WordPress

آشنایی با سایت های وردپرسی موفق

هنوز فکر می کنید وردپرس فقط مربوط به مشاغل کوچک یا وبلاگ نویسان است؟ در اینجا 20 وب سایت وردپرسی موفق وجود دارد که خلاف حرف شما را ثابت می کند. اگر قبلاً نمی دانستید، سیستم مدیریت محتوای وردپرس 35٪ از وب سایت های جهان را تأمین می کند. با در نظر گرفتن اینکه 1.7 میلیارد سایت وردپرسی در حال حاضر وجود دارد (که این عدد روز به روز افزایش پیدا می کند)، می توانید تعداد وب سایت های وردپرسی که هر ثانیه محتوای متنوعی به بازدید کنندگان سایت ارائه می دهند را حساب کنید.

با این حال مسئله این است که وقتی مردم به وردپرس فکر می کنند، هنوز هم بسیاری از آن ها فکر می کنند که این زیر ساخت فقط برای کسب و کار های کوچک و متوسط یا وبلاگ مفید است. در حقیقت بسیاری از مردم معتقدند که این CMS محبوب به اندازه کافی قدرتمند نیست که بتواند از عهده شرکت های بزرگ، برند های معتبر جهانی یا حتی وب سایت های شخصی مشهور ترین افراد جهان برآید.

امروز ما اینجا هستیم تا مشهور ترین وب سایت های موفق و فعال را که از وردپرس استفاده می کنند را به شما معرفی کنیم و به شما نشان می دهیم این سیستم مدیریت محتوا عالی است.

1. Etsy Journal

سایت etsy journal

اولین وبسایت در لیست وب سایت های شناخته شده ما که از وردپرس استفاده می کنند Etsy Journal است. این وبلاگ مربوط به بازار معروف جهانی Etsy است. این مکان برای یافتن کالا های منحصر به فرد، دست ساز و خلاقانه برای دوستان و خانواده است.

این سازمان سعی دارد گروهی از فروشندگان جامعه را برای ترویج و فروش صنایع دستی خود گرد هم آورد. مجله Etsy با ایجاد سایتی برای افراد، فروشندگان و خریداران، مکانی را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت کار، به اشتراک گذاشتن افکار و الهام بخشیدن به آن ها ارائه می دهد.

2. TechCrunch

سایت TechCrunch

سایت وردپرسی Tech Crunch که بسیار موفق است، تشکیل شده از تجارت مربوط به فناوری، اخبار، پیشرفت های فناوری، روند نو ظهور فناوری، استارت آپ ها و محصولات جدید است. یکی دیگر از نمونه های عالی یک وب سایت معروف وردپرس است. AOL در سال 2010 این سایت را به قیمت 25 میلیون دلار خریداری کرد و ارزش واقعی آن را در معرض دید جهانیان قرار داد.

3. Microsoft News

سایت Microsoft News

Microsoft News وبلاگی است که از لی اوت های مختلف برای مقالات خبری خود بهره می برد. همچنین در پلتفرم وردپرس ساخته شده است. اینکه چرا یک برند معتبر بین المللی مانند مایکروسافت در این لیست قرار گرفت، مشخص می کند که یک وبسایت وردپرسی تا چه اندازه می تواند معتبر و موفق باشد.

4. TED Blog

سایت TED Blog

وبلاگ TED با پشتیبانی وردپرس، گفتگوی معروف TED را به صورت مکتوب برای هر کسی که خواندن را به تماشا کردن فیلم ترجیح می دهد، به اشتراک می گذارد. شبکه ی TED یک سازمان غیر دولتی است که به گسترش ایده ها در سراسر جهان اختصاص دارد. مشخص است تیمی که پشت وبلاگ TED قرار دارد، می داند برای موفق بودن خود از چه زیر ساختی استفاده کند.

5. BBC America

سایت BBC America

BBC America بهترین سریال های تلویزیونی آمریکایی را در کنار بهترین برنامه های سرگرم کننده انگلیس ارائه می دهد. این وبسایت وردپرسی توجهی ندارد که شما کجا زندگی می کنید و همین ویژگی آن را بسیار محبوب و موفق می کند. تاکنون نام دکتر Who or Planet Earth II را شنیده اید؟

BBC America هر دو درام تلویزیونی، سریال های علمی تخیلی و مستند های تاریخ طبیعی را پخش می کند. حتی به شما امکان می دهد فیلم ها را ضبط کنید. اما آنچه این وب سایت را بسیار متنوع می کند این است که می توانید وبلاگ را بخوانید و برای خرید کالای مورد نیازتان به صورت آنلاین اقدام کنید.

6. PlayStation

سایت PlayStation

PlayStation فقط مخصوص کودکانی نیست که عاشق بازی های ویدیویی هستند. در حقیقت وب سایت وردپرسی PlayStation دارای اطلاعات زیادی برای بزرگسالانی است که دوست دارند با کودک درون خود ارتباط برقرار کنند. درباره کاهش استفاده از بازی ها در سراسر جهان، اخبار پر طرفدار صنعت بازی و فناوری های پیشرفته در وبلاگ PlayStation، اطلاعات کسب کنید.

7. Skype

سایت Skype

Skype که بخشی از مایکروسافت است، می داند که اگر این CMS منبع باز (وردپرس) برای Microsoft News کار می کند، برای وبلاگ Skype نیز جواب خواهد داد. این وب سایت معروف وردپرسی ویژگی های اسکایپ، آموزش مصاحبه کردن با اسکایپ و حتی مطالبی درباره اینکه چگونه این فناوری رایگان به مردم کمک می کند بدون توجه به اینکه در کجای دنیا قرار دارند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند را به اشتراک می گذارد.

8. The Walt Disney Company

سایت The Walt Disney Company

این برند معروف که به ایجاد شاد ترین مکان روی زمین مشهور است، از بهترین CMS در حال حاضر، وردپرس، بهره می برد. با استفاده از یک تصویر قهرمان بزرگ، یک منوی ناوبری چسبنده و بخش های اختصاصی برای سرمایه گذاران، افرادی که قصد تغییر شغل خود را دارند و کمک های بشر دوستانه، این سایت تبدیل به یک وبسایت وردپرسی موفق شده است.

9. Facebook Newsroom

سایت Facebook Newsroom

آخرین خبر هایی که در شبکه گسترده فیس بوک می گذرد را می خواهید؟ پس وارد این وب سایت وردپرسی شوید و آخرین اخبار فیس بوک و بیانیه های مطبوعاتی منتشر شده توسط این برند جهانی را بررسی کنید. فیس بوک دنیای سوشال مدیا را در دست دارد و میلیارد ها نفر را در سراسر جهان از آن استفاده می کنند.

بنابراین برای نیاز های وبلاگ نویسی، آن ها به زیر ساختی احتیاج دارند که بتوان همه مطالب را کنترل کرد. به لطف انعطاف پذیری وردپرس برای دارندگان وب سایت، می توانید به اطلاعات شرکت، گالری رسانه، فهرست راهنما و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید.

10. MTV News

سایت MTV News

موسیقی در همه جا وجود دارد و MTV مدتی طولانی است که در به اشتراک گذاشتن آخرین حاشیه های خبری، جدید ترین آلبوم ها و به روز ترین لباس ها در هر مراسم اهدای جوایز مربوط به موسیقی، پیشرو است. به همین دلیل، آن ها برای تأمین ترافیک و منابع کافی برای مقابله با هزاران تصویر و پست وبلاگ که روزانه منتشر می شود، به یک زیر ساخت قابل اعتماد مانند وردپرس نیاز دارند.

11. cPanel Blog

سایت cPanel Blog

بسیار جذاب به نظر می رسد که محبوب ترین control panel در میزبانی وردپرس از WordPress به عنوان زیر ساخت مناسب برای وبلاگ خود استفاده می کند. اگر حضور دیجیتالی دارید و از وردپرس اطلاع دارید، دقیقاً می دانید cPanel چیست و حتی ممکن است به طور منظم از آن برای سایت خود استفاده کنید.

12. Vogue

سایت Vogue

Vogue در سال 1892 به عنوان یک هفته نامه در ایالات متحده آغاز به کار کرد. اکنون به یکی از مشهور ترین مجلات آنلاین مد و lifestyle در جهان تبدیل شده است. با تمرکز بر موضوعاتی از جمله مد، زیبایی، فرهنگ و سبک زندگی، Vogue نامی محبوب است. همچنین آن ها از ابتدای کار هر مجله چاپی را، بصورت آنلاین، با استفاده از وردپرس منتشر کرده اند تا افراد آن ها را بخوانند.

13. Usain Bolt

سایت Usain Bolt

Usain Bolt فراتر از سریع ترین مردی است که جهان به خود دیده است. او همچنین یک سفیر جهانی برای برند های مشهور است. بعلاوه وی بنیاد Usain Bolt را تأسیس کرد، یک شرکت به نام BOLT که برای کمک به کسانی که نیاز به تحرک دارند، است.

یک خط تولید لباس با برند Puma و همچنین ساعت های signature برند Hublot دارد و یک رستوران و حتی یک شرکت تولید محصولات بهداشتی در رزومه خود دارد. نیازی به گفتن نیست که Usain زندگی شلوغی دارد و مطالب زیادی برای به اشتراک گذاشتن با مردم جهان دارد و وردپرس به او کمک می کند تا به همه این ها دست یابد.

14. Rackspace Blog

سایت Rackspace Blog

Rackspace یک شرکت میزبانی شناخته شده برای شرکت هایی است که به فضای سرور و حافظه کافی برای مقیاس بندی داده های خود احتیاج دارند. در واقع Rackspace خود نیز به همین چیز ها نیاز دارد، به همین دلیل به قدرت، انعطاف پذیری و مقیاس پذیری CMS وردپرس متکی است.

15. Alanis Morissette

سایت Alanis Morissette

آلانیس موریست خواننده، ترانه سرا، تهیه کننده و بازیگر کانادایی-آمریکایی است. وی بیشتر به خاطر آلبوم راک خود به نام Jagged Little Pill معروف شده است که 33 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. اگر می خواهید درباره موسیقی، رسانه یا رویداد های وی بیشتر بدانید، کالایی بخرید یا حتی پادکست او را گوش دهید، می توانید آن ها را در سایت وردپرسی موفق او پیدا کنید.

16. Evernote

سایت Evernote

همه در مورد ابزار آنلاین و محبوب Evernote اطلاعات دارند. این ابزار به افراد در سراسر جهان کمک کرده است تا مهم ترین اطلاعات خود را سازماندهی و ذخیره کنند. بیش از 225 میلیون نفر از Evernote استفاده می کنند که بیش از 25 زبان مختلف را پشتیبانی می کند. این مسئله نشان می دهد که وردپرس (که خیلی هم قدیمی نیست) می تواند برند های بزرگ را مدیریت کند.

17. Angry Birds

سایت Angry Birds

شاید احمقانه به نظر برسد اما Angry Birds از یک برنامه / بازی موبایل خانگی به یک فیلم تبدیل شده است. همه این ها در مدت زمان کوتاهی اتفاق افتاد. نیازی به گفتن نیست که این برنامه به رایانه ها و کنسول های بازی راه یافته است، نمایش تلویزیونی مخصوص به خود و حتی لباس ها، اسباب بازی ها و موارد دیگر را دارد.

می توانید این بازی را مستقیماً از وب سایت آن ها برای دستگاه خود دانلود کنید و از آنجا که بیش از 2 میلیارد دانلود فقط در سال 2014 انجام شده است، به راحتی می توان گفت که وردپرس با ترافیک زیادی روبرو شده است.

18. Snoop Dogg

سایت Snoop Dogg

اسنوپ داگ از وردپرس برای راه اندازی وب سایت رسمی خود استفاده می کند و عملکرد خوبی نیز دارد. از اخبار، اطلاعات تور ها، محتوای ویدئویی، موسیقی، عکس یا بخش های فروشگاه آنلاین او بازدید کنید تا ببینید چه چیزی ارائه می دهد.

بهتر است او را در همه سیستم عامل های مورد علاقه خود در رسانه های اجتماعی دنبال کنید تا ببینید چگونه موفق بودن خود را نشان می دهد.

19. Flickr

سایت Flickr

فلیکر سرویس میزبانی محبوبی برای تصویر و فیلم است. این سایت برای کمک به مردم در سازماندهی و به اشتراک گذاری عکس ها و سایر محتوا ها ارائه شده است. این سایت وردپرسی موفق شامل وبلاگ است که مجبور است با تصاویر و پست های بسیار سنگین مواجه شود. خوشبختانه وردپرس از آن پشتیبانی می کند. اگر می خواهید یک وبلاگ شرکتی که در WordPress.com در حال اجرا است را ببینید، این سایت گزینه خوبی است.

20. Smithsonian National Museum of African Art

سایت Smithsonian National Museum of African Art

موسسه Smithsonian بزرگ ترین مجموعه موزه، آموزش و تحقیقات جهان است. در واقع از 19 موزه و باغ وحش ملی تشکیل شده است. همچنین این وب سایت بر روی وردپرس ساخته شده است و از مواردی مانند جمع آوری کمک های مالی، اسلایدر های تصویر، منو های بزرگ، تقویم های تعاملی و توانایی مدیریت تعداد زیادی از ترافیک روزانه بهره می برد.

منبع: elementor.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا