آموزش

چگونگی تبلیغ وبلاگ در شبکه های اجتماعی

چه برای تجارت و یا برای سرگرمی وبلاگ نویسی کنید، اما روزی امیدوارید که آن را به یک کسب و کار تبدیل کنید. قطعا برای تهیه مطالب خود سخت تلاش می کنید. ساعت ها و انرژی زیادی را صرف نوشتن و تبلیغ پست های وبلاگ خود می کنید، اما گاهی اوقات بعضی مشکلات باعث کاهش بازدید و ترافیک وبلاگ تان می شود. در ادامه به شما چگونگی تبلیغ وبلاگ در شبکه های اجتماعی را نشان خواهیم داد.

مکانی عالی برای یافتن خوانندگان بالقوه مطالب وبلاگ، شبکه های اجتماعی هستند.

به هر حال ، استفاده از آن رایگان است و مخاطبان ایده آل شما در آنجا هستند.

موتورهای جستجو همچنین به محتوای به اشتراک گذاشته شده در سایت های رسانه های اجتماعی مانند Pinterest ، Twitter ، LinkedIn ، Facebook و غیره اهمیت بیشتری می دهند زیرا این امر به آن ها می گوید اطلاعات موجود در پیوندهای شما با ارزش است. این بدان معناست که وقتی افراد کلمات کلیدی را که در پست های وبلاگ شما قرار دارند جستجو می کنند، احتمالاً این نتایج در نتایج جستجو، دارای رتبه بالاتری خواهند بود – به معنای بازدید بیشتر از سایت شما.

احتمالاً در حال کار برای اطمینان از ارزش واقعی محتوای وبلاگ خود برای خوانندگان هستید، اما اکنون باید از تمام مطالب خود برای جلب توجه دیگران استفاده کنید.

تبلیغ وبلاگ در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی هر روزه در حال افزایش محبوبیت هستند، پس بهتر است ابتدا نگاهی به آن ها بیاندازیم:

تاکتیک های هوشمند برای ارتقا محتوا در هر سیستم عامل

اول، در اینجا چند قانون کلی وجود دارد که باید برای ارتقا محتوا در تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی باید به خاطر بسپارید.

1.استفاده از وردپرس برای وبلاگ خود

ترجیحا برای وبلاگ نویسی از وردپرس استفاده کنید، وردپرس پلتفورمی بسیار ساده برای وبلاگ نویسی است که نیازی به دانستن کد نویسی ندارد. همچنین دارای پلاگین هایی است که اتصال شما را به شبکه های اجتماعی آسان می کند.

به عنوان مثال ، نسخه رایگان افزونه SEOPress به من کمک می کند تا بتوانم به راحتی عناوین ، توضیحات متا، برچسب های گراف باز برای فیسبوک و Pinterest و همچنین کارت توییتر خود را مدیریت کنم.

دلیل خوب دیگر استفاده از وردپرس این است که Search Engine Journal می گوید بهترین CMS برای سئو است. نه تنها به شما کمک می کند وبلاگ خود را برای موبایل بهینه کنید، بلکه دارای قالب های سازگار با SEO است و نرم افزار آن با سایر ابزارهای بازار مانند Google Analytics، نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل، سیستم عامل های تجارت الکترونیکی و سایر موارد به خوبی کار می کند.

2.استفاده از بهترین تصاویر برای پست ها

اگر قبل از انتشار، تصویری به پست وبلاگ خود اضافه نکردید، همین حالا برگردید و یک عکس وارد کنید! تصاویر برای بالا بردن میزان بازدید شما بسیار مهم هستند. چقدر مهم است؟ Welp، طبق گفته جف بولاس، مقالات دارای تصاویر 94٪ بازدید بیشتری دارند! بنابراین مطمئن شوید که برای آن پستی که فقط مغز خود را برای نوشتنش خسته کرده اید، تصویری جذاب انتخاب کرده باشید. (البته به موارد قانون کپی رایت توجه کنید)

بهترین کار این است که برای پست های تان، خودتان عکس بگیرید. گوشی هوشمند دارید؟ پس شروع به عکاسی کنید.

افزونه SEOPress به شما کمک می کند تصاویری آماده برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید! نه تنها راهی آسان برای ایجاد یک عنوان و توضیحات سفارشی برای فیسبوک، LinkedIn، اینستاگرام، Pinterest و Twitter فراهم می کند، بلکه به شما امکان می دهد تصویری را بارگذاری کنید که با به روزرسانی وضعیت رسانه های اجتماعی تان کاملاً کار کند! و این به شما بهترین اندازه و نسبت تصویر را جهت استفاده برای دستیابی بهینه می گوید.

تبلیغ وبلاگ در شبکه های اجتماعی

در اینجا مثالی از نحوه نمایش پست وبلاگ در زمان به اشتراک گذاری در Facebook هنگام استفاده از افزونه SEOPress آورده شده است:

پیش نمایش فیسبوک
تبلیغ وبلاگ در شبکه های اجتماعی

3.از بیشتر از یک بار پست گذاشتن نترسید

افراد زیادی برای جلب توجه در همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی رقابت می کنند. به همین دلیل است که باید پست های وبلاگ خود را بیش از یک بار تبلیغ کنید. چند وقت؟ صادقانه بگویم، من مرتباً در این مورد توصیه های متناقضی می یابم.

نکته اصلی این است که به روزرسانی وضعیتی که یک پست وبلاگ جدید در آن فعال است برای ارتقا پست های وبلاگی که نوشتید کافی نیست.

باید آزمایش کنید که مخاطبان تان چند بار می خواهند شما را ببینند.

4.تقویم محتوای شبکه های اجتماعی را حفظ کنید

تقویم محتوا برنامه ریزی می کند و محتوای شبکه های اجتماعی تان را مرتب نگه می دارد تا شانس بیشتری برای رسیدن به اهداف ترافیک و تعامل خود داشته باشید.

5.فعال کردن نماد شبکه های اجتماعی در وبلاگ یا سایت

هر پست وبلاگ باید دارای دکمه هایی باشد که امکان اشتراک گذاری آسان توسط شما یا خوانندگان را فراهم کند.

در پست وبلاگی که در زیر می بینید، احتمالاً نمادهای Twitter ، Facebook ، LinkedIn و Pinterest را در بالای صفحه در تلفن همراه یا در سمت چپ صفحه در دسکتاپ مشاهده می کنید.

هنگامی که از طریق پست پیمایش می کنید، این نمادها قابل مشاهده هستند. وقتی روی هر یک از نمادها کلیک می کنید، به شما امکان می دهد این پست را در سیستم عامل مربوطه به اشتراک بگذارید.

دکمه شبکه های اجتماعی در وبلاگ

این نه تنها به شما کمک می کند خوانندگان جدیدی کسب کنید، بلکه به جهانیان نشان می دهد که شما در زمینه کار خود به اندازه کافی متخصص هستید که مردم می خواهند محتوای شما را به اشتراک بگذارند. چگونه می توانید این نوع دکمه ها را برای خود تهیه کنید؟ یا می توانید از شخصی بخواهید که آن ها را در کد وب سایت تان بنویسد، یا کاری را که من انجام می دهم انجام دهید و از یک افزونه استفاده کنید.

6.حواستان به زمانبندی باشد

اینکه هر چند وقت یک پست وبلاگ جدید به اشتراک می گذارید، بیشتر به این بستگی دارد که آیا این یک مقاله به موقع است به عنوان مثال، اگر در حال تبلیغ یک پست وبلاگ هستید که مربوط به گرایش های مد تابستانی است، انتشار آن پست در زمستان منطقی نخواهد بود. با این حال، منطقی است که دسته ای از آن را در بهار و اوایل تابستان تبلیغ کنید در زمانی که مردم هنوز برای خرید مدهای تابستانی خرید می کنند.

از طرف دیگر ، وقتی پست های به موقع سال جدید را به روز می کنید، همیشه می توانید آن ها را دوباره به اشتراک بگذارید. به عبارت دیگر، فقط قبل از به اشتراک گذاشتن مجدد هر چیزی، از آنچه قرار است بیشتر به مخاطب شما کمک کند، آگاه باشید.

نکته حرفه ای: بیشتر از پست های به موقع پست های همیشه سبز بنویسید.

همه پست های وبلاگ بلافاصله در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار نمی گیرند. چندین هفته پس از ارسال پست ها، پست ها را پسندیده و به اشتراک گذاشته اند.

منبع: godaddy

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا