Seoآموزش

10 نوع کوپن که فروشگاه اینترنتی شما باید ارائه دهد

آیا فروشگاه اینترنتی شما کوپن ارائه می دهد؟ اگر نه، وقت آن است که شروع کنید. 88 درصد خریداران در سال 2020 از کوپن‌ ها استفاده کردند، بنابراین ارائه آن‌ ها می‌ تواند به شما کمک کند تا آنچه را که مشتریان انتظار دارند، به آن ها بدهید، بازدیدکنندگان بیشتری را به فروشگاه خود جذب کنید و فروش بیشتری داشته باشید. در اینجا 10 ایده برنامه کوپن برای فروشگاه های اینترنتی آورده شده است.

1 – کوپن های درصد تخفیف

کوپن هایی با درصد تخفیف، روشی است که اکثر فروشگاه‌ ها با استفاده از آن فهرست‌ های ایمیل خود را ایجاد می‌ کنند، زیرا اکثر ما با اشتراک‌ گذاری آدرس ایمیلمان در ازای 15% یا 20% تخفیف برای اولین خرید از یک فروشگاه جدید، مشکلی نداریم. اما می‌ توانید از کوپن‌های درصد تخفیف برای افزایش فروش در کمپین بازاریابی تعطیلات نیز استفاده کنید، مشتریان را وادار به بازگشت به سبد خرید های رها شده و تکمیل خریدشان کنید، یا پس از مدت‌ ها آن ها را به فروشگاه خود بازگردانید. این نوع کوپن ها برای فروشگاه های اینترنتی بسیار سازگار است.

2 – کوپن های ارسال رایگان

اگر در حال حاضر گزینه ارسال رایگان را در فروشگاه خود ارائه نمی کنید، حتماً آن را در نظر داشته باشید، زیرا سبد های خرید در اکثر مواقع بر اساس هزینه ارسال تکمیل یا رها می شوند. اگر این کار را نکردید، یک کوپن برای ارسال رایگان در نظر بگیرید. حتی اگر یک روش حمل و نقل رایگان ارائه دهید، یک کوپن برای حمل و نقل رایگان سریع تر (مانند دو روزه یا یک شبه) یک پیشنهاد بسیار قانع کننده برای مشتری است.

3 – هدیه رایگان با خرید

بسیاری از ما عاشق یک سورپرایز مثبت هستیم، مانند یک کالای رایگان با سفارشی که آن را خریده ایم. فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی این را می دانند، به همین دلیل است که اکثر آن ها نمونه های رایگان را با برخی سفارشات ارسال می کنند. به عنوان مثال Sephora در این تبلیغات، مجموعه ای بزرگ از نمونه ها را نشان می دهد که همراه با سفارشات ارسال می شوند.

کوپن فروشگاه اینترنتی - هدیه رایگان با خرید

بنابراین، اگر اقلام کوچک و سبک یا نمونه‌ های محصول جدیدی دارید که می‌ توانید در سفارشات خود بگذارید، یک کوپن هدیه رایگان همراه با خرید طراحی کنید و آن را با لیست ایمیل و فالوور های شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

4 – کد های تبلیغاتی بر اساس وضعیت وفاداری

همه دوست دارند هنگام خرید امتیاز کسب کنند، به خصوص زمانی که این امتیاز ها به آن ها امکان انتخاب تخفیف می دهد. شرکت های کارت اعتباری سال ها این کار را انجام می دهند و فروشگاه های اینترنتی نیز این کار را با کوپن های مخصوص انجام می دهند. در اینجا یک مثال از ThredUp آورده شده است:

به عنوان مثال، فروشگا اینترنتی لباس ThredUp به مشتریان این امکان را می دهد که امتیازات وفاداری را برای کد های کوپن دریافت کنند تا بتوانند ارسال رایگان، تخفیف، هزینه های ذخیره مجدد و غیره را دریافت کنند. ارائه حق انتخاب به مشتریان باعث می‌ شود آن ها از امتیازات وفاداری خود برای خرید بیشتر از فروشگاه شما استفاده کنند.

5 – کوپن های BOGO (یکی بخر، دو تا ببر)

کوپن های BOGO (یکی بخر، دو تا ببر) برای انواع خاصی از محصولات و زمان های خاصی از سال عالی هستند. به عنوان مثال، بازگشت به مدرسه زمان خوبی برای ارائه کوپن‌ های BOGO برای چیز هایی مانند وسایل مدرسه است که بیشتر بچه‌ ها به آن‌ ها نیاز دارند، مانند دفترچه یادداشت و لوازم نوشتاری.

دیگر سناریو های خوب برای کوپن های BOGO هر تعطیلاتی است که می خواهید یک کمپین بازاریابی اجرا کنید. به عنوان مثال برای این نوع تعطیلات می توان به ولنتاین (شکلات، وسایل تزئینی)، روز زن یا مرد (هدایا)، تعطیلات مهمانی دار مانند یلدا و نوروز اشاره کرد.

6 – کوپن های اتوماتیک

کد های کوپن عالی هستند، اما یک مشکلی دارند و آن این است که مشتری شما فراموش کند که کد را در هنگام تسویه حساب وارد کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، فروشگاه شما ممکن است مجبور شود پس از تایید سفارش، با مشتری تماس بگیرد تا تخفیف اعمال شود. یا ممکن است مشتری سفارش را لغو کند و دوباره شروع کند، که دردسر دیگری است.

اما با یک سیستم کوپن خودکار، مشتری شما می‌ داند که تخفیف را قطعاً دریافت می‌ کند بدون اینکه مجبور باشد کد را کپی و جای‌ گذاری کند. آن ها فقط آنچه را که می خواهند می خرند و برنامه تسویه حساب شما کد تبلیغاتی را برای آن ها اعمال می کند.

7 – دریافت کارت هدیه با خرید

آیا می خواهید فروش یک محصول یا خدمات جدید را افزایش دهید؟ با هر سفارش یک کارت هدیه به مشتری بدهید. برای مثال، یک فروشگاه آنلاین لوازم خانگی که از مشتریان می‌ خواهد در مشترکشان شوند، ممکن است کوپنی برای آن ها بفرستد که با آن می توانند با اولین اشتراکشان یک کارت هدیه دریافت کنند. کوپن کارت هدیه نه تنها می تواند افراد بیشتری را وادار کند تا خدمات یا محصول جدید شما را امتحان کنند، بلکه آن ها را به فروشگاه اینترنتی شما باز می گرداند، زیرا به آن ها کارت هدیه ای می دهید که فقط می توانند آن را در فروشگاه شما خرج کنند.

8 – کد تخفیف دوستان و خانواده

اکثر خریداران آنلاین عاشق کد های کوپن هستند و خوشحال می شوند که آن ها را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند. برخی از فروشگاه های اینترنتی با ارائه “تخفیفات برای دوستان و خانواده” که مشتریان را تشویق می کند کد خود را به اشتراک بگذارند، این امر را رسمی می کنند. فروشگاه حتی ممکن است به هر کسی که آن را به اشتراک می‌ گذارد، بر اساس میزان هزینه‌ ای که با استفاده از کد می‌ پردازد، امتیاز وفاداری بدهد. به عبارت دیگر، این یک راه عالی برای وادار کردن مردم به خرج کردن پول به عنوان یک تیم است!

Kohl’s برای انجام این کار مشهور است. می توانید ببینید که چگونه پیشنهاد خود را برای کار در فروشگاه با بارکد و آنلاین با کد و پین طراحی می کنند. و اشتراک گذاری آن از طریق اجتماعی و ایمیل را بسیار آسان می کنند.

کوپن های کد تخفیف دوستان و خانواده

فروشگاه اینترنتی شما می تواند از همین رویکرد، منهای بارکد، برای دستیابی به مشتریان جدید، ایجاد لیست ایمیل و دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی شما و افزایش فروش استفاده کند.

9 – تخفیف های “شانسی”

تخفیف های شانسی معادل مجازی یک کوپن تخفیف است که به شما نشان می دهد چقدر می توانید کمتر پرداخت کنید. اما این پیشنهاد های شانسی دیجیتالی پیچ و تابی را اضافه می کنند که می تواند تبدیل ها را افزایش دهد. چگونه؟ بیایید ببینیم که امپراطوری کوکی های لذیذ Tiff’s Treats چگونه این کار را انجام می دهد.

کوپن های تخفیف شانسی

ابتدا، مشتری باید انتخاب کند که کوکی ها را در همان روزی که ایمیل تخفیف شانسی دریافت می کند، سفارش دهد. هنگامی که تأیید کردند و به صفحه تسویه‌ حساب رفتند، می‌ توانند کد کوپن شانسی را اضافه کنند تا ببینند چقدر کمتر می توانند پرداخت کنند. ایین کوپن ها می توانند وفاداری مشتریان شما را در فروشگاه های اینترنتی به خوبی افزایش دهند.

10 – کوپن موبایل

خب، «کوپن موبایل» واقعاً همان نوع کوپن با تخفیف وفاداری یا کوپن هدیه رایگان نیست. اما ما آن را درج می کنیم، بنابراین فراموش نکنید که ایمیل تنها کانال کوپن نیست. در واقع، اگر از موبایل چشم پوشی کنید، ممکن است فروش زیادی را نادیده بگیرید. Juniper Research پیش بینی کرده است که تا سال 2022، بازخرید کوپن های دیجیتال به ارزش 91 میلیارد دلار خواهد بود و 80 درصد از این بازخرید ها در گوشی ها خواهد بود.

بنابراین، اگر کد های کوپن فروشگاه خود را از طریق چت ربات تجارت الکترونیک، پیامک یا پوش نوتیفیکیشن به اشتراک نمی‌ گذارید، از امسال این کار را شروع کنید. و از انواع مختلف کوپن هایی که در اینجا توضیح داده ایم استفاده کنید تا مشتریان خود را خوشحال کنید، فروش را افزایش دهید و تجارت آنلاین خود را توسعه دهید.

منبع: hostgator

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا