WordPressآموزش

6 افزونه ساخت صفحه پرداخت ووکامرس در فروشگاه های وردپرسی

هیچ کس دوست ندارد در صف طولانی برای خرید اقلام بایستد. مشتریان شما به همان اندازه از فرآیند های پیچیده پرداخت آنلاین می ترسند. آن ها می خواهند به سرعت محصولات مورد علاقه خود را خریداری کرده و به روال عادی زندگی خود باز گردند. خبر خوب این است که تجارت شما می تواند پرداخت را برای مشتریان، ساده کند. به لطف افزونه های صفحه پرداخت ووکامرس و حذف اصطکاک در گردش کار، خرید آسان تر از همیشه است.

1- CheckoutWC

CheckoutWC، بهترین افزونه صفحه پرداخت ووکامرس.

CheckoutWC یکی از بهترین افزونه های صفحه پرداخت ووکامرس است. این افزونه، فرآیند پرداخت را به سه مرحله جداگانه تقسیم می کند تا سردرگمی را از بین ببرد و از خستگی جلوگیری کند. CheckoutWC، فرآیند حساب را ساده می کند و به مشتریان اجازه می دهد، بدون ایجاد زحمت و تایپ مجدد جزئیات صورتحساب خود، بار ها و بار ها، حساب جدید ایجاد کنند.

CheckoutWC، بر اساس کد پستی، فیلد های شهر و ایالت را بصورت خودکار پر می کند، تمام ورودی های زمینه را در حافظه پنهان مرورگر محلی ذخیره می کند و اعتبار فوری را ارائه می دهد. سایر ویژگی های برجسته شامل چهار قالب از پیش ساخته شده، طراحی پاسخگویی به تلفن همراه و گزینه تسویه سریع است.

2- WooCommerce One Page Checkout

WooCommerce One Page Checkout، بهترین افزونه صفحه پرداخت ووکامرس.

WooCommerce One Page Checkout، یکی از بهترین افزونه های صفحه پرداخت ووکامرس است که با ارائه کل فرآیند خرید در یک صفحه، لغو سبد خرید مشتریان را، کاهش می دهد. Speed نام میانی این افزونه است.

با استفاده از این افزونه، می توانید فرم انتخاب محصول و پرداخت آن را در یک صفحه نمایش دهید. مشتریان می توانند محصولات را اضافه یا حذف کرده و پرداخت های خود را تکمیل کنند. علاوه بر این، کد کوتاه، به شما امکان می دهد یک نسخه فروش منحصر به فرد به هر صفحه اضافه کنید.

می توانید از ویرایشگر کلاسیک وردپرس، برای ایجاد صفحات پرداخت خود استفاده کنید. هر صفحه محصول به سادگی با کلیک روی یک چک باکس، تبدیل به یک صفحه پرداخت می شود. این ابزار با بیش از دوازده افزونه ادغام می شود. بنابراین، می توانید هر چیزی را از اشتراک و بسته های نرم افزاری گرفته تا انواع محصول منحصر به فرد، بفروشید.

3- Bolt

Bolt، بهترین افزونه صفحه پرداخت ووکامرس.

Bolt یکی دیگر از افزونه های صفحه پرداخت ووکامرس است که امنیت و سرعت را برای مشتریان شما فراهم می کند. برای خرید های تکراری، از پرداخت با یک تک کلیک لذت خواهید برد. تمام نگرانی های خود را در مورد پردازش پرداخت برطرف کنید. این افزونه پرداخت WooCommerce، نیازی به نصب PayPal یا Stripe ندارد. Bolt، دارای شهرت 10 تا 20 درصد سفارشات تکمیل شده بیشتر، برای فروشگاه های آنلاین است.

این ابزار، دارای نرم افزار تشخیص کلاهبرداری داخلی است تا قوانین مسدود کردن سفارش را تنظیم کند. تیم متخصصان ریسک Bolt، هر سفارش پرچم گذاری شده را بررسی می کنند، بنابراین می توانید بر روی کسب و کار خود تمرکز کنید.

4- YITH WooCommerce One-Click Checkout

YITH WooCommerce One-Click Checkout، بهترین افزونه صفحه پرداخت ووکامرس.

هرچه تعداد کلیک کمتر باشد، تجربه مشتری بهتر است. مشتریان شما شایسته یک گزینه راحت و سریع برای خرید اقلام خود هستند.

YITH WooCommerce Check-One Checkout، یکی دیگر از بهترین افزونه های صفحه پرداخت ووکامرس، است. این افزونه که توسط بیش از 2000 فروشگاه تجارت الکترونیک استفاده می شود، یک گزینه پرداخت سریع را برای مشتریان ثبت شده، ارائه می دهد.

این ابزار فوق العاده، جزئیات صورتحساب مشتریان را پس از اولین ثبت نام ذخیره می کند. در تمام خرید های بعدی، خریداران می توانند روی یک دکمه کلیک کنند، تا بلافاصله خرید مورد نظر خود را انجام دهند. به طور کامل بروید و دکمه را در هر صفحه محصول در فروشگاه خود اضافه کنید یا دکمه را در صفحات محصولات خاص پنهان کنید.

5- Flexible Checkout Fields

Flexible Checkout Fields، بهترین افزونه صفحه پرداخت ووکامرس.

Flexible Checkout Fields، این افزونه صفحه پرداخت ووکامرس، امکان ویرایش فیلد های پیش فرض و تنظیم ترتیب فیلد ها را فراهم می کند. از میان فیلد های مختلف، اعم از کادر های تأیید تا تاریخ ها و انتخاب کننده های رنگ را، انتخاب کنید. اگر در برنامه نویسی قوی نیستید، این ابزار به راحتی با ویژگی drag-and-drop، برای مرتب سازی مجدد فیلد ها آسان است.

6- ARG MultiStep Checkout

ARG MultiStep Checkout، بهترین افزونه صفحه پرداخت ووکامرس.

ARG MultiStep Checkout یک افزونه صفحه پرداخت ووکامرس است. این افزونه، پرداخت شما را با طراحی بصری و با کیفیت بالا برای تجربه بهتر مشتری افزایش می دهد. ویژگی چند مرحله ای آن نیازی به پیش بارگذاری اضافی صفحه ندارد. همچنین، می توانید مراحل جدیدی را از طریق کد کوتاه یا HTML اضافه کنید.

این افزونه پرداخت سبک، ناوبری یکپارچه را ارائه می دهد. به عنوان مثال، فرایند پرداخت به مشتریان اجازه می دهد تا برگه ها را در بالای صفحه کلیک کنند، به جای اینکه تا انتها پیمایش کنند. همچنین می توانید برای هر بخش پرداخت، سفارشی سازی کنید.

فرآیند تسویه حساب خود را در WooCommerce بهینه کنید

فرایند پرداخت، مرحله مهمی در چرخه خرید است. هر یک از افزونه های پرداخت ووکامرس فوق الذکر، ویژگی های منحصر به فردی را برای بهبود تجربه مشتری ارائه می دهد.

منبع: hostgator

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا