش فرض با عنصر Google Maps همراه است. اما عنصر Extended Googles Maps آلتیمیت ادان ویژوال کامپوزر از جدید ترین API ها استفاده می کند و به شما امکان می دهد کار های بیشتری با آن انجام دهید. تصاویر نشانگر را آپلود کنید، HTML سفارشی را در جعبه اطلاعات نقشه بنویسید و همه مواردی را که با نقشه همراه است کنترل کنید.
المان های آلتیمیت ادان ویژوال کامپوزر

پس زمینه ردیف ها

پس زمینه های خلاقانه واقعاً رنگ و بوی وب سایت شما را تعیین می کنند. بنابراین این افزونه ابزار های راحتی را به شما پیشنهاد می دهد که به شما کمک می کند تا سریع از آن ها بهره وری کنید.

  • پس زمینه تصویری ثابت: تصویر را در موقعیت خود ثابت نگه می دارد در حالی که محتوا روی آن حرکت می کند.
  • انطباق عمودی و افقی (parallax): پس زمینه با سرعت و جهت متفاوت از محتوای شما در پیمایش صفحه حرکت می کند.
  • Hover Parallax: پس زمینه به صورت خلاقانه با حرکت cursor حرکت می کند.
  • پس زمینه ویدئویی: یک ویديو را در پس زمینه پخش می کند. پشتیبانی از هاست و همچنین فیلم های YouTube را دارد.
  • Hover Parallax چند لایه ای: یک Parallax سه بعدی واقعی طراحی کنید و کاربران خود را تحت تأثیر قرار دهید.

در حالی که معتقدیم عناصر فوق بلافاصله سایت شما را زیبا خواهد کرد، اما این ها همه چیز درباره آلتیمیت ادان ویژوال کامپوزر نیستند. خواسته سازندگان این پلاگین این است که این پلاگین را به عنوان یک منبع “نهایی” در اختیار شما قرار دهند تا بیشتر عناصر اصلی افزونه WPBakery Page Builder را یک جا به دست آورید.

معرفی ویژگی مدیریت فونت های آیکون در وردپرس

این پروژه در ابتدا با هدف ایجاد کمی عملکرد متفاوت که به افراد کمک می کند از Icon Fonts در سایت وردپرس خود به راحتی استفاده کنند، آغاز شد. اما پس از آن متوجه شدند، تنها ارائه این قابلیت Icon Fonts برای ادامه کار کافی نیست.

نیاز بود که Fonts Icon برای کاربران عادی وردپرس بصری تر شود و این زمانی بود که تصمیم گرفتند چندین عنصر صفحه ساز WPBakery را توسعه دهند که استفاده از فونت های Icon را حتی ساده تر کند.

بنابراین پلاگین آلتیمیت ادان ویژوال کامپوزر از لحاظ فنی شامل دو چیز است. اولین چیز مدیریت فونت های آیکون و دوم هم یکی از موارد واضح است، صفحه ساز WPBakery.

ویژگی ها

ویژگی های آلتیمیت ادان ویژوال کامپوزر
  • فونت های آیکون خود را سفارشی کنید: قابل درک است که شما از همه آن صد ها آیکون غیر ضروری از پیش ساخته شده که با هر یک از کتابخانه های معروف مانند Font Awesome ،Entypo و غیره ارائه می شود استفاده نمی کنید. اما به موارد معدودی که بیشتر به تجارت شما مربوط هستند بیشتر اهمیت می دهید.

به همین دلیل است که Icon Fonts Manager با API های معروف IcoMoon بسیار سازگار شده است که در آن می توانید با انتخاب آیکون های مورد علاقه خود از بین بیش از 2500 آیکون، فونت دلخواه خود را ایجاد کنید! اگر آن 2500 آیکون هنوز کافی نیستند، IcoMoon همچنان با ویژگی شگفت انگیز که به شما کمک می کند طرح های SVG خود را به فونت های آیکون تبدیل کنید، این مسئله را پوشش می دهد.

  • جستجو آیکون به صورت Real Time: بسیاری از ما تعداد زیادی و گزینه های بیشتری از آیکون ها را دوست داریم. اگرچه این انتخاب بستگی به سلیقه دارد، اما در صورت نیاز نمی توانیم به راحتی به دنبال آن باشیم و به همین دلیل است که یک ویژگی جستجو به صورت Real Time اضافه شد که می تواند به شما کمک کند تمام فونت های آیکونی را که در کتابخانه خود دارید بسیار هوشمندانه مرتب کنید.
  • ویژگی های بیشتری نیز در راه است: همانطور که قبلاً گفته شد Icon Fonts Manager پروژه بلند مدتی است و سازندگان آن مشتاقانه منتظر اضافه کردن ویژگی های بیشتر در آن با گذشت زمان هستند مانند ادغام با منو های وردپرس، ویرایشگر TinyMCE و غیره.

منبع: codecanyon.net

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا