WordPress

نحوه اطلاع رسانی پست های جدید در وردپرس به مشترکین

آیا می خواهید به مشترکان وب سایت خود در مورد پست های جدید در وبلاگ وردپرس خود اطلاع رسانی کنید؟ اطلاع رسانی به مشترکین در مورد محتوای جدید به شما کمک می کند تا با بازدیدکنندگان خود در تماس باشید، آن ها را به وب سایت خود برگردانید و به مشتری تبدیل کنید. در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید هنگام آپلود پست های جدید در وبلاگ وردپرس خود به مشترکان اطلاع رسانی کنید.

چرا به مشترکان پست های جدید را در وردپرس اطلاع دهید؟

برای اکثر وب سایت ها، تقریباً 70 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت دیگر هرگز باز نخواهند گشت. با اطلاع دادن به مشترکین که پست جدیدی منتشر کرده اید، احتمالاً آن ها برای خواندن آن به وب سایت وردپرس شما باز می گردند. این به شما امکان می دهد ارزش بیشتری ارائه دهید و روابط خود را با مشترکین خود عمیق تر کنید. برای فروشگاه های آنلاین، اطلاع رسانی مشترکین به پست های جدید به شما کمک می کند تا آن مشترکان را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

با توجه به این موارد، بیایید ببینیم چگونه می توانید مشترکان را از پست های جدید خود با استفاده از چند روش مختلف مطلع کنید.

روش 1. ارسال پست های جدید وردپرس به مشترکین خبرنامه ایمیل

لیست ایمیل شما یکی از بهترین روش ها برای اطلاع رسانی به مشترکان است که یک پست وبلاگ جدید منتشر کرده اید. اگر هنوز لیست ایمیل خود را شروع نکرده اید، برای شروع باید ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی مناسب را انتخاب کنید. ما توصیه می کنیم از Constant Contact استفاده کنید، زیرا یکی از بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی برای مشاغل کوچک است.

استفاده از آن آسان است و مبتدی ترین سرویس بازاریابی ایمیلی مبتدی است. شما ردیابی و گزارش ساده، ایمیل های نامحدود، ابزار های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی، تقسیم بندی، یک کتابخانه تصاویر رایگان و موارد دیگر را دریافت می کنید. به علاوه، پشتیبانی بی نظیری از مشتریان را در کانال هایی مانند چت زنده، ایمیل، تلفن و موارد دیگر ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنظیم لیست ایمیل و ارسال ایمیل، به راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیل به روش صحیح مراجعه کنید. Constant Contact شامل همه ابزار هایی است که برای ارسال پست های جدید خود به مشترکان خبرنامه ایمیل خود نیاز دارید. حتی می توانید پست وبلاگ جدید خود را مستقیماً در ایمیل خود جاسازی کنید.

اگر از خدمات بازاریابی ایمیل دیگری مانند HubSpot ،ConvertKit ،Drip یا چیز های دیگر استفاده می کنید، این روند مشابه خواهد بود.

روش 2. ایمیل RSS خودکار برای مشترکان خود ارسال کنید

RSS feeds یک فناوری ساخته شده در وردپرس است که هر زمان که یک پست وبلاگ جدید منتشر می کنید، به روزرسانی های منظم را ارسال می کند. فید های RSS با انتشار آخرین مطالب شما در یک سند ساختار یافته XML کار می کنند. این سند به خودی خود برای انسان چندان قابل خواندن نیست.

اما می توانید از RSS در وب سایت خود برای ارسال خودکار ایمیل در هر زمان که پست جدید در وبلاگتان منتشر شد استفاده کنید و به کاربران خود اطلاع رسانی کنید. این بدان معناست که نیازی نیست هر بار یک خبرنامه ایمیل به صورت دستی ایجاد کنید. برای انجام این کار، توصیه می کنیم از Sendinblue استفاده کنید. این یکی دیگر از خدمات بازاریابی رایانامه رایج است که برنامه ای رایگان برای ارسال حداکثر 300 ایمیل در روز ارائه می دهد و از مخاطبین ایمیل نامحدود پشتیبانی می کند.

همچنین می توانید به راحتی گردش کار ایمیل ایجاد کنید، ایمیل های تجاری ارسال کنید و بهترین زمان روز برای ارسال ایمیل را تعیین کنید. ابتدا، برای ایجاد یک حساب کاربری، باید به وب سایت Sendinblue بروید. برای تنظیم حساب خود روی دکمه “ثبت نام رایگان” کلیک کنید.

پس از آن، برای ایجاد حساب کاربری خود باید یک ایمیل و رمز عبور وارد کنید. پس از تأیید آدرس ایمیل خود، به صفحه ای منتقل می شوید که در آن می توانید ایجاد پروفایل خود را به پایان برسانید. شما باید اطلاعات شخصی و شرکت خود را وارد کرده و سپس روی دکمه “بعدی” کلیک کنید.

پس از آن، شما باید برنامه خود را انتخاب کنید. برای این آموزش، ما طرح رایگان را انتخاب می کنیم.

پس از ایجاد یک حساب کاربری، داشبورد Sendinblue خود را مشاهده خواهید کرد. اگر در هنگام راه اندازی مشخصات خود را تکمیل نکرده اید، در اینجا از شما خواسته می شود این کار را انجام دهید.

اکنون روی دکمه “+” در منوی بالا کلیک کنید.

سپس روی گزینه منوی “Integrations” در زیر آن کلیک کنید.

“RSS” را در نوار جستجو تایپ کنید و گزینه کمپین RSS را مشاهده خواهید کرد.

با کلیک بر روی “کمپین RSS” شما را به صفحه ای می برد که در آن باید نام خود را انتخاب کرده و روی دکمه “ایجاد یکپارچگی” کلیک کنید.

نام در جایی نمایش داده نمی شود، اما به شما کمک می کند تا هدف یکپارچه سازی را به خاطر بسپارید.

اکنون باید تنظیمات یکپارچه سازی خود را پیکربندی کنید. ابتدا URL فید RSS خود را وارد کنید. به عنوان یک کاربر وردپرس، وب سایت شما در حال حاضر یک فید RSS منتشر می کند. با افزودن / feed / به انتهای آدرس وب سایت خود می توانید فید RSS خود را پیدا کنید.

سپس، روی دکمه “بارگذاری فید RSS” کلیک کنید. اگر با موفقیت بارگیری شو ، تأییدی دریافت خواهید کرد.

در مرحله بعد، در قسمت RSS خود به پایین بروید تا بر روی دکمه “ادامه” کلیک کنید. پس از آن، می توانید از الگوی پیش فرض استفاده کنید یا از الگوی ایمیلی که قبلاً ایجاد کرده اید استفاده کنید. توصیه می کنیم از الگوی پیش فرض استفاده کنید زیرا قبلاً به درستی تنظیم و قالب بندی شده است. سپس روی “تأیید الگوی ایمیل” کلیک کنید.

در مرحله بعد باید لیست ایمیل هایی را که می خواهید ایمیل RSS به آن ها ارسال شود انتخاب کنید. به سادگی لیست خود را از منوی کشویی انتخاب کرده و روی “ادامه” کلیک کنید.

اکنون می توانید تنظیمات کمپین ایمیل خود را سفارشی کنید. “نام کمپین” به شما کمک می کند تا به یاد داشته باشید که این کمپین برای چیست.

“خط موضوع” چیزی است که در صندوق ورودی مشترک شما ظاهر می شود. این اولین چیزی است که آن ها می بینند و باید به محتوای ایمیل شما مرتبط باشد. می توانید از زمینه های محتوای پویا برای ایجاد خودکار خطوط موضوعی جدید استفاده کنید. کافی است روی دکمه “افزودن محتوای پویا” کلیک کرده و “TITLE” را از لیست کشویی انتخاب کنید.

با این کار عنوان پست اخیر وبلاگ شما به صورت خودکار به عنوان موضوع اضافه می شود.

برای “از ایمیل”، به سادگی آدرس ایمیل خود را از لیست کشویی انتخاب کنید. این می تواند ایمیلی باشد که برای ایجاد حساب استفاده کرده اید یا آدرس دیگری که اضافه کرده اید.

“از نام” می تواند نام شما یا نام شرکت شما باشد. این به بازدیدکنندگان شما کمک می کند بدانند که ایمیل را از طرف چه کسانی دریافت کنند.

پس از آن، روی دکمه “ادامه” کلیک کنید. در مرحله بعد باید روز های هفته ای را انتخاب کنید که می خواهید ایمیل های RSS برای آن ها ارسال شود. به سادگی کادر های روز های هفته را که می خواهید ایمیل های پست وبلاگ جدید شما خارج شوند، علامت بزنید.

سپس مطمئن شوید دکمه رادیویی خودکار کمپین انتخاب شده است و روی “ادامه” کلیک کنید. این باعث می شود Sendinblue به طور خودکار یک ایمیل در لحظه ای که در فید RSS شما ظاهر می شود ارسال کند.

پس از انجام این کار، روی دکمه “ذخیره و فعال سازی” کلیک کنید.

اکنون هر زمان که یک پست جدید منتشر می کنید، به طور خودکار یک ایمیل RSS برای مشترکان شما ارسال می کند.

روش 3. اطلاع رسانی پست های جدید وردپرس به مشترکان با PushEngage

راه دیگری که افراد می توانند در وب سایت شما مشترک شوند، مشترک شدن در PushEngage شما است. این اعلان های پاپ آپ به شما امکان می دهد از طریق دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه به بازدیدکنندگان پیام ارسال کنید.

PushEngage به شما این امکان را می دهد که بلافاصله بدون صبر کردن یک پست جدید تا زمانی که آن ها صندوق پستی ایمیل خود را بررسی کنند، به بازدید کنندگان خود دسترسی پیدا کنید که این اعلان ها را بسیار ارزشمند می کند. در اینجا نمونه ای از ظاهر یک اعلان پست برای مشترکین شما آمده است:

ساده ترین راه برای افزودن نوتیفیکیشن به وردپرس استفاده از PushEngage است.

هنگامی که افزونه را فعال و راه اندازی می کنید، اعلان ها برای پست های جدید شما به طور خودکار فعال می شوند. اعلان شامل عنوان پست و نسخه کوچکی از تصویر اصلی است. وقتی روی اعلان کلیک می کنند، به طور خودکار به پست وبلاگ جدید وردپرس شما منتقل می شوند.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه اطلاع رسانی مشترکان از پست های جدید در وردپرس کمک کرده باشد.

منتشر شده توسط
Melika Asgharzadeh