Seoآموزش

نحوه طراحی یک صفحه پرداخت با قابلیت تبدیل بالا

بخرم یا نخرم؟ این سوالی است که بسیاری از مصرف کنندگان بی میل از خود در طول تجربه خرید می پرسند. وظیفه برند شما این است که آن ها را متقاعد کنید که روی دکمه خرید کلیک کنند. صفحه پرداخت بیشتر تصمیمات خرید آنلاین است. بنابراین، ضروری است که تیم شما آن را برای کاهش بانس ریت با طراحی مناسب بهینه سازی کند. به عنوان مثال، همه ما دکمه بازگشت را فشار داده ایم پس از اینکه متوجه شدیم هزینه حمل و نقل در قیمت اولیه فروش گنجانده نشده است.

اکنون زمان آن است که صفحه پرداخت خود را طوری طراحی کنید تا تبدیلات شما حداکثر شود. یکی از این هفت استراتژی را برای افزایش فروش خود امتحان کنید.

از طراحی ساده برای صفحه پرداخت استفاده کنید

صفحه پرداخت یکی از آخرین مراحل در فرآیند خرید است. خریداران شما می توانند یا مجبور به خرید شوند یا تصمیم بگیرند که خودداری کنند. طراحی نقش اساسی در این تصمیم گیری دارد. یک صفحه شلوغ با دکمه های زیاد و متن نامرتب می تواند خریداران را از انجام کار های بعدی ناامید کند.

از طراحی ساده برای صفحه پرداخت استفاده کنید

کارشناسان توصیه می کنند که یک طرح ساده با حداقل عناصر و بیش از دو دکمه نداشته باشید. مصرف کنندگان باید دقیقاً بدانند چه کالایی را خریداری می کنند، از جمله مقدار و قیمت آن. فروشگاه اینترنی زیپلین برندی است که از طراحی ساده برای این صفحه استفاده می کند.

تعداد فیلد های فرم در هر صفحه را محدود کنید

هیچ چیز غافلگیر کننده تر از پر کردن چندین فیلد در یک زمان نیست. مصرف کنندگان به راحتی می توانند از فرایند خرید دلسرد شده و تصمیم به خرید در جای دیگر بگیرند. برای جلب توجه خریداران، توصیه می شود تعداد فیلد های فرم در هر صفحه را محدود کنید. نیازی نیست همه اطلاعات را یکجا بخواهید.

تا حد ممکن تعداد فیلدها را به حداقل برسانید. نیک بابیچ، معمار و نویسنده UX می گوید، این باعث می شود فرم شما کمتر تهاجمی به نظر برسد، مخصوصاً وقتی اطلاعات زیادی درخواست می کنید.

ارسال رایگان را ارائه دهید

به لطف غول های تجارت الکترونیک، مانند آمازون، اکثر مشتریان انتظار ارسال رایگان خرید های خود را دارند و همانطور که می دانید، کسب و کار شما هزینه زیادی برای تحویل محصولات به درب منزل مشتریان شما می پردازد. با این حال ارسال رایگان می تواند منجر به افزایش فروش شود. برای محدود کردن تأثیر مالی، دیوید هاوس، مدیر سابق بازاریابی The Good، پیشنهاد می کند که این مزیت را در موارد خاصی ارائه دهید:

“برخی از محصولات بیشتر از بقیه به حمل و نقل رایگان می پردازند. هزینه های حمل و نقل و حاشیه سود را در نظر بگیرید، سپس حمل و نقل رایگان را روی مواردی که از نظر مالی خوب هستند آزمایش کنید.”

همچنین می توانید از مشتری بخواهید حداقل مبلغ سفارش را برآورده کند. صفحه پرداخت تجارت الکترونیک که گزینه ارسال رایگان را برای حداقل سفارش خاص نشان می دهد می تواند بهترین گزینه باشد.

بهینه سازی صفحه پرداخت برای دستگاه های تلفن همراه

گوگل گزارش می دهد که جستجو های تلفن همراه بیش از نیمی از جستجو های سایت را تشکیل می دهند. با بیشترین ترافیک از تلفن های همراه، صفحه پرداخت شما برای طراحی صفحه نمایش های کوچک و نوک انگشتان نیاز به طراحی مجدد دارد. برای شروع، می توانید سبد خرید خود را بهینه کنید تا در یک صفحه قرار گیرد. این سادگی امکان بررسی سریع تر مشتریان را فراهم می کند.

در صفحه پرداخت فروشگاه اینترنتی که همه چیز را در یک صفحه واحد برای دستگاه های تلفن همراه قرار می دهد، سرعت هم مهم است شما می خواهید زمان بارگذاری صفحه خود را به حداقل برسانید. بازدید کنندگان انتظار دارند صفحه شما در کمتر از سه ثانیه بارگیری شود. در غیر این صورت، خطر از دست دادن علاقه آن ها (و احتمالاً فروش) را از دست می دهید.

تبدیل بازدید کنندگان بیشتر به مشتری

برای خرید بیشتر، صفحه پرداخت خود را ارزیابی کنید. این هفت تاکتیک قابل اجرا را برای بهبود نرخ تبدیل برای تجارت خود امتحان کنید.

امیدواریم این پست به شما در بهینه سازی صفحه فروش فروشگاه الکترونیکی تان کمک کرده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا