Network

قابلیت های انی دسک و هر آنچه که لازم است درباره آن بدانید!

با توجه به اینکه امروزه دور کاری به یک از روش های محبوب تبدیل شده است، نرم افزار های ریموت دسکتاپ مثل انی دسک نیز بسیار محبوب شده اند، بنابراین ما قصد داریم در این مقاله شما را با قابلیت های انی دسک آشنا کنیم.

انی دسک چیست؟ ممکن است پاسخ این سوال را بدانید که انی دسک یک ریموت دسکتاپ است که اتصال سریع و سطح بالایی از امنیت را با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهد. تا اینجا همه چیز خوب است، اما هنگام کار از داخل خانه با AnyDesk جریان کار چگونه است و چه قابلیت هایی را ارائه خواهد داد؟

پاسخ کوتاه این است: به نظر می رسد که در دفترتان جلوی کامپیوتر شخصی خود نشسته اید!

معنی آن چیست؟ همه ابزار های موجود در کامپیوتر اداری شما همیشه همراه شما هستند و دقیقاً همانطور که اگر جلوی رایانه شخصی بنشینید کار می کنند، به همان سرعت و با تاخیر تقریباً صفر در دستگاه محلی خود، حتی در پهنای باند کم به آن ها دسترسی خواهید داشت.

قابلیت های انی دسک

دسترسی بدون مراقبت

تعیین رمز عبور و دسترسی به کامپیوتر شخصی بدون حضور در دفتر احتمالاً مهمترین ویژگی برای یک ریموت دسکتاپ است. می توانید با اجازه دادن به دسترسی بدون مراقبت، یک نشست از راه دور را از خانه شروع کنید. همچنین در صورتی که کادر “login automatically from now on” را علامت بزنید، در ورود های بعدی خود سریعتر و بدون نیاز به رد کردن این گزینه وارد خواهید شد، زیرا اجازه ورود خودکار را صادر خواهید کرد.

حالت حریم خصوصی

یکی دیگر از قابلیت های انی دسک حفظ حریم شخصی است، اکنون می‌ توانید صفحه کامپیوتر شخصی خود را در محل کارتان ببینید، اما بدانید که بقیه نیز می‌ توانند آن را مشاهده کنند. آیا از این ایده خوشتان نمی آید که همکاران از اطراف و بدون اینکه شما بدانید، آنچه را که انجام می دهید ببینند؟ صفحه نمایش ریموت دسکتاپ را سیاه کنید! فقط Privacy Mode را در تنظیمات امنیتی فعال کنید.

چاپ از راه دور

بالاخره می توانید شروع به کار کنید! برای تجربه کامل همه جانبه به حالت تمام صفحه بروید و مانند این است که سیستم اداری خود را با خود به خانه برده اید. اگر نیاز به پرینت فایلی دارید، حتی نیازی نیست که مشکل انتقال فایل به دستگاه محلی خود را داشته باشید. به سادگی چاپگر AnyDesk را انتخاب کنید و کار چاپ به کامپیوتر محلی شما ارسال می شود.

اکنون فقط باید چاپگر محلی خود را انتخاب کنید و کارتان تمام است! نه تنها این، بلکه کار های چاپ بعدی نیز می توانند به طور خودکار به چاپگر محلی شما ارسال شوند.

انتقال فایل

البته با AnyDesk یک کلیپ‌ بورد نیز دریافت می‌ کنید، به این معنی که می‌ توانید از CTRL+C و CTRL+V برای تبادل آسان متن، اسکرین شات و موارد دیگر بین ریموت دسکتاپ و دستگاه‌ های محلی خود استفاده کنید. یا از File Manager برای مدیریت آسان فایل های خود به صورت محلی استفاده کنید. علاوه بر این، اگر برای محافظت از داده های حساس ضروری به نظر می رسد، مدیران می توانند این ویژگی را مسدود کنند.

کار گروهی

اکنون که از خانه کار می‌کنید، همکارانتان نمی‌ توانند به سادگی به آنجا بیایند و از شما بخواهند که مشکلی را در سیستمشان حل کنید. اما انی دسک طیف وسیعی از قابلیت ها و ویژگی ها را ارائه می دهد که کار گروهی را به همان اندازه آسان می کند! به جای اشاره به صفحه نمایش آن ها، می توانید از تخته سفید برای ترسیم دستورالعمل های ساده استفاده کنید و ویژگی چت به شما امکان می دهد به راحتی ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، Session Recording به شما امکان می دهد تا تعامل را برای مراجعات بعدی ضبط کنید.

و مجبور نیستید جلسات را لغو کنید! در مورد اینکه به سادگی همکاران خود را به صفحه نمایش خود دعوت کنید و به آن ها اجازه دهید ارائه شما را مشاهده کنند، چطور؟

امنیت

خروج از شبکه اداری این سوال را ایجاد می کند: آیا داده های من هنوز امن است؟

می توانید آرام باشید: انی دسک این قابلیت را دارد که از بهترین رمزگذاری ممکن استفاده کند و آن را به اندازه بانکداری آنلاین ایمن می کند. بسیاری از تنظیمات امنیتی به شما این امکان را می‌ دهند که دستگاه‌ های دیگر را از یافتن شما یا ارسال درخواست‌ های جلسه محروم کنید و رمز عبور شما برای دسترسی بدون نظارت هش شده است. همانطور که می بینید، هنگام کار از خانه هیچ چیز نباید تغییر کند. تنظیمات کامپیوتر اداری شما هر چه باشد، می توانید آن را با AnyDesk همراه خود داشته باشید. این ساده ترین راه برای راه اندازی دفترتان در خانه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا