WordPress

نحوه محدود کردن تعداد پست ها در فید RSS وردپرس

آیا می خواهید تعداد پست ها را در فید RSS وردپرس خود محدود کنید؟ به طور پیش فرض، وردپرس ده پست آخر را در فید اصلی RSS نمایش می دهد. البته شما می‌ توانید آن را تغییر دهید تا تعداد مقاله‌ های بیشتر یا کمتری در فید گنجانده شود. در این پست، ما به شما نحوه محدود کردن تعداد پست ها در فید RSS وردپرس را نشان خواهیم داد. ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی یک سایت مپ RSS برای موتور های جستجو نیز ایجاد کنید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد نقشه سایت در وردپرس مراجعه کنید.

محدود کردن تعداد پست ها در فید RSS وردپرس

زمان مورد نیاز: 5 دقیقه.

چگونه پست ها را در فید RSS وردپرس محدود کنیم؟

  1. رفتن به تنظیمات وردپرس در بخش Reading

    اولین کاری که باید برای محدود کردن تعداد پست ها در فید RSS وردپرس انجام دهید این است که به تنظیمات » صفحه Reading در داشبورد مدیریت وردپرس خود بروید. از اینجا، باید مقدار کنار گزینه ‘Syndication feeds show the most recent’ را تغییر دهید. به سادگی تعداد پست هایی را که می خواهید در فید RSS شما نشان داده شود وارد کنید.

  2. انتخاب نحوه نمایش پست ها

    در زیر این بخش، گزینه نمایش متن کامل یا گزیده ای از پست های خود در فید های RSS را نیز خواهید دید. توصیه می کنیم از گزینه Excerpt استفاده کنید زیرا اندازه فید را کاهش می دهد و بازدید صفحه شما را افزایش می دهد.

  3. ذخیره و خروج از تنظیمات

    پس از آن، فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید. حال شما با موفقیت تعداد پست های نمایش داده شده در فید RSS سایت خود را محدود کرده اید.

ایجاد نقشه سایت RSS برای موتور های جستجو

اگر می‌ خواهید تعداد پست‌ ها را در فید های RSS برای مشاهده بیشتر موتور جستجو تغییر دهید، افزایش پست‌ ها در فید های RSS اصلی وردپرس بهترین راه برای انجام این کار نیست. بسیاری از موتور های جستجوی محبوب مانند گوگل و بینگ از نقشه سایت RSS پشتیبانی می کنند.

برخلاف نقشه های XML که حاوی بیشتر محتوای شما هستند، نقشه سایت RSS آخرین پست های سایت شما را در اختیار موتور های جستجو قرار می دهد.

استفاده از فید های RSS به موتور های جستجو کمک می کند تا به سرعت پست های به روز شده در وب سایت شما را پیدا کنند. شما می‌ توانید محدودیت متفاوتی برای پست‌ هایی که می‌ خواهید در آن قرار دهید بدون تأثیر بر فید RSS اصلی وردپرس خود تعیین کنید.

ساده ترین راه برای اضافه کردن نقشه سایت RSS در وردپرس استفاده از افزونه All in One SEO وردپرس است. این افزونه، بهترین افزونه سئوی وردپرس در بازار است و به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را بدون هیچ مهارتی در زمینه سئو به راحتی بهینه کنید.

ابتدا باید افزونه All in One SEO for WordPress را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

محدود کردن پست RSS - افزونه All in One SEO

با این کار ویزارد تنظیم SEO All in One ظاهر می شود. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا نصب و نحوه استفاده از این افزونه را یاد بگیرید. پس از آن، باید به صفحه All in one SEO » Sitemaps بروید و به تب RSS Sitemap بروید.

محدود کردن پست RSS - تنظیمات نقشه سایت در All in one SEO

از اینجا می توانید نقشه سایت RSS را فعال کنید و همچنین تعداد پست هایی را که می خواهید در نقشه سایت قرار دهید را تعیین کنید.

محدود کردن پست RSS - تعیین تعداد پست ها در نقشه سایت RSS افزونه All in one SEO

این نقشه سایت شامل همه انواع پست های شما شامل پست ها، صفحات، محصولات یا هر نوع پست سفارشی شما می شود. اگر می‌ خواهید فقط پست‌ های وبلاگ را درج کنید، علامت «شامل همه انواع پست» را بردارید و سپس «پست‌ ها» را انتخاب کنید.

هنگامی که از تنظیمات اعمال شده راضی شدید، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید. اکنون می توانید روی دکمه Open RSS Sitemap کلیک کنید تا URL نقشه سایت RSS خود را دریافت کنید.

محدود کردن پست RSS - دریافت URL نقشه سایت RSS

در مرحله بعد، باید نقشه سایت RSS خود را به گوگل سرچ کنسول ارسال کنید. آموزش گام به گام ما در مورد نحوه افزودن سایت وردپرس به گوگل را بررسی کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که نحوه محدود کردن تعداد پست ها در فید RSS وردپرس را آموخته باشید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در سیستم های VoIP و لیست افزونه های ضروری وردپرس برای وب سایت خود را بررسی کنید.

منبع: wpbeginner

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا