WordPressآموزش

15 مورد از بهترین افزونه های وردپرس برای بازاریابی در سال 2022

در این مقاله لیستی از بهترین افزونه های بازاریابی وردپرس را آماده کرده ایم که به بازاریابان کمک می کند تا به اهداف خود مانند افزایش فروش و جذب ترافیک بیشتر به وب سایت خود برسند. همچنین می‌ توانید از افزونه‌ ها برای خودکار سازی گردش کار بازاریابی و بهینه‌ سازی سایت خود برای موتور های جستجو استفاده کنید.

چرا بازاریابان باید از افزونه های وردپرس استفاده کنند؟

وردپرس محبوب ترین سازنده وب سایت در جهان است که بیش از 43 درصد از وب سایت های موجود در اینترنت را در اختیار دارد. یکی از دلیل بزرگ این است که بازاریابان به بیش از 59000 افزونه وردپرس دسترسی دارند. به عنوان یک بازاریاب، می توانید از این افزونه ها برای بهبود گردش کار و رشد کسب و کار خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، برخی از افزونه ها به شما کمک می کنند تا وب سایت خود را برای موتور های جستجو بهینه کنید. با استفاده از آنها، می توانید رتبه بندی کلمات کلیدی خود را بهبود بخشید و بازدیدکنندگان بیشتری را از جستجوی ارگانیک جذب کنید. استفاده از افزونه های مناسب وردپرس نیز می تواند به بهبود تبدیل سایت شما کمک کند.

افزونه های وردپرس همچنین می توانند به شما در خودکار سازی کارهای مختلف کمک کنند. این به صرفه جویی در زمان کمک می کند تا بتوانید روی چیزهای دیگر برای بهبود کسب و کار خود تمرکز کنید. به عنوان مثال، می توانید به طور خودکار پست های وبلاگ وردپرس را با استفاده از افزونه مناسب در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

1. OptinMonster

OptinMonster بهترین افزونه بازاریابی پاپ آپ وردپرس در بازار است. این ابزار به شما امکان می دهد لیست ایمیل، اشتراک ها و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

شما می توانید فرم های ثبت نام زیبایی را بدون استخدام توسعه دهندگان اضافه کنید. OptinMonster به شما امکان می دهد فرم های ثبت نام را در نوار کناری، پس از محتوا، فرم های slide-in، پنجره های لایت باکس، نمایش یک نوار شناور و ابزارک های تایمر شمارش معکوس اضافه کنید.

این ابزار دارای تجزیه و تحلیل داخلی و تست A/B برای بهینه سازی تلاش های شما برای کسب اطلاعات است. فناوری Exit-Intent به شما کمک می‌ کند تا بازدید کنندگان خود را درست قبل از خروج از وب‌ سایت به مشتری تبدیل کنید.

2. All in One SEO (AIOSEO)

All in One SEO (AIOSEO) بهترین افزونه سئو بازاریابی برای وردپرس است. بیش از 3 میلیون وب سایت از این افزونه برای بهبود رتبه بندی SEO خود استفاده می کنند. این افزونه به شما امکان می دهد بدون دانش فنی یا استخدام یک متخصص سایت خود را برای موتور های جستجو بهینه کنید. این به شما امکان می دهد تگ های متا، readcrumb navigation، تگ های گراف باز، نقشه های سایت XML و موارد دیگر را اضافه کنید.

همچنین این ابزار دارای تمام ویژگی‌ های پیشرفته مانند نشانه‌ گذاری طرحواره هوشمند، ماژول SEO محلی، ماژول SEO تصویر، نقشه‌ های سایت اخبار و ویدئو، ادغام Index Now برای فهرست‌ سازی سریع‌ تر محتوا، دستیار پیوند هوشمند و موارد دیگر است.

علاوه بر این، AIOSEO ابزاری برای سئو ممیزی وب سایت شما و تجزیه و تحلیل رقبا ارائه می دهد. از این افزونه می توانید برای رفع لینک های شکسته در سایت خود و تقویت سئو استفاده کنید.

3. SeedProd

SeedProd بهترین سازنده صفحه فرود (Landing page) برای وردپرس است. بیش از 1 میلیون حرفه ای از آن استفاده می کنند. این ابزار ایجاد انواع صفحات فرود برای وردپرس را بسیار آسان می کند.

شما می توانید تنها با چند کلیک با استفاده از ابزار کشیدن و رها کردن، یک صفحه فرود برای کمپین بازاریابی خود بسازید. SeedProd همچنین الگوهای صفحه فرود از پیش ساخته شده را برای شروع و چندین گزینه سفارشی سازی ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد یک فرم optin، تایمر شمارش معکوس، تصاویر، ویدیو ها و موارد دیگر را به صفحه فرود اضافه کنید. SeedProd به راحتی با برخی از بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی ادغام می شود. می توانید سرویس مورد علاقه خود را به صفحه فرود متصل کنید و لیست ایمیل خود را افزایش دهید.

علاوه بر این، این افزونه همچنین به شما امکان می دهد یک صفحه coming soon برای یک وب سایت جدید یا راه اندازی محصول جدید، صفحه حالت نگهداری، صفحه ارور 404 و موارد دیگر را راه اندازی کنید. با ویژگی جدید تم ساز آنها، اکنون می توانید از SeedProd برای ایجاد تم های کاملا سفارشی وردپرس بدون هیچ کدی استفاده کنید.

4. PushEngage

PushEngage بهترین نرم افزار push notification است که به شما کمک می کند با بازدیدکنندگان خود در تعامل باشید و آنها را به وب سایت خود بازگردانید. هنگامی که یک پست وبلاگ جدید منتشر می شود یا یک محصول جدید اضافه می شود، می توانید push notification ارسال کنید. همچنین به افزایش پیشنهادات فروش و تبدیل بیشتر کاربران به مشتری کمک می کند.

با PushEngage، ارسال push notification هدفمند بسیار آسان است. از دیگر ویژگی های ارائه شده توسط این نرم افزار می توان به تست A/B، کمپین های drip خودکار، کمپین های سفارشی، ردیابی کمپین و غیره اشاره کرد.

5. ThirstyAffiliates

ThirstyAffiliates

ThirstyAffiliates بهترین ابزار مدیریت لینک های وابسته برای وردپرس است. این افزونه بازاریابی به شما امکان می دهد لینک های وابسته خود را در داخل وردپرس مدیریت کنید، لینک ها را پنهان کنید و به راحتی آنها را به پست های خود اضافه کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که ببینید هر لینک وابسته در سایت شما چگونه عمل می کند. حتی می‌ توانید لینک های خود را دسته بندی کنید، بنابراین یافتن آنها آسان‌ تر است.

6. WPForms

WPForms مبتدی ترین افزونه فرم تماس برای وردپرس است. این افزونه به شما این امکان را می دهد که به سرعت فرم های زیبایی ایجاد کنید و آنها را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. WPForms یک فرم ساز آسان است که با کشیدن و رها کردن کار می کند و قالب های آماده برای استفاده ارائه می دهد. شما می توانید هر نوع فرمی را تنها با چند کلیک ایجاد کنید و نیازی به نوشتن حتی یک خط کد ندارید.

بیش از 5 میلیون وب‌ سایت از WPForms استفاده می‌ کنند زیرا دارای ویژگی‌ های پیشرفته‌ ای است که بازاریابان آن را دوست دارند، مانند تشخیص ترک فرم، فرم‌ های مکالمه، گزارش‌ های سفر کاربر، بینش‌ های موقعیت جغرافیایی، مسیریابی هوشمند داده‌ ها، تقسیم‌ بندی کاربر، منطق شرطی و موارد دیگر.

به عنوان یک بازاریاب، می توانید از WPForms برای حفظ ارتباط با بازدیدکنندگان خود استفاده کنید. می توانید فرم هایی ایجاد کنید تا بازخورد آنها را دریافت کنید، نظرسنجی انجام دهید و به آنها کمک کنید تا جواب سوالات خود را بگیرند.یکی دیگر از مزایای استفاده از WPForms این است که برای موبایل مناسب است و از لحاظ سرعت بسیار بهینه شده است.

7. Uncanny Automator

Uncanny Automator بهترین افزونه اتوماسیون برای وردپرس است که به شما کمک می کند کارهای مختلف را بدون ویرایش کد خودکار کنید، برای صرفه جویی در زمان.

Uncanny Automator با بیش از 70 افزونه مختلف وردپرس و ابزار شخص ثالث یکپارچه کار می کند. این ابزار به شما امکان می دهد دستور العمل های خودکار را در وب سایت وردپرس خود ایجاد کنید.

به عنوان مثال، می توانید به طور خودکار پست های وبلاگ جدید را توییت کنید، اعلان های پیامکی را از فروشگاه WooCommerce خود ارسال کنید، جلسات Zoom را در وردپرس ادغام کنید و موارد دیگر.

8. MonsterInsights

MonsterInsights بهترین بازاریابی و بهترین راه حل تحلیلی برای وردپرس است و به شما کمک می کند عملکرد سایت خود را ردیابی کنید. به‌ عنوان یک بازاریاب، می‌ توانید ببینید که کدام کمپین‌ ها بهترین عملکرد را دارند و بازدید کنندگان شما از کجا می‌ آیند.

دیگر لازم نیست به بهترین حدس خود تکیه کنید و آزمون و خطا کنید، با MonsterInsights، می توانید با اتصال Google Analytics به وردپرس، برای رشد کسب و کار خود بینشی نو پیدا کنید. به عنوان مثال، به‌ طور خودکار کلیک‌ های لینک های خروجی، کلیک‌ های لینک های وابسته و بارگیری فایل‌ ها را ردیابی می‌ کند و به شما نشان می دهد که مردم چگونه با وب سایت شما تعامل دارند.

با استفاده از این افزونه، می توانید آمار داخل داشبورد وردپرس خود را نیز مشاهده کنید. این آمار به شما کمک می کند تا به سرعت عملکرد سایت خود را بدون نیاز به ترک وب سایت خود بررسی کنید. MonsterInsights همچنین ویژگی Post Popular را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بهترین محتوا و محصولات برتر خود، در نوار کناری یا در انتهای مقاله نمایش دهید.

9. Revive Old Post

Revive Old Post

Revive Old Posts یکی از بهترین افزونه های بازاریابی است که به شما امکان اشتراک گذاری محتوای قدیمی را می دهد تا کاربران را در رسانه های اجتماعی جذب کنید. رسانه های اجتماعی منبع مهم ترافیک برای هر وب سایتی هستند.

این افزونه به طور خودکار لینک های پست های قدیمی شما را در پروفایل های اجتماعی شما به اشتراک می گذارد. می‌ توانید فاصله زمانی بین پست‌ ها را انتخاب کنید، از هشتگ‌ ها استفاده کنید، دسته‌ ها یا پست‌ های خاص را حذف کنید و موارد دیگر.

10. Subscribe To Comments Reloaded

Subscribe To Comments Reloaded

اشتراک در نظرات بارگذاری مجدد، به کاربران شما امکان می دهد در نظرات پست های شما به یک وجه اشتراک برسند. نظرات احتمالا قدرتمند ترین ابزار تعامل کاربر در هر سایت وردپرسی است. اما به‌ طور پیش‌ فرض، وقتی کاربر نظر خود را اضافه کرد، هیچ راهی برای یادآوری به او وجود ندارد که برگردد و پاسخ‌ ها یا بحث‌ های آینده را بررسی کند.

با استفاده از این افزونه، هر زمان که نظر جدیدی در مورد پست ارسال شود، کاربران ایمیل های اعلان دریافت خواهند کرد. این نه تنها به شما کمک می‌ کند تا بازدیدهای بیشتری از صفحه داشته باشید، بلکه به کاربران کمک می‌ کند تا با مکالمات همگام شوند.

11. AdSanity

AdSanity یکی از بهترین افزونه های بازاریابی و مدیریت تبلیغات برای وردپرس است و راه آسان تری برای مدیریت تبلیغات در سایت وردپرس شما ارائه می دهد.

می‌ توانید هر تعداد واحد تبلیغاتی را که می‌ خواهید ایجاد کنید، گروه‌ بندی کنید یا برنامه‌ ریزی کنید تا پتانسیل درآمد خود را به حداکثر برسانید. می توانید از آن با برنامه های تبلیغاتی مانند Google AdSense نیز استفاده کنید.

12. Smash Balloon

Smash Balloon

Smash Balloon بهترین افزونه بازاریابی و رسانه اجتماعی برای وردپرس است. می توانید از آن برای نمایش محتوای پروفایل های رسانه های اجتماعی خود در وب سایت وردپرس خود استفاده کنید.

این افزونه به ایجاد فید های فیس بوک، توییتر، یوتیوب و اینستاگرام در وردپرس کمک می کند. به این ترتیب، می توانید پست های رسانه های اجتماعی خود را در وب سایت خود نیز به نمایش بگذارید و فالوور های خود را افزایش دهید.

Smash Balloon چندین گزینه برای سفارشی کردن فید اجتماعی برای مطابقت با موضوع وردپرس شما ارائه می دهد. علاوه بر این، این افزونه سئو تضمین می کند که سرعت سایت شما به خطر نیفتد.

13. Envira Gallery

Envira Gallery بهترین افزونه بازاریابی و بهترین افزونه گالری عکس وردپرس در بازار است. این ابزار به شما امکان می‌ دهد گالری‌ های عکس‌ های واکنش‌ گرا، سازگار با سئو و بارگذاری سریع‌ تر را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. می‌ توانید تصاویر گالری را در پنجره‌ های لایت باکس زیبا با پیمایش تصاویر کوچک باز کنید.

تصاویر جذاب ترین شکل محتوا در وب هستند. شما به راحتی می توانید تصاویر را بدون هیچ افزونه ای به وب سایت های وردپرسی خود اضافه کنید. اگر می خواهید عکس های زیادی را به اشتراک بگذارید، به Envira Gallery نیاز دارید. به علاوه این افزونه به شما امکان می دهد واترمارک را به گالری تصاویر خود اضافه کنید و از سرقت تصاویر جلوگیری کنید.

14. WP Call Button

WP Call Button

WP Call Button یک افزونه رایگان وردپرس است که به شما امکان می‌ دهد دکمه کلیک تماس را به وب‌ سایت خود اضافه کنید. اگر کسب و کار شما به مشتریانی نیاز دارد که برای نقل قول، اطلاعات یا پشتیبانی با شما تماس بگیرند، افزودن دکمه کلیک برای تماس می تواند مفید باشد. با افزایش ترافیک تلفن همراه، کاربران می توانند به سادگی روی دکمه کلیک کرده و فوراً به شماره تلفن کسب و کار شما دسترسی پیدا کنند.

WP Call Button یک افزونه کاربر پسند است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را فعال کنید، شماره تلفن خود را وارد کنید و تمام. به علاوه این افزونه گزینه هایی را برای تغییر متن دکمه، رنگ، موقعیت دکمه تماس و موارد دیگر نیز ارائه می دهد.

15. TrustPulse

TrustPulse بهترین افزونه بازاریابی برای وردپرس است. این ابزار به شما کمک می کند تا نرخ تبدیل سایت خود را افزایش دهید.

شما می توانید آخرین تعاملات مشتری را در وب سایت خود برای جلب اعتماد سایر کاربران نمایش دهید، مانند خرید یک محصول یا اشتراک در خبرنامه خود. این به شما کمک می کند تا از FOMO (ترس از دست دادن) استفاده کنید و فروش بیشتری داشته باشید.

استفاده از این افزونه بسیار آسان است و می توانید اعلان ها را برای مخاطبان خود سفارشی کنید. همچنین دارای هدف‌ گیری هوشمند است که به شما امکان می‌ دهد کنترل کنید که اعلان‌ ها چه زمانی و به چه کسی نشان داده می‌ شوند.

منبع: wpbeginner.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا