Web DesignWordPressآموزش

7 مورد از بهترین قالب های وردپرس برای وب سایت رستوران

آیا به دنبال بهترین قالب های وردپرس برای سایت رستوران خود هستید؟

وب‌سایت‌ های رستوران‌ ها، به ویژگی‌ های خاصی مانند امکان نمایش منو، عکس‌ ها، مکان، ساعات کاری و سایر اطلاعات مفید نیاز دارند. یک قالب وردپرس رستورانی باید به شما اجازه دهد این کار ها را به راحتی انجام دهید تا بتوانید روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید.

در این مقاله تعدادی از بهترین قالب های وردپرس را برای وب سایت رستوران ها انتخاب کرده ایم که می توانید از آن ها استفاده کنید. همه این قالب ها برای موبایل پاسخگو هستند و برای عملکرد عالی، بهینه شده اند.

1- Astra

Astra، قالب وردپرس برای وب سایت رستوران

Astra، یک قالب وردپرس واکنش گرا و مدرن است. این قالب با پیمایش اختلاف منظر و پس‌ زمینه هدر تمام عرض، در زیر منوی پیمایش ارائه می‌ شود.
همچنین شامل یک سیستم رزرو میز است، به علاوه دارای الگو های صفحه سفارشی برای منوی رستوران و صفحه وبلاگ شما است.

Astra تعدادی دیگر از قالب های رستوران، کافه، و کسب و کار مواد غذایی را نیز ارائه می دهد. با استفاده از افزونه Starter Site به راحتی می توانید هر یک از این موارد را اضافه کنید. همه قالب ها را می توان با استفاده از ابزار های drag and drop مانند WPBakery، متناسب با رستوران شما سفارشی کرد.

Astra برای سئو وردپرس، بهینه شده است تا به سایت شما کمک کند رتبه خوبی در گوگل و سایر موتور های جستجو کسب کند.

2- Divi

Divi، قالب وردپرس برای وب سایت رستوران

Divi، یک قالب وردپرس بسیار انعطاف پذیر با صفحه ساز یکپارچه و مناسب برای وب سایت یک رستوران است. Divi، دارای صد ها قالب برای انتخاب است، از جمله یک صفحه فرود فوق العاده برای یک وب سایت رستوران. Divi، یک پس زمینه سیاه و سفید ارائه می دهد که تصاویر و محتوای شما را برجسته می کند.

بخش های صفحه اصلی، به شما این امکان را می دهد که توصیفات، منوی رستوران، ساعات کار و موارد دیگر را نمایش دهید. Divi برای سرعت و عملکرد عالی، بهینه شده است و دارای طراحی واکنشگرا برای همه دستگاه ها است..

Divi همچنین به سایت شما کمک می کند تا در گوگل و سایر موتور های جستجو رتبه خوبی داشته باشد.

3- Cafe Pro

Cafe Pro، قالب وردپرس برای وب سایت رستوران

Cafe Pro یک قالب وردپرس برای وب سایت کافه و رستوران است که بر روی چارچوب قدرتمند Genesis توسط StudioPress ساخته شده است. Cafe Pro، مجموعه ای عالی از ویژگی ها برای ایجاد یک وب سایت برای رستوران شما دارد.

طرح‌ بندی صفحه اصلی قالب را می‌ توان به راحتی با استفاده از 4 ناحیه ویجت‌ شده، سفارشی کرد. شما یک پانل گزینه های قالب و ویجت های سفارشی دریافت می کنید که به شما امکان می دهد اطلاعات تماس، آدرس، ساعات کاری و موارد دیگر را در وب سایت خود نمایش دهید.

StudioPress اکنون بخشی از WP Engine، محبوب ترین شرکت میزبانی مدیریت وردپرس است. وقتی برای یک حساب میزبانی WP Engine ثبت نام می کنید، می توانید این قالب و تمام قالب های 35+ StudioPress دیگر را دریافت کنید.

4- Ultra

Ultra، قالب وردپرس برای وب سایت رستوران

Ultra یک قالب وردپرس چند منظوره است که برای بسیاری از مشاغل کوچک، از جمله وب سایت رستوران مناسب است. با این قالب، یک سایت نمایشی زیبای وردپرسی را دریافت می کنید که می توانید با محتوای خود آن را سفارشی کنید. “رستوران” به شما امکان می دهد یک تصویر پس زمینه تمام صفحه سفارشی، اضافه کنید تا تاثیر فوق العاده ای را در بازدیدکنندگان ایجاد کنید.

با منوی پیمایش، طرح‌ بندی تمام صفحه، عکس‌ های منو رنگارنگ، ادغام نقشه‌ های گوگل و سیستم رزرو آنلاین ارائه می‌ شود. حتی اگر مبتدی هستید، این قالب کاملا انعطاف پذیر و آسان برای استفاده است.

5- OceanWP

OceanWP، قالب وردپرس برای وب سایت رستوران

OceanWP یک قالب وردپرس چند منظوره رایگان است که با یک کلیک از جمله یک الگو برای ساخت سریع وب سایت رستوران، ارائه می شود. شما به راحتی می توانید محتوای demo را با محتوای خود جایگزین کنید.

این قالب با صفحه ساز های drag and drop مانند Elementor یا Visual Composer برای سفارشی سازی آسان، کاملاً کار می کند. البته می توانید از ویرایشگر بلاک وردپرس (ویرایشگر گوتنبرگ) نیز استفاده کنید.

OceanWP با افزونه های تجارت الکترونیک سازگار است و به شما امکان می دهد رستوران خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.

6- Hestia Pro

Hestia Pro، قالب وردپرس برای وب سایت رستوران

Hestia Pro یکی دیگر از قالب های چند منظوره وردپرس است. چندین الگوی آماده با طرح‌ بندی‌ های مختلف صفحه و سبک‌ های منو، ارسال می‌ شود. این قالب ها شامل یک قالب مناسب برای کافی شاپ ها، رستوران ها یا هر کسب و کار مرتبط با غذا می باشد.

Hestia Pro دارای ادغام WooCommerce است و از افزونه های محبوب صفحه ساز پشتیبانی می کند. ترجمه آماده است و می توان از آن برای ایجاد یک وب سایت چند زبانه استفاده کرد.

7- Carbone

Carbone، قالب وردپرس برای وب سایت رستوران

Carbone یک قالب وردپرس شیک، مناسب سایت رستورانی است. Carbone، یک پس‌ زمینه ویدیویی در صفحه اصلی دارد تا توجه بازدیدکنندگان شما را جلب کند. شما به راحتی می توانید یک صفحه فرود برای منوی رستوران خود ایجاد کنید و تمام مواد غذایی را با تصاویر به زیبایی اضافه کنید.

این قالب برای ایجاد یک وب سایت برای رستوران، کافه یا کافی شاپ شما عالی است.

8- Neve

Neve، قالب وردپرس برای وب سایت رستوران

Neve یک قالب مدرن وردپرس تک صفحه ای است. این مجموعه با چندین نسخه نمایشی اولیه از پیش ساخته شده، از جمله یک الگوی زیبا برای وب سایت رستوران شما بسته بندی شده است. این قالب، بسیار انعطاف پذیر است و از سازندگان صفحه برای سفارشی سازی پشتیبانی می کند.

با استفاده از قالب رستوران، می توانید یک گالری تصاویر ایجاد کنید و عکس های چشم نوازی را برای جذب بازدیدکنندگان خود اضافه کنید. صفحه اصلی دارای بخش هایی برای اضافه کردن منوی روزانه، نقشه موقعیت مکانی و رتبه بندی کاربران است.

امیدواریم این مقاله به شما در یافتن بهترین قالب های وردپرس برای وب سایت رستوران، کمک کرده باشد.

منبع: wpbeginner

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا