آموزش

۴ نشانه اصلی یک شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و هاستینگ خوب و با کیفیت

یک شرکت هاستینگ خوب و با کیفیت برای موفقیت وب سایت شما ضروری است.

در واقع یک انتخاب اشتباه می تواند عوارض جانبی ناگوار بسیاری به همراه داشته باشد. شما می توانید از یک هاستینگ پر هزینه استفاده کنید، در حالی که از امنیت کافی برخوردار نیست و پشتیبانی درستی نیز ندارد.

خوشبختانه برخی از ویژگی های کلیدی وجود دارد که می توانید برای شناسایی یک هاستینگ درجه یک در نظر داشته باشید. این موارد شامل ارائه و تهیه نسخه پشتیبان منظم و رمزگذاری شده است و همچنین شامل پشتیبانی 24/7 نیز می باشد.

در این مقاله مزایایی را که در مورد یک هاست با کیفیت وجود دارد، پوشش خواهیم داد. سپس ما به جنبه های اصلی یک ارائه دهنده قابل اعتماد می پردازیم. بیایید شروع کنیم!

چرا انتخاب یک شرکت هاستینگ خوب مهم است؟

هنگامی که موفقیت وب سایت شما به دست می آید، ارائه دهنده هاستینگ شما می تواند محوری باشد. قبل از انتخاب یک پلن، مهم است که خود را با انواع مختلف برنامه هایی که شرکت مورد نظر ارائه می دهد، آشنا کنید.

به عنوان مثال ممکن است بخواهید در نظر بگیرید که کدام یک از پلن های هاست اشتراکی، هاست مجازی یا سرور خصوصی مجازی (VPS) برای شما بهترین است. این کار می تواند شما را به سمت شرکتی که شرایط خاص شما را برآورده می کند راهنمایی کند.

صرف نظر از پلنی که شما انتخاب می کنید، انتخاب یک شرکت هاستینگ خوب می تواند بر موفقیت وب سایت شما در کل تأثیر بگذارد .

یک انتخاب بد ممکن است منجر به خرابی مکرر شود و هزینه زیادی را در پی داشته باشد. امنیت ضعیف، داده های شما را در معرض خطر قرار می دهد.

خوشبختانه یک شرکت هاستینگ خوب که به کیفیت بالای خود می بالد، اجازه بروز این مشکلات را نمی دهد. در عوض ابزار هایی را که برای پیشرفت سایت لازم دارید برای شما فراهم می کند.

4 نشانه اصلی یک شرکت هاستینگ خوب

در اینجا چهار نشانه وجود دارد که می توانید با دانستن آن ها به انتخاب خود اطمینان داشته باشید.

در دسترس بودن گواهینامه های SSL

یکی از مهمترین جنبه های یک شرکت هاستینگ معتبر و خوب ویژگی های امنیتی آن است. حداقل هر شرکت هاستینگ بالقوه هنگام ثبت نام باید یک گواهی SSL ارائه دهد.

گواهینامه های SSL داده های وب سایت شما را رمزگذاری می کنند و به امنیت آن ها می افزایند. این کار می تواند از سرقت اطلاعات کاربر مانند جزئیات کارت اعتباری جلوگیری کند.

از گواهی SSL بهتر است غافل نشوید. نکته مهم این است که این امر می تواند به بازدید کنندگان اطمینان دهد که وب سایت شما به اندازه کافی ایمن است تا از داده های آن ها محافظت کند.

بدون گواهینامه SSL کاربران آنلاین ممکن است نسبت به استفاده از وب سایت شما تردید کنند. بدتر از همه این است که این عدم اعتماد می تواند منجر به از دست رفتن ترافیک و نرخ تبدیل شما شود.

البته انواع مختلفی از گواهینامه های SSL برای شما در نظر گرفته شده است، از جمله:

  • اعتبار سنجی دامنه
  • اعتبار سنجی سازمان
  • اعتبار سنجی تمدید

که شما انتخاب می کنید و این مورد به ماهیت سایت شما و سطح امنیتی مورد نیاز شما بستگی دارد.

سرعت و عملکرد بالا

در مرحله بعد یک شرکت هاستینگ خوب سرعت و کارایی بالایی را تضمین می کند. مهمتر از همه این دو معیار می توانند برای تعدادی از عوامل اصلی موفقیت مانند رتبه بندی جستجو، تعامل و تبدیل بسیار مهم باشند.

ممکن است شگفت آور باشد اما حتی یک تاخیر یک ثانیه ای می تواند بر نرخ تبدیل شما تأثیر منفی بگذارد.

علاوه بر این انتظاراتی از طرف کاربران وجود دارد که وب سایت هایی که از آن ها بازدید می کنند با سرعت بالا محتوای مورد نظر آن ها را ارائه دهند. در حقیقت 47 درصد از کاربران انتظار بارگذاری دو ثانیه یا کمتر را دارند.

این بدان معنی است که حتی کوچکترین اشتباه در زمان بارگذاری می تواند نتایج جستجو و ترافیک شما را تضعیف کند.

بنابراین اکنون می دانید که عملکرد سرور شما یک بخش اساسی در ارائه سرعت سایت است.

بنابراین مهم است که به دنبال شرکت هاستینگی باشید که پلن های اشتراکی، اختصاصی یا VPS را ارائه می دهد، بنابراین می توانید سطح ترافیک سایت خود را انتخاب کنید.

در نهایت یک شرکت هاستینگ خوب بر عملکرد، بروزرسانی و سرعت خود تأکید می کند و این امکان را دارد که مطابق میل خود مقیاس گذاری کنید.

قابل اطمینان بودن و ضمانت پشتیبانی کاربران

پشتیبانی کاربران و قابل اطمینان بودن بسیار مهم است. شما لیاقت یک هاستینگ خوب را دارید تا هنگام برخورد با مشکلات خواه از نظر فنی، مربوط به صورتحساب و یا موارد دیگر بتواند به موقع پاسخگو باشد.

یک شرکت هاستینگ خوب قادر است شبانه روز از طریق کانال هایی مانند چت زنده، تلفن و ایمیل پشتیبانی را در اختیار شما قرار دهد.

هنگامی که به پلن های هاست نگاه می کنید، عاقلانه است که توجه داشته باشید كه آیا آن ها صفحه سؤالات متداول را در كنار موارد دیگر، مانند آموزش ها ارائه می دهند یا خیر.

به همین ترتیب میزبان قابل اعتماد بودن اغلب تجربه و دانش فنی را ارائه می دهند. یک شاخص اطمینان زمان پاسخگویی سرور خواهد بود .

به طور خاص به دنبال شرکت هایی باشید که پشتیبانی 24/7 را ارائه می دهند و از سخت افزار با کیفیت بالا برای پشتیبانی از سرور های خود استفاده می کنند.

تهیه نسخه پشتیبان منظم از داده های سایت شما

در آخر اینکه هنگام جستجو برای هاست هوشمندانه است که بررسی کنید که آیا آن ها بکاپ گیری منظم و خودکار داده را ارائه می دهند یا خیر. متأسفانه بدون آن ها می توانید به راحتی محتوای گران بهای سایت خود را از دست دهید.

این مورد ممکن است به هر دلیلی اتفاق بیفتد خواه یک حذف تصادفی باشد، اشتباهی که شما می خواهید آن را برگردانید، یا یک مسئله فنی که فقط قابل حل نیست. بدون پشتیبان گیری خودکار شما می توانید همه چیز را از دست بدهید.

ممکن است بخواهید به دنبال گزینه های پشتیبان نیز باشید که همه کاره باشد. انجام این کار می تواند به شما کمک کند احساس اطمینان بیشتری داشته باشید که می توانید در مورد روش مورد استفاده برای کپی کردن سایت خود و همچنین جایی که فایل ها ذخیره می شوند، انتخاب کنید.

نتیجه گیری در رابطه با یک شرکت هاستینگ خوب

در انتخاب میزبان به آنچه نیاز دارید یک انتخاب صحیح است که پایه و اساس محکمی را برای وب سایت شما ایجاد خواهد کرد.

در جستجوی ارائه دهنده نامزدی را در نظر بگیرید که می تواند سایت شما را در هر مرحله پشتیبانی کند.

منتشر شده توسط
f.hoseini_server