آموزش پنل ممتاز سرور

معرفی امکانات پنل کاربری ممتاز سرور

اگر به تازگی وارد وب سایت ممتاز سرور شده اید و قصد دریافت خدمات از ما را دارید، یا مشتری ما هستید ولی با برخی از امکانات پنل کاربری ممتاز سرور آشنا نیستید این آموزش می تواند برای شما مفید باشد. ما در این آموزش قصد داریم شما را با امکانات مختلف پنل کاربری ممتاز سرور آشنا کنیم.

امکانات پنل کاربری ممتاز سرور

پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری ممتاز سرور با صفحه ای مطابق تصویر زیر مواجه می شوید که از اجزای مختلفی تشکیل شده است که در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم. در ابتدا از منوی بالای صفحه شروع می کنیم.

امکانات پنل کاربری ممتاز سرور

گزینه سرویس ها

وقتی شما در منوی بالای صفحه پنل کاربری خود روی گزینه سرویس ها کلیک می کنید چند گزینه برای شما ظاهر می شود که شامل: سرویس های من، سفارش سرویس جدید و دیدن افزودنی های موجود است.

گزینه سرویس ها

سرویس های من: در این قسمت می توانید تمام سرویس های خریداری شده و اطلاعات مربوط به آن ها را مشاهده کنید. همچنین می توانید از قسمت سرویس ها نیز به این صفحه دسترسی پیدا کنید. در سمت راست این صفحه تعدادی فیلتر قرار دارد که بسته به نوع فیلتر اعمال شده سروییس های شما مرتب می شوند.

سرویس های من

سفارش سرویس جدید: این گزینه در منوی سمت راست این صفحه نیز وجود دارد که با زدن این گزینه می توانید سرویس های هاستینگ جدیدی خریداری کنید. در منوی سمت راست این صفحه پلن های مختلفی وجود دارد که بسته به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را خریداری نمایید.

سفارش سرویس جدید

گزینه دامنه ها

هنگامی که شما در منوی بالای صفحه پنل کاربری خود روی گزینه دامنه ها کلیک می کنید چند گزینه برای شما ظاهر می شود که شامل: دامنه های من، تمدید دامنه، ثبت دامنه جدید، انتقال دامنه به ما و جستجوی دامنه است.

گزینه دامنه ها

دامنه های من: در این قسمت می توانید لیستی از دامنه های خریداری شده و اطلاعات آن ها را مشاهده کنید همچنین می توانید با زدن گزینه دامنه ها در وسط صفحه نیز به این قسمت دسترسی داشته باشید.

دامنه های من

تمدید دامنه: شما در این قسمت می توانید دامنه های منقضی شده خود را مجددا تمدید کنید.

ثبت دامنه جدید/ جست و جوی دامنه: در پنل کاربری ممتاز سرور شما گزینه ثبت دامنه جدید را علاوه بر منوی بالای صفحه، در منوی سمت راست صفحه و وسط صفحه نیز می توانید ببینید. همچنین گزینه جست و جوی دامنه نیز شما را به صفحه ثبت دامنه جدید هدایت می کند. شما با زدن گزینه ثبت دامنه جدید در منوی سمت راست یا بالای صفحه یا زدن گزینه جست و جوی دامنه، وارد صفحه ای مطابق تصویر زیر می شوید. در کادر مشخص شده می توانید نام دامنه مد نظر خود را وارد کنید و دکمه جست و جو را بزنید.

ثبت دامنه جدید

همچنین می توانید در کادر وسط صفحه پنل کاربری نیز نام دامنه خود را وارد کنید و گزینه ثبت نام را بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت و انتقال دامنه در پنل کاربری ممتاز سرور می توانید به پست مربوطه مراجعه کنید.

انتقال دامنه به ما: اگر قصد انتقال دامنه را دارید می توانید با زدن این گزینه و وارد کردن اطلاعات در صفحه بعد یا با وارد کردن نام دامنه خود در کادر وسط صفحه و زدن دکمه انتقال دامنه خود را منتقل کنید.

انتقال دامنه

گزینه مالی

وقتی شما در منوی بالای صفحه پنل کاربری خود روی گزینه مالی کلیک می کنید چند گزینه برای شما ظاهر می شود که شامل: صورت حساب ها، پرداخت انبوه و واریز است.

صورت حساب های من

صورت حساب ها: در این قسمت شما می توانید صورت حساب های خود را مشاهده کنید و اقدام به پرداخت آن ها نمایید.

واریز: در این قسمت می توانید کیف پول خود را شارژ کنید و برای پرداخت صورت حساب ها و خرید های خود از اعتبار کیف پولتان استفاده کنید.

گزینه پشتیبانی

وقتی شما در منوی بالای صفحه پنل کاربری خود روی گزینه پشتیبانی کلیک می کنید چند گزینه برای شما ظاهر می شود که شامل: تیکت ها، مرکز آموزش، دانلود فایل و وضعیت شبکه است.

تیکت ها: در این قسمت می توانید به تیکت های ارسالی خود دسترسی داشته باشید و آن ها را پیگیری کنید و بر اساس فیلتر های سمت راست صفحه تیکت ها را مرتب کنید.

تیکت های من

مرکز آموزش: با زدن این گزینه می توانید به مقالات آموزشی ما دسترسی داشته باشید.

گزینه ارسال تیکت پشتیبانی

وقتی شما در منوی بالای صفحه پنل کاربری خود روی گزینه ارسال تیکت پشتیبانی کلیک می کنید وارد صفحه ای مطابق تصویر زیر می شوید که می توانید از طریق آن به هر یک از دپارتمان های ما تیکت ارسال کنید و مشکل خود را پیگیری کنید. همچنین می توانید با زدن گزینه در خواست جدید نیز به این امکان دسترسی داشته باشید.

ایجاد تیکت جدید
ارسال تیکت به دپارتمان های مختلف

گزینه بازاریابی

در این قسمت شما می توانید حساب رابط خود را فعال کنید و کد دعوتتان را به دوستانتان بدهید. در صورتی که مشتری های ما از کد دعوت شما برای خرید خدمات استفاده کنند شما، 10% تخفیف از سفارش هر مشتری که دعوت کرده اید دریافت می کنید.

بازاریابی
لینک دعوت

گزینه مشخصات

وقتی شما در منوی بالای صفحه پنل کاربری خود روی گزینه سلام …! کلیک می کنید چند گزینه برای شما ظاهر می شود که شامل: ویرایش مشخصات حساب، تماس ها یا حساب های فرعی، تغییر کلمه عبور، تنظیمات امنیتی و تاریخچه ایمیل است.

گزینه مشخصات

ویرایش مشخصات: در این قسمت شما می توانید مشخصات خود را ویرایش کنید. همچنین می توانید با زدن گزینه بروزرسانی در منوی سمت راست نیز اقدام به ویرایش مشخصات خود کنید.

ویرایش مشخصات حساب کاربر

تماس ها یا حساب های فرعی: در این قسمت شما می توانید برای شخص دیگری اقدام به خرید سرویس کنید. همچنین می توانید از طریق گزینه تماس جدید در منوی سمت راست این کار را انجام دهید.(در این قسمت باید اطلاعات شخص مورد نظر را وارد کنید)

خرید سرویس برای دیگران

تغییر کلمه عبور: اگر قصد تغییر گذر واژه پنل کاربری خود را دارید می توانید با زدن این گزینه اقدام به تغییر کلمه عبور خود کنید.

سخن پایانی

در این پست سعی کردیم شما را با تمام امکانات کاربردی پنل کاربری ممتاز سرور آشنا کنیم. اما اگر همچنان در استفاده از امکانات پنل کاربری ممتاز سرور با مشکل رو به رو هستید، می توانید با کارشناسان ما از طریق چت آنلایت یا ارسال تیکت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا