WordPress

9 مورد از بهترین افزونه های آزمون ساز برای وب سایت وردپرسی 2021

آیا به دنبال بهترین افزونه های آزمون ساز برای سایت وردپرس خود هستید؟ بسیاری از وب سایت های معروف مانند BuzzFeed از آزمون ها برای ایجاد محتوای ویروسی و افزایش تعامل کاربر در وب سایت های خود استفاده می کنند. در این مقاله، ما بهترین افزونه های آزمون ساز را برای وردپرس انتخاب کرده ایم که به شما کمک می کند کاربران خود را درگیر کنید و زمان صرف شده در سایت خود را افزایش دهید.

1. Formidable Forms

Formidable Forms پیشرفته ترین افزونه فرم ساز WordPress در بازار است. همراه با یک سازنده فرم درگ اند دراپ ساده اما بسیار قدرتمند که به شما کمک می کند فرم هایی فراتر از فرم های تماس ساده ایجاد کنید. این افزونه مجهز به الگو های فرم قدرتمندی است که می توانید از آن ها استفاده کنید یا می توانید با یک فرم خالی شروع کنید و آزمون خود را از ابتدا بسازید. می توانید آزمون هایی ایجاد کنید که به طور خودکار امتیاز می گیرند یا مقیاس درجه بندی خود را ایجاد کنید. پس از ارسال یک مسابقه توسط کاربر، یک گزینه برای ارسال نتیجه به صورت ایمیل و یا نمایش آن در یک پیام موفقیت وجود دارد. همچنین، روش های مختلفی برای قالب بندی نتایج مسابقه وجود دارد، از جمله شمارش کل پاسخ ها، نمره، درصد پاسخ های صحیح و موارد دیگر.

2. LearnDash

LearnDash بهترین افزونه LMS وردپرس در بازار است. این برنامه دارای یک ویژگی آزمون ساز قدرتمند است که به شما امکان می دهد هر نوع آزمون مورد نیاز خود را ایجاد کنید. این دارای چندین نوع سؤال است از جمله: تک گزینه ای، چند گزینه ای، متن آزاد، مرتب سازی، تطبیق، تشریحی، پر کردن جای خالی و نظرسنجی.

برخی از ویژگی های دیگر عبارتند از: آزمون های زمان دار، سؤالات تصادفی، بانک سؤالات، آزمون های چند صفحه ای، تلاش های محدود و موارد دیگر. گزینه های مسابقه ارسال شامل هدایت مجدد، پیام ها، نمایش نتایج آزمون در چندین سبک، جدول رده بندی، گواهینامه ها و سطح است.

چه در حال فروش دوره های آنلاین باشید و چه ایجاد محتوای ویروسی، LearnDash انعطاف پذیر ترین افزونه آزمون ساز وردپرس برای انواع آزمون ها است.

3. Interact Quiz Maker

Interact Quiz Maker یک برنامه قدرتمند مبتنی بر وب برای تولید آزمون های ویروسی و استفاده از آن ها برای تولید سرنخ، ایجاد پیگیری رسانه های اجتماعی، ایجاد ترافیک و بهبود تبدیل ها است. این افزونه به شما امکان می دهد با یک آزمون ساز جذاب و جالب مسابقه هایی بسیار تعاملی ایجاد کنید. شما می توانید سبک ها، رنگ ها، طرح ها و بیش از 800 قالب آزمون برای استفاده را انتخاب کنید.

این افزونه از شاخه های آزمون پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد سؤالات را بر اساس پاسخ کاربر به سؤالات قبلی نشان دهید. شما می توانید از سیستم امتیازدهی آن ها استفاده کنید تا در انتها به راحتی نتایج را نشان دهید. این افزونه آزمون ساز با استفاده از یک کد کوتاه ساده می تواند به راحتی به سایت شما اضافه شود و به زیبایی با نرم افزار ایمیل مارکتینگ و CRM شما ادغام شود.

4. WP Quiz

WP Quiz یک افزونه آزمون ساز انعطاف پذیر و با کاربرد آسان برای وردپرس است. با سه نوع مسابقه: trivia، شخصیت شناسی و فلش کارت. می توانید به سؤالات و پاسخ های خود تصاویر اضافه کنید، به کاربران اجازه دهید مسابقه را دوباره راه اندازی کنند، نتایج را در پایان نشان دهند و موارد دیگر.

مسابقه WP با دو گزینه سبک ارائه می شود: آزمون چند صفحه ای یا تک صفحه ای. شما توانایی پیمایش خودکار و افزودن دکمه های اشتراک اجتماعی را دارید. نسخه حرفه ای این افزونه به شما امکان می دهد کاربران را مجبور به انجام عملی برای مشاهده نتایج، تصادفی سازی سوالات و پاسخ ها، تایمر شمارش معکوس و نمایش تبلیغات کنید.

5. Quiz And Survey Master

Quiz and Survey Master یک افزونه مسابقه انعطاف پذیر و یک افزونه نظرسنجی وردپرس است. این افزونه قدرتمند دو در یک ممکن است کمی ناقص به نظر برسد، اما با ویژگی های عالی و مستندات گسترده آن را جبران می کند.

این از انواع مختلفی از سوالات از جمله چند گزینه ای، درست و نادرست، جای خالی و موارد دیگر را پشتیبانی می کند. همچنین به شما امکان می دهد چندین صفحه نتیجه ایجاد کنید، بنابراین می توانید آن ها را بر اساس امتیاز کاربر سفارشی کنید. همراه با پشتیبانی از طریق ایمیل، گواهینامه ها، تابلو های امتیازات، نکات، جعبه های نظر و حتی سایر ویژگی های اضافی با افزودنی های پرداخت شده در دسترس است.

6. Quiz Cat

Quiz Cat یک افزونه رایگان آزمون ساز وردپرس است که دارای رابط کاربری آسان و گزینه های عالی برای ایجاد آزمون های ویروسی برای وب سایت شماست. به شما امکان می دهد به هر سال و پاسخ تصاویر اضافه کنید. همچنین می توانید برای مسابقه خود صفحه شروع و پایان ایجاد کنید.

پس از فعال سازی، این افزونه از شما می خواهد که به API وب سایت آن ها متصل شوید. با این حال، بدون اتصال به API بسیار خوب کار خواهد کرد. استفاده از آن با گزینه های ساده ای که واقعا خوب کار می کنند آسان است.

7. HD Quiz

HD Quiz یکی دیگر از افزونه های جذاب رایگان آزمون ساز برای وب سایت های وردپرس است. این یک طراحی ریسپانسیو است و به شما امکان می دهد آزمون های نامحدودی با تعداد پرسش و پاسخ به تعداد مورد نیاز خود ایجاد کنید. همچنین می توانید از تصاویر GIF به همراه سؤالات و پاسخ های خود استفاده کنید تا تعاملی و سرگرم کننده تر شوند.

سایر ویژگی های قابل توجه شامل تایمر مسابقه، نکات راهنمای سؤال برای نکات، به اشتراک گذاری اجتماعی، استفاده از تصاویر به عنوان پاسخ، امتیاز دهی و موارد دیگر است.

8. ARI Stream Quiz

مسابقه جریانی ARI به شما امکان می دهد با جمع آوری آدرس ایمیل و نام کاربر، از آزمون ها برای تولید هدایتگر استفاده کنید. این برنامه از ادغام با MailChimp و سایر ارائه دهندگان خدمات بازاریابی ایمیل پشتیبانی می کند. به غیر از تولید هدایتگر، این افزونه آزمون ساز دارای رابط کاربری آسان برای ساختن آزمون های شما است.

این برنامه برای عملکرد سریع تر از ajax استفاده می کند، دارای چندین موضوع، یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی، پشتیبانی از Open Graph و موارد دیگر است.

9. Chained Quiz

Chained Quiz یک افزونه مسابقه وردپرس با ویژگی منطق مشروط است که سوال بعدی در مسابقه به پاسخ کاربر به سوال قبلی بستگی دارد. این آزمون ساز به شما امکان می دهد آزمون های شخصیت شناسی بسیار تعاملی ایجاد کنید که به صورت پویا تغییر می کنند.

این پاسخ چند گزینه ای، تک گزینه ای و پاسخ را پشتیبانی می کند. می توانید به هر پاسخ صحیح امتیاز دهید و تصمیم بگیرید که وقتی کاربر پاسخی را انتخاب کرد چه کاری انجام دهد.

بهترین افزونه آزمون ساز وردپرس کدام است؟

پس از بررسی هر یک از این افزونه ها، ما معتقدیم که LearnDash و TryInteract جامع ترین افزونه های آزمون ساز وردپرس در بازار هستند. اگر در حال ساخت یک وب سایت LMS هستید، به شما توصیه می کنیم با LearnDash همراه شوید. اگر به دنبال یک راه حل مستقل برای ساخت سریع مسابقه های ویروسی هستید، هیچ چیز TryInteract را شکست نمی دهد. امیدواریم این مقاله به شما در یافتن بهترین افزونه آزمون ساز برای وردپرس کمک کرده باشد.

منتشر شده توسط
Melika Asgharzadeh