CMSWeb DesignWordPressآموزش

بهترین قالب های وردپرس در سال 2021

وقتی صحبت از انتخاب بهترین قالب وردپرس در سال 2021 می رسد، نکات زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت و صادقانه گفت: حتی اگر روی یک قالب تعصب داشته باشیم، باید همه نکات مهم انتخاب قالب را در نظر بگیریم.

نیاز مشتری در ساخت سایت خود و اینکه از نظر سرعت و گردش کار چگونه باشد و… همه مواردی تعیین کننده در انتخاب قالب هستند. در حالی که ایجاد قالب می تواند یک فرایند چالش برانگیز باشد، برخی از ویژگی ها می توانند بهره وری را فوق العاده افزایش دهند.

هر سازنده صفحه وردپرس منحنی یادگیری دارد اما تفاوت اصلی در نحوه ترسیم گردش کار است که وظایف تکرار شده را خودکار می کند. این کار می تواند باعث صرفه جویی در وقت و منجر به بهره وری بالاتر هنگام کار در صفحات مختلف شود.

اولین چیزی که در هنگام جستجوی لیست قالب ها مورد بررسی قرار می گیرد این است که آیا سرعت بهینه شده و به روزرسانی های منظمی را ارائه می دهد. فقط قالب هایی که به طور مداوم به روز می شوند می توانند امنیت و اطمینان لازم را برای اجرای یک وب سایت با عملکرد عالی به شما بدهند.

بسته به طرحی که می خواهید طبق آن سایت خود را بسازید، توسعه دهندگانی وجود دارند که روی قالب های خاصی مانند قالب رستوران یا قالب باشگاه تناسب اندام تمرکز می کنند که قابلیت های اضافی و نسخه های نمایشی بیشتری را ارائه می دهند.

مطالعه مقاله زیر برای شما مفید خواهد بود…

امروزه همه در حال صحبت کردن درباره ایجاد یک صفحه وردپرس هستند. از آنجا که در قسمت پاورقی، سرصفحه یا محتوا وجود دارد، دیگر هیچ برنامه نویسی وجود ندارد، بیشتر قالب های سازنده کشیدن و رها کردن را ارائه می دهند و پیشرفته ترین آن دارای پیش نمایش زنده است. در این مقاله با ما به جستجوی بهترین قالب وردپرس بپردازید.

Divi

Divi یکی از بهترین قالب های وردپرس 2021

Divi یکی از بهترین قالب های چند منظوره وردپرس است که همراه با مجموعه بزرگی از طرح های از پیش ساخته شده می تواند روند ایجاد وب سایت شما را تسریع کند. در این قالب هر طرح و عنصر طراحی سایت responsive است و در هر دستگاهی خوب به نظر می رسد.

اگرچه ممکن است Divi پیچیده ترین قالب موجود در بازار نباشد، اما بسیار کاربر پسند است و ابزار ها و ویژگی های کافی را در اختیار شما قرار می دهد تا هر طرحی را برای شما زنده کند.

Astra

Astra یکی از بهترین قالب های وردپرس 2021

Astra با انتخاب بی نهایتی که به کاربر می دهد و همچنین ادغام با صفحه ساز های محبوب مانند Elementor، به سرعت به یکی از موفق ترین قالب های وردپرس تبدیل شده است.

نکته منحصر به فرد در مورد این قالب این است که به صورت یک نسخه رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و مجموعه ای از گزینه های اساسی را در اختیار شما قرار می دهد، به محض اینکه بخواهید یک قدم جلوتر بروید می توانید این کتابخانه طراحی بزرگ را ارتقا دهید و به گزینه های آن دسترسی پیدا کنید.

Avada

Avada یکی از بهترین قالب های وردپرس 2021

Avada بهترین قالب فروش در پلتفرم وردپرس است. این قالب دارای صد ها گزینه طرح زمینه و طیف گسترده ای از افزونه های پشتیبانی شده است. با توجه به این واقعیت که کاربران گسترده ای دارد، اکثر افزونه ها با آن ها ادغام می شوند و در موارد نادری که المانی به درستی کار نمی کند، آن ها یک تیم پشتیبانی دارند که می تواند در زمینه سوالات مربوط به قالب آن ها به شما کمک کند.

Enfold

Enfold یکی از بهترین قالب های وردپرس 2021

قالب Enfold از Kriesi، یک نویسنده است که یکی از اولین افراد در بازار سایت Themeforest بود. فقط تعداد کمی از افراد هستند که در این صنعت تجربه بیشتری از او دارند و این مسئله در قالب او نیز منعکس می شود. با رفتن به مسیری که همه چیز به صورت سفارشی ساخته شده و یکپارچه باشد، تجربه ای برخلاف اکثر قالب های دیگر کسب خواهید کرد.

با بیش از 35 نسخه ی نمایشی که این قالب دارد، می توانید قبل از دستکاری در طراحی، متناسب با نیاز های خود یک نقطه شروع عالی انتخاب کنید. این کار روند را تسریع می کند و به شما کمک می کند کار ها را سریع انجام دهید.

Ultra

Ultra یکی از بهترین قالب های وردپرس 2021

قالب Ultra از themeify با 12 افزودنی (addon) سازنده رایگان با ارزش بیش از 100 دلار همراه است که قابلیت سازنده Themify را گسترش می دهد تا بتوانید با سهولت بیشتری سایت ها را بسازید. با گزینه های طرح بندی هوشمند می توانید به هر صفحه جداگانه جلوه ای خاص بدهید.

عملکرد عالی دیگری به نام بخش پیمایشی (Scrolling) شما را قادر می سازد تا عناصر پیمایشی صفحه ای افقی و عمودی را برای وب سایت خود داشته باشید که هنگام تعامل با وب سایت به بازدید کنندگان شما جلوه و احساس مدرن و کاملا منحصر به فردی می بخشد.

OceanWP

OceanWP یکی از بهترین قالب های وردپرس 2021

OceanWP یکی دیگر از بهترین قالب های رایگان وردپرس است که دارای مجموعه ای قدرتمند از ویژگی ها و افزونه های همراه با خود است. با پشتیبانی از ووکامرس و به روزرسانی های مکرر، این یک راه عالی برای راه اندازی وب سایت شما است و هنگامی که نیاز به چیز پیشرفته تری را احساس کردید می توانید در هر زمان مشخص به نسخه Premium آن ها ارتقا دهید.

Hestia

Hestia یکی از بهترین قالب های وردپرس 2021

Hestia یک قالب Premium وردپرس است. با این حال ترجمه آن رایگان و کاملاً آماده است. با طیف گسترده ای از برنامه های افزودنی که می توانید با ارتقا به Hestia Pro گزینه های خود را هنگام طراحی وب سایت ها بی حد و حصر خریداری کنید.

با داشتن یک سفارشی ساز زنده و طیف گسترده ای از گزینه های قالب، شما از کار با این قالب وردپرس لذت خواهید برد.

Salient

Salient یکی از بهترین قالب های وردپرس 2021

Salient یکی از اصلی ترین قالب های چند منظوره در دسترس است و اگر شما به دنبال عناصر طراحی مینیمال و در عین حال قدرتمند هستید که کانون توجه را بر روی محتوا قرار دهند، این قالب یک انتخاب عالی است. با گسترش قابلیت های صفحه ساز ویژوال کامپوزر، همه ابزار های موجود برای طراحی صفحات عالی بدون نوشتن هیچ کدی را در اختیار دارید.

Goya

Goya یکی از بهترین قالب های وردپرس 2021

آیا به دنبال یک قالب تجارت الکترونیکی عالی هستید که محصولات شما را برجسته کند؟ این قالب از بهترین قالب های وردپرس در این زمینه است. Goya دارای ویژگی های عالی مانند سبد خرید و پرداخت چند مرحله ای است که باعث افزایش نرخ تبدیل شده و به شما این امکان را می دهد که محصولات خاصی را برای مشتریان خود طراحی کنید. با ارائه طیف گسترده ای از گزینه های قالب شما می توانید ظاهر و احساس این قالب را متناسب با نیاز های دقیق خود تغییر دهید.

Flatsome

Flatsome یکی از بهترین قالب های وردپرس 2021

اگر به دنبال یک روش آسان برای استفاده و در عین حال پیچیده برای ایجاد فروشگاه آنلاین خود هستید، Flatsome اصلی ترین و بهترین قالب وردپرس است. با ارائه همه ویژگی های مهمی که برای انجام یک کار موفق تجاری به آن نیاز دارید، مطمئن شوید که شما باید این قالب برجسته را امتحان کنید.

Kallyas

Kallyas یکی از بهترین قالب های وردپرس 2021

Kallyas یک قالب چند منظوره است که دارای 70+ نسخه نمایشی پیش ساخته است که می توانید با یک کلیک آن ها را وارد کنید. با در بر داشتن صفحه ساز Zion و طیف گسترده ای از عناصر برای استایل و طرح بندی صفحات خود، از اینکه چگونه می توانید کل وب سایت را بدون نیاز به نوشتن هیچ کدی ایجاد کنید، شگفت زده خواهید شد.

Oshine

Oshine یکی از بهترین قالب های وردپرس 2021

اگر می خواهید نمونه کار های خود را به نمایش بگذارید یا به سادگی اطلاعاتی را به شکلی زیبا نشان دهید، Oshine با داشتن بیش از 28000 مشتری و رتبه بندی رضایت عالی، قالب فوق العاده ای است. استایل های هدر و فوتر بی شماری وجود دارد که با ترکیب آن ها با بخش های parallax، نمای منحصر به فردی به سایت شما می بخشد.

Jupiter X

Jupiter X یکی از بهترین قالب های وردپرس 2021

با بیش از 420 وب سایت آماده برای استفاده از و پشتیبانی کامل از عناصر، Jupiter X یکی از بهترین قالب های وردپرس است. طرح های منحصر به فرد هدر و فوتر که متناسب با هر use case از وب سایت شما باشد، این قالب را به بهترین نوع در سبک خودش تبدیل کرده است که شما هرگز نمی خواهید آن را از دست بدهید.

The7

The7 یکی از بهترین قالب های وردپرس 2021

The7 خود را قابل تنظیم ترین قالب وردپرس برای Elementor و WPBakery می داند که دارای ده ها عنصر است که به شما امکان می دهد هدر، عناوین صفحه، فوتر، آرشیو ها و موارد دیگر را ایجاد کنید. با پشتیبانی از انواع مهم پست ها مانند نمونه کارها، نمایش اسلاید ها، آلبوم های رسانه ای، تیمی، Testimonials ،Carousel و بسیاری موارد دیگر می توانید مطمئن باشید که محتوای صفحه شما به خوبی قابل کنترل و زیبا خواهد بود.

Education

Education یکی از بهترین قالب های وردپرس 2021

آیا به دنبال یک راه حل کامل برای ایجاد یک بستر یادگیری در مدت زمان نسبتاً کوتاه و بدون نیاز به بودجه هنگفت هستید؟ بیشتر از این به دنبال قالب نباشید، این قالب آموزشی وردپرس به شما امکان میزبانی دوره ها را به صورت رایگان یا توسط نسخه پولی را می دهد.

با پشتیبانی از طیف گسترده ای از افزونه های معروف مانند LearnPress می توانید به دانش آموزان امتیاز دهید و به آن ها اعتبار دهید، روند آن ها را در داشبورد و موارد دیگر را پیگیری کنید تا یادگیری برای معلم و دانش آموز را تا حد ممکن کارآمد کنید.

Crypterio

Cryptonio یکی از بهترین قالب های وردپرس 2021

آیا به دنبال قالبی برای تبلیغ ICO یا سایر فعالیت های بلاکچین خود هستید؟ دیگر به دنبال آن نباشید: با Cryptonio می توانید یک صفحه را برای تبلیغ پروژه خود در عرض چند ساعت راه اندازی کنید و همچنین یک وب سایت حرفه ای داشته باشید. با ده ها نسخه ی نمایشی زنده و یک مستند مفید شما یاد خواهید گرفت که به راحتی بر این قالب وردپرس تسلط پیدا کنید.

Authority Pro

Authority Pro یکی از بهترین قالب های وردپرس 2021

Authority Pro تمپلیتی است که تمام ابزار های لازم برای ساخت یک وب سایت را برای ارتقا توانایی های خود یا خدمات خود به کارآمد ترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می دهد. با راه اندازی قالب One Click، ویرایشگر بلوک Gutenberg و فریم ورک معروف Genesis از کار با این قالب لذت خواهید برد.

Storefront

Storefront یکی از بهترین قالب های وردپرس 2021

با دیجیتالی شدن سریع کار ها به معنای واقعی کلمه همه موارد مهم است که بیشتر تجارت ها کالا های خود را به صورت آنلاین بفروشند. Storefront یک قالب رایگان WooCommerce است که راه اندازی یک فروشگاه بدون هیچ گونه هزینه ای را آسان می کند. به دلیل دارا بودن حداقل طراحی و مجموعه محدود ویژگی ها، هیچ نمودار سختی برای یادگیری آن وجود ندارد و می توانید روی مهم ترین موارد یعنی فروش کالا ها تمرکز کنید.

سوالات متداول هنگام خرید بهترین قالب وردپرس

در اینجا 10 نکته در هنگام انتخاب بهترین قالب وردپرس وجود دارد.

  1. سازگاری: بیشتر اوقات برای افزایش عملکرد قالب خود به افزونه های اضافی نیاز دارید، با انتخاب قالبی که سازگاری گسترده ای با افزونه های اصلی داشته باشد، در وقت خود صرفه جویی زیادی می کنید.
  2. عملکرد: امروزه همه چیز در سرعت خلاصه می شود. گوگل سایت هایی را که سریع بارگیری می شوند بهتر رتبه بندی می کند زیرا یک سایت سریع، محتوا را سریع تر به بازدید کننده ارائه می کند و بنابراین مناسب تر است. همیشه مطمئن شوید که قالب را با در نظر گرفتن عملکرد آن انتخاب می کنید.
  3. پشتیبانی: وقتی صحبت از مسئله ای می شود که نمی توانید به تنهایی آن را حل کنید، همه چیز مربوط به تیم توسعه دهنده و نحوه واکنش آن ها به درخواست شما است. برخی از بهترین قالب های وردپرس پشتیبانی بسیار خوبی دارند که به شما کمک می کند در کمترین زمان مشکلات خود را حل کنید.
  4. به روز رسانی ها: داشتن یک سایت امن و مرتباً آپدیت شده نکته ای اساسی است. حملات سایبری مخرب می تواند منجر به توقف طولانی مدت یا حتی آسیب رساندن به بازدیدکنندگان شما شود، بنابراین همیشه نگاهی به تغییرات یک قالب بیندازید تا مطلع شوید که هر چند وقت بروزرسانی می شود.
  5. برنامه های افزودنی: برخی از تمپلیت ها با مجموعه ای از افزونه ها عرضه می شوند که به صورت رایگان با قالب ارائه می شوند. این به شما کمک می کند تا در هزینه صرفه جویی کرده و افزونه هایی را برای قالب خود دریافت کنید که سازگار بوده و همراه با قالب وردپرس شما بدون مشکل کار می کنند.
  6. Assets: اگرچه این اولین چیزی نیست که احتمالاً بدنبال آن خواهید بود، اما می توانم اطمینان دهم که اگر Assets گسترده ای در دست داشته باشید، زمان ایجاد یک وب سایت خیره کننده را به میزان قابل توجهی کاهش می دهید.
  7. تجارت الکترونیک: فروش آنلاین کالا ها روز به روز محبوب تر می شود، خرید قالب وردپرس که از قبل سازگار باشد، می تواند وب سایت شما را با چند کلیک گسترش دهد و شما فروش آنلاین را شروع کنید، این یک مزیت بزرگ است.
  8. طراحی: مینیمال بودن در حال حاضر ترند طراحی وب مدرن است و در حالی که همیشه تفاوت های ظاهری و احساسی مناسبی در وب سایت وجود دارد، اطمینان از محتوای سایت چیزی است که باید به آن توجه کنید.
  9. قیمت: اگرچه مقایسه قالب ها با قیمت آن ها می تواند وسوسه انگیز باشد، اما انجام چنین کاری را توصیه نمی کنیم. این یک سرمایه گذاری برای مدت زمان طولانی تری است و بنابراین یک تفاوت کوچک در قیمت ارزش این را ندارد که به مشکل بخورید یا حتی مجبور شوید یک قالب دیگر را بخرید اگر از قالب دیگر راضی نیستید.
  10. بهینه سازی موبایل: استفاده از تلفن همراه روز به روز در حال افزایش است، بنابراین داشتن یک تجربه کاربری مناسب موبایل و دسکتاپ ضروری است. اطمینان حاصل کنید که قالب مورد نظر شما تأکید بر این موضوع را دارد.

نتیجه گیری

امیدوارم این لیست از بهترین قالب های وردپرس به شما یک نظارت خوب بر ابزار های قابل اعتماد و آسان برای ایجاد وب سایت خود را ارائه دهد. دلیل اینکه قالب های بالا انتخاب شدند این است که نیاز هر فرد متفاوت است.

هنوز بخاطر داشته باشید که انتخاب قالب یک تصمیم مهم است و به احتمال زیاد شما برای سال های آینده به آن پایبند خواهید بود، بنابراین تمام وقت خود را صرف انجام تحقیقات بین همه این سازندگان وب سایت کنید و بهترین ها را انتخاب کنید.

منبع: theme.co

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا