DirectAdminآموزش

نحوه تغییر نسخه PHP در دایرکت ادمین

آپدیت نبودن نسخه PHP وب سایت، ممکن است باعث ایجاد آسیب پذیری هایی در بدنه سایت شما گردد. به همین منظور همیشه توصیه می شود که از آخرین نسخه پی اچ پی برای افزایش امنیت سایت خود استفاده ببرید. ما در این مقاله، قصد داریم تا چگونگی تغییر نسخه PHP را در دایرکت ادمین به شما اموزش دهیم. با ما همراه باشید.

4 دقیقه.

در بعضی موارد شما نا چار به تغییر نسخه php می شوید. به طور مثال وقتی که پیغام خطایی دریافت می کنید و مجبور هستید نسخه PHP را ارتقاع دهید. در این مقاله برای شما عزیزان نحوه تغییز نسخه PHP در دایرکت ادمین را شرح می دهیم. با ما همراه باشید.

  • در اولین قدم باید در دایرکت ادمین خود وارد شوید. در این صفحه با زدن یوزر و پسوورد خود، می توانید در حساب کاربری تان لاگین شوید.

    تغییر نسخه PHP در دایرکت ادمین

  • پس از لاگین شدن این صفحه به شما عزیزان نمایش داده می شود. با انتخاب Alll Users می توانید تمامی یوزر های خود را ببینید و در هرکدام که قصد تغییر نسخه PHP آن را دارید، لاگین شوید.

    تغییر نسخه PHP در دایرکت ادمین8

  • بازدن گزینه All Users، لیستی از تمامی دامنه ها به شما نمایش می دهد. شما می توانید دامنه مورد نظرتان را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید.

    تغییر نسخه PHP در دایرکت ادمین4

  • پس از کلیک روی دامنه مورد نظر صفحه ای به شکل زیر، برای شما نمایش داده می شود. در این مرحله باید روی دکمه سبز سمت راست (LOGIN AS Domain Name) کلیک کنید.

    تغییر نسخه PHP در دایرکت ادمین

  • در این بخش اطلاعاتی کلی به شما می دهد و شما می توانید به هر بخشی که دوستدارید، بروید و تنظیمات دلخواهتان را انجام دهید. برای تغییر نسخه PHP برای شما در پایین و سمت راست صفحه و رو به روی PHP Version گزینه Change قرار داده شده است، روی آن کلیک کنید.

    تغییر نسخه PHP در دایرکت ادمین2

  • پس از کلیک روی گزینه change، شما می توانید نسخه های php موجود را ببینید. با توجه به نیاز و کانفیگ هایی که انجام داده اید، می توانید نسخه PHP مورد نظرتان را انتخاب کنید.

    تغییر نسخه PHP در دایرکت ادمین1

امیدواریم از خواندن مقاله نحوه تغییر نسخه PHP در دایرکت ادمین نهایت استفاده را برده باشید و به اطلاعات مورد نظرتان رسیده باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا