Networkآموزش

انی دسک (Anydesk) چیست و چگونه می توان با آن کار کرد؟

وقتی یک فرد در خانه خود بوده و با سیستم خود به مشکل می خورد یا برعکس می خواهد چیزی را روی صفحه ما ببیند و مشکل ما را بر طرف کند، از هرجای جهان هم که باشد، می تواند این کار را انجام دهد. برای بررسی و اتصال دو سیستم به یکدیگر باید از نرم افزار انی دسک (Anydesk) استفاده کنید.

حتی در یک محیط حرفه ای، نرم افزار دسترسی از راه دور می تواند فوق العاده مفید باشد، مانند مواردی که شما نیاز دارید، برنامه ای را برای همه دستگاه های شرکت خود تنظیم کنید.

انی دسک ساده ترین راه حل دسترسی از راه دور را ارائه می دهد. نصب انی دسک ساده است و فقط یک دقیقه طول می کشد. در اینجا راهنمایی مختصری در مورد چگونگی شروع کار با انی دسک وجود دارد.

انی دسک و کاربرد های آن

AnyDesk برای استفاده شخصی رایگان است. بنابراین اگر مادربزرگ شما برای تنظیم رایانه شخصی خود به کمک نیاز دارد، می توانید به راحتی از خانه شخصی خود به او کمک کنید و مجبور نیستید برای آن مبلغی را پرداخت کنید. هرکسی که مایل به اتصال به این برنامه هست، باید AnyDesk را دانلود کرده و بلافاصله پس از نصب از آن استفاده کند.

برای شروع، AnyDesk را باز کنید: شماره ای که در سمت چپ مشاهده می کنید شناسه شخصی شما است. افراد می توانند از این شماره برای دسترسی به دستگاه شما استفاده کنند و شخصی که می خواهید به آن وصل شوید به این شماره احتیاج دارد. همچنین می توانید نام مستعار را تنظیم کنید. شناسه دستگاه یا نام مستعار آن را که می خواهید به آن متصل شوید، در نوار جستجو در سمت راست تایپ کنید و منتظر باشید تا دستگاه از راه دور شما را بپذیرد.

چند نکته

  • DISCOVERED: در اینجا دستگاه هایی که AnyDesk نصب کرده اند و جزئی از شبکه شما هستند، ذکر شده است.
  • FAVORITES: دستگاه های دسترسی بیشتر شما در اینجا لیست شده اند.
  • RECENT SESSIONS: دستگاه هایی که اخیراً به آنها وصل شده اید در اینجا ذکر شده اند.
انی دسک چیست و چه کارهایی می توان با آن انجام داد

مجوزها

ممکن است شما کنترل دستگاه را از راه دور داشته باشید، اما اگر فردی می خواهد از راه دور به سیستم شما دسترسی داشته باشد، شما می توانید نوع دسترسی را برای آن مشخص کنید. سطح دسترسی مورد نظر خود را با کلیک کردن مجوزهای مربوطه تعیین کنید و این همان چیزی است که شما می بینید. برخی از ابزارهای اساسی که می توانید از آن ها استفاده کنید عبارتند از:

Chat: روشی ساده برای برقراری ارتباط با فرد از راه دور.
Whiteboard: برای آموزش از راه دور، می توانید از طرح ها و مداد با رنگ های مختلف استفاده کنید.
Switch sides: طرف از راه دور می خواهد به دستگاه شما دسترسی داشته باشد؟ نیازی به پایان جلسه و جلسه جدید نیست. فقط در جلسه فعال طرفین را تغییر دهید.
Block User Input: کاربر را در کنترل از راه دور دستگاه خود مسدود می کند. اگر نمی خواهید از کنترل خود صرف نظر کنید، می توانید ctrl + alt + del را فشار دهید تا دوباره کنترل دستگاه خود را به دست آورید. برای پایان دادن به اتصال، بر روی قطع ارتباط از راه دور، زبانه بسته یا AnyDesk، کلیک کنید.

به طور طبیعی، این مراحل اولیه حتی نیمی از آنچه که AnyDesk قادر به انجام آن می باشد، نیست. به ویژه هنگامی که از کاربرد تجاری آن استفاده می شود.

پلن های تخفیفی ممتازسرور

پلن های تخفیفی ممتاز سرور

پشتیبانی آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا