آموزش

آموزش کامل ایجاد ایمیل در SolidCP

در این مقاله قصد داریم آموزش کامل ایجاد ایمیل در SolidCP را برای شما عزیزان به طور کامل مطرح کنیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

شما می توانید در مقاله همه چیز در مورد SolidCP تمامی اطلاعات اولیه مورد نظرتان را در مورد این کنترل پنل قدرتمند ویندوزی، بدست آورید.

خلاصه: این مقاله به شما عزیزان آموزش می دهد تا از طریق کنترل پنل ویندوز خود (SolidCP) یک حساب ایمیل جدید ایجاد کنید برای آموش کامل این مبحث لطفا تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

مراحل ایجاد ایمیل در SolidSP

  1. وقتی وارد صفحه کنترل پنل ویندوز خود شدید، باید از صفحه ای که برایتان نمایان می شود، گزینه “Accounts” را انتخاب کنید.

    ایجاد ایمیل در solid cp

  2. گزینه “ایجاد حساب ایمیل” را انتخاب کنید تا حساب کاربری برای شما ایجاد شود.

    آموزش ایجاد ایمیل در solid cp

  3. اطلاعات مربوط به کاربر مورد نظر برای تنظیم حساب را پر کنید. اگر بیش از 1 نام دامنه در حساب کنترل پنل خود داشته باشید، باید Dropdown نام دامنه مورد نظر خود را برای این حساب ایمیل انتخاب کنید.

    به طور پیش فرض تمام حساب های SBH Email دارای 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای استفاده شما هستند. اگر به حساب کاربری پست الکترونیکی خود وارد شدید، ممکن است بخواهید برای تمامی کارمندانتان ایمیل سازمانی در نظر بگیرید. لطفاً توجه داشته باشید که ما برای جلوگیری از به خطر افتادن حساب شما، یک خط مشی رمز عبور ایمن را تنظیم کرده ایم. بهتر است رمز عبور خود را رمزی دشوار انتخاب نمایید تا از به خطر افتادن امنیت ایمیلتان جلوگیری شود.آموزش کامل ایجاد ایمیل در solid cp

  4. پس از پر کردن تمام اطلاعات کاربر “ذخیره” را در پایین صفحه انتخاب کنید تا بتوانید حساب نامه جدید خود را ایجاد کنید.

  5. اکانت ایمیل شما اکنون ایجاد شده است و شما آماده هستید تا آن را در سرویس گیرنده ایمیل خود پیکربندی کنید یا ایمیل را از طریق سرویس گیرنده ایمیل ما در وب بخوانید.

اگر مشکلی در ایجاد یک حساب ایمیل از طریق صفحه کنترل پنل Windows خود دارید، لطفاً از طریق درگاه مدیریت مشتری به ارائه دهنده سرویستان تیکت بزنید.

امیدوارم از خواندن مقاله آموزش کامل ایجاد ایمیل در SolidCP نهایت لذت را برده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا