Hostingآموزش

چگونه از طریق فروش و ریسلری هاستینگ درآمد کسب کنیم‎؟

بسیاری از مشاغل قبلاً از ریسلری هاستینگ به عنوان راهی برای تنوع بخشیدن به کسب درآمد خود استقبال کرده اند. ریسلری هاستینگ به آن ها کمک کرده است تا با حداقل هزینه، یک کار تجاری جدید راه اندازی کنند. با این حال این می تواند بسیار رقابتی باشد.

اگر قصد دارید از ریسلری هاستینگ درآمد کسب کنید، باید از رقبای خود پیشی بگیرید. این به معنای ارائه خدمات مناسب به مشتریان صحیح، همراه با برند تجاری قوی و یک پیام بازاریابی ثابت است.

در این مقاله به تمام این نکات خواهیم پرداخت. اگر در مورد راه اندازی مشاغل نمایندگی فروش هاستینگ خود بحث کرده اید، ما یک برنامه ده مرحله ای داریم که نمایندگی هاستینگ را به یک فعالیت آنلاین سود آور تبدیل کنیم. بیایید شروع کنیم!

مروری کوتاه بر ریسلری هاستینگ

به عنوان ریسلری هاستینگ، یک بسته هاست از یک ارائه دهنده هاستینگ معتبر خریداری خواهید کرد. سپس این منابع را به بسته های هاست کوچکتر تقسیم کرده و آن ها را برای سود به مشتریان خود می فروشید.

به عنوان یک کسب و کار، فکر بدی است که به یک جریان درآمد واحد وابسته باشید. با افزودن سرویس های میزبانی به خدمات خود، می توانید درآمد خود را متنوع کرده و از تجارت خود در برابر نوسانات بازار محافظت کنید. به هر حال فقط به این دلیل که محصول پرچمدار شما اکنون تقاضای زیادی دارد، به این معنی نیست که برای همیشه همینطور باشد.

در بازار امروز فکر کردن در مورد سازمانی که نیازی به وب سایت ندارد، دشوار است. اگر اکنون یک پایگاه مشتری فعلی دارید، از قبل مخاطبان خدمات هاستینگ خود را دارید. به این ترتیب ریسلری هاستینگ به شما کمک می کند بدون هزینه اضافی برای خرید مشتری جدید، درآمد خود را به حداکثر برسانید.

به عنوان یک ریسلری هاستینگ می توانید درآمد اضافی ایجاد کنید و در عین حال هزینه های پیشین را که معمولاً با راه اندازی یک فعالیت تجاری جدید مرتبط است، از بین ببرید. این شامل خرید سرور ها و مجوز های نرم افزار و پیکربندی شبکه خودتان است. همچنین بسیاری از هزینه های مداوم، از جمله استخدام کارکنان برای مدیریت زیرساخت میزبانی شما و تعمیر سخت افزار های خراب، از بین می رود.

ریسلری هاستینگ می تواند برای ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان فعلی شما موثر باشد. از آنجا که این یک سرویس مبتنی بر اشتراک است، هاستینگ می تواند خرید های یکبار مصرف یا گاه به گاه را به مشتریان وفادار و همیشگی تبدیل کند. در بهترین حالت ریسلری هاستینگ یک جریان درآمد قابل اعتماد و همیشگی که برای سال ها طول می کشد برای شما فراهم می کند.

نحوه کسب درآمد از ریسلری هاستینگ (10 روش)

اکنون پاسخ این سوال را می دانید: ریسلری هاستینگ چیست؟ در مرحله بعدی بیایید دریابیم که چگونه می توانید از ریسلری هاستینگ کسب درآمد کنید و آن را به یک شغل سودآور یا حتی یک تجارت کاملاً جدید تبدیل کنید. در اینجا ده روش برای کسب درآمد با ریسلری هاستینگ آورده شده است.

1. موقعیت مناسب خود را پیدا کنید.

فروش موفقیت آمیز هاستینگ به معنای رقابت با ارائه دهندگان هاستینگ بزرگ نیست. این شرکت های مستقر غالباً در موقعیتی هستند که قیمت های بسیار رقابتی را ارائه می دهند. آن ها همچنین بودجه لازم را برای هدف قرار دادن یک مشتری بزرگ و متنوع دارند.

بسیاری از فروشندگان موفق هاستینگ، موقعیت مخاطبان را هدف قرار می دهند. با تمرکز بر مخاطبان خاص، می توانید خدمات، ویژگی ها و بازاریابی ایجاد کنید که نیاز های عمیق جایگاه انتخابی شما را بیان کند.

به همین ترتیب ممکن است درآمد بالقوه شما به عنوان یک ارائه دهنده هاستینگ کمتر باشد. با این حال شما سعی در رقابت با شرکت های بزرگ هاستینگ ندارید. این بدان معناست که هزینه های شما باید کمتر باشد که خبر خوبی برای حاشیه سود شماست.

هنگام تصمیم گیری برای هدف قرار دادن، مهم است که طرحی را پیدا کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند تجارت شما را حفظ کند. در اینجا ممکن است استفاده از ابزاری مانند Google Trends کمک کند. با استفاده از Trends می توانید تعداد افرادی را که به دنبال کلمات کلیدی مرتبط با مشتریان بالقوه شما هستند، جستجو کنید.

داشبورد Google Trends

همچنین باید به مناطقی توجه کنید که جستجو های مربوطه از آنجا شروع می شود. بدین ترتیب با در نظر گرفتن آن ممکن است بتوانید جذابیت خود را افزایش دهید. به عنوان مثال اگر تعداد زیادی جستجو مربوط به منطقه نزدیک شما باشد، می توانید این مکان را در برند تجاری خود بگنجانید.

2. گسترش پلن ها برای آینده

هدف قرار دادن مخاطبان خاص می تواند ضمن بهبود تجربه کاربری، به شما در کاهش هزینه ها کمک کند. با این حال اگر خیلی خاص باشید، فرصت های رشد آینده خود را محدود می کنید.

ممکن است قبلاً موقعیت خود را انتخاب کرده باشید. با این حال قبل از تعهد به این جایگاه، هوشمندانه است که گسترش پلن های آینده را در نظر بگیرید. یک راه حل این است که با رشد کسب و کار خود به جایگاه های جدیدی بروید. این ممکن است شامل گسترش در صنایع مرتبط یا مکان های مرتبط باشد.

به عنوان مثال ممکن است تجارت شما رستوران های محلی را که نیاز به هاست دارند، هدف قرار دهد. این برای موقعیت شما به عنوان یک متخصص بسیار مناسب است. با این حال سرانجام ممکن است شما در یافتن مشتریانی جدید که متناسب با این مشخصات جمعیتی بسیار خاص هستند، تلاش کنید.

در این سناریو ممکن است دامنه جغرافیایی خود را گسترش داده و رستوران ها را در شهر ها و ایالت های همسایه شامل کنید. متناوباً ممکن است بخش های دیگری از این صنعت مانند هتل های محلی، سالن های ورزشی و تئاتر ها را هدف قرار دهید. هنگام شناسایی فرصت های توسعه، ممکن است مراجعه به Google Trends کمک کننده باشد.

با برنامه ریزی برای آینده شغل خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که موقعیتی را که هدف دارید دارای پتانسیل رشد است. اگر شما نیاز به تنظیم جایگاه خود دارید، انجام این تغییرات اکنون بسیار آسان تر است، به جای اینکه تا بعد از راه اندازی کسب و کار خود منتظر بمانید.

3. خود را در بازار قرار دهید

هنگامی که جایگاه خود را پیدا کردید، زمان آن فرا رسیده است که خواسته های آن ها را از یک ارائه دهنده هاستینگ مشخص کنید. برای کمک به شما در درک نیاز های مخاطبان هدف خود، باید ارائه دهندگانی را که قبلاً در محل انتخاب شما فعالیت می کردند بررسی کنید.

هر جا که ممکن است، سعی کنید حداقل پنج رقیب را شناسایی کنید که مشتریان آینده شما را هدف قرار می دهند. سپس می توانید محصولات و خدمات ارائه شده و امتیازات آن ها را بررسی کنید.

این ها رقبای مستقیم شما هستند. برای اینکه از جمع متمایز شوید، می توانید هاست مناسب تری را ارائه دهید و یا خود را به عنوان گزینه برتر معرفی کنید. البته مورد دوم ممکن است شامل ارائه منابع بیشتر، ویژگی های منحصر به فرد یا استاندارد بالاتر خدمات مشتری باشد.

شما همچنین باید اندازه رقبای مستقیم خود و منابع موجود در آن ها را بسنجید. این احتمال وجود دارد که ارائه دهندگان مستقر در حال حاضر طیف مورد نظر شما را هدف قرار دهند. در این سناریو ممکن است تصمیم بگیرید مخاطبان هدف خود را بیشتر اصلاح کنید. به عنوان مثال اگر رقابت شدیدی برای سایت های تجارت الکترونیکی محلی وجود داشته باشد، می توانید تمرکز خود را بر فروشندگان وابسته محلی، خرده فروشان، عمده فروشان یا فروشنده های تجاری به کسب و کار محدود کنید.

4. ارائه دهنده هاست مناسب را انتخاب کنید

به عنوان یک ریسلری هاستینگ، خدمات شما کاملاً توسط ارائه دهنده هاست شما دیکته می شود. ارائه دهنده مناسبی برای مشاغل خود انتخاب کنید و بدین ترتیب شروع قدرتمندی برای کسب درآمد خواهید داشت.

برای بهترین نتیجه باید یک ارائه دهنده هاست پیدا کنید که کاملاً با منابع و ویژگی های مورد نیاز مشتریان شما مطابقت داشته باشد، بدون اینکه موارد اضافی غیر ضروری ارائه دهد. ممکن است وسوسه انگیز باشد که ارائه دهنده جدیدترین ویژگی ها یا منابع غیر قابل محدودیت مانند پهنای باند، حافظه و فضای هارد را انتخاب کنید. اگر مشتری شما واقعاً به این ویژگی ها و منابع احتیاج نداشته باشد، این ها ارزش خوبی ندارد.

اگر در حال راه اندازی مشاغل جدید هستید، پیش بینی آنچه ممکن است مخاطبان هدف شما نیاز داشته باشند دشوار است. در اینجا می تواند بررسی رقبا کمک کند. همچنین می توانید ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که طیف وسیعی از پهنای باند را ارائه دهد.

در هنگام انتخاب ارائه دهنده، ما همچنین توصیه می کنیم به زمان بندی نیز توجه داشته باشید. اگر سرور های ارائه دهنده خدمات هاست شما خراب شوند، وب سایت های مشتریان شما را از بین می برد. طبق گفته گارتنر، خرابی برنامه ریزی نشده می تواند برای هر شرکت هزینه 5600 دلار در دقیقه داشته باشد.

یک مطالعه اخیر توسط Moz همچنین نشان داد که 500 خطای متناوب سرور داخلی می تواند باعث ایجاد مشکل در ردیابی کلمات کلیدی شود.

توصیه می کنیم ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که تضمین آپ تایم را ارائه دهد. همچنین باید اعتبار ارائه دهنده را در بین مشتریان، از جمله رتبه بندی آن ها در سایت هایی مانند TrustPilot بررسی کنید.

رتبه بندی Trustpilot A2 Hosting.

هنگامی که شبکه ای از مشتریان دارید که به خدمات هاست شما اعتماد می کنند، بسیار مهم است که بتوانند با ارائه دهنده هاست خود به صورت 24/7 تماس بگیرند.

تعداد هسته سرور چه تاثیری در انتخاب پلن هاستینگ دارد؟‎

5. یک نام تجاری قوی ایجاد کنید.

برند تجاری شما باید منعکس کننده جایگاه انتخابی شما باشد و آنچه شما را منحصر به فرد می کند، قدرت برقراری ارتباط است. با ایجاد یک پیام ثابت که در کل برند تجاری شما اجرا می شود، می توانید به وضوح با کسانی که هدف قرار داده اید و آنچه را ارائه می دهید ارتباط برقرار کنید.

با ایجاد یک نام تجاری مشخص و ثابت، در آینده بازاریابی تجارت شما آسان تر خواهد بود. برند تجاری قوی همچنین می تواند هویت شما را به عنوان ریسلری هاستینگ مخفی کند.

برخی از باور های غلط در مورد نمایندگی های ریسلری هاستینگ وجود دارد. برخی از مشتریان معتقدند که با قطع واسطه و خرید مستقیم از ارائه دهنده خدمات شما، می توانند تجربه بهتری کسب کنند. ممکن است مشتریان دیگر معتقد باشند که دریافت خدمات نمایندگی هاستینگ گران تر است، زیرا هم ارائه دهنده و هم فروشنده قصد کسب درآمد دارند.

6. بیزینس ریسلری هاستینگ خود را راه اندازی کنید.

هنگامی که ارائه دهنده خود را انتخاب کردید، مرحله بعدی ایجاد پلن های هاستینگ شما است. این فرایند می تواند متفاوت باشد.

WHM ابزاری اساسی برای مدیریت ریسلری هاستینگ است. شما می توانید از WHM برای انجام کارهای مهم، از جمله ایجاد حساب کاربری، نظارت بر استفاده از پهنای باند و ایجاد پلن های هاستینگ خود استفاده کنید.

برای ایجاد یک پلن، وارد کنسول WHM شوید و Add a Package را انتخاب کنید. سپس می توانید منابعی را که می خواهید در پلن هاستینگ خود قرار دهید، مشخص کنید.

شما همچنین به روشی نیاز دارید که پلن های هاستینگ خود را در مقابل مشتریان بالقوه قرار دهید. اگر وب هاستینگ خدمات فعلی شماست، ممکن است نیاز باشد یک صفحه فرود به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید. ایجاد صفحات فرود با استفاده از ویژگی های داخلی وردپرس امکان پذیر است. با این حال ایجاد صفحات فرود با طراحی زیبا، با استفاده از یک صفحه ساز مخصوص مانند Elementor، ممکن است آسان تر باشید .

گزینه دیگر راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیکی مختص تجارت وب هاستینگ شماست. وقتی نوبت به فروش آنلاین محصولات و خدمات می رسد، ووکامرس یک گزینه بسیار محبوب است.

WHMCS چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد ؟

7. پشتیبانی مشتری برتر

به عنوان یک ریسلری هاستینگ کوچکتر، پشتیبانی مشتری شما این امکان را دارد که تجارت شما را بسازد یا از بین ببرد. سطح بالایی از پشتیبانی مشتری را ارائه دهید و از رقبای مستقیم خود و حتی به طور بالقوه بزرگترین ریسلری هاستینگ ها متمایز خواهید شد.

رضایت مشتریان می تواند بهترین راه برای تبلیغات تجاری شما باشند. امروزه فکر کردن در مورد سازمانی که از حضور آنلاین بهره مند نشود دشوار است. در جهانی که همه به وب هاستینگ نیاز دارند، هر مشتری راضی بالقوه می تواند شرکت شما را به تعداد زیادی از افراد توصیه کند. برای رشد تجارت خود، ارائه تجربه خوب مشتری ضروری است.

به محض ورود شخصی به وب سایت شما بهترین پشتیبانی برای مشتری آغاز می شود. اگر سوالی دارند، دریافت پاسخ برای آن ها باید آسان باشد. این ممکن است شامل طرح سوالات آن ها از طریق گفتگوی زنده یا خودشان پاسخ ها را جستجو کنند و یا از قسمت سوالات متداول به پاسخ سوالشان برسند.

در حالت ایده آل باید چندین روش برای تماس با پشتیبانی برای مشتری شما وجود داشته باشد. این ممکن است شامل پشتیبانی تلفنی، گفتگوی زنده و ارسال تیکت باشد.

ارسال تیکت

شما می توانید با استفاده از افزونه هایی مانند Awesome Support سیستم ارسال تیکت را ایجاد کنید. برخی از مشتریان ممکن است ترجیح دهند جواب را خودشان پیدا کنند. برای این مشتریان شما باید پشتیبانی خودآموزی ارائه دهید.

9 افزونه دانش محور برای وردپرس (همراه با مقایسه)

8. با مشتری هدف خود ارتباط برقرار کنید.

وقتی روی یک موقعیت خاص تمرکز می کنید، می توانید تجارت خود را به طور موثر تری انجام دهید. به جای بازاریابی برای همه (که به ندرت کارساز است)، می توانید تمرکز خود را بر روی برقراری ارتباط با مخاطبان هدف خاص بگذارید.

اول بهتر است تعیین کنید که آیا سیستم عامل، وب سایت یا کانال دیگری وجود دارد که مشتری ایده آل شما را هدف قرار دهد. این کانال ها معمولاً مخاطبان کمتری دارند که به شما در کاهش هزینه های بازاریابی کمک می کند. همچنین باید بین مخاطبان کانال و مشتری هدف شما ارتباط زیادی وجود داشته باشد. این بدان معناست که بازگشت سرمایه (ROI) برای این فعالیت های بازاریابی احتمالاً بسیار زیاد خواهد بود.

9. خودتان (کلید واژه) را جستجو کنید.

هدف قرار دادن یک مکان خاص همچنین بازاریابی تجارت شما را با استفاده از ابزار هایی مانند Google AdWords آسان می کند. تحقیقات کلمات کلیدی اغلب می تواند کلمات کلیدی ای را نشان دهد که به شدت با تجارت و مخاطبان شما ارتباط دارند، اما رقابت بسیار کمی دارند. این می تواند به شما کمک کند تا تبلیغات خود را با حداقل هزینه در مقابل مشتری هدف خود قرار دهید.

برای ساخت Google Ads باید در Google Ads ثبت نام کنید. سپس می توانید به Keyword Planner دسترسی پیدا کنید و درباره کلمات کلیدی مرتبط با تجارت خود تحقیق کنید. همچنین می توانید این کلمات کلیدی را با توجه به حجم جستجو و سطح رقابت فیلتر کنید.

به عنوان یک ریسلری هاستینگ کوچکتر یا جدید، توصیه می کنیم از کلمات کلیدی معروف پرهیز کنید، زیرا رتبه بندی برای آن ها دشوار است. درعوض تمرکز روی کلمات کلیدی ای که دارای حجم جستجوی مناسب و رقابت کمی هستند، اقدامی هوشمندانه است.

فاکتور های بسیار دیگری وجود دارند که به بازاریابی تجارت شما کمک می کنند. هنگام ایجاد یک پلن بازاریابی، ممکن است “جاسوسی” اخلاقی رقبا کمک کند. به عنوان مثال می توانید فعالیت های بازاریابی یک رقیب را با استفاده از ابزار هایی مانند SEMrush یا SimilarWeb بررسی کنید. این ممکن است بینش شما را در مورد استراتژی های سئو رقبا و موارد دیگر گسترش دهد.

معرفی 8 ابزار کاربردی برای پیدا کردن کلیدواژه رقابتی

10. عملکرد سایت خود را با Google Analytics کنترل کنید.

در این مرحله وب سایت شما فعال و در حال اجرا است و شما به طور فعال خدمات میزبانی خود را تبلیغ می کنید. این یک شروع عالی است، اگرچه برای پیشرفت کار خود باید به طور مداوم بر عملکرد آن نظارت کنید.

با مراجعه به معیار های اصلی می توانید محتوا، اقدامات و کمپین هایی را که نتایج مطلوبی را ارائه نمی دهند، شناسایی کنید. سپس می توانید این فعالیت ها را از برنامه کاری خود حذف کنید. با توجه به نکته مثبت تر، می توانید اعمالی را که نتایج دلخواه شما را ارائه می دهند شناسایی کنید. سپس می توانید زمان و تلاش بیشتری را برای انجام این فعالیت ها متمرکز کنید.

با استفاده از سیستم عامل های تجزیه و تحلیل می توانید عملکرد وب سایت خود را کنترل کنید. با استفاده از داده های تجزیه و تحلیل می توانید در مورد آینده رقابت بازاریابی و حتی به طور کلی آینده کسب و کار خود آگاهانه تصمیم بگیرید.

بسیاری از سیستم عامل های تجزیه و تحلیل وجود دارد که می توانید برای نظارت بر وب سایت خود استفاده کنید، اما Google Analytics یکی از محبوب ترین ها است. سیستم عامل هایی مانند Google Analytics امکان دسترسی به معیار هایی را دارند که برای موفقیت مشاغل شما حیاتی هستند، از جمله نرخ پرش، سورس ترافیک و تبدیل ها.

مقدار زیاد داده ها در سیستم عامل هایی مانند Google Analytics در ابتدا می تواند غافلگیر کننده باشد. برای شروع توصیه می کنیم بر روی ترافیک کلی و زمان صرف شده در سایت تمرکز کنید. این دو معیار بینشی در مورد توانایی شما در جذب بازدید کننده و همچنین توانایی درگیر کردن آن ها با محتوای شما فراهم می کند.

همچنین بهتر است منابع اصلی ترافیک خود را کنترل کنید. این می تواند به شما کمک کند تا هر سیستم عاملی را که میزان قابل توجهی از بازدید شما را تأمین می کند، شناسایی کنید. سپس می توانید برای رشد این منابع وقت و تلاش بیشتری بگذارید.

نتیجه

تبدیل ریسلری هاستینگ به یک تجارت سود آور و کسب درآمد از آن همیشه آسان نیست. با این حال بسیاری از افراد قبلاً با موفقیت وب هاستینگ را به پیشنهادات خود اضافه کرده اند و حتی کل مشاغل اختصاصی برای فروش مجدد خدمات هاستینگ را راه اندازی کرده اند.

پلن ده مرحله ای که ما در این مقاله به شما ارائه داده ایم شروع خوبی برای کسب درآمد از فعالیت تجاری جدید شما است. مطمئناً شناسایی مخاطبان متبحر و فضای کافی برای رشد در آینده از اولین اقداماتی است که باید انجام شود. همچنین ساخت و بازاریابی نام تجاری خود به عنوان یک ارائه دهنده میزبانی معتبر در نوع خود، رمز موفقیت است.

به عنوان یک ریسلری هاستینگ خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهید در نهایت توسط ارائه دهنده هاستینگ شما بررسی می شود. اگر قصد دارید از طریق ریسلری هاستینگ درآمد کسب کنید، مهم است که ارائه دهنده مناسب را انتخاب کنید. این مورد در مشاغل مختلف متفاوت خواهد بود، اما ما پیشنهاد می کنیم یک ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که تضمین uptime را ارائه دهد، عملکرد را اولویت بندی کند و پشتیبانی مشتری 24/7 را ارائه دهد.

ممتاز سرور
ارائه دهنده خدمات سرور، هاستینگ و دامنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا