cPanelآموزش

نحوه فوروارد کردن ایمیل از Cpanel

در این مقاله قصد داریم برای شما عزیزان نحوه فوروارد کردن ایمیل از کنترل پنل قدرتمند cPanel را آموش دهیم. در ادامه با ما همراه باشید و با انجام مراحلی که ذکر می شود به راحتی پیام های خود را فوروارد کنید.

برای فوروارد کردن پیام در داخل کنترل پنل cPanel کافی است مراحل زیر را انجام دهید.

  1. ابتدا وارد ایمیل سازمانی خودتان شوید و با زدن یوزرنیم و پسووردتان لاگین شوید.

    در این مرحله برای لاگین شدن باید یوزرنیم و پسووردتان را به درستی وارد کنید تا به شما دسترسی های لازم جهت مدیریت ایمیل هایتان داده شود. پس از لاگین شدن در ایمیلتان صفحه ای مانند صفحه زیر برایتان نمایش داده خواهد شد و شما می توانید در هر بخش، ایمیل های خودتان را به راحتی ارسال، دریافت، پیش نویس و یا فوروارد کنید. حتی می توانید به صورت ثابت یک آدرس ایمیل را تعریف کنید تا پیام ها برایش ارسال شود. این بخش را در مقاله آموزش اضافه کردن آدرس ایمیل، برای فوروارد کردن ایمیل از cPanel بخوانید.
    پس از ورود به ایمیلتان، باید ایمیلی را که می خواهید برای آدرس ایمیل دیگری بفرستید انتخاب کنید و یا تیک کنار آن ایمیل را بزنید تا رنگ سطری که ایمیل در آن قرار دارد تغییر کند. نحوه فوروارد کردن ایمیل از Cpanel 4

  2. در این بخش شما باید پس از انتخاب ایمیل مورد نظرتان، گزینه فوروارد که در منوی بالای ایمیل ها قرار دارد را انتخاب کنید. معمولا این گزینه در بین Delete و Reply قرار دارد.

    نحوه فوروارد کردن ایمیل از Cpanel 3

  3. پس از انتخاب گزینه فوروارد، یک پنجره مانند پنجره ای که در تصویر زیر می بینید برایتان باز خواهد شد. در بخشی که To نوشته شده است، باید نام ایمیل مقصدتان را بنویسید، subject نیز، عنوان ایمیل شما را مشخص می کند. همچنین در صورتی که می خواهید پیوستی به همراه ایمیلتان برای شخص دیگری بفرستید می توانید روی گزینه Add Attachment کلیک کنید.

    نحوه فوروارد کردن ایمیل از Cpanel 2

  4. پس از وارد کردن ایمیل مقصد و اضافه کردن عنوان و فایل پیوست (در صورت لزوم)، گزینه Send که در بالا و سمت چپ پنجره قرار دارد را بزنید. همچنین می توانید از کلید ترکیبی Ctrl+Enter استفاده کنید تا پیامتان برای آدرس ایمیلی که در قسمت To وارد کرده اید، ارسال شود.

    نحوه فوروارد کردن ایمیل از Cpanel 1

به همین راحتی می توانید پیامتان را برای هر شخصی که مد نظرتان است، به همراه عنوان و فایل های پیوست دلخواهتان فوروارد کنید. امیدوارم از خواندن مقاله نحوه فوروارد کردن ایمیل از Cpanel نهایت استفاده را برده باشید. همچنین، در ادامه نیز منتظر آموزش های دیگر ممتاز سرور باشید😎.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا