WordPressآموزش

معرفی 6 تا از بهترین افزونه های آپلود فایل برای وردپرس

آیا می خواهید به بازدیدکنندگان خود اجازه دهید به راحتی فایل ها را در سایت وردپرس شما آپلود کنند؟ یک افزونه آپلود فایل وردپرس به کاربران شما اجازه می دهد داکیومنت ها، تصاویر، PDF ها و فایل های دیگر را بدون نیاز به ورود به وب سایت شما آپلود کنند. در این مقاله، لیست تخصصی ما از بهترین افزونه های آپلود فایل وردپرس را به اشتراک می گذاریم.

چرا از افزونه آپلود فایل وردپرس استفاده کنیم؟

به طور پیش فرض، فقط کاربران یک سایت وردپرس می توانند با ورود به داشبورد فایل ها را آپلود کنند. این بدان معناست که اگر می خواهید شخصی بتواند فایلی را در سایت شما آپلود کند، باید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید و به او اجازه دهید وارد وب سایت شما شود. این می تواند زمان بر و یک خطر امنیتی بالقوه باشد.

با این حال، با استفاده از افزونه مناسب می توانید به راحتی آپلود فایل را در وب سایت وردپرس خود بپذیرید. پذیرش اسناد، تصاویر و سایر فایل‌ ها می‌ تواند به شما کمک کند هنگام ارائه پشتیبانی مشتری، اطلاعات بیشتری از کاربران خود دریافت کنید.

همچنین این افزونه ها دریافت پست های مهمان، رزومه، نقل قول از مشتریان، تصاویر، ویدئو ها و سایر مطالب از بازدیدکنندگان را بسیار آسان می کنند. همانطور که گفته شد، بیایید برخی از بهترین افزونه های آپلود فایل در وردپرس را بررسی کنیم.

WPForms

افزونه آپلود فایل وردپرس - WPForms

WPForms بهترین افزونه فرم برای وردپرس است و استفاده از آن بسیار آسان است. این افزونه دارای یک سازنده درگ و دراپ است که به شما امکان می دهد هر نوع فرمی را برای وب سایت خود از جمله فرم های آپلود فایل ایجاد کنید. همچنین قالب های از پیش ساخته شده را ارائه می دهد، بنابراین می توانید به سرعت شروع به کار کرده و فرم هایی را به وب سایت خود اضافه کنید.

دو گزینه مختلف برای فیلد های آپلود فایل وجود دارد: یک آپلود فایل کلاسیک فقط برای یک فایل، یا یک فیلد آپلود فایل با درگ و دراپ مدرن‌ تر که می‌ تواند چندین فایل را همزمان بپذیرد.

افزونه آپلود فایل وردپرس - درگ دراپ در WPForms

با WPForms می‌ توانید تصاویر، ویدئو ها، داکیومنت ها، صفحات گسترده، فایل‌ های PDF، ارائه‌ ها و موارد دیگر را بپذیرید. می‌ توانید انتخاب کنید که آیا می‌ خواهید فایل‌ های آپلود شده را در کتابخانه رسانه وردپرس خود ذخیره کنید یا نه. همچنین گزینه هایی برای محدود کردن انواع فایل های مختلف برای ایمن نگه داشتن وب سایت شما وجود دارد و حتی می توانید حداکثر اندازه آپلود را افزایش دهید تا در صورت نیاز بتوانید فایل های بزرگتر را بپذیرید.

علاوه بر آپلود فایل، WPForms همچنین حفاظت از هرزنامه، فرم های چند صفحه ای و منطق شرطی را ارائه می دهد. همچنین با خدمات مختلف بازاریابی ایمیلی و خدمات پرداخت برای ایجاد فرم های پرداخت آنلاین و کمک های مالی سازگار است.

File Upload Types by WPForms

افزونه آپلود فایل وردپرس - File Upload Types by WPForms

انواع آپلود فایل توسط WPForms یک افزونه رایگان آپلود فایل برای وردپرس است. این به شما امکان می دهد انواع فایل های اضافی را در وردپرس بپذیرید که به طور پیش فرض در دسترس نیستند. وردپرس پسوند های فایل خاصی را که کاربران شما می توانند آپلود کنند اجازه می دهد. اگر فردی سعی کند محتوایی را خارج از انواع فایل های مجاز آپلود کند، خطایی به او نشان داده می شود که “متاسفانه این نوع پرونده به دلیل مسائل امنیتی مجاز نیست“.

برای غلبه بر این مشکل و رفع خطا، می توانید از افزونه File Upload Types by WPForms استفاده کنید. این افزونه برای مبتدیان مناسب است و شما می توانید از داشبورد وردپرس خود تعیین کنید که کدام پسوند فایل در وب سایتتان مجاز باشد. به سادگی افزونه ها را از قسمت مدیریت وردپرس خود فعال یا غیرفعال کنید.

برخی از پسوند های رایج فایل که افزونه به شما امکان می دهد به وردپرس اضافه کنید عبارتند از .zip، .ai، .xml، .svg، .csv، و موارد دیگر. این افزونه رایگان برای اجازه دادن به انواع فایل های اضافی در وردپرس عالی است، اما هیچ فرم آپلود فایل جلویی در سایت ندارد. به همین دلیل است که باید در ترکیب با WPForms یا هر افزونه دیگری در لیست ما استفاده شود.

Formidable Forms

افزونه آپلود فایل وردپرس - Formidable Forms

Formidable Forms یکی دیگر از افزونه های محبوب آپلود فایل برای وردپرس است. با استفاده از سازنده درگ و دراپ آن، می توانید یک فرم آپلود فایل برای وب سایت خود ایجاد کنید.

کاربران می توانند یک فایل اضافه کنند یا فایل را در قسمت فرم بکشند و رها کنند. سپس فایل‌ های آپلود شده در کتابخانه رسانه وردپرس ذخیره می‌ شوند، بنابراین می‌ توانید هر زمان که بخواهید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.

این افزونه به شما امکان می دهد چندین فایل را از بازدیدکنندگان خود در یک فرم بپذیرید به جای اینکه از افراد بخواهید فرم های متعددی را پر کنند. به غیر از آن، می توانید انتخاب کنید که کدام نوع فایل در فرم شما مجاز باشد و حداکثر اندازه فایل را تعیین کنید.

جدا از ایجاد فرم آپلود فایل، Formidable Forms همچنین به ساخت فرم های پیچیده مانند ماشین حساب های وام مسکن و فرم های پرداخت کمک می کند. این افزونه قالب های از پیش ساخته شده و چندین گزینه سفارشی سازی را نیز ارائه می دهد.

WordPress File Upload

افزونه آپلود فایل وردپرس - WordPress File Upload

WordPress File Upload یک افزونه رایگان وردپرس است که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد هر محتوایی را در وب سایت شما آپلود کنند. این افزونه به شما امکان می دهد با استفاده از یک کد کوتاه، آپلود فایل را از هر پست وبلاگ، صفحه فرود یا ویجت نوار کناری بپذیرید.

هنگامی که کاربر یک فایل را آپلود کرد، می توانید آن ها را در داشبورد وردپرس خود در منوی فایل های آپلود شده مشاهده کنید. این امر سازماندهی و مدیریت محتوای مختلف آپلود شده توسط کاربران را آسان می کند.

از جنبه منفی، استفاده از این افزونه کمی پیچیده تر است. با این حال، می‌ توانید فیلتر های آپلود فایل را برای نقش‌ های مختلف کاربر در وردپرس ایجاد کنید، پسوند های فایلی را که می‌ توان آپلود کرد محدود کنید، و اندازه مجاز آپلود فایل را در تنظیمات افزونه تنظیم کنید.

همچنین گزینه های سفارشی سازی مختلفی را برای فرم آپلود فایل شما ارائه می دهد. می توانید فیلد های فرم موجود را اضافه یا حذف کنید، رنگ ها، برچسب ها، ابعاد آن ها را تغییر دهید و فیلد های سفارشی اضافی اضافه کنید.

MemberPress

افزونه آپلود فایل وردپرس - MemberPress

MemberPress بهترین افزونه عضویت وردپرس است. این اجازه می دهد تا فایل ها را آپلود کنید و کنترل دسترسی کامل بر مجوز فایل را داشته باشید. به عنوان مثال، می توانید فایل را در وردپرس آپلود کنید و مجوز ها را محدود کنید، بنابراین فقط کاربرانی که وارد سیستم شده اند با اشتراک پولی می توانند به فایل دسترسی داشته باشند. این برای فروش دوره های آنلاین، کتاب های الکترونیکی یا فایل های دیگر عالی است.

همچنین می‌ توانید مجوز ها را محدود کنید، بنابراین فقط کاربران منتخب می‌ توانند فایل‌ ها را آپلود کنند. اگر انجمن عضویتی را اجرا می‌ کنید که در آن فقط اعضایی با سطح مشخصی از اشتراک پولی می‌ توانند فایل‌ ها را در نمایه‌ های کاربری خود اضافه کنند یا پست‌ های مهمان ارسال کنند و موارد دیگر، می‌ تواند مفید باشد.

MemberPress همه چیز هایی را که برای ایجاد فرم‌ های ثبت نام، راه‌ اندازی اشتراک‌ های عضویت، مدیریت تراکنش‌ ها و موارد دیگر نیاز دارید، دارد.

Easy Digital Downloads

افزونه آپلود فایل وردپرس - Easy Digital Downloads

Easy Digital Downloads یکی از بهترین افزونه های تجارت الکترونیک وردپرس است که به شما امکان می دهد محصولات دیجیتالی از جمله کتاب های الکترونیکی، فایل های PDF، موسیقی، نرم افزار و غیره را بفروشید.

این به شما امکان می‌ دهد فایل‌ های وردپرس را در پلتفرم‌ های ابری مانند AWS، Dropbox و دیگران آپلود کنید. سپس می‌ توانید از فایل‌ ها با رمز عبور محافظت کنید و فقط به آنهایی که مجوز های کاربر فعال دارند، اجازه دسترسی به دانلود را بدهید.

Easy Digital Downloads همچنین دارای عملکرد بازار چند فروشنده است، بنابراین شما می توانید به کاربران اجازه آپلود و فروش فایل ها را از طریق وب سایت خود بدهید. این اساساً به شما امکان می دهد بازار خود را بسازید.

MonsterInsights

افزونه آپلود فایل وردپرس - MonsterInsights

MonsterInsights بهترین افزونه تجزیه و تحلیل برای وردپرس است و به شما کمک می کند فرم های ارسالی و تعداد دانلود فایل ها را در وب سایت خود پیگیری کنید. فرم های رها شده به معنای تبدیل و درآمد کمتر است. MonsterInsights به شما کمک می‌ کند بفهمید چه زمانی و چرا کاربران فرم‌ های شما را رها می‌ کنند، بنابراین می‌ توانید آن ها را برای تبدیل‌ های بیشتر بهینه کنید.

اگر محتوایی را پیشنهاد می‌ کنید که کاربران بتوانند از وب‌ سایت شما دانلود کنند، مانند فایل‌ های PDF، ویدیو ها، صفحات گسترده و اسناد دیگر، مهم است که بدانید کدام فایل‌ ها بیشترین دانلود را دارند. با MonsterInsights می‌ توانید به‌ طور خودکار دانلود فایل‌ ها را در Google Analytics بدون ویرایش کد پیگیری کنید. این افزونه به شما امکان می دهد هر پسوند فایلی را در Google Analytics دنبال کنید.

همچنین می‌ توانید گزارش‌ های ردیابی فرم و دانلود فایل را دقیقاً در داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید. امیدواریم این مقاله به شما در یافتن بهترین افزونه آپلود فایل برای وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد بهترین نمونه سایت های عضویت را بررسی کنید.

منبع: wpbeginner

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا