WordPressآموزش

نحوه غیرفعال کردن اعلان‌ های کاربر جدید در وردپرس

آیا می خواهید اعلان های ایمیل کاربر جدید در وردپرس دیگر برای شما ارسال نشوند؟ اگر ثبت نام کاربر را در سایت خود فعال کرده اید، وردپرس هر بار که کاربر جدیدی ثبت نام می کند یک ایمیل اعلان به ایمیل مدیر ارسال می کند. در سایت هایی که هر روز کاربران زیادی به آن ملحق می شوند، این ایمیل ها می توانند آزار دهنده باشند. در این مقاله نحوه غیرفعال کردن اعلان‌ های کاربر جدید در وردپرس را به شما نشان می‌دهیم.

چرا باید اعلان‌ های کاربر جدید در وردپرس را غیرفعال کنیم؟

اعلان ثبت نام کاربر در وردپرس مزایای زیادی دارد. اگر یک وبلاگ چند نویسنده ای، فروشگاه آنلاین یا وب سایت عضویت دارید، فهمیدن ثبت نام شدن کاربران ضروری است. با این حال، یک نقطه ضعف نیز وجود دارد. وردپرس به صورت پیش‌ فرض یک ایمیل به آدرس ایمیل مدیر ارسال می‌ کند و هر زمان که کاربر جدیدی ثبت نام کرد به شما اطلاع می‌ دهد.

در حالی که این ایمیل ها برای زیر نظر گرفتن افرادی که در وب سایت شما ثبت نام می کنند و از ثبت نام هرزنامه ها جلوگیری می کنند خوب هستند، اگر روزانه افراد زیادی به آن بپیوندند می توانند آزار دهنده باشند.

داشتن تعداد زیادی اعلان‌ های کاربر جدید می‌ تواند صندوق ورودی ایمیل شما را شلوغ کند و تشخیص ایمیل‌ های مهم مشتریان شما را دشوار کند. اینجاست که غیرفعال کردن ایمیل‌ های مربوط به ثبت نام کاربر جدید می‌ تواند مفید باشد. بیایید نگاهی به نحوه غیرفعال کردن اعلان‌ های کاربر جدید در وردپرس بیندازیم.

غیرفعال کردن اعلان‌ های کاربر جدید با استفاده از WP Mail SMTP

WP Mail SMTP بهترین افزونه وردپرس SMTP در بازار است و به طور چشمگیری قابلیت ارسال ایمیل شما را بهبود می بخشد. این افزونه مشکل عدم ارسال ایمیل به مشتریان شما را برطرف می کند. این بدان معناست که همه کاربران شما مطمئناً هر ایمیلی را از سایت شما دریافت می کنند، بدون اینکه در پوشه اسپم صندوق ورودی آن ها قرار بگیرد یا به طور کامل مسدود شود.

WP Mail SMTP همچنین تنظیمات مختلفی را برای کنترل ایمیل های وردپرس شما ارائه می دهد، مانند غیرفعال کردن اعلان های به روز رسانی خودکار. از جمله این تنظیمات، گزینه غیرفعال کردن ایمیل‌ های اعلان کاربر جدید ارسال شده به ایمیل مدیر است.

غیرفعال کردن اعلان‌ کاربر جدید - WP Mail SM

برای این آموزش، ما از نسخه WP Mail SMTP Pro استفاده خواهیم کرد زیرا شامل گزینه های کنترل ایمیل است. همچنین یک نسخه رایگان از WP Mail SMTP وجود دارد که می توانید از آن برای رفع مشکلات تحویل ایمیل در سایت خود استفاده کنید.

ابتدا باید افزونه WP Mail SMTP را در سایت وردپرس خود نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، راهنمای گام به گام ما را در مورد نحوه نصب افزونه دنبال کنید.

پس از فعال سازی، می توانید از پنل مدیریت وردپرس خود به WP Mail SMTP » Settings بروید و سپس کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید کلید مجوز را در ناحیه حساب WP Mail SMTP خود پیدا کنید.

غیرفعال کردن اعلان‌ کاربر جدید - کلید مجوز افزونه

پس از وارد کردن کلید، روی دکمه «تأیید کلید» کلیک کنید. اکنون یک پنجره پاپ آپ می‌ بینید که نشان می‌ دهد کلید را با موفقیت تأیید کرده‌ اید و سایت به‌ روز رسانی‌ های خودکار را دریافت می‌کند.

غیرفعال کردن اعلان‌ کاربر جدید - تایید کلید مجوز افزونه

در مرحله بعد، می توانید از منوی بالا در WP Mail SMTP به تب “Email Controls” بروید.

غیرفعال کردن اعلان‌ کاربر جدید - بخش Email Controls

پس از آن، به قسمت «کاربر جدید» بروید و برای غیرفعال کردن گزینه «(ادمین) ایجاد شده» روی دکمه تغییر کلیک کنید.

غیرفعال کردن اعلان‌ کاربر جدید - غیرفعال کردن گزینه «(ادمین) ایجاد شده»

هنگامی که این تنظیم غیرفعال شد، شما به عنوان ادمین ایمیلی دریافت نخواهید کرد. با این حال، کاربر جدیدی که ثبت نام کرده است همچنان یک ایمیل تأیید دریافت می کند. حالا ادامه دهید و روی دکمه «ذخیره تنظیمات» کلیک کنید. حال با استفاده از افزونه WP Mail SMTP، ایمیل‌ های اعلان کاربر جدید را برای ادمین ها غیرفعال کرده اید.

امیدواریم این مقاله به شما در غیرفعال کردن ایمیل‌ های اعلان کاربر جدید در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید مقاله دیگر ما در مورد نحوه تغییر نام فرستنده ایمیل در وردپرس برای ایمیل های خروجی را بررسی کنید.

منبع: wpbeginner

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا