CloudWordPress

بهترین افزونه های غیر رایگان ذخیره سازی ابر (Cloud) وردپرس 2021

آیا به دنبال بهترین افزونه های ذخیره سازی ابر برای وردپرس هستید؟ افزونه های ذخیره سازی ابری ذخیره و دسترسی به فایل های وب سایت شما را از هر نقطه در جهان آسان می کند. آن ها همچنین می توانند داده های شما را به طور خودکار همگام کنند، بنابراین امن هستند و همیشه پشتیبان گیری می شوند. در این مقاله، ما برخی از بهترین افزونه های ذخیره سازی ابر وردپرس را که می توانید برای ذخیره فایل های وردپرس خود استفاده کنید، به اشتراک می گذاریم.

چرا باید از افزونه های ذخیره سازی ابر وردپرس استفاده کرد؟

افزونه های ذخیره سازی ابر وردپرس به امنیت فایل ها، اسناد و سایر رسانه های وب سایت شما کمک می کند. بسیاری از افزونه ها و ابزار های ذخیره سازی ابری نیز مانند CDN فایل های رسانه ای شما را از سرور های شما ارائه می دهند، بنابراین می تواند سرعت وب سایت شما را نیز بهبود بخشد. به علاوه، حتی می توانید از کل وبلاگ وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، بنابراین مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، وب سایت و فایل های شما در صورت نیاز آماده بازیابی هستند. اجازه دهید برخی از بهترین افزونه های ذخیره سازی ابری وردپرس را بررسی کنیم.

WPForms

بهترین افزونه ذخیره ابر- WPForms

WPForms بهترین افزونه فرم تماس برای وردپرس است که توسط بیش از 4 میلیون وب سایت استفاده می شود. بسیار مبتدی است و می تواند برای ایجاد انواع فرم ها مانند فرم های تماس، فرم های ثبت نام، فرم های بارگذاری فایل و موارد دیگر استفاده شود. این افزونه دارای بیش از 100 قالب از پیش آماده شده است که می توانید آن ها را به راحتی با صفحه ساز های کشیدن و رها کردن سفارشی کنید.

همه ورودی های فرم شما در پایگاه داده وردپرس ذخیره می شود، اما می توانید افزونه را با ارائه دهنده ذخیره سازی ابری ادغام کنید. به عنوان مثال، می توانید فایل ها را به طور خودکار در Google Drive یا Dropbox بارگذاری کنید، یا از افزونه Zapier برای ارتباط با هر سرویس ذخیره سازی ابری که ترجیح می دهید استفاده کنید. نسخه رایگان افزونه به شما امکان می دهد فرم های تماس ساده ایجاد کنید، اما برای ایجاد فرم پیشرفته تر و ویژگی های ذخیره سازی ابری به نسخه حرفه ای نیاز دارید.

Uncanny Automator

بهترین افزونه ذخیره ابر - Uncanny Automator

Uncanny Automator یکی از بهترین افزونه های اتوماسیون وردپرس در بازار است. این به شما امکان می دهد گردش کار خودکار قدرتمند ایجاد کنید تا بتوانید داده ها را به راحتی ذخیره کرده و با سایر برنامه ها به اشتراک بگذارید. با همه محبوب ترین افزونه های وردپرس و ابزار های شخص ثالث در بازار ادغام می شود، بنابراین می توانید اتوماسیون سفارشی را بدون نوشتن کد ایجاد کنید.

به عنوان مثال، می توانید داده های فرم وردپرس خود را به Google Sheets ارسال کنید یا آن را با Zapier ادغام کنید تا به برنامه هایی مانند Gogle Cloud Storage ،Dropbox و موارد دیگر متصل شوید. می توانید با نسخه رایگان افزونه، که از انواع افزونه های وردپرس و اقدامات خودکار پشتیبانی می کند، شروع به کار کنید.

OptinMonster

بهترین افزونه ذخیره ابر - OptinMonster

OptinMonster یکی از بهترین افزونه ها برای وردپرس است که توسط بیش از 1.2 میلیون وب سایت استفاده می شود. به شما این امکان را می دهد تا پنجره های پاپ آپ و فرم های ثبت نام ایمیل را با یک ابزار کشیدن و رها کردن آسان ایجاد کنید، بنابراین می توانید بازدیدکنندگان خود را به مشترکان و مشتریان ایمیل تبدیل کنید.

شما می توانید مواردی را که ایجاد می کنید به طور خودکار در سرور های Monster ذخیره کنید. مشتریان و داده های آن ها با خیال راحت در حساب OptinMonster شما ذخیره می شوند، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد پشتیبان گیری یا امنیت ندارید.

بهترین افزونه ذخیره سازی ابری - OptinMonster

از داشبورد کاربر خود می توانید جزئیات تک تک موارد را مشاهده کرده، مورد های خود را فیلتر کرده و خروجی بگیرید. بعلاوه، می توانید به خدمات بازاریابی ایمیلی رایج متصل شوید، بنابراین می توانید خبرنامه ای برای همکاران خود ارسال کنید تا روابط خود را افزایش داده و فروش داشته باشید.

توجه: می توانید با نسخه رایگان OptinMonster شروع به کار کنید.

UpdraftPlus

بهترین افزونه ذخیره ابر - UpdraftPlus

UpdraftPlus بهترین افزونه پشتیبان گیری وردپرس در بازار است که توسط بیش از 3 میلیون وب سایت استفاده می شود. این افزونه به شما امکان می دهد یک نسخه پشتیبان کامل از سایت وردپرس خود ایجاد کرده و آن را در ابر ذخیره کنید. می توانید پشتیبان گیری برنامه ریزی شده ایجاد کرده یا از وب سایت خود در صورت نیاز بک آپ تهیه کنید. همچنین می توانید از فایل هایی که می خواهید پشتیبان گیری کنید، استفاده کنید.

این می تواند پشتیبان گیری شما را به صورت خودکار در انواع ارائه دهندگان فضای ذخیره سازی ابری مانند Dropbox ،Google Drive ،Rackspace ،Amazon S3 و موارد دیگر بارگذاری کند.

جایگزین: سایر راه حل های پشتیبان گیری عالی شامل BackupBuddy ،BackWPUp و Duplicator است.

WP Offload Media

بهترین افزونه ذخیره ابر - WP Offload Media

WP Offload Media یک افزونه ذخیره سازی ابری آسان برای استفاده است که با ارائه دهندگان مختلف ذخیره سازی ابر همگام سازی می شود. این برنامه به طور خودکار تصاویر، فیلم ها، اسناد و سایر رسانه های شما را در ارائه دهنده ذخیره سازی ابری دلخواه شما کپی می کند. سپس، نشانی اینترنتی نسخه میزبانی شده ابر را جایگزین می کند.

این امر به شما اطمینان می دهد که نسخه هایی از رسانه خود را برای ذخیره در ابر ذخیره کرده اید. بعلاوه، می تواند زمان بارگذاری وب سایت شما را شبیه به سرویس CDN افزایش دهد. این افزونه در حال حاضر با Amazon S3 ، Google Cloud Storage و DigitalOcean Spaces برای ذخیره سازی ابر کار می کند. همچنین با افزونه های فشرده سازی محبوب تصویر مانند EWWW Image Optimizer ادغام می شود تا سرعت سایت وردپرس شما افزایش یابد.

امیدواریم این مقاله به شما در یافتن بهترین افزونه های ذخیره سازی ابری وردپرس برای سایت وردپرسی شما کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید تنظیم کردن حافظه ابری خصوصی را ببینید.

منبع: wpbeginner.com

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا