WordPressآموزش

بهترین نرم افزار های Help Desk و تیکتینگ برای مشاغل کوچک در سال 2021

آیا به دنبال بهترین نرم افزار Help Desk و تیکتینگ برای کسب و کار خود هستید؟ استفاده از نرم افزار های Help Desk می تواند به شما در بهبود گردش کار پشتیبانی مشتری، مدیریت بهتر درخواست ها و بهبود روابط با مشتری کمک کند. در این مقاله، ما برخی از بهترین نرم افزار های راهنمایی مشتری را که می توانید در کنار سایت وردپرس خود استفاده کنید، انتخاب کرده ایم. ما از این ابزار ها در مشاغل مختلف خود برای کمک به ارائه یک تجربه عالی مشتری استفاده می کنیم.

چرا از نرم افزار های Help Desk و تیکتینگ استفاده می کنیم؟

نرم افزار Help Desk و مدیریت درخواست های پشتیبانی مشتری را برای خدمات رسانی بهتر به مشتریان آسان می کند. این امر منجر به رضایت بیشتر مشتریان و بهبود حفظ مشتری می شود که به معنای پول بیشتر برای کسب و کار شما در دراز مدت است. اگر به تازگی به صورت آنلاین شروع به کار کرده اید، مدیریت همه درخواست های پشتیبانی مشتری توسط شما از طریق آدرس ایمیل تجاری شما بسیار آسان است.

اما همچنان که وب سایت وردپرس شما در حال رشد است، حفظ کیفیت یکسان پشتیبانی مشتری می تواند چالش برانگیز باشد. استفاده از نرم افزار Help Desk در کسب و کار شما می تواند کیفیت تعاملات مشتریان شما را بالا ببرد و مزیت رقابتی را در فضای شما به ارمغان بیاورد. بهترین نرم افزار Help Desk ویژگی هایی از جمله موارد زیر را دارند:

  • به شما کمک می کند تا با رشد کسب و کار، پشتیبانی مشتریان خود را افزایش دهید.
  • پیگیری درخواست های پشتیبانی در چندین کانال را آسان می کند.
  • به شما امکان می دهد مشخصات دقیق مشتری ایجاد کنید و کاربران خود را بهتر بشناسید.
  • زمان پاسخگویی پشتیبانی و ارتباط با مشتری را به راحتی بهبود می بخشد.

با توجه به این موارد، بیایید نگاهی به برخی از بهترین نرم افزار Help Desk و تیکتینگ که می توانید برای رشد وب سایت کسب و کار کوچک خود استفاده کنید، بیندازیم.

Help Scout

Help Scout - نرم افزار Help Desk و تیکتینگ

Help Scout یکی از بهترین نرم افزار Help Desk و تیکتینگ در بازار است. تقریباً همه ویژگی های مورد نیاز برای ساده سازی راهنمایی و فرایند پشتیبانی مشتری را دارد. این می تواند به شما کمک کند تمام درخواست های پشتیبانی چت و ایمیل خود را از یک مکان مدیریت کنید. به این ترتیب، مشتریان شما می توانند با روشی که ترجیح می دهند تماس بگیرند و تیم پشتیبانی شما می تواند درخواست ها را از یک مکان واحد مدیریت کند.

با ایجاد پاسخ های ذخیره شده، می توانید درخواست های پشتیبانی را سرعت بخشید، بنابراین تیم شما می تواند به سوالات متداول فوراً پاسخ دهد. یک ویژگی پایگاه دانش داخلی وجود دارد، بنابراین می توانید help center خود را ایجاد کنید. این کار تعداد کل درخواست های پشتیبانی را کاهش می دهد زیرا کاربران شما می توانند برای مشکلات خود راه حل پیدا کنند.

همچنین می توانید داده های گزارشی کاملی پیدا کنید، بنابراین می توانید ببینید که تیم شما در کجا عالی عمل می کند و چه چیزی باید بهبود یابد. گزارش پیگیری زمان به شما امکان می دهد ببینید تیم پشتیبانی شما بیشترین زمان را در کجا می گذراند، بنابراین می توانید گردش کار محصولات خود را بهبود بخشید.

اگر می خواهید یک کانال پشتیبانی اضافه کنید، ویژگی چت زنده، که همچنین به عنوان Beacon شناخته می شود، وجود دارد. این مقاله مقالاتی را توصیه می کند که به حل مشکلات کاربران کمک می کند. اگر آن ها راه حلی پیدا نکردند، می توانند با تیم شما چت کنند.

قیمت گذاری: برنامه اصلی از 20 دلار در ماه برای هر کاربر شروع می شود و شامل 3 صندوق پستی، چت زنده و موارد دیگر است. در صورت داشتن تیم بزرگتر، برنامه Plus از 35 دلار در ماه برای هر کاربر شروع می شود.

HelpDesk.com

HelpDesk.com - نرم افزار Help Desk و تیکتینگ

HelpDesk یکی از بهترین نرم افزار هایی است که بسیار آسان بوده و برای راهنمایی مشتری طراحی شده است. این نرم افزار امکان ارسال تیکت را نیز دارد. این نرم افزار بسیار بصری بوده و یک راه ساده برای نگه داشتن همه پیام های شما در یک مکان است. هر گونه درخواست از فرم های تماس، ایمیل های دریافتی، چت زنده و موارد دیگر به یک داشبورد واحد ارسال می شود و توسط تیکتینگ در این نرم افزار ایجاد می شود.

ویژگی های پیشرفته تیکت، مرتب سازی و برچسب گذاری وجود دارد، بنابراین می توانید مهم ترین پیام ها را اولویت بندی کنید. به علاوه، ابزار های مفید همکاری تیمی مانند صندوق پستی متعدد، گروه نمایندگان و یادداشت های خصوصی برای تیکت های پشتیبانی وجود دارد که به موثر تر شدن کل تیم پشتیبانی شما کمک می کند.

برای بهینه سازی زمان پاسخگویی می توانید از ویژگی های اتوماسیون مانند انجام وظایف خودکار، پاسخ های آماده و گردش کار های خودکار سفارشی استفاده کنید. کسانی که بخش رانمایی مشتری در فناوری اطلاعات را اداره می کنند می توانند از ویژگی های تیم های تخصصی خدمات فناوری اطلاعات برای ایجاد گروهی از عوامل مسئول در زمینه های خاصی مانند اشتراک، فرآیند ثبت نام، کاربران نهایی و موارد دیگر استفاده کنند.

شما حتی می توانید یک بخش راهنمای پشتیبانی فناوری اطلاعات برای تیم های داخلی ایجاد کنید تا به کارمندان کمک کنید تا نرم افزار و فرآیند های شما را سریع تر بشناسند. همچنین با LiveChat ادغام شده است، بنابراین می توانید تیکت های بخش راهنمایی را مدیریت کرده و مشکلات مشتریان را در چت زنده همه در یک جا حل کنید.

شما می توانید ادغام های بیشتری مانند Hubspot ،Salesforce ،Zapier ،Slack و موارد دیگر را پیدا کنید که می توانید برای بهبود گردش کار پشتیبانی خود استفاده کنید.

قیمت گذاری: برای تیم ها، قیمت گذاری از 19 دلار در هر نماینده در ماه شروع می شود و شامل سیستم تیکتینگ، سابقه چت 60 روزه و موارد دیگر است.

Hubspot

Hubspot - نرم افزار Help Desk و تیکتینگ

Hubspot یکی از بهترین نرم افزار های گستره ای است که موارد زیادی از ابزار های مدیریت و راهنمایی مشتری را به صاحبان مشاغل ارائه می دهد تا به بهبود رضایت و روابط مشتری کمک کند. این شامل نرم افزار آسان برای استفاده از Help Desk و سیستم تیکتینگ برای پیگیری درخواست های طولانی مدت خدمات مشتری است.

آن ها یکی از بهترین CRM ها را برای مشاغل کوچک ارائه می دهند که به راحتی با نرم افزار مدیریت خدمات مشتری ادغام می شود. نرم افزار میز سرویس و سیستم تیکتینگ، همه درخواست های پشتیبانی شما را در یک داشبورد واحد سازماندهی می کند که کل تیم شما می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

می توانید معیار های مهم پشتیبانی مانند حجم تیکت، زمان پاسخگویی راهنما و موارد دیگر را پیگیری کنید. این به شما کمک می کند تا ببینید آیا به اهداف خود دست یافته اید و توافقنامه خدمات مشتری (SLA) خود را برآورده می کنید یا خیر. شما ویژگی های اضافی مانند نرم افزار دانش بنیان را پیدا خواهید کرد که به مشتریان شما کمک می کند مشکلات خود را حل کنند و مسیریابی و اتوماسیون برای صرفه جویی در وقت شما کمک می کند. علاوه بر این، قابلیت چت زنده و قابلیت چت بات وجود دارد، بنابراین می توانید در لحظه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

FreshDesk

FreshDesk - نرم افزار Help Desk و تیکتینگ

FreshDesk یکی دیگر از بهترین نرم افزار Help Desk و تیکتینگ برای مشاغل است. این نرم افزار بسیار کاربر پسند است، در حالی که بسیاری از ویژگی های پیشرفته را ارائه می دهد. این سیستم راهنمایی دارای یک صندوق ورودی مشترک برای همکاری تیمی آسان و سریع، افزایش و مدیریت مسائل است. شما حتی می توانید وظایف را بر اساس در دسترس بودن اعضای تیم مسیریابی کنید.

علاوه بر ویژگی های راهنمایی، چت بات ها، چت زنده، پیام های مدرن، ویژگی های اتوماسیون، پشتیبانی از کانال های عمومی و موارد دیگر را خواهید یافت. گزارشات و داده ها وجود دارد، بنابراین می توانید فرایند های پشتیبانی خود را در چندین کانال ارتباطی اصلاح کنید. حتی می توانید از ادغام رسانه های اجتماعی برای تبدیل پیام ها و نام تجاری به تیکت و پاسخ دادن استفاده کنید.

همچنین شامل ابزار های مختلف برای کمک به ایجاد پورتال خود سرویس مانند پشتیبانی انجمن، ایجاد پرسش و پاسخ، ویجت راهنما و موارد دیگر است.

قیمت گذاری: نسخه اصلی نرم افزار از 15 دلار در ماه شروع می شود. در حالی که برنامه های پشتیبانی کامل omnichannel با پرداخت صورت حساب در سال از 79 دلار در ماه شروع می شود. یک نسخه رایگان از نرم افزار پشتیبانی وجود دارد که از تعداد نامحدودی از عوامل پشتیبانی می کند. اما، فقط شامل تیکتینگ و ویژگی های پایگاه دانش است.

Nextiva

Nextiva -نرم افزار Help Desk و تیکتینگ

Nextiva بهترین سرویس تماس تلفنی برای مشاغل کوچک است. فراتر از پشتیبانی تلفن، آن ها یک راه حل کامل پشتیبانی چند کانالی ارائه می دهند. راه حل یکپارچه میز راهنما به شما امکان می دهد از طریق یک برنامه واحد از جمله تلفن، ایمیل و پیام تیمی در کانال های مختلف ارتباط برقرار کنید.

مهم نیست که مشتریان شما از کجا به شما مراجعه می کنند، می توانید از یک مکان پاسخ دهید. استفاده از سیستم مدیریت تیکت ساده است و می توانید اولویت ها را تعیین کنید، یادآوری ارسال کنید، به تیم خود پیام دهید و موارد دیگر. اگر از خدمات Nextiva دیگر مانند VoIP تجاری Nextiva یا CRM فروش استفاده می کنید، این خدمات فوراً ادغام می شوند.

سایر ویژگی های مفید مانند مسیریابی تماس، پاسخ های آماده، برنامه تلفن همراه و پایگاه اطلاعات را خواهید یافت. اگر نیاز به ارائه پشتیبانی تلفن دارید، این نرم افزار Help Desk و تیکتینگ بهترین گزینه موجود است. انواع و اقسام ویژگی های قدرتمند برای کمک به تیم پشتیبانی تلفن شما از جمله، ارسال تماس، تبریک سفارشی، شماره تلفن مجازی کسب و کار، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر وجود دارد.

Nextiva برای صاحبان مشاغل کوچک و همچنین مراکز تماس بزرگ که می خواهند فروش و پشتیبانی مشتری را به صورت خودکار انجام دهند بسیار عالی عمل می کند.

LiveChat

LiveChat -نرم افزار Help Desk و تیکتینگ

LiveChat بهترین نرم افزار چت زنده برای راهنمایی مشتری در بازار است. این نرم افزار به شما امکان می دهد پشتیبانی چت زنده را به راحتی به وب سایت خود اضافه کنید، بنابراین می توانید به درخواست های مشتری فوراً پاسخ دهید. برنامه های LiveChat به راحتی قابل استفاده و کار بر روی دستگاه های تلفن همراه، دسکتاپ و تبلت در Android و iOS هستند. بنابراین، تیم پشتیبانی شما می تواند به درخواست ها بدون ورود به داشبورد وردپرس پاسخ دهد.

به علاوه، یک افزونه وردپرس برای این نرم افزار وجود دارد که ادغام با وب سایت شما را آسان می کند. می توانید LiveChat را طوری تنظیم کنید که در ساعات غیر کاری نیز کار کند، بنابراین همه درخواست های چت زنده مستقیماً به سیستم مدیریت راهنمای شما ارسال می شود. ما از LiveChat در همه مشاغل تجارت الکترونیک خود برای پشتیبانی از کارکنان پیش فروش خود استفاده می کنیم.

شخصی سازی پنجره چت بسیار آسان است تا با برند وب سایت شما مطابقت داشته باشد. یکی از ویژگی های فوق العاده این ابزار سرعت است. پنجره چت سریعتر از سایر ارائه دهندگان بارگیری می شود و در همه دستگاه ها کار می کند. به راحتی با سایر ابزار های پشتیبانی مشتری و بازاریابی که از آن ها استفاده می کنید، مانند HelpDesk ،HubSpot و Google Analytics ادغام می شود.

همچنین می توانید ابزار های پشتیبانی اضافی را برای کمک به بهبود کیفیت پشتیبانی خود پیدا کنید، مانند ردیابی بازدیدکنندگان، یک API هوشمند که با پایگاه اطلاعات شما ادغام می شود و موارد دیگر.

Chatbot.com

Chatbot.com - نرم افزار Help Desk و تیکتینگ

Chatbot.com بهترین نرم افزار هوش مصنوعی چت بات در بازار امروز است. این ابزار باعث می شود که مشاغل کوچک بتوانند چت بات هوش مصنوعی خود را ایجاد کرده و خدمات مشتری را بهبود بخشند. برای ایجاد سریع یک چت بات پشتیبانی مشتری می توانید از سازنده درگ و دراپ استفاده کنید. همچنین کتابخانه ای از الگو های خاص برای صنعت های مختلف وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. این موارد به شما کمک می کند تا ربات چت منحصر به فرد خود را بر اساس سوالات و سناریو های کاربر توسعه دهید.

این نرم افزار به راحتی با وردپرس و WooCommerce ادغام می شود، همچنین نرم افزار انتخابی چت زنده و خدمات مشتری به شما. این فرایند می تواند گردش کار خدمات مشتری شما را مؤثرتر کرده و زمان لازم را برای کارکنان پشتیبانی شما آزاد کند.

WPForms

نرم افزار Help Desk و تیکتینگ - WPForms

WPForms بهترین افزونه فرم تماس برای وردپرس است که توسط بیش از 4 میلیون وب سایت استفاده می شود. این برنامه دارای ویژگی هایی است، در حالی که استفاده از آن فوق العاده آسان است. می توانید از ابزار کشیدن و رها کردن برای ایجاد سریع فرم پشتیبانی مشتری استفاده کنید، بنابراین کاربران شما می توانند درخواست پشتیبانی را به تیم شما ارسال کنند. نسخه رایگان افزونه به شما امکان می دهد یک فرم تماس اولیه ایجاد کنید و شامل حفاظت در برابر هرزنامه، اعلان های ایمیل و موارد دیگر است.

نسخه حرفه ای افزونه این ویژگی ها را حتی بیشتر می کند و آن را به یک نرم افزار مفید برای راهنمایی مشتری تبدیل می کند. این به شما امکان می دهد فرم های پیشرفته تری با منطق شرطی، قابلیت ترک فرم، موقعیت جغرافیایی و موارد دیگر ایجاد کنید. هر فرم ارسال شده مستقیماً به داشبورد وردپرس شما می رود، بنابراین می توانید به سرعت به سوالات مشتری پاسخ دهید. همچنین می توانید اعلان های فوری فرم را تنظیم کنید که هنگام ارسال فرم توسط کاربر به طور خودکار برای شما ایمیل ارسال می کند. می توانید خود یا اعضای تیم خود را که مسئول پشتیبانی مشتری هستند مطلع کنید.

بهترین نرم افزار Help Desk و تیکتینگ برای متخصصان چیست؟

به عقیده کارشناسان، تعداد زیادی از بهترین نرم افزار Help Desk و تیکتینگ مختلف وجود دارد که می تواند انتخاب مناسبی برای کسب و کار شما باشد. اگر به دنبال بهترین مورد برای ایمیل هستید که همه کانال های پشتیبانی مشتری را در کنار هم قرار دهد، Help Scout بهترین گزینه است. اگر به یک ابزار همه جانبه عالی نیاز دارید که کاملاً با LiveChat ادغام شود، HelpDesk عالی است.

اگر سیستم راهنمایی مشتری می خواهید که شامل یک سیستم تماس تلفنی نیز باشد، Nextiva یک انتخاب عالی است. صرف نظر از اینکه از کدام نرم افزار Help Desk و تیکتنیگ استفاده می کنید، بهتر است از WPForms استفاده کنید زیرا به شما کمک می کند پیام را از وب سایت خود به نرم افزار راهنمای مناسب هدایت کنید.

با وجود این انتخاب های کم شما می توانید به سرعت بهترین نرم افزار Help Desk را برای خود پیدا کنید. امیدواریم این مقاله به شما در یافتن بهترین نرم افزار Help Desk و تیکتینگ برای کسب و کارتان کمک کرده باشد.

منبع: wpbeginner.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا