آموزش

بهترین DNS سرور های عمومی و رایگان سال 2023

اگر به دنبال راه بهتری برای اتصال ایمن و آنلاین هستید، بهترین DNS سرور های رایگان در این لیست گزینه مناسبی برای شما هستند. استفاده از یکی از این سرور های رایگان و عمومی مزیت دیگری برای افزایش سرعت اینترنت شما دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین DNS سرور های عمومی و رایگان سال 2023 بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

ابتدا مروری بر معرفی DNS داشته باشیم:

(DNS (Domain Name System سیستمی است که URL هایی را که در یک مرورگر وارد می کنید به آدرس های IP مورد نیاز برای دسترسی به آن سایت ها تبدیل و ترجمه می کند. در مقاله های گذشته نیز توضیحاتی در مورد هش کد ها و DNSKEY داده بودیم.

ISP شما هر زمان که به اینترنت وصل شوید، به شما DNS سرور اختصاص می دهد، اما ممکن است DNS سرور های پیشنهادی ISP ها، همیشه بهترین انتخاب نباشند. DNS سرور های با سرعت پایین می توانند باعث به تأخیر افتادن بارگیری وب سایت ها شوند و اگر سرور شما گاهی از دسترس خارج می شود، ممکن است به هیچ وجه قادر به دسترسی به هیچ سایتی نباشید. با استفاده از یک DNS سرور عمومی رایگان می توانید یک تغییر بزرگ ایجاد کنید، این گونه که مرورگر شما سریع تر جواب می دهد و احتمال پیش آمدن مشکلات فنی بسیار کمتر است.

برخی از سرویس ها همچنین می توانند دسترسی به سایت های فیشینگ یا آلوده را مسدود کنند و برخی از آن ها فیلتر محتوا را ارائه می دهند تا خانواده بتواند فرزندان خود را از صفحات وب غیر اخلاقی دور نگه دارند.شما باید خدمات خود را با احتیاط انتخاب کنید، همه ارائه دهندگان DNS SERVER لزوماً بهتر از ISP شما نیستند، اما برای کمک به شما برای قرار گرفتن در مسیر صحیح، این مقاله 12 مورد از بهترین DNS سرور های رایگان در اطرافتان را نشان می دهد.

معرفی بهترین DNS سرور های 2023

ما بهترین خدمات میزبانی وب سایت را گردآوری کرده ایم:

1. Cloudflare

  • DNS سرور اولیه: 1.1.1.1
  • DNS سرور ثانویه: 1.0.0.1

پلتفرم جهانی Cloudflare که به دلیل داشتن شبکه تحویل محتوا رتبه برتر شناخته می شود، دامنه خود را گسترش داده است تا یک سرویس عمومی DNS با آدرس 1.1.1.1 ارائه دهد. هیچ ضد فیشینگ، هیچگونه مسدود کردن آگهی، هیچ فیلتر محتوا یا خدمات دیگری برای نظارت یا کنترل دسترسی به شما وجود ندارد.

در عوض، Cloudflare بیشتر روی اصول تمرکز کرده است. این بخش با تمرکز بر روی عملکرد شروع می شود و آزمایش مستقل از سایت هایی مانند DNSPerf نشان می دهد، Cloudflare سریع ترین سرویس عمومی DNS است.

حفظ حریم خصوصی یکی دیگر از خدمات مهم است. Cloudflare قول نمی دهد که از داده های مرورگر شما برای ارائه تبلیغات استفاده نکند بلکه متعهد می شود که هرگز IP آدرس IP (querying) (شما) روی دیسک نوشته نشود.

هر گزارشی که وجود داشته باشد ظرف 24 ساعت حذف می شود و این ادعا ها فقط در قالب کلماتی در بستر اینترنت نیستند، Cloudflare KPMG را برای ممیزی رویه های خود در سال حفظ کرده و یک گزارش عمومی را برای تأیید شرکت در وعده های خود تهیه کرده است.

وب سایت 1.1.1.1 دارای راهنمایی هایی در مورد تنظیمات DNS است که آموزش های ساده شامل تنظیم بر روی Windows ،Mac ،Android ،iOS Linux و روتر را در بر می گیرد. این خدمات بسیار عمومی هستند. به عنوان مثال، شما برای همه نسخه های ویندوز یک مجموعه دستورالعمل دریافت می کنید، اما در برخی موارد (جزئیات IPv6 و همچنین جزئیات IPv4) وجود دارد که باید بتوانید آن را تشخیص دهید. علاوه بر این، کاربران تلفن همراه می توانند از WARP استفاده کنند که ترافیک اینترنت تلفن را تضمین می کند.

اگر مشکلی در بحث دی ان اس دارید، Cloudflare انجمنی را ارائه می دهد که می توانید سوالات خود را در آن از دیگران بپرسید. در آن سؤال کنید یا ببینید دیگران چه می گویند، این یک ویژگی خوب و عالی است که ما انتظار ارائه آن را از بهترین سرویس های DNS رایگان و یا پولی در سال 2023 داریم.

  • عملکرد چشمگیر
  • امنیت
  • انجمن برای پشتیبانی

2. OpenDNS

  • DNS سرور اولیه: 208.67.222.222
  • DNS سرور ثانویه: 208.67.220.220

از مزایای استفاده از این سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اپراتور باتجربه
  • فیلتر وب اختیاری
  • سایت های فیشینگ به طور پیش فرض مسدود شده اند

OpenDNS که یکی از بهترین DNS سرور های عمومی و رایگان سال 2023 می باشد، در سال 2005 تأسیس شد و در حال حاضر متعلق به شرکت بزرگ و قدرتمند سیسکو است، همچنین یكی از بزرگ ترین اسامی در DNS سرور های عمومی می باشد. این دی ان اس سرور خدمات رایگان و مزایای زیادی را ارائه می دهد مانند: سرعت بالا، 100٪ به موقع، سایت های فیشینگ به طور پیش فرض مسدود شده، فیلتر وب تحت کنترل اختیاری برای مسدود کردن وب سایت ها توسط والدین بر اساس نوع محتوا و همراه با پشتیبانی رایگان ایمیل در صورت رخ دادن اشتباه.

برنامه های بیزینسی آن امکان مشاهده سابقه فعالیت اینترنت شما را تا یک سال گذشته فراهم می کند و می تواند با اجازه دسترسی به وب سایت های خاص، سیستم شما را به صورت اختیاری قفل کند. این ها به طور متوسط ​​برای کاربر معمولی از ویژگی های خاصی برخوردار نیستند مناسبند، اما اگر علاقه مند باشید، آن ها می توانند به شما خدمات ارائه دهند اما این خدمات حدود 20 دلار (14.30 پوند) در سال برای شما هزینه دارد. اگر در تنظیمات DNS با تجربه هستید، می توانید بلافاصله با پیکربندی مجدد دستگاه خود، برای استفاده از نیم سرور های OpenDNS، فوراً کار خود را آغاز کنید.

OpenDNS بهترین DNS سرور رایگان 2022

3. CleanBrowsing

  • DNS سرور اولیه: 185.225.168.168
  • DNS سرور ثانویه: 185.228.169.168

این DNS گزینه بسیار مناسبی برای خانواده می باشد تا بتوانند استفاده ای امن و پاک از اینترنت داشته باشند.

CleanBrowsing یکی از بهترین خدمات رایگان DNS است و والدین می توانند با خیالی آسوده در اختیار فرزندان خود قرار دهند. والدین می توانند هر کدام از وبسایت ها و یا نرم افزار های مورد نظر خود را برای فرزندان مسدود و غیر قابل دستیابی کنند.

همچنین می توانند زمان دسترسی را محدود و کنترل کنندو که این ویژگی برای والدین بسیار مهم و کاربردی است .

این DNS از اتصالات IPV4 و IPV6 برخوردار است.

4. Norton ConnectSafe

  • DNS سرور اولیه: 199.85.126.10
  • DNS سرور ثانویه: 199.85.127.10

یکی دیگر از بهترین DNS سرور های سال 2023 پلتفرم Norton ConnectSafe می باشد که یک سرویس DNS رایگان است که می تواند به طور خودکار دسترسی به وب سایت های تقلبی، فیشینگ و آلوده به بدافزار ها و همچنین فیلتر های اختیاری سایت ها را بر اساس محتوا مسدود کند.

این یک ایده آشنا است، OpenDNS و Comodo در میان دیگران، همین کار را انجام می دهند، اما ConnectSafe یک مزیت مهم دارد. اطلاعات خود را از Norton Safe Web، یک پایگاه داده جامع در بیش از 50 میلیون وب سایت به 23 زبان دریافت می کند. این سرویس احتمالاً بهترین عملکرد فیلترینگ وب را در اطراف خود ارائه می دهد و امکان دریافت رایگان آن، بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزاری، یکی از مهم ترین ویژگی های آن است.

تنظیم سرویس نیاز به انتخاب از سه سطح محافظت دارد:

خط مشی امنیتی فقط وب سایت های مخرب و کلاهبرداری را مسدود کرده و از نیم سرور های 199.85.126.10 و 199.85.127.10 استفاده می کند.

خط مشی امنیت و سایت های غیر اخلاقی پشتیبانی از فیلتر را اضافه می کند و از سرویس دهنده های نام های 199.85.126.20 و 199.85.127.20 استفاده می کند.

نکته: Norton ConnectSafe متوقف شده و این سرویس دیگر در دسترس نیست.

  • دستورالعمل تنظیم Skimpy
  • سه سطح حفاظت در دسترس است
  • از وب امن Norton استفاده می کند
ConnectSafe بهترین DNS سرور رایگان 2022

طرح بسیار سخت امنیتی و اخلاقی و سایر موارد، فیلتر را برای مسدود کردن سایت هایی که دارای محتوایی شامل: سقط جنین، الکل، جرم، فرقه، مواد مخدر، قمار، نفرت، گرایش های مختلف، خودکشی، تنباکو یا خشونت هستند، با استفاده از سرور های 199.85، 126.30 و 199.85.127.30 مسدود می کند.

فقط دستورالعمل های راه اندازی بسیار اساسی در سایت ConnectSafe وجود دارد، اما اگر به مشکل برخوردید، آموزش های مربوط به رقبا مانند OpenDNS ممکن است شما را در جهت صحیح قرار دهد. فقط حتماً هنگام تغییر تنظیمات دستگاه، از IP آدرس های سرور Norton استفاده کنید.

امنیت سایبری چیست؟

5. Alternate DNS

  • DNS سرور اولیه: 76.76.19.19
  • DNS سرور ثانویه: 76.223.122.150

یکی دیگر از DNS سرور رایگان سال 2023 است، که می تواند برای خانواده ها مناسب باشد، Alternate DNSت که برای فیلتر کردن سایت های بد افزار کاربرد دارد. این DNS در درجه اول ارائه دهنده خدمات جستجو می باشد که می تواند تبلیغات بد افزار ها را مسدود کند تا امکان دسترسی و اتصال به اینترنت را سریع و ایمن فراهم آورد. با استفاده از این DNS می توانید برای مرور شبکه بدون تبلیغات استفاده کنید. زیرا ارائه دهنده خدمات آن، فهرست جامعی از سایت های جعلی و فیشینگ را نگهداری می کند.

Alternate DNS می تواند از سایت های تقلبی که ممکن است به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند، محافظت می کند. که این امر از سرقت اطلاعت شما جلوگیری می کند. با انواع مرورگر ها و دستگاه ها سازگار است.

برای ست کردن DNS ها به شما عزیزان توصیه می کنم مقاله آموزش انواع روش های تنظیم DNS را مطالعه نمایید.

6. Quad9

  • DNS سرور اولیه: 9.9.9.9
  • DNS سرور ثانویه: 149.112.112.112

Quad9 یک DNS تازه کار است که از آگوست 2016 یک سرویس DNS سریع و رایگان را تا به امروز در سال 2023 ارائه می دهد. این شرکت توانایی خود را در مسدود کردن دامنه های مخرب با جمع آوری اطلاعات از «انواع منابع عمومی و خصوصی» ثابت کرده است.

با این حال، هیچ بحثی در مورد عملکرد Quad9 وجود ندارد. DNSPerf در حال حاضر برای میانگین زمان‌های اجرای کوپری های خود در سراسر جهان به این پلتفرم امتیاز هفت از ده می‌دهد که از Cloudflare و OpenDNS عقب‌تر است، اما بدون زحمت از رقبای خود مانند Comodo پیشی می‌گیرد.

7. AdGuard DNS

  • DNS سرور اولیه: 176.103.130.130
  • DNS سرور ثانویه: 176.103.130.131

AdGuard یکی دیگر ازسرویس های رایگانی است که می تواند از طریق مسدود کردن تبلیغات هنگام مرور شبکه برای خانواده ها کاربرد داشته باشد. این DNS می تواند محتوا بزرگسالان را برای افراد دیگر خانواده مسدود کند.

AdGuard DNS هم برای مرورگر وب و هم برای برنامه ها کاربرد دارد. همچنین در حالی که ظاهر سیستم را حفظ می کند، عملکرد سیستم نیز حفظ کند.

دارای یک adblocker داخلی است که می تواند دسترسی به اینترنت را آسان و راحت کندو همزمان از اطلاعات شخصی شما مراقبت کند.

8. OpenNIC

  • DNS سرور اولیه: 46.151.208.154
  • DNS سرور ثانویه: 128.199.248.105

OpenNIC یک سازمان غیر دولتی است. مانند اکثر DNS سرور های رایگان 2023، گزینه خوبی برای DNS سرور پیش فرض شماست. این سازمان به حفظ حریم خصوصی کمک می کند و از سیستم شما در برابر دولت محافظت می کند. به طور کلی اگر نگران سانسور هستید، یک گزینه خوب است.

برای استفاده از OpenNIC تعدادی DNS سرور های دلخواه و جایگزین وجود دارد که در بالا در کادر سبز رنگ آمده است.

9. DNS watch

  • DNS سرور اولیه: 84.200.69.80
  • DNS سرور ثانویه: 84.200.70.40

DNS watch تجربه جستجو بدون سانسور را فراهم می کند. یکی از بهترین DNS سرور های برای بازی است، زیرا برای حداکثر سرعت مرور بهینه شده است، بنابراین هنگام بازی به ویژه در گیم های PUBG و CallOfDuty هیچ لگ شبکه ای را احساس نمی کنید.

این مورد کاملا رایگان است و برخلاف اکثر سازمان های این روزها، آن ها اطلاعات شما را نمی فروشند. برای تنظیم این سرور به عنوان DNS سرور خود از جزئیات کادر سبز رنگ بالا استفاده کنید.

10. Verisign

  • DNS سرور اولیه: 64.6.64.6
  • DNS سرور ثانویه: 64.6.65.6

این DNS رایگان و عمومی است که می تواند خدمات قابل اعتمادی برای کاربران ارائه دهد. شرکت Verisign دارای 13 سرور معتبر که پایه و اساس خدمات این سرویس را تشکیل می دهد. اتصالاتی سریع ، پایدار و امن در اختیار مشتریان در سراسر دنیا ارائه می دهد. همچنین این سرویس با بیش از 150 میلیون دامنه تشکیل شده است.

کاربران می توانند سایت مورد نير خود برای این سرویس ارسال کنند در نهایت پس از تایید، در اینترنت به روز رسانی می شود. زیرا این سرویس دسترسی مستقیم به ست.ن فقرات اینترنت دارد.

11. Safe DNS

  • DNS سرور اولیه: 195.46.39.39
  • DNS سرور ثانویه: 195.46.39.40

این گزینه یک سرویس DNS برتر است، شما می توانید سرویس رایگان را به مدت 15 روز امتحان کنید. این DNS سرور یک فیلتر محتوای عالی دارد که امنیت خانواده و بچه های شما و همچنین گیمر ها را فراهم می کند. می توانید فیلتر های محتوا و دامنه های لیست سیاه را تنظیم کنید که به آن ها دسترسی نداشته باشند. نسخه پولی کنترل بیشتری بر تجربه وب گردی شما فراهم می کند و همچنین تبلیغات پاپ آپ ناخواسته را مسدود می کند.

همچنین یک DNS سرور عالی برای بازی است زیرا کنترل بیشتری بر شبکه شما فراهم می کند. برای پیکربندی نسخه رایگان Safe DNS از جزئیات بالا استفاده کنید.

12. Yandex DNS

  • DNS اولیه
    • اولیه: 77.88.8.8
    • ثانویه: 77.88.8.1
  • DNS ایمن
    • اولیه : 77.88.8.88
    • ثانویه: 77.88.8.2
  • DNS خانوادگی
    • اولیه: 77.88.8.7
    • ثانویه: 77.88.8.3

بهترین DNS برای دسترسی آسان ، ایمن و مطمئن به اینترنت برای کاربرانی که در روسیه و اروپا شرقی هستند.

Yandex یکی از سرویس های قابل اعتماد و سریع است. که می تواند از سایت های بد افزار وسایت هایی که ممکن است از اطلاعات شما کلاهبرداری کنند، محافظت می کند. علاوه بر این، می تواند محتوای مورد نظر شمارا برای دیگران فیلتر کند.

ویژگی که این سرویس را می تواند از بقیه جدا کند، محافظت آن در برابر سرور های کنترل و بات نت ها (ربات ها) می باشد.

سوالاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید

مطرح ترین DNS سرور ها کدامند؟

از بهترین و پر سرعت ترین DNS سرور ها می توان به OpenDNS و Cloudflare اشاره کرد که هیچ گونه فیلتری برای محتوا ندارند و تجربه بی نظیری را برای شما به همراه دارند.

بهترین DNS های مخصوص گیمینگ چه دی ان اس هایی هستند؟

از بهترین کدهای دی ان اس مخصوص بازی می توان به 1.1.1.1 به عوان Preferred و 1.0.0.1 به عنوان Alternate نام برد. همچنین DNS گوگل که بسیار هم مطرح است 8.8.8.8 می توان استفاده کرد، در صورت تمایل می توانید از کد 208.67.222.222 نیز استفاده کنید.

امیدوارم از خواندن مقاله برترین DNS سرور های رایگان در سال 2023 نهایت استفاده را برده باشید.

نوشته های مشابه

‫61 دیدگاه ها

      1. من هم میخواهم توی تلگرام سریال دانلود کنم هم توی گوکل چه نرم افزاری خوبه

    1. Cloudflare بی نظیر هست در بین DNS های رایگان. پیشنهاد من هم به شما قطعا Cloudflare می باشد.

  1. سلام من میخوام با DNS پابجی لایت بازی کنم لطفا راهنمایی کنین هیچ سایتی نزده چه DNS باید استفاده کنم

  2. دي ان اس هاي داخل ايران ليتنسي خيلي پاييني دارن مخصوصا
    194.225.152.10
    194.225.152.10
    اينا سرور هاي IPM هستن كه خيلي سريع و عالي هستن تو DNS benchmark تست كرم خيلي خوب بود

  3. سلام
    من فورتنایت بازی میکنم سرور میدل ک تو بحرینه
    ایا این dnsها بریا اونم خوبه؟؟

  4. سلام
    برای بازی هایی مثل پابجی چه نوع dns استفاده کنیم بهتره
    من گوگل رو متحان کردم اصا به درد پابجی نخوردع

  5. سلام من میخوام با DNS پابجی لایت بازی کنم لطفا راهنمایی کنین هیچ سایتی نزده چه DNS باید استفاده کنم

    درمورد این نظر:منم خیلی دنبالشم هیچ جان نمیزارنش ایشوتم جوال نمیدن😥😓

    1. با سلام. این DNS ها رو هم امتحان کنید:
      209.244.0.3 209.244.0.4
      46.151.208.154 128.199.248.105
      84.200.69.80 84.200.70.40
      156.154.70.1 156.154.71.1
      195.46.39.39 195.46.39.40

      1. سلام برای بازی دانلود کردن با سرعت مناسب از epic games store چه dns رو باید استفاده کرد

  6. سلام من کالاف دیوتی موبایل رو روی گیم لوپ نصب کردم بعد وقتی میخوام لاگین شم صفحه سفید میشه رفتم از چن نفر پرسیدم گفتن باید دی ان اس رو تغیر بدی خواستم ببینم یه دی ان اس خوب سراغ دارید؟

    1. با سلام، بهترین دی ان اس هایی که در دسترس قرار دارن در حال حاضر همین لیستی هست که براتون آوردیم اینجا.

  7. سلام نظر دوست عزیزمون که این مطلب گذاشتن واقعا کاربردی روی Ps4 تست کردم خیلی عالی بود تشکر فراوان از مدیریت سایت M.Ghdosi و دوست عزیزمون که ناشناس (دي ان اس هاي داخل ايران ليتنسي خيلي پاييني دارن مخصوصا
    194.225.152.10
    194.225.152.10
    اينا سرور هاي IPM هستن كه خيلي سريع و عالي هستن تو DNS benchmark تست كرم خيلي خوب بود) من برای کالاف به سرور وصل نمیشد تست کردم عالی بود سرعت دانلود رو هم میبره بالا

  8. باسلام به ادمین محترم عرضم به حضورتان اینکه من از open dnsبرای پابجی موبایل استفاده کردم تقریبان ۴روز اوکی بوداما الان خراب شده ونمیتونه پابجی رو بازکنه ،میتونید راهنماییم کنید یابرنامه ای رو معرفی کنید اصلان راهی وجود نداره فیلتر پابجی رو دور بزنیم،بااحترام ازشما

  9. سلام خسته نباشید من میخوام یوتیوب رو بدون فیلتر شکن استفاده کنم میرم رمز dns رو خصوصی بزارم نمیشه میشه واسم توضیح بدین چیکار باید کنم؟ممنون

  10. اینا، اکثرا لتنسی بیچاره کننده دارن. مثلا 1.1.1.1
    در بازی الیزیوم، لتنسی ۳۷۰ روی ان ای سرور ، و لتنسی ۱۶۰ روی ای یو سرور. اصلا نمیشه بازی کرد.

  11. تشکر میکنم آموزش واقعا عالی بود و خیلی کمک کرد بهم لطفا بیشتر از این مدل آموزش ها قرار بدید

  12. ببخشید،برای اندروید رو چجوری باید تنظیم کرد..میشه راهنمایی کنید..!؟ممنون میشم

  13. با سلام برای گیم gang beasts توی ps4 Dns معرفی میکنید یا توضیح میدید چجوری میشه آنلاین پلی وودم

  14. سلام من واسه پابجی موبایل یه کد خوب میخوام شما چه کدی رو پیشنهاد میکنید

  15. سلام
    یه dns برای smart tv میخوام که یوتیوب رو باز کنه و سرعت پخش رو پایین نیاره
    ممنون

  16. با سلام وخسته نباشید چنتا کد جدید دی ان اس بذارید ممنون میشم برای گیم میخاستم تشکر بزرگواران

  17. سلام ممنوناز شما کامپیوتر مثل موبایل برنامه ای نداره براه کد دی ان اس که نخواد بری تو سیستمت دی ان اس رو تغییر بدی کانکشنی چیزی نیست

  18. سلام به ادمین عزیز
    دارم گیم world of warcraft بازی میکنم با چه Dns بازی کنم بهتره ؟؟
    یا اینطوری بگم با چه DNS پینگم پایینه ؟
    ممنون میشم جواب بدین.

  19. خسته نباشید ممنون واسه توضیحاتتون من این ..شکن Dns changer به تازگی نصب کردم به نظرتون میتونم واسه شبکه های اجتماعی استفاده کنم اگه مثبت راهنمایی کنید از چه Dnsاستفاده کنم.؟ ممنون

  20. میگما چراآدرس غلط میدید و وقت مردم رو تلف میکنید آخه؟! شما یعنی نمیدونید که همه این دی ان اس ها توسط دولت غیرفعال شدن؟!!!

  21. سلام من فیسبوک میخوام باز نمیشه چه کار کنم میشه کمکم کنی ممنونم

  22. سلام با تست های مختلف در چند ماه اخیر سال 1401 که انجام دادم به نتیجه زیر رسیدم بهترین دی ان اسی که تایم اوت کمتری داشت 4.2.2.4 و 9.9.9.9 بودش. متاسفانه 8.8.8.8 و 8.8.4.4 گوگل و 1.1.1.1 و 1.0.0.1 کلودفلر دیگر مانند قبل نیستند و تحریم در آن اثر گذاشته و همه کابران نیز مثل من طبق عادت قبلی روی سیستم هامون تنظیم هست که در وب گردی ما تاثیر گذاشته. امیدوارم برای شما هم مفید واقع بشه

  23. سلام بسیار از توضیحات روان وکامل شما اول از همه تشکر میکنم من سالها دارم گیم لردزموبایل روبازی میکنم الان برای وصل شدن به بازی مشگل دارم اولا هرvpnان را اجرا نمی کند یک نرم افزار به نام u.u booster نصب کردم عالی بود اما دوباره موقع اجرا هی کیر میکنه مخصوصا بعد از آپدیت جدید ایا بوستر قوی و مناسب میتوانید پیشنهاد کنید با سپاس لطفا فوری بدادم برسید ممنون

  24. امیدوارم زود جواب بدین
    من از دی ان اس شکن استفاده میکنم ک توی دستور عملش نوشته بعد از وارد کردن دی ان اس تیک گذینه validate setting upon exit رو بزنم اما وقتی میزنم و اوکی میکنم صفحه windows network diagnostics میاد میتونین راه حل پیشنهاد کنید
    اصلا اون تیک ضروریه
    بقیه دی ان اس هارو میزنم انگار تفاوتی ایجاد نمیشه (بدون اون تیکه) مثلا وارد سایت یوتوب نمیشه میتونین راهنماییم کنین ..
    تشکر از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا