WordPressآموزش

7 تا از بهترین افزونه فشرده سازی تصویر وردپرس 2021

آیا به دنبال بهترین افزونه فشرده سازی تصویر وردپرس برای وب سایت خود هستید؟ افزونه های فشرده سازی تصویر به شما این امکان را می دهند تا به راحتی تصاویر را در وردپرس برای سرعت و عملکرد بهتر بهینه کنید. در این مقاله، ما بهترین افزونه های فشرده سازی تصویر برای وردپرس را مقایسه کرده ایم.

چه زمانی به افزونه فشرده سازی تصویر وردپرس نیاز دارید؟

اندازه تصاویر نسبت به متن ساده بزرگتر است، به این معنی که دانلود آن ها بیشتر طول می کشد و می تواند سرعت وب سایت شما را کاهش دهد. اما احتمالاً این جمله را شنیده اید: “یک عکس هزار کلمه ارزش دارد“. تصاویر محتوای شما را جذاب تر و تعاملی تر می کنند. برای بهبود سرعت وب سایت وردپرس، باید تصاویر خود را برای وب بهینه کنید.

از آنجایی که بهینه سازی تصاویر می تواند سرعت بارگذاری سایت شما را افزایش دهد، سئوی وردپرس شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند ترافیک بیشتری داشته باشید. بهترین راه برای انجام این کار استفاده از Photoshop یا سایر نرم افزار های ویرایش تصویر قبل از بارگذاری تصویر در وردپرس است. این امر به شما کنترل بیشتری بر کیفیت تصاویر وب سایت شما می دهد.

با این حال، همه کاربران از کار با یک برنامه ویرایش تصویر راحت نیستند. برای برخی از افراد، بهینه سازی هر تصویری که بارگذاری می کنند، کار زیادی به نظر می رسد. خوشبختانه چندین افزونه فشرده سازی تصویر وردپرس وجود دارد که می تواند در این زمینه به شما کمک کند. این افزونه ها با فشرده سازی خودکار و استفاده از نسخه های کوچک تر در وب سایت شما، تصاویر شما را بهینه می کنند.

با توجه به این موارد، بیایید نگاهی به بهترین افزونه های فشرده سازی تصویر وردپرس بیندازیم و نحوه جمع آوری آن ها از نظر بهینه سازی، عملکرد و کیفیت تصویر را بررسی کنیم.

EWWW Image Optimizer

بهترین افزونه فشرده سازی تصویر - EWWW Image Optimizer

EWWW Image Optimizer بهترین افزونه فشرده سازی تصویر وردپرس است. استفاده از آن آسان است و می تواند به طور خودکار تصاویری را که در حال بارگذاری هستید بهینه سازی کند. همچنین می تواند تصاویر فشرده شما را به صورت فشرده و بهینه سازی کند. حتی اگر تصاویر شما فشرده می شوند، تشخیص تفاوت بین فشرده و غیر فشرده از نظر کیفیت بسیار دشوار خواهد بود.

به علاوه، کل فرایند فشرده سازی و بهینه سازی به صورت خودکار انجام می شود. این شامل مقیاس بندی تصویر برای تناسب صفحه و دستگاه، بارگذاری کند و حتی تبدیل به قالب تصویر WebP نسل جدید است. همچنین می تواند تصاویر ایجاد شده توسط سایر افزونه های وردپرس و ذخیره شده در خارج از پوشه های کتابخانه رسانه شما را بهینه کند. این افزونه از JPG ،PNG ،GIF و حتی بهینه سازی PDF پشتیبانی می کند.

همچنین یک نسخه رایگان از افزونه موجود است که به شما امکان می دهد بهینه سازی تصویر را بر روی سرور خود انجام دهید. این می تواند برای دارندگان وب سایت وردپرس که نگران حفظ حریم خصوصی هستند عالی باشد. با این حال، سایت هایی با تصاویر زیاد یا سایت هایی که ترافیک زیادی دارند، می خواهند طرح پولی را انتخاب کنند، زیرا شامل CDN بهینه سازی تصویر است که به طور خودکار تصاویر را هنگام مشاهده فشرده و تبدیل می کند.

EWWW Optimizer Image بسیار مقرون به صرفه است. برنامه ها از 7 دلار در ماه شروع می شود و از تصاویر نامحدود پشتیبانی می کند. اگر بیش از یک سایت دارید، به برنامه ای با قیمت بالاتر نیاز دارید. در برنامه شما یک موتور ذخیره سازی، بهینه سازی CSS/JS و بهینه سازی Google Font وجود دارد که به بارگیری سریعتر سایت شما کمک می کند.

Optimole

بهترین افزونه فشرده سازی تصویر - Optimole

Optimole یکی دیگر از گزینه های عالی برای افزونه های فشرده سازی تصویر وردپرس است. استفاده از این افزونه نیاز به ایجاد حساب و راه اندازی کلید API دارد. پس از آن، استفاده از آن ساده است و به شما کنترل کامل بر بهینه سازی تصویر را می دهد.

Optimole از یک CDN تصویر استفاده می کند، بنابراین تصاویر شما بدون توجه به اینکه بازدید کنندگان شما از کجا آمده اند به سرعت بارگیری می شوند. با استفاده از CDN، تصاویر شما در زمان واقعی بهینه شده و در اندازه مناسب در اختیار بازدید کنندگان وب سایت شما قرار می گیرد.

شما می توانید تمام تصاویر بهینه شده خود را در یک داشبورد واحد مشاهده کنید و سفارشی سازی تنظیمات فشرده سازی برای تک تک تصاویر را آسان کنید. این افزونه به شما امکان می دهد مواردی مانند کیفیت فشرده سازی، تغییر اندازه تصویر بزرگ، بارگذاری کند و موارد دیگر را نیز تنظیم کنید.

حتی یک تنظیم منحصر به فرد وجود دارد که به طور خودکار تصاویر شما را برای شما علامت گذاری می کند. این برای عکاسانی که سعی می کنند از کار خود محافظت کنند عالی است. قیمت بر اساس تعداد بازدید کنندگان در ماه است. افزونه رایگان اجازه می دهد تا 5000 بازدیدکننده در ماه داشته باشید. در حالی که برنامه های پولی با پرداخت صورتحساب سالانه از 19.08 دلار شروع می شود و از 25000 بازدید کننده در ماه پشتیبانی می کند.

ShortPixel Image Optimizer

بهترین افزونه فشرده سازی تصویر - ShortPixel Image Optimizer

ShortPixel Image Optimizer یکی دیگر از افزونه های فشرده سازی عالی وردپرس است. این نرم افزار دارای ویژگی های پیشرفته است و به شما امکان انتخاب قالب های فشرده سازی را می دهد. به محض فعال کردن افزونه فشرده سازی تصاویر را شروع می کند و تصاویر اصلی را در یک پوشه جداگانه ذخیره می کند.

اگر از افزونه رایگان استفاده می کنید، لازم است با ارائه آدرس ایمیل خود یک کلید API دریافت کنید. حساب رایگان اولیه به شما امکان می دهد تا 100 تصویر را در ماه فشرده کنید و برای افزایش این محدودیت باید برنامه های پولی آن ها را ارتقا دهید. حتی می توانید PNG را به JPEG و بالعکس با کلیک یک دکمه تبدیل کنید.

همچنین با ووکامرس، NextGEN Gallery و افزونه های ترجمه WPML سازگار است. اگر از Cloudflare به عنوان CDN وردپرس خود استفاده می کنید، می توانید سرویس را ادغام کنید، بنابراین تصاویر شما به طور خودکار با نسخه جدید به روز می شوند. ShortPixel نیز بسیار مقرون به صرفه است. برنامه ها بر اساس تعداد تصاویر است و از 4.99 دلار در ماه برای حداکثر 5000 تصویر در ماه شروع می شود.

reSmush.it

بهترین افزونه فشرده سازی تصویر - reSmush.it

reSmush.it یک انتخاب عالی دیگر برای افزونه فشرده سازی تصویر وردپرس است. این به شما امکان می دهد تصاویر را هنگام بارگذاری به طور خودکار بهینه کنید و همچنین یک گزینه بهینه سازی انبوه برای تصاویر قدیمی را ارائه دهید.

شما با یک اسلایدر آسان بر کیفیت تصویر و فشرده سازی آن کنترل کامل دارید. افزونه reSmush از API برای بهینه سازی تصاویر استفاده می کند و به شما امکان می دهد سطح بهینه سازی برای بارگذاری های خود را انتخاب کنید.

نکته منفی این است که سطوح فشرده سازی متفاوتی ندارد. همچنین بهینه سازی را برای بارگذاری های با حجم کمتر از 5 مگابایت محدود می کند. در صورت نیاز به افزودن تصویر در اندازه کامل، می توانید تصاویر را از فشرده سازی حذف کنید.

Compress JPEG & PNG images

بهترین افزونه فشرده سازی تصویر - Compress JPEG & PNG images

Compress JPEG & PNG images توسط تیم TinyPNG ایجاد شده است و برای استفاده از افزونه باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. فقط می توانید 500 تصویر در هر ماه با حساب رایگان بهینه کنید. با بارگذاری می تواند تصاویر را بطور خودکار فشرده کند و همچنین می توانید تصاویر قدیمی را به صورت انبوه بهینه کنید.

تنظیمات این افزونه به شما امکان می دهد اندازه های تصویری را که می خواهید بهینه کنید انتخاب کنید. همچنین می توانید حداکثر اندازه را برای بارگذاری های اصلی خود تعیین کنید. تصاویر بزرگتر از آن اندازه به طور خودکار توسط افزونه تغییر می کنند.

همچنین می توانید داده های تصویر مانند زمان و تاریخ، اطلاعات کپی رایت و موقعیت مکانی GPS را در فایل های JPEG ذخیره کنید.

WP Rocket

بهترین افزونه فشرده سازی تصویر - WP Rocket

WP Rocket بهترین افزونه ذخیره سازی وردپرس در بازار است. این افزونه بسیار مبتدی است و به شما کمک می کند سریع سایت خود را راه اندازی کنید. ویژگی های بهینه سازی تصویر در WP Rocket وجود دارد، مانند بارگذاری کند.

آن ها همچنین افزونه ای به نام Imagify ایجاد کردند. این افزونه به شما امکان می دهد تمام تصاویر خود را به آسانی بهینه کنید. همچنین می توانید اندازه تصاویر خود را در حال حرکت تغییر دهید و به شما امکان می دهد تصاویر خود را به اندازه اصلی خود بازگردانید. همچنین می توانید بر تنظیمات فشرده سازی و بهینه سازی تصویر خود کنترل کامل داشته باشید. همه تصاویر شما مطابق تنظیمات دلخواه شما بهینه می شوند.

Jetpack

بهترین افزونه فشرده سازی تصویر - Jetpack

Jetpack یک مجموعه افزونه قدرتمند وردپرس است که ویژگی های ضروری وردپرس را در یک افزونه واحد ترکیب می کند. تمرکز اصلی بر امنیت، عملکرد و بازاریابی است. ویژگی های بهینه سازی تصویر نیز در دسته عملکرد قرار می گیرند. برای فعال کردن فشرده سازی تصویر، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تنظیم را انجام دهید. البته هیچ تنظیمات اضافی برای راه اندازی وجود ندارد.

کاری که این افزونه انجام می دهد این است که به طور خودکار تصویر شما را بهینه کرده و آن ها را با استفاده از CDN به بازدید کنندگان ارائه می دهد. این افزونه کار بار سرور را کاهش می دهد و بارگذاری سریع تر تصویر را برای بازدید کنندگان شما به ارمغان می آورد. برای دسترسی به بهینه سازی تصویر، می توانید از نسخه رایگان افزونه نیز استفاده کنید.

بهترین افزونه فشرده سازی تصویر برای وردپرس کدام است؟

اگر به دنبال بهترین افزونه فشرده سازی تصویر هستید، EWWW Image Optimizer بهترین انتخاب است. این افزونه سیستم فشرده سازی حرفه ای را ارائه می دهد که کیفیت تصویر را قربانی نمی کند، به علاوه دارای CDN تصویر و سایر ویژگی هایی است که وب سایت شما را از نظر سرعت بهینه می کند.

یکی دیگر از گزینه های عالی برای سایت هایی که ترافیک کمتری دارند Optimole است. این برنامه به طور کامل در پس زمینه عمل می کند و بهینه سازی تصویر برای شما را بر عهده دارد، به علاوه تا 5،000 بازدید کننده در ماه رایگان است. اگر به دنبال افزونه ای مقرون به صرفه هستید که میزان بالایی از فشرده سازی و تبدیل تصویر را ارائه دهد، ShortPixel ارزش بررسی دارد.

امیدواریم این مقاله در مورد بهترین افزونه های فشرده سازی تصویر وردپرس مفید واقع شده باشد. همچنین ممکن است بخواهید پست دیگر ما در زمینه نکات مهمی که باید درباره تصویر های وب سایت بدانید را مشاهده کنید.

منبع: wpbeginner.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا