WordPressآموزش

نحوه رفع خطای پست زمانبندی از دست رفته در وردپرس

آیا می خواهید خطای پست زمانبندی از دست رفته در وردپرس را برطرف کنید؟ وردپرس دارای یک ویژگی داخلی است که به شما امکان می دهد پست ها را به راحتی تنظیم کنید تا بعداً به طور خودکار منتشر شوند. با این حال، گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که پست های زمانبندی شده اصلاً منتشر نمی شوند.

در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی خطای پست زمانبندی از دست رفته در وردپرس را برطرف کنید. با این کار می توانید اطمینان حاصل کنید که پست های زمانبندی شده شما به موقع منتشر می شوند.

چه عواملی باعث می شود وردپرس پست های زمانبندی شده را منتشر نکند؟

درگیری و یا افزونه های میزبانی وردپرس شما ممکن است باعث شود وردپرس پست های زمانبندی شده را از دست بدهد. به طور معمول، وقتی قرار است یک پست وردپرس بعداً منتشر شود، وردپرس از یک فناوری به نام “Cron” یا “WordPress Cron” استفاده می کند تا پست شما را به موقع منتشر کند. با این حال، اگر سرور میزبان وردپرس یا افزونه شما روی cron jobs تأثیر بگذارد، وردپرس کار های زمانبندی شده مانند انتشار پست های زمانبندی شده را از دست می دهد.

خطای پست زمانبندی از دست رفته

سایر شغل های cron شما ممکن است گاهی اوقات مانند بررسی برای به روزرسانی ها یا حذف پیش نویس های ذخیره شده خودکار کار کنند. به این دلیل که با از دست رفتن زمان انتشار، وردپرس پست وبلاگ را در زمان دیگری منتشر نمی کند. برای اکثر کاربران، این اتفاق خیلی اوقات رخ نمی دهد و برای برخی از کاربران می تواند به یک مسئله رایج در وردپرس تبدیل شود. بیایید نگاهی به چگونگی رفع خطای پست زمانبندی از دست رفته در وردپرس بیاندازیم.

رفع خطای پست زمانبندی از دست رفته در وردپرس چگونه است؟

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Missed Scheduled Post Publisher است. این افزونه به صورت خودکار، کار می کند و هیچ تنظیماتی برای انجام وجود ندارد.

افزونه Missed Scheduled Post Publisher چگونه کار می کند؟

این پلاگین به سادگی هر 15 دقیقه وب سایت شما را بررسی می کند تا ببیند آیا یک پست زمانبندی شده از دست رفته است یا خیر. اگر موارد پست های زمانبندی شده از دست رفته را پیدا کند، وضعیت را از حالت برنامه ریزی شده به منتشر شده تغییر می دهد. این افزونه برای پست ها، صفحات، محصولات و هر نوع پست سفارشی دیگری که ممکن است در وب سایت وردپرس خود داشته باشید کار می کند. این پلاگین بر سرعت سایت وردپرس شما تأثیر نمی گذارد زیرا سرعت برای سئو مهم است.

عیب یابی خطای پست زمانبندی از دست رفته در وردپرس

اگر با نصب افزونه بلافاصله خطای ارسال های برنامه ریزی شده در وب سایت شما برطرف نشد، در اینجا چند نکته ذکر شده است که می توانید امتحان کنید.

1- تنظیمات منطقه زمانی وردپرس خود را بررسی کنید

تنظیم منطقه زمانی یکی از اولین کار هایی است که پس از نصب وردپرس انجام می شود. با این حال، گاهی اوقات کاربران آن را از دست می دهند و منطقه زمانی وردپرس آن ها با زمانی که می خواهند برای انتشار و مدیریت وب سایت خود استفاده کنند مطابقت ندارد.

کافی است به تنظیمات» صفحه عمومی بروید و به بخش” منطقه زمانی “بروید. از اینجا، باید منطقه زمانی یا منطقه زمانی را که می خواهید برای وب سایت وردپرس خود استفاده کنید، انتخاب کنید.

تنظیم منطقه زمانی وبسایت وردپرس

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

2- حافظه پنهان وردپرس را پاک کنید

اگر پست های وردپرس شما هنوز برنامه ای ندارند، به احتمال زیاد به دلیل یک افزونه کشینگ با تنظیمات ضعیف است. سعی کنید حافظه پنهان وردپرس را پاک کنید و مطمئن شوید که افزونه ذخیره وردپرس شما به درستی پیکربندی شده است تا حافظه پنهان را در فواصل منظم پاک کند.

3- محدودیت حافظه وردپرس را افزایش دهید

وب سایت وردپرس شما ممکن است با مشکل محدودیت حافظه کم دست و پنجه نرم کند. با اجازه دادن به وردپرس برای استفاده از حافظه سرور بیشتر که اجازه می دهد وردپرس بهتر کار کند، می توانید این مشکل را برطرف کنید.

به سادگی کد زیر را به پرونده wp-config.php قبل از خطی اضافه کنید که می گوید:

‘.That’s all, stop editing! Happy publishing’

define(‘WP_MEMORY_LIMIT’, ‘500M’);

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه به راحتی خطای پست زمانبندی از دست رفته در وردپرس را برطرف کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا