WordPressآموزش

بهترین افزونه ثبت نام کاربر وردپرس 2021 که باید بشناسید!

آیا به دنبال راهی هستید که به کاربران تان اجازه دهید در سایت وردپرس شما ثبت نام کنند؟ فرم های ثبت نام، به کاربران اجازه می دهد تا برای ایجاد نظرات، اضافه کردن پست، دسترسی به محتوای برتر و موارد دیگر، حساب ایجاد کنند.
در این مقاله، ما بهترین افزونه های ثبت نام کاربر وردپرس را که می توانید در سایت خود استفاده کنید، به شما معرفی می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

چرا باید از افزونه ثبت نام کاربران وردپرس برای وردپرس استفاده کرد؟

استفاده از افزونه ثبت نام وردپرس به کاربران شما امکان می دهد که در سایت شما حساب کاربری ایجاد کنند.

وردپرس دارای قابلیت های داخلی است که به شما در مدیریت ثبت نام کاربران کمک می کند و به کاربران امکان دسترسی به قسمتی از مدیریت سایت شما را می دهد.

با استفاده از افزونه ثبت نام کاربر، می توانید فرم های ثبت نام و ورود سفارشی ایجاد کنید، به راحتی نقش های کاربر را سفارشی کنید و موارد دیگر.
این به شما انعطاف پذیری و کنترل بیشتری بر کل فرایند ثبت نام کاربر می دهد. علاوه بر این، امنیت بیشتری دارد و می تواند به شما کمک کند حساب های هرزنامه را متوقف کنید.

دلایل مختلفی وجود دارد که کاربران باید در سایت شما ثبت نام کنند:

  • از کاربران بخواهید برای دسترسی به محتوای برتر ثبت نام کنند
  • ایجاد یک فروشگاه آنلاین فقط مشترکین (تجارت الکترونیکی)
  • به کاربران اجازه دهید بدون دسترسی به مدیریت ادمین، پست مهمان را ثبت و ارسال کنند
  • یک انجمن آنلاین مشترک فقط برای مشترکین ایجاد کنید
  • به کاربران ثبت نام شده تخفیف بدهید
  • کاربران را برای ثبت نظر و انجام اقدامات دیگر در سایت خود ثبت نام کنید

با توجه به مواردی که گفته شد، اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین افزونه های ثبت نام کاربر وردپرس که می توانید در وب سایت وردپرس خود استفاده کنید، بیندازیم.

6 افزونه برتر ثبت نام کاربر در وردپرس

1. WPForms

افزونه ثبت نام کاربر WPForms در وردپرس

WPForms بهترین افزونه فرم تماس برای وردپرس است. این افزونه فوق العاده مبتدی است و توسط بیش از 4 میلیون سایت وردپرسی استفاده می شود.

نسخه رایگان این افزونه همراه با ویژگی های فرم تماس مانند زمینه های اساسی شکل، حفاظت از هرزنامه ها، اطلاعیه های ایمیل و غیره.

با این حال، برای ایجاد یک صفحه ثبت نام سفارشی، به نسخه ممتازی که همراه با افزونه فرم ثبت نام کاربر است نیاز دارید.
افزونه به شما امکان می دهد به سرعت فرم های ثبت نام کاربر و ورود به سیستم را ایجاد کنید.

این به کاربران اجازه می دهد تا بدون دردسر به سادگی یک حساب کاربری در سایت وردپرس ایجاد کنند.

ایجاد حساب کاربری در WPForms

فرم های ثبت نام شما قابل تنظیم است. می توانید فیلد هایی مانند نام کاربری، بیوگرافی کاربر، تعیین نقش های مختلف کاربر و موارد دیگر را اضافه و تغییر دهید.

همچنین دارای حفاظت داخلی از اسپم از طریق تأیید دستی ادمین یا لینک تأیید ایمیل است.

2. MemberPress

افزونه ثبت نام کاربر MemberPress در وردپرس

MemberPress بهترین افزونه عضویت وردپرس است. استفاده از آن بسیار آسان است و مجهز به تمام ویژگی های لازم برای ایجاد یک سایت دارای عضویت اعضا است.

پس از نصب افزونه وردپرس، فعال کردن ثبت نام کاربر فقط با چند کلیک طول می کشد. افزونه به طور خودکار صفحات تشکر، حساب و ورود به سیستم را برای عضویت ایجاد می کند.

علاوه بر ثبت سریع کاربران جدید، دارای ویژگی های پیشرفته مدیریت کاربر است که به شما امکان می دهد کاربران فعلی خود را مشاهده کرده، بر اساس تاریخ مرتب کنید و حتی پروفایل آن ها را ویرایش کنید.

شما حتی می توانید ایمیل های خوش آمد گویی خودکار را برای کاربران جدید تنظیم کنید، یا آن ها را به صفحه خوشامدگویی هدایت کنید. همچنین ادغام MemberPress با WooCommerce از طریق افزونه شخص ثالث آسان است.

این افزونه به شما امکان می دهد یک فروشگاه کسب و کار الکترونیکی فقط برای اعضا ایجاد کنید، فرم های ثبت نام WooCommerce ایجاد کنید، ایمیل های ثبت نام کاربر جدید ارسال کنید و موارد دیگر.

بسیاری از صاحبان وب سایت از MemberPress برای ایجاد و فروش دوره های آنلاین استفاده می کنند.

3. Formidable Forms

افزونه ثبت نام کاربر Formidable Forms در وردپرس

Formidable Forms پیشرفته ترین فرم ساز وردپرس در بازار است. فراتر از فرم های اصلی تماس است و بیشتر یک راه حل مبتنی بر فرم است.

این بدان معناست که می توانید از رابط drag and drop برای ایجاد فرم های پیشرفته مانند نظرسنجی، آزمون ها، فرم های پرداخت و موارد دیگر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: 9 مورد از بهترین افزونه های آزمون ساز برای وب سایت وردپرسی 2021

همچنین به شما امکان می دهد لیست های مشاغل، فهرست ها، ماشین حساب های هوشمند و موارد دیگر را بسازید.

افزونه Formidable Forms وردپرس

با برنامه های Business and Elite، می توانید به سادگی فرم های ثبت نام را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. این به کاربران امکان می دهد مشخصات خود را از قسمت جلویی سایت شما ثبت و ویرایش کنند.

انواع مختلفی از گزینه های پیشرفته مانند صفحات بازیابی رمز عبور سفارشی، فیلد های نام مستعار کاربر، پر کردن خودکار فرم ها با داده های کاربر و گزینه های سفارشی برنامه نویس وجود دارد.

4. ProfilePress

افزونه ثبت نام کاربر ProfilePress در وردپرس

ProfilePress یک افزونه ثبت نام وردپرس است که به شما امکان می دهد فرم های ثبت نام کاربر را در هر نقطه از سایت خود اضافه کنید. یک کد کوتاه موجود است که می توانید به پست ها، صفحات، مناطق ویجت و سایدبار خود اضافه کنید تا فرم های ثبت نام کاربر شما به راحتی نمایش داده شود.

نسخه رایگان افزونه بسیار اساسی است، اما می توان آن را طوری سفارشی کرد که طراحی سایت شما با CSS و HTML سفارشی مطابقت داشته باشد.

همچنین می توانید redirect های سفارشی را تنظیم کنید تا کاربران را پس از ایجاد حساب، ورود به سیستم یا خروج از سیستم به صفحه جدیدی هدایت کند.

نسخه پرمیوم ProfilePress دارای تم های قابل تنظیم، ویژگی های ورود به سیستم اجتماعی، فرم های ثبت نام چند مرحله ای و موارد دیگر است.

اگر از یک فروشگاه کسب و کار الکترونیک استفاده می کنید، می توانید از ادغام WooCommerce برای مدیریت فرم های ثبت نام و حساب خود با این افزونه استفاده کنید.

5. WP User Manager

افزونه ثبت نام کاربر WP User Manager در وردپرس

WP User Manager یک افزونه رایگان برای سفارشی کردن ثبت نام کاربر در وردپرس است. به شما امکان می دهد فرم های ثبت نام کاربر را ایجاد کنید.

این افزونه بسیار انعطاف پذیر است و به شما کنترل کامل صفحات ثبت نام کاربر وردپرس را می دهد.

استفاده از افزونه WP User Manager وردپرس

می توانید فرم های ثبت نامی را که ایجاد کرده اید با کد کوتاه فرم موجود به سایت خود اضافه کنید. ویژگی های دیگری خواهید دید که به شما امکان می دهد صفحات پروفایل کاربر را اضافه کنید، فهرست اعضا را نمایش دهید و محدودیت های محتوا را تنظیم کنید.

نسخه پرمیوم افزونه به شما امکان دسترسی به ویژگی های اضافی مانند امکان افزودن فیلدهای سفارشی به فرم ها، تأیید ایمیل داخلی، ورود به سیستم اجتماعی، مطابقت داده های GDPR و ادغام WooCommerce را می دهد.

6. SeedProd

افزونه ثبت نام کاربر SeedProd در وردپرس

SeedProd بهترین سازنده صفحه وردپرس است که توسط بیش از 1 میلیون سایت استفاده می شود. به شما امکان می دهد صفحات کاملاً سفارشی را در وردپرس بدون نوشتن یک خط کد ایجاد کنید.

این افزونه دارای سازنده drag and drop آسان، مجموعه قالب خیره کننده و بخش های از پیش طراحی شده برای سرعت بخشیدن به روند ایجاد صفحه است. فقط با چند کلیک می توانید یک صفحه فرود کاملاً سفارشی ایجاد کنید.

از همه بهتر، SeedProd با WPForms ادغام می شود. می توانید با استفاده از WPForms یک فرم ثبت نام ایجاد کنید، سپس این فرم را با صفحه ساز SeedProd سفارشی کنید.

استفاده از افزونه SeedProd وردپرس

برای ایجاد صفحه ثبت نام سفارشی خود می توانید از نسخه رایگان SeedProd استفاده کنید. با این حال، نسخه پرمیوم دارای بیش از 100 قالب حرفه ای طراحی شده، ویژگی های مدیریت مشترکین، بلوک های محتوای اضافی، ادغام های برتر و موارد دیگر است.

بهترین افزونه ثبت نام کاربر برای وردپرس کدام است؟


افزونه های وردپرس که در این مقاله معرفی کردیم می تواند به شما در ایجاد انواع مختلف فرم های ثبت نام کاربر کمک کند. با این حال، انتخاب بهترین افزونه ثبت نام وردپرس بر اساس نیاز شما متفاوت است.

اگر مبتدی هستید و ساده ترین راه حل را می خواهید به سراغ WPForms بروید. اگر شما توسعه دهنده هستید و می خواهید فرم های پیچیده ثبت نام ایجاد کنید، هیچ گزینه ای بهتر از Formidable Forms وجود ندارد.

اگر به دنبال راه حل عضویت وردپرس همه کاره هستید، باید از MemberPress استفاده کنید. به طور کلی، بهترین انتخاب برای افزونه ثبت نام وردپرس WPForms است. شما نه تنها یک فرم ساز ثبت نام کاربر و ابزار های مدیریت کاربر را دارید، بلکه برای طراحی و ردیابی فرم با SeedProd ادغام می شود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بتوانید بهترین افزونه ثبت نام وردپرس را برای وردپرس پیدا کنید. موفق و پیروز باشید.

منبع: wpbeginner

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا