WordPress

مقایسه اوپن کارت و ووکامرس وردپرس – کدامیک برای ساخت فروشگاه بهتر است؟

شما برای درست کردن یک فروشگاه اینترنتی نیاز به یک بستر تجارت الکترونیکی دارید. می توانید با مقایسه اوپن کارت و ووکامرس یکی از این دو را انتخاب کنید.

بررسی اجمالی OpenCart و WooCommerce

هر دو روشی هستند که مشتریان شما بتوانند محصولات شما را خریداری کنند. اگرچه این دو هدفی یکسان دارند اما در برخی موارد متفاوت هستند. به همین ترتیب، در تحلیل و مقایسه OpenCart و WooCommerce، می خواهیم به جنبه های مختلف هر دو سیستم عامل تجارت الکترونیکی نگاهی بیندازیم.

مقایسه اوپن کارت و ووکامرس از نظر فریم ورک

WooCommerce یک افزونه وردپرس است که با سایت وردپرس موجود شما بدون نیاز به انجام کارهای مختلف یکپارچه می شود که به طور خاص برای سایت های وردپرس ایجاد شده است. OpenCart یک گزینه مستقل و منبع باز است و برای کار با PHP و MySQL ساخته شده است.

مقایسه اوپن کارت و ووکامرس از نظر سئو

بهینه سازی موتور جستجو باعث افزایش ترافیک در فروشگاه شما می شود. شما به چیزی نیاز دارید که فروشگاه آنلاین شما را برای موتورهای جستجوگر مانند گوگل، بینگ و یاهو بهینه کند.

OpenCart به شما این امکان را می دهد که عناوین و توضیحات متا و کلمات کلیدی دیگری را که کاربران را به سمت سایت شما جذب می کند تنظیم کنید.

WooCommerce برای کمک به سئو به افزونه هایی نیاز دارد. اگر با سیستم مدیریت محتوا وردپرس آشنا باشید، این نکته به طرز معقولی برای شما عزیزان قابل درک است.

مقایسه OpenCart و WooCommerce برای برای مک و ویندوز

لازم نیست نگران عدم دسترسی بعضی از کاربران باشید. این افزونه برای هر دو سیستم مک و ویندوز امکاناتش را ارائه می دهند، به علاوه تعداد دیگری از دستگاه های مبتنی بر وب. همچنین می توانید با درگاه پرداخت مشترک مانند PayPal و Stripe کار کنید. یک مورد WooCommerce یکپارچه سازی تلفن همراه با iPhone و iPad است.

مقایسه اوپن کارت ووکامرس

مقایسه هزینه WooCommerce و OpenCart

WooCommerce رایگان است اما افزونه های آن ممکن است برای شما هزینه ای داشته باشند. اکثر افزونه های تجاری سالانه پرداخت می شوند و به نگهداری بیشتری احتیاج دارند.

OpenCart نیز رایگان است، مانند WooCommerce.

مقایسه ویژگی های OpenCart و WooCommerce

صادقانه بگویم، هر دو سیستم عامل برای ایجاد و مقیاس بندی یک فروشگاه آنلاین دارای ویژگی هایی هستند. WooCommerce شامل مواردی مانند دروازه پرداخت های از پیش نصب شده و ادغام با محتوای وردپرس می باشد. چندین گزینه حمل و نقل، ابزار تجزیه و تحلیل و حسابگرهای مالیاتی نیز در آن وجود دارد.

OpenCart دور از دسترس نیست. این سیستم دارای بیش از 20 دروازه پرداخت و بیش از هشت روش حمل و نقل است که پشتیبانی از ارزهای مختلف، کشورها، مسائل مالیاتی و محصولات نامحدود دارد.

جوانب مثبت و منفی

هر دو گزینه OpenCart و WooCommerce گزینه های خوبی، برای ایجاد تجارت الکترونیکی یا فروشگاه آنلاین شما هستند. اگر به دنبال گزینه مستقل هستید یا اگر با زبان PHP آشنا نیستید، ما به شما OpenCart را توصیه می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا