Networkآموزش

چگونه انی دسک (AnyDesk) را به طور کامل از کامپیوتر حذف کنیم؟

راه های مختلفی برای حذف نصب انی دسک وجود دارد. می توانید فایل Uninstall را از طریق Start اجرا کنید، از طریق Control Panel حذف نصب کنید و یا از یک برنامه کاربردی برای حذف برنامه ها استفاده کنید.

برخی از ویژگی های انی دسک

  1. AnyDesk نمایشگر سبک ویجت و عملکرد آسان را به شما می دهد، کاربران می توانند از دستورات درگ اند دراپ برای ساده کردن هر گردش کار استفاده کنند.
  2. وقتی در یک سفر کاری هستید، آیا برای دفتر اصلی به مدارک نیاز دارید؟ با AnyDesk، می توانید اسناد را روی دستگاه مورد نظر با استفاده از نرم افزار کنترل راه دور در یک چاپگر محلی چاپ کنید. انی دسک به کاربران این امکان را می دهد که چیز های مهم را در دستگاه های دور از دسترس ما علامت گذاری کنند، به سادگی از فلش ها استفاده می کنند، طرح می کنند یا به سادگی روی چیزی که می خواهید نمایش دهید کلیک می کنند. از این طریق می توانید به راحتی کاربران نهایی خود را راهنمایی کنید.
  3. اشتراک گذاری صفحه برای مدت طولانی در دستگاه های اندرویدی در دسترس بوده است. اکنون می توانید با استفاده از انی دسک دستگاه اندرویدی خود را از راه دور نیز کنترل کنید. لیست دستگاه های سازگار همچنان در حال گسترش است
  4. چه در حال برگزاری جلسات و ارائه‌ ها و یا آموزش الکترونیکی به صورت آنلاین باشید و چه بر روی یک سند در آن سوی دنیا کار می‌ کنید، می‌توانید به راحتی از طریق برنامه کنترل از راه دور AnyDesk با یکدیگر همکاری و ارتباط برقرار کنید.
  5. انی دسک با پشتیبانی داخلی برای انتقال فایل ساخته شده است که به کاربران اجازه می دهد در همکاری و برقراری ارتباط با دیگران از راه دور احساس راحتی کنند.
  6. AnyDesk برای حذف نیازی به هیچ امتیازی ندارد و فایل بسیار کوچکی است.
  7. انی دسک همچنین به کاربران اجازه می دهد تا رابط کاربری خود را سفارشی کنند که هدف آن ارائه یک تجربه خوب از راه دور دسکتاپ برای هر کسی است.
  8. AnyDesk برای متخصصان فناوری اطلاعات خوب است. هم متخصصان فناوری اطلاعات و هم کاربرانی که به آن ها متصل می‌ شوند می‌توانند رکوردی از هر جلسه دریافت کنند که امنیت بیشتری را اضافه می‌کند و برای اهداف آموزشی مناسب است.

ریموت دسکتاپ انی دسک

انی دسک ساده ترین راه حل دسترسی از راه دور را ارائه می دهد

انی دسک یکی از سریع ترین برنامه های رایگان کنترل از راه دور برای کامپیوتر است. در مقایسه با TeamViewer، انی دسک فناوری کدک DeskRT قدرتمندتری را ارائه می‌کند که می‌تواند به راحتی به فایروال‌ ها/روتر ها نفوذ کند، اندازه‌گیری واقعی مخابرات و موارد دیگر را انجام دهد.

برنامه ریموت دسکتاپ انی دسک، که می تواند از راه دور به سیستم شما متصل شود، چه از جای دیگری در دفتر شما یا حتی از آن طرف دنیا. AnyDesk می تواند یک اتصال دسکتاپ از راه دور کاملا ایمن و قابل اعتماد برای متخصصان فناوری اطلاعات و کاربران تلفن همراه فراهم کند.

روش اول: حذف نصب از طریق منوی استارت

آیا تا به حال در چنین شرایطی قرار گرفته اید؟ شما به اشتباه فایل های مهم را حذف می کنید یا AnyDesk خراب می شود و برای اینکه بتوانید مجدداً از آن استفاده کنید، مجبور به حذف و نصب مجدد می شوید. بنابراین چگونه می توان برنامه AnyDesk را از کامپیوتر خود پاک کرد؟ ما در اینجا شما را راهنمایی می کنیم.

زمان مورد نیاز: 2 دقیقه.

حذف نرم افزار انی دسک

  1. گام اول

    به منوی Start بروید و پوشه AnyDesk را در لیست برنامه ها پیدا کنید.

  2. گام دوم

    روی آن کلیک کرده و فایل Uninstall را انتخاب کنید.

  3. گام سوم

    در پنجره باز شده، روی Delete کلیک کنید.

روش دوم: حذف نصب از طریق “کنترل پنل”

1. به منوی Start رفته و Control Panel را باز کنید.

باز کردن کنترل پنل

2. تب Programs را انتخاب کنید.

باز کردن تب Programs

3. روی گزینه “Programs and Features” کلیک کنید

انتخاب گزینه Programs and Features

4. برنامه AnyDesk را در بین برنامه های موجود پیدا کنید.

یافتن برنامه انی دسک

5. در پنجره ای که ظاهر می شود، روی “Delete” کلیک کنید.

روش سوم: حذف کامل انی دسک با استفاده از برنامه های خاص

برخی از برنامه ها به حذف کامل برنامه از سیستم کمک می کنند، از جمله فایل های موقت و هر گونه اطلاعات از رجیستری:

🟢Your Uninstaller
🟢 Soft Organizer
🟢 Wise Program Uninstaller
🟢 Revo Uninstaller
🟢 Total Uninstaller

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا