CMSSeoWordPressآموزش

معرفی افزونه Fluent CRM – قدرتمند ترین ابزار ایمیل مارکتینگ

ایجاد یک بیزینس با سرمایه ای که به سختی به دست آورده اید، ممکن است گام مهمی برای کسب درآمد باشد. با این حال، سرمایه گذاری گام آغازین در این فرآیند سخت است و شما نباید از هیچ تلاشی برای گسترش کسب و کار خود با هر راه حل موجود دریغ کنید. با پیشرفت قابل توجه عصر الکترونیک، سرمایه گذاری های بی شماری با به کارگیری خدمات آنلاین موثر در حال پیشرفت هستند. در این مقاله یکی از بهترین ابزار های مدیریت ارتباط با مشتری به نام افزونه Fluent CRM را بررسی خواهیم کرد.

افزونه Fluent CRM چیست؟

Fluent CRM یک پلاگین بازاریابی ایمیل خودکار است که در سرور های خود میزبانی شده (self-hosted) و متعهد به نرم افزار وردپرس است. این ابزار برای عملکرد های فنی مختلف، تسهیل و مدیریت روابط پربار با مشتریان مفید است.

این افزونه سازنده دارای عملکرد های مهمی است، مانند مدیریت سرنخ های بالقوه، کمپین های ایمیلی و توالی اتوماسیون، مدیریت وابسته، نظارت و تأثیرگذاری بر فعالیت های کاربر و بسیاری موارد دیگر. افزونه Fluent CRM کاربر را قادر می سازد تا تمام عملکرد ها را بدون ترک داشبورد خود اجرا کند و راحتی کاربران را فراهم می کند.

ویژگی های کلیدی Fluent CRM

ویژگی های اصلی افزونه Fluent CRM

در حال حاضر، کار این افزونه را درک کرده ایم. در ادامه تمام ویژگی های یکپارچه ضروری این افزونه را فهرست کرده ایم. ابزار های گنجانده شده در Fluent CRM کاربرپسند هستند و به مدیریت روابط اصلی با مشتریان به آسانی کمک می کنند و تمام کار های پرمشغله را به کارهای بسیار ساده تبدیل می کنند.

زمانی که داده های لازم برای کار بر روی این ابزار را به دست آوردید، ویژگی های قدرتمند افزونه Fluent CRM شما را در ایمیل مارکتینگ حرفه ای می کند. در ادامه ویژگی های کلیدی فهرست شده اند:

کمپین های ایمیلی را مدیریت می کند

راه اندازی و مدیریت کمپین های ایمیلی با افزونه Fluent CRM

امروزه می دانیم که تجارت آنلاین رایج است و بازاریابی ایمیلی ROI (بازگشت سرمایه گذاری) قابل توجهی را در تجارت ایجاد می کند. این ویژگی پلاگین FluentCRM شما را قادر می‌سازد تا کمپین‌های ایمیل نامحدودی را با حجم بیشتری اجرا کنید و نرخ تبدیل بالاتری را به دست آورید.

سفارشی کردن ایمیل ها برای دستیابی به تبدیل بالا

این ابزار وردپرسی قدرتمند ایجاد ایمیل هایی را تضمین می کند که قابلیت تبدیل بالاتر را دارند. به طور سازنده ایمیل ها را سفارشی می کند و آن ها را برای مشتریان حرفه ای تنظیم می کند. این سرویس با استفاده از کدهای هوشمند خاص، ایموجی ها، فایل های رسانه ای و موارد دیگر، آن ایمیل ها را ایجاد می کند و نرخ تبدیل بالایی را تضمین می کند.

ساختن جذاب‌ترین ایمیل‌ها و ارسال آن‌ها به کمپن ها ممکن است تبدیل‌های مطلوبی که آرزوی آن را دارید تضمین کند.

فرستادن ایمیل های هدفمند

با داده‌های فراوان موجود، این ابزار مؤثر به شما امکان می‌دهد مخاطبانی را که برای تبدیل شدن به مشتری مناسب‌تر می‌دانید انتخاب کنید و آن‌هایی را که پتانسیل لازم را ندارند حذف کنید. همانطور که گفته می شود، همه چیز شایسته همگان نیست، پس در این ابزار می توانید کاربران را متمایز کنید.

از این رو، این پایگاه داده هدفمند، ارسال ایمیل با پیشنهادات مناسب را تضمین می کند. بنابراین کنترل کامل بر بازاریابی ایمیلی را تقویت می کند و در عین حال کل فرآیند را از طریق ارائه داده های طبقه بندی شده تسهیل می کند.

ارائه بینش در مورد کمپین های شما

روش ایجاد کمپین از طریق ایمیل، مخاطبان علاقه مند و غیر علاقه مند را در بر می گیرد. این احتمال وجود دارد که مخاطبان در مورد ایمیل کمپین شما اقدامی انجام دهند یا خیر. اگر این اطلاعات مقیاس‌بندی و دسته‌بندی شده باشد، می‌تواند به طور قابل توجهی به شما در درک مشکلاتی که در روش اخیر شما وجود دارد کمک کند.

ابزار داخلی عالی برای محاسبه آمار و معیار های قابل سنجش با ایمیل می‌تواند ایمیل‌های باز شده، اقدامات انجام شده، دسته بندی مشتریان و سایر اطلاعات را نشان دهد. از این رو، به شما کمک می کند تا تعامل با مشتری را مانند قبل افزایش دهید.

برنامه ریزی و نظارت

نیازی نیست منتظر زمانی باشید که برای اجرای یک کمپین بهترین زمان را پیدا کنید. ابزار زمان‌بندی در افزونه Fluent CRM دارای فناوری اتوماسیون است که به شما امکان می‌دهد کمپین‌ها را از قبل برنامه‌ریزی و زمانبندی کنید.

علاوه بر این، اگر می‌خواهید بدانید که آیا ایمیل شما توسط سرنخ های خاصی که تعیین کرده اید، باز شده است یا خیر، Fluent CRM این قابلیت را دارد که سرنخ‌های غیرفعال و فعال را ردیابی کند و به شما امکان می‌دهد سرنخ‌ها را بر اساس وضعیت فردی فعالیت ساده کنید.

شناسایی سرنخ های بالقوه

شناسایی سرنخ های بالقوه مشتریان

این افزونه یک پلتفرم سازنده است که تجزیه و تحلیل قابل توجهی در مورد مشتری شما مرتبط با کسب و کار شما ارائه می دهد. ردیابی کامل پروفایل های مشتری را انجام می دهد و تاریخچه خرید و بازدید آن ها را ثبت می کند. با این داده های بسیار خاص مشتری، مانند نرخ کلیک، ارسال فرم، دفعات بازدید، سابقه و موارد دیگر، از دست دادن مشتریان بالقوه شما غیرممکن می شود.

این ابزار موثر به صورت جداگانه داده های گسترده ای را برای سرنخ های بالقوه شما با نمایش آن ها در یک رابط قابل مدیریت داده تمیز ردیابی می کند و ارائه می دهد. با در دست داشتن داده‌های lead های مناسب، می‌توانید آن ها را بیشتر ردیابی کرده و در کمپین‌های آینده خود بگنجانید. افزونه Fluent CRM همچنین یادداشت‌ها و فعالیت‌های تماس را ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید قیمت‌ها، فاکتورها یا جزئیات معامله را برای هر مشتری یادداشت کنید.

بخش بندی مخاطبین موجود

بخش بندی مخاطبین در افزونه Fluent CRM

برای بهره وری بالا در هنگام بازاریابی ایمیلی، مهم ترین چیز لیست بهینه و مرتب شده ایمیل ها است. این کار در انجام یک کمپین ایمیلی موفق با نرخ تبدیل بالا بسیار مفید است. به همین دلیل، FluentCRM دارای یک بخش درجه یک است که به شما امکان می دهد سرنخ های ثبت شده را بر اساس برچسب ها و دسته ها بهینه کنید. علاوه بر این، شما این قابلیت را دارید که فیلترهای پویا را هر زمان که لازم باشد اضافه کنید.

ابزار Dynamic برای ایجاد دسته‌های فهرست سفارشی و سپس تخصیص آن ها با برچسب‌ها یا ویژگی‌های منحصر به فرد ارائه شده است. این کار لیست های زیادی را برای شما با چندین سطح اولویت فیلتر می کند. علاوه بر این، اگر نیاز به فیلتر کردن پایگاه داده موجود از مشتریان بر اساس فعالیت های ایمیل دارید، باید تلاش زیادی بکنید. با این حال، FluentCRM ابزاری را ارائه می دهد که تلاش های شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و آن هایی که هیچ فعالیتی در پلتفرم پستی ندارند باید از کمپین ها حذف شوند.

توالی خودکار ایمیل

توالی خودکار ایمیل در افزونه Fluent CRM

ایجاد قیف و توالی برای هر مشتری که به دست می آورید غیر ممکن است. از این رو، برای حل این مشکل، افزونه Fluent CRM با پلتفرم داخلی تماس universal خود به خوبی کار می کند و به توالی خودکار مشتریان یا سرنخ های تازه ثبت نام شده کمک می کند.

این ابزار فرآیند دستی را حذف می کند و با برنامه ریزی برای ارسال خبرنامه به یکباره، مقدار قابل توجهی در زمان شما صرفه جویی می کند. علاوه بر این، برنامه‌ریزی پیگیری‌ها برای آگاه کردن مخاطبان از پیشنهادات شما و در عین حال ایجاد حس اعتماد، منجر به تبدیل سرنخ ها به مشتریان می‌شود.

علاوه بر این، شما می توانید ایمیل یا خبرنامه را در زمانی برنامه ریزی کنید که مشتریان بالقوه شما در خانه هستند یا استرس ندارند (در بهترین شرایط). اجتناب از ارسال ایمیل در ساعات کاری مشتریان و ارسال ایمیل در اوقات فراغت آن ها در زمانی که آن ها بیشتر خوشحال هستند به تبدیل شما کمک می کند.

در حالی که مراقبت از مشتریان قدیمی با اطلاع رسانی هر از چندگاهی در مورد پیشنهادات خود و به روز رسانی برای هر گونه تغییر، باعث افزایش فروش نیز می شود.

ماهیت همه کاره Fluent CRM و ادغام های آن

هنگام استفاده از وردپرس، ما به تعداد زیادی افزونه پیچیده برای اجرای کسب و کار نیاز داریم. این داستان منجر به ادغام موارد عجیبی مانند ادغام ووکامرس و CRM و افزونه های مستقل دیگر می شود که برای وردپرس هستند. در صورت نبود این قابلیت، باید حساب خود را به افزونه های شخص ثالث، مانند ActiveCampaign یا MailChimp مرتبط کنید.

Fluent CRM با تمام افزونه های فوق از جمله بسیاری دیگر به طور یکپارچه کار می کند. این راه حل همه کاره با هزاران افزونه دیگر وردپرس ادغام می شود و برای غنی سازی تجربه مدیریت ارتباط با مشتری کار می کند.

ماهیت همه کاره افزونه Fluent CRM و ادغام های آن

برخی دیگر از افزونه ها که به راحتی با Fluent CRM ادغام می شوند در زیر فهرست شده اند.

  • LifterLMS
  • Memberpress
  • Uncanny Automator
  • ادغام با LearnDash
  • یکپارچه سازی با WPFusion
  • یکپارچه سازی با FluentForms
  • ادغام با Paid Membership Pro
  • AffiliateWP
  • WPFusion
  • ووکامرس
  • WishList
  • TutorLMS
  • Elementor Forms
  • Content Pro و بسیاری دیگر
ادغام افزونه Fluent CRM با webhook

اگر نتوانستید چیزی را که به دنبالش بودید پیدا کنید، مشکلی نیست! لیست طولانی است و ما همچنین برخی از Webhook های برجسته را که کاملاً با FluentCRM سازگار هستند فهرست کرده ایم.

  • Integromat
  • Zapier
  • Integrately
  • Pabbly

نتیجه گیری

پس از گذر از مزایا و ویژگی‌های بی‌نظیر این افزونه ایمیل مارکتینگ با میزبانی برتر، فقط می‌توان نکات مثبت را برای بررسی Fluent CRM در نظر گرفت. حداکثر پشتیبانی مشتری آن تمام نیاز های اساسی کاربران را برآورده می کند. رابط کاربری ساده و در عین حال سازنده این پلتفرم تمام نیاز های شما را از یک سرویس بازاریابی ایمیلی برآورده می کند.

منبع: conceptblogging.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا