Web Designآموزش

15 نمونه از جالب ترین و کامل ترین وب سایت ها برای دانلود فایل های وکتور

همانطور که می دانید در میان سایت های دارای فایل وکتور و انواع مختلف فایل های قابل ویرایش، وب سایت Freepik بهترین و جامع ترین وب سایت شناخته شده در جهان است. این وب سایت انواع مختلف فرمت های تصویر و فایل های دیگر را به صورت رایگان و پولی در بر دارد، اما گاهی پیش می آید شما برای موضوعی نیاز به عکس های Vector دارید و این عکس ها حتی در Freepik هم پیدا می شوند، اینجاست که باید به تمام وب سایت های موجود برای دانلود فایل وکتور خود سر بزنید.

این وب سایت ها دارای یک رابط کاربری آسان با انواع مختلف رسانه های موجود از عکس ها، تصاویر، گرافیک های برداری و حتی فایل های PSD است. برای یک طراح یا وبلاگ نویس حرفه ای، Freepik یک انتخاب عالی و محبوب است. دارای یک کتابخانه عظیم از تصاویر (بیش از 500 هزار) و تصاویر طبقه بندی شده بر اساس بیش از 50 موضوع مانند تجارت، طبیعت و غیره. ما در این مقاله به بررسی وب سایت های دیگر که شاید از freepik بهتر نباشند اما منبع بسیار خوبی هستند، می پردازیم.

بهترین سایت های دانلود فایل وکتور

در لیست زیر بهترین نمونه هایی که بررسی کرده ایم، آورده شده است.

1. Vexels

Vexels از بهترین سایت ها برای دانلود وکتور

Vexels یک وب سایت مناسب برای دانلود فایل های vector و لایه باز است که گرافیک رایگان ارائه می دهد. با این حال، در حالی که برخی از تصاویر آن رایگان هستند، بقیه آن ها قبل از دانلود یا در دسترس قرار گرفتن برای نصب در رایانه یا دستگاه شما به هزینه کمی نیاز دارند.

این سایت دارای وکتور های بسیاری است، به این معنی که شما می توانید آن فایل ها را به اندازه دلخواه ویرایش و مقیاس بندی کنید. اگرچه، تصاویر می توانند در زمان های خاصی از سال (به ویژه در تعطیلات) بسیار گران باشند. همچنین شما می توانید تصاویر با کیفیت بالا را در اینجا بیابید یا در صورت ایجاد برخی از طراحی های خود را در این پلتفرم پست کنید.

2. Vector.me

Vector.me از بهترین سایت ها برای دانلود وکتور

اگر به دنبال دانلود فایل های وکتور هستید، وب سایت Vector.me مکانی تخصصی است که باید به آن سر بزنید. چه یک لوگوی حرفه ای یا یک کلیپ ویدیویی کارتونی انیمیشن در سایت شما باشد، مجموعه عظیمی از گرافیک آن ها می تواند تقریباً به شما در انجام هر کاری در این زمینه کمک کند.

این تصاویر با لایسنس های بدون حق امتیاز ارائه می شوند که به کاربران امکان می دهد آن ها را تغییر دهند و از آن ها در پروژه های مختلف استفاده کنند. آن ها بیش از 150000 فایل وکتور دارند که با هزاران سبک و دسته بندی مختلف برای انتخاب ارائه می شوند. همه چیز از گرافیک abstract گرفته تا طرح ها و آیکون های گل.

بهترین بخش این است که همه آن ها برای استفاده شخصی رایگان هستند. شما می توانید از هنرمندان جامعه سخاوتمندانه Vector.me که کار های خود را به صورت آنلاین به صورت رایگان به اشتراک می گذارند تشکر کنید.

این پلتفرم مانند بسیاری از سایت‌های دیگر مانند Freepik محدودیت‌های پیچیده ای بر روی لایسنس ها اعمال نمی‌کند و به شما امکان می‌دهد وکتور های آن‌ها را به اندازه آزادی که در عکس‌های استوک دارید، ویرایش کنید. این سایت دارای یک رابط کاربری ساده با دسته بندی ها در بالای صفحه است تا کاربران بتوانند دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند به راحتی پیدا کنند.

3. 365PSD

365PSD از بهترین سایت ها برای دانلود وکتور

365PSD سایتی است که طرح های باکیفیت در زمینه موضوعات مختلف را به نمایش می گذارد. کلمه “رایگان” در هدر سایت 365PSD مخفف تمام دانلود های رایگان است که در هر روز از سال در این وب سایت موجود است. این وب سایت دانلود وکتور به کاربران خود گرافیک و textures ارائه می دهد تا در پروژه های تجاری یا شخصی خود بدون هیچ هزینه ای استفاده کنند.

اگر یک توسعه دهنده وب، طراح گرافیک یا حتی اگر یک عکاس آماتور هستید که به دنبال یافتن تعدادی عکس رایگان هستید، این سایت برای شما مناسب است. می‌توانید عکس‌ها و گرافیک‌های با کیفیت بالا را از 365PSD بر اساس نیاز خود و بدون نگرانی در مورد مسائل مربوط به کپی‌رایت دانلود کنید، زیرا این وب‌سایت فقط برای نمایش طرح‌هایی در دسترس است که می‌تواند توسط هر کسی بدون هیچ هزینه‌ای دانلود شود.

اکنون می توانید آن تصاویر زیبای رایگان را از 365PSD دانلود کنید و طبق لایسنس نمایش داده شده با هر تصویر از آن ها در وب سایت یا پروژه خود استفاده کنید. برای انجام این کار، باید روی دکمه “دانلود” موجود در زیر هر تصویر در یک برگه جدید کلیک کنید که شما را به صفحه ای هدایت می کند که در آن باید نام و آدرس ایمیل خود را برای دسترسی به وضوح بالا وارد کنید.

همچنین می‌توانید با وارد کردن شناسه ایمیل خود در بخش «اشتراک» در سمت راست بالای وب‌سایت 365PSD (رایگان) مشترک شوید که به‌روزرسانی‌ های هفتگی حاوی تصاویر جدید اضافه شده را مستقیماً در صندوق پستی شما ارسال می‌کند. بهترین بخش این است که وب سایت 365PSD حاوی تبلیغات نیست، بنابراین هنگام مرور در کتابخانه آن ها با مزاحمت بنرهای تبلیغاتی و سایر عناصر مزاحم حواس شما پرت نمی شود.

با استفاده از تصاویر 365PSD، پست های وب سایت یا وبلاگ شما زیباتر به نظر می رسند که مطمئناً احتمال دریافت ترافیک از موتور های جستجو مانند گوگل را افزایش می دهد.

4. Flaticon

Flaticon از بهترین سایت ها برای دانلود وکتور

Flaticon منبع عالی برای آیکون های رایگان است که می تواند برای طراحی هر بخش از وب سایت ها، برنامه های iOS و حتی برنامه های اندروید استفاده شود. این فایل ها در قالب SVG موجود هستند که آن ها را برای دیجیتالی کردن و همچنین صفحه نمایش موبایل مناسب می کند.

علاوه بر این، فایل های وکتور و svg موجود در این وب سایت را می توان به راحتی مطابق با نیاز های خود سفارشی کرد. بسیاری از آیکون های متنوع در این سایت برای دانلود را ارائه شده اند که کاملا رایگان هستند و در فرمت وکتور و فرمت های مختلف مانند EPS، PSD، PNG یا SVG در دسترس هستند.

با این حال، برای اسنفاده از نسخه پریمیوم می توانید حساب کاربری ایجاد کنید و فایل ها را خریداری کنید. با این حال، آن ها گزینه های مختلفی را ارائه می دهند که در آن ها می توان به صورت ماهانه یا سالانه بدون نیاز به انجام یک خرید از قبل پرداخت کرد.

نسخه پریمیوم آن حدود 12 دلار در ماه است و شامل دسترسی به موارد زیر است:

  • آیکون های با کیفیت بالا تا اندازه 512 پیکسل
  • دانلود های نامحدود برای استفاده شخصی، لایسنس های تجاری برای کارهای طولانی مدت یا لوگو های ایجاد شده با این گرافیک ها (بیش از 50)
  • حقوق انحصاری به روز رسانی های این پلتفرم مانند محصولات جدید و رفع اشکال
  • امکان استفاده از پلتفرم در چندین دستگاه
  • پشتیبانی مشتریان 24/24 ساعت شبانه روز، 365 روز در سال

5. FreeVectors.net

FreeVectors.net از بهترین سایت ها برای دانلود وکتور

FreeVectors.net سایتی است که به شما امکان می دهد گرافیک های برداری و تصاویر را به صورت رایگان و بدون ذکر منبع یا بک لینک مورد نیاز پیدا کنید. این سایت بهترین مجموعه از وکتور های بدون حق امتیاز، مدل‌های PSD، بافت‌ها و الگوها را با هزینه صفر برای دانلود ارائه می‌کند.

همچنین می‌توانید تمام محتوا از جمله آیکون ها را با فرمت SVG دانلود کنید که سفارشی‌سازی یا تغییر اندازه هر وکتور را آسان‌تر می‌کند. این سایت همچنین جامعه محور است و به کاربران این امکان را می دهد که محتوا را به صورت رایگان بارگذاری کنند و آن را در جامعه خود به اشتراک بگذارند.

کاربران همچنین می‌توانند درخواست‌هایی را ارسال کنند، به موارد ارسالی مورد علاقه خود رأی دهند، یا در صورت مشاهده هرگونه خطا در محتوای آپلود شده، ویرایش‌هایی را پیشنهاد کنند. اکثر بردار های این سایت توسط اعضای انجمن این سایت ایجاد شده اند و تنها تعدادی از آن ها توسط مدیران سایت برای استفاده عمومی آپلود می شوند.

اگر به دنبال یک سایت عالی مانند Freepik هستید که به شما امکان دانلود گرافیک های برداری را می دهد، Freevectors یکی از بهترین جایگزین ها است.

6. 1001FreeDownloads

1001FreeDownloads از بهترین سایت ها برای دانلود وکتور

1001FreeDownloads یک وب سایت با منابع طراحی وب رایگان مانند فایل های PSD فتوشاپ، وکتور ها و تم های وردپرس است. 1001FreeDownloads که یکی از بهترین سایت‌های دانلود فایل وکتور است، گزینه‌های مختلفی را برای دانلود در اختیار طراحان قرار می‌دهد.

این وبسایت احتمالاً از نظر کیفیت و کمیت منابع بهتر از Freepik است. 1001FreeDownloads یک سایت عالی برای یافتن گرافیک با کیفیت بالا برای استفاده تجاری، شخصی یا آموزشی است. این وب سایت فایل های فتوشاپ فوق العاده ای را ارائه می دهد که برای دانلود رایگان هستند.

شایان ذکر است که تمامی مطالب موجود در 1001FreeDownloads توسط تیمی متخصص در زمینه های طراحی گرافیک، توسعه وب، طراحی چاپ و عکاسی ایجاد شده است. اگر به دنبال مکانی برای دانلود فایل های وکتور اما با قالب های طراحی حرفه ای تر هستید، سایت 1001FreeDownloads منبع مناسبی است.

7. Vectorportal

Vectorportal از بهترین سایت ها برای دانلود وکتور

Vectorportal یک سایت عالی است که منابعی را برای طرح های وکتور رایگان ارائه می دهد. این وب سایت به اندازه Freepik محبوب نیست، اما از نظر منابع طراحی گرافیکی چیزهای خوبی برای ارائه دارد. Vectorportal در سال 2015 راه اندازی شد و از آن زمان، جامعه طراحان در آن با سرعت چشمگیری به رشد خود ادامه می دهد.

در این پلتفرم شما می‌توانید انواع منابع طراحی گرافیکی از دفتر، کسب‌وکار و فناوری گرفته تا برخی از تصاویر برداری واقعاً جالب را پیدا کنید. یکی از بهترین چیزهای این سایت این است که می توانید از وکتور ها برای اهداف شخصی و تجاری استفاده کنید. نکته جالب در مورد Vectorportal این است که آن ها یک چت باکس در سایت خود دارند که در آن می توانید از سایر اعضا کمک بخواهید، فقط در صورتی که چیزی را پیدا نکرده باشید یا به مشکل برخورده باشید.

تنها عیب استفاده از این سایت ناوبری آن است. سایت به اندازه کافی واضح طراحی نشده که یافتن بعضی چیزها را در مواقعی بسیار دشوار می کند.

8. Vecteezy

Vecteezy از بهترین سایت ها برای دانلود وکتور

Vecteezy یکی از بهترین وب سایت های هنری برای دانلود فایل های وکتور است که من دوست دارم از آن برای وکتورهای رایگان استفاده کنم. این وب سایت در سال 2010 راه اندازی شد و بیش از 2000+ گرافیک برداری، طراحی، الگو، عکس و تصویر را ارائه می دهد.

شما می توانید از وکتور هایی که دانلود کرده اید برای استفاده تجاری، استفاده شخصی یا حتی برای ارائه پاورپوینت خود استفاده کنید. همچنین یک سایت عالی است که در آن می توانید موارد رایگان زیادی مانند وکتور و سایر فایل های گرافیکی وکتور را برای دانلود و به اشتراک گذاری با جامعه طراحان پیدا کنید.

Vecteezy چندین دسته بندی محبوب دارد که باعث می شود در وب سایت آن ها به راحتی به دنبال طرح مورد نظر خود باشید و آن را پیدا کنید. اگر بدانید به دنبال چه چیزی هستید، استفاده از آن حتی ساده تر از وب سایت Freepik است، زیرا همه دسته ها به زیر شاخه ها تقسیم می شوند بنابراین هر نوع گرافیکی را می توان به راحتی پیدا کرد.

می توانید وکتورها را با فرمت های EPS ،AI و SVG دانلود کنید. این یک سایت عالی است که نه تنها گرافیک باکیفیت را در اختیار کاربران خود قرار می دهد، بلکه به آنها فرصتی می دهد تا درگیر این وب سایت شوند و طرح های مبتنی بر وکتور خود را به اشتراک بگذارند. این یکی از بهترین سایت ها برای دانلود فایل های وکتور است.

گالری موجود در این وب سایت شامل موارد پولی و رایگان است، بنابراین می توانید بدون نگرانی در مورد قیمت، آن ها را به میل خود خریداری یا دانلود کنید. یکی از چیزهایی که من در مورد این سایت بسیار دوست دارم این است که هر فایل وکتور رایگان یک دکمه دانلود دارد که آن ها را فوراً برای استفاده در دسترس قرار می دهد.

9. Humaaans

Humaaans از بهترین سایت ها برای دانلود وکتور

Humaaans سایتی است که در آن می توانید تصاویر، وکتور ها و تصویر سازی ها را به صورت رایگان پیدا کرده و دانلود کنید. آن ها بیش از 12 میلیون تصویر در پایگاه داده خود دارند که روزانه با منابع جدید کاربران در سراسر جهان به روز می شوند.

Humaaans یک وب سایت جدید است اما پایگاه داده آن به سرعت در حال رشد است زیرا رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و می توانید عکس های خود را به صورت رایگان بارگذاری کنید. آن ها همچنین فیلتر های زیادی را با ویژگی جستجوی پیشرفته، برچسب ها و دسته بندی ها ارائه می دهند که در آن ها می توانید هر چیزی که مربوط به طراحی است را یکجا در یک مکان پیدا کنید.

شما قادر خواهید بود از بیشتر منابع آن ها آزادانه استفاده کنید (بدون نیاز به ذکر منبع) اما برخی از آن ها نیاز به ذکر منبع دارند. همچنین یک گزینه premium در دسترس است که در آن می توانید به هزاران تصویر و انیمیشن با کیفیت بالا فقط با یک بار پرداخت ماهانه با شروع 12 دلار برای بسته استاندارد که شامل 500 تصویر، ویدیو و فایل PNG است، دسترسی داشته باشید.

10. Ouch

Ouch از بهترین سایت ها برای دانلود وکتور

Ouch یک وب سایت گرافیکی است که گرافیک، آیکون ها، وکتور ها و منابع طراحی رایگان و با کیفیت عالی برای دانلود را ارائه می دهد. این سایت در سال 2011 تأسیس شد و بیش از 400 هزار طراح گرافیک دارد که روزانه محتوای جدیدی را به سایت اضافه می کنند.

می‌ توانید دسته‌ هایی مانند موارد رایگان، فونت‌ها، بردار ها، بافت‌ ها و الگو ها را در این سایت مرور کنید. اگر می‌خواهید منابع طراحی رایگان با کیفیت بالا و زیبا برای پروژه‌های خود پیدا کنید ouch جایی است که باید به آن سر بزنید. همچنین، ارزش این را دارد که بخش «Premium» آن‌ها را با هزاران محتوای حرفه‌ای انحصاری بررسی کنید که می‌توانید به عنوان بخشی از عضویت خود در آن مشترک شوید و دانلود کنید.

Ouch یکی از آن سایت‌ هایی است که سال‌ها در میان ما وجود دارد و جامعه شگفت‌ انگیزی ایجاد کرده است که در آن افراد منابع، دانش و تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارند. در واقع، هدف اصلی ouch تبدیل شدن به “منبع اطلاعات شماره یک در گرافیک وب” بود و تا آنجا که بررسی کرده ایم، آن ها کار بسیار خوبی در این زمینه انجام می دهند.

11. unDraw

unDraw از بهترین سایت ها برای دانلود وکتور

unDraw مکانی است که می توانید تصاویر خود را در آن ایجاد کنید. یک ویرایشگر بصری در اختیار کاربران قرار می دهد که به آن ها اجازه می دهد خلاقیت خود را کشف کنند. در این وب سایت شما قادر خواهید بود فایل منبع هر تصویر یا فایل وکتور را با فرمت PNG یا SVG دانلود کنید، آن را ویرایش کنید و بدون محدودیت آن را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید.

یکی از شباهت های وب سایت unDraw با Freepik این است که می توانید صد ها تصویر برداری، گرافیک و عکس رایگان در آن پیدا کنید. شباهت دیگر این است که unDraw همچنین دارای یک کتابخانه با تعداد زیادی آیکون است که در آن کاربران می توانند دسته های مختلف را مرور کنند.

علاوه بر این به کاربران خود اجازه می دهد تا کالکشن های خود را ایجاد کنند تا بتوانند موارد مورد علاقه خود را پیگیری کنند. unDraw هزاران عکس، وکتور و تصویر ارائه می دهد. unDraw همچنین از نظر ویژگی‌هایش بسیار غنی است، اما اجازه آپلود تصاویر خود را از رایانه کاربران نمی‌دهد، به این ترتیب آن ها فقط می‌توانند از آنچه به صورت رایگان در دسترس است استفاده کنند.

می‌ توانید گرافیک‌ ها و تصاویر وکتور رایگان را در unDraw پیدا کنید. شما مجبور نیستید برای استفاده از آن ها هزینه ای بپردازید، اما آن ها فقط برای پروژه های شخصی به صورت رایگان در دسترس هستند. برای اهداف تجاری، گزینه ای برای دریافت اشتراک ماهانه با قیمت های ثابت که به تعداد تصاویر دانلود شده در هر ماه بستگی دارد نیز وجود دارد.

12. Subtle Patterns

Subtle Patterns از بهترین سایت ها برای دانلود وکتور

از الگو های ساده تا پیچیده، وب سایت Subtle Patterns طرح های مختلفی را ارائه می دهد که می توانند برای اهداف تجاری یا شخصی استفاده شوند. این وب سایت دارای مجموعه گسترده ای از عناصر طراحی گرافیکی رایگان و پس زمینه است که در فرمت های با وضوح بالا موجود است که می توانید بدون هیچ هزینه ای آن را دانلود کنید.

این یک وب سایت ایده آل برای طراحان گرافیک، توسعه دهندگان وب و سایر متخصصان خلاق است. برای ایجاد یک طرح یا قالب منحصر به فرد، فقط باید هر عنصری که مناسب پروژه شما باشد را انتخاب کنید. هیچ تبلیغات آزاردهنده ای در این سایت وجود ندارد که باعث جذابیت بیشتر آن می شود.

این سایت در سال 2012 راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون تعداد بازدید کنندگان آن به سرعت در حال افزایش است. امروزه می توانید بیش از 3000 فایل گرافیکی را در وب سایت Subtle Patterns پیدا کنید که توسط هنرمندان مختلفی از سراسر جهان از جمله هند، ایالات متحده آمریکا، برزیل و غیره ارسال شده است.

از اینکه چقدر طرح های خلاقانه و منحصر به فرد می توانید در این وب سایت پیدا کنید شگفت زده خواهید شد. این مجموعه عظیمی از تصاویر وکتور، تصاویر، بافت ها، آیکون ها، پس زمینه ها، الگوها و غیره را ارائه می دهد که می توانند برای اهداف تجاری یا شخصی دانلود و استفاده شوند.

جالب ترین بخش Subtle Patterns این است که اگر به یک تصویر نیاز دارید اما زمانی برای جستجوی آن ندارید، می توانید یک پیشنهاد سفارشی از خود سایت دریافت کنید. شما هیچ محدودیتی برای دانلود و استفاده از فایل ها ندارید.

13. 123FreeVectors

123FreeVectors از بهترین سایت ها برای دانلود وکتور

123FreeVectors یک سایت منبع عالی برای دانلود وکتور ها و تصاویر رایگان است. این سایت دارای هزاران گرافیک برداری با کیفیت بالا است که می توانید در کارهای تجاری خود بدون لینک دادن به هنرمند آن از فایل ها استفاده کنید. اگر تصویرسازی بیشتر از شکل‌های ساده می‌خواهید، ۱۲۳FreeVectors ممکن است آن چیزی نباشد که به دنبال آن هستید، زیرا فقط چنین عناصر گرافیکی را ارائه می‌دهد.

با این حال، اگر برای پروژه های طراحی وب یا اپلیکیشن خود به چند اشکال هندسی زیبا نیاز دارید، 123FreeVectors منبع عالی برای در نظر گرفتن است زیرا بسیاری از آن ها را ارائه می دهد و همه آن ها رایگان هستند. اگر سایت های بسیار ساده با محبوب ترین محتوا را دوست دارید، احتمالاً این سایت را مناسب خواهید یافت زیرا پیمایش در آن بسیار آسان است.

14. GraphicRiver

GraphicRiver از بهترین سایت ها برای دانلود وکتور

اگر به دنبال سایتی فوق العاده هستید که وکتور یا گرافیک برداری رایگان برای دانلود ارائه می دهد، GraphicRiver را بررسی کنید که انواع طرح ها را ارائه می دهد و منبع بسیار خوبی برای طراحان است. همچنین گزینه های مختلفی دارد، بنابراین مهم نیست که به دنبال چه چیزی هستید، یک سایت تجارت الکترونیک یا یک وبلاگ، GraphicRiver دارای گرافیک ها و تم هایی است که با نیازهای شما مطابقت دارد.

همچنین از جهات دیگر بسیار عالی است زیرا طرح‌های برداری را ارائه می‌دهد، بنابراین حتی اگر تصویر شما بزرگ‌تر شود، مانند برخی از سایت‌های دیگر پیکسلی نمی‌شود. GraphicRiver نه تنها وکتور های کاملاً رایگان را ارائه می دهد، بلکه پس زمینه و بافت هایی را نیز ارائه می دهد که می توانید از آن ها برای اضافه کردن کمی جذابیت به وب سایت خود استفاده کنید.

این سایت گزینه های مختلفی را ارائه می دهد و مکانی عالی مناسب شروع برای بسیاری از افرادی است که به دنبال ورود به بازار آنلاین یا راه اندازی کسب و کار خود هستند. این سایت همچنین دارای یک برنامه است که می توانید آن را دانلود کنید تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید، چه روی تلفن همراه، تبلت یا رایانه خود.

15. Pixlr

Pixlr از بهترین سایت ها برای دانلود وکتور

ویرایشگر Pixlr یکی از بهترین سایت های گرافیکی برای ساخت تصاویر وکتور و دانلود آن ها است. این ابزار به شما این امکان را می دهد که بدون داشتن دانش فتوشاپ یا سایر نرم افزارهای ویرایش عکس، تصاویر را ویرایش کنید. همچنین ویژگی های زیادی دارد که به شما امکان می دهد طرح ها و گرافیک ها را برای پست های وبلاگ خود به راحتی ایجاد کنید.

همچنین دارای فیلتر ها، لایه ها، اشکال و فونت های زیادی است که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. شما همچنین می توانید تصاویر یا عکس های خود را برای ایجاد گرافیک منحصر به فرد اضافه کنید. این وب سایت دارای ویژگی های مشترک با Freepik است، مانند گزینه هایی برای جستجو بر اساس رنگ، قالب یا دسته.

همچنین امکان دانلود طرح شما را به عنوان یک فایل PSD قابل ویرایش فراهم می کند.

نتیجه گیری

سایت های زیادی برای دانلود فایل های گرافیکی و وکتور ها وجود دارد که انتخاب تنها یکی از آن ها دشوار است. به همین دلیل است که ما 15 مورد از بهترین سایت ها را هم برای منابع رایگان و هم برای سایت های پولی انتخاب کرده ایم. اگر به دنبال سایتی هستید که بتواند تقریباً همه ویژگی های Freepik را به شما ارائه دهد، Vexels بهترین گزینه است.

نه تنها تصاویر و وکتور های زیادی برای انتخاب دارد، بلکه کاملاً رایگان هستند. از طرف دیگر، اگر چیزی مشابه با منابع حتی بیشتر (از جمله فایل های با کیفیت بالا) می خواهید، Vector.me یک انتخاب عالی است. دارای کتابخانه عظیمی از تصاویر، وکتور ها، فونت ها و غیره رایگان و با کیفیت است.

منبع: rigorousthemes.com

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. پیشنهاد میدم حتما سایت filexa.ir رو ببینید. نه تنها رایگان به معنی واقعی که ثبت نام هم احتیاج نداره و حتی می تونید خودتون در این سایت فروشگاه راه بندازید برای خودتون! اما فایل های خود سایت کاملا رایگان هست و در هر زمینه ای بخواهید توش فایل پیدا میشه.

  2. ممنون از مطلب خوب شما . من چند سالی هست با pikfree.ir کار میکنم . فایل ها همه فارسی هست و پشتیبانی عالی دارن

  3. سلام بسیار عالی و مفید بود خیلی ممنون سایت های خیلی خوبی رو برای دانلود وکتور معرفی کردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا