آموزش

نحوه فوروارد کردن ایمیل دایرکت ادمین

در این مقاله ما برای شما عزیزان روش هایی برای فوروارو کردن ایمیل دایرکت ادمین ارائه می دهیم تا به راحتی و بدون درد سر بتوانید این کار را انجام دهید و از نتیجه آن لذت ببرید، در ادامه برای آموزش نحوه فوروارد کردن ایمیل در دایرکت ادمین با ما همراه باشید. این کار را می توانید هم با استفاده از گوشی و تلفن همراهتان انجام دهید و هم با استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ.

برای انجام این کار احتیاجی به وارد شدن به دایرکت ادمین ندارید. تنها کافی است، در وب میل تان لاگین شوید.

برای فوروارد کردن ایمیل در دایرکت ادمین کافی است مراحل زیر را گام به گام دنبال کنید، خواهید دید که به راحتی می توانید ایمیلتان را در دایرکت ادمین فوروارد کنید.

  1. در مرحله اول شما باید در ایمیل خود لاگین شوید، در این بخش باید یوزر و پسووردتان را به درستی وارد کنید تا دسترسی به مدیریت ایمیل هایتان داشته باشید.
    پس از وارد کردن یوزرنیم و پسوورد صحیح و درست، در بخش مدیریت ایمیلتان، لاگین خواهید شد.

  2. پس از لاگین شدن به بخش ایمیل هایتان، می توانید ایمیل ایجاد کنید، ویرایش کنید، به صورت پیش نویس ذخیره کنید و یا آن را فوروارد کنید.
    اما در این مقاله فوروارد کردن پیام ها را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

  3. برای فوروارد کردن ایمیل مورد نظر ابتدا باید آن را انتخاب کنید تا تغییر رنگ دهد و یا های لایت شود. تغییر رنگ ایمیل به این معنا است که ایمیل در حالت انتخاب قرار دارد. پس از آن می توانید گزینه Forward را انتخاب کنید تا به صفحه فوروارد، هدایت شوید.

  4. پس از انتخاب گزینه Forward، صفحه ای مانند صفحه زیر برایتان نمایان می شود، در این بخش قسمت To: آدرس دریافت کننده ایمیل را در بر می گیرد. شما باید در این کادر آدرس ایمیل شخصی را که می خواهید ایمیل را برایش فوروارد کنید بنویسید، همچنین می توانید فایل هایی را به همراه ایمیل، بفرستید. گزینه Subject نیز، به عنوان ایمیل اشاره دارد. با زدن گزینه Save هم می توانید ایمیل را ذخیره کنید.

  5. پس از اتمام تنظیمات نیز، باید گزینه Send را برای ارسال پیام انتخابی به آدرس وارد شده بزنید.

با انجام گام به گام مراحل بالا خواهید دید که ارسال ایمیل از طریق دایرکت ادمین بسیار ساده و راحت خواهد بود و هر شخصی با خواندن این مقاله می تواند به سرعت پیام خود را برای کسانی که می خواهد فوروارد کند. اگر می خواهید آدرسی به صورت ثابت تعریف کنید تا تمامی پیام های ارسال شده به ایمیلتان، برای او ارسال شود، باید مقاله آموزش اضافه کردن آدرس ایمیل، برای فوروارد کردن ایمیل از دایرکت ادمین را مطالعه نمایید. در این مقاله تمامی مراحل به صورت کامل برایتان بازگو شده است.

امیدوارم از خواندن مقاله نحوه فوروارد کردن ایمیل در دایرکت ادمین نهایت استفاده را برده باشید و بتوانید به درستی از آن استفاده کنید. در صورت بروز هر گونه سوال و یا مشکل، پشتیبانان آنلاین ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.